Over het restaurant Hartig

De perfecte ambiance

De hartelijke bediening, de warme inrichting en het o zo lekkere eten; het plaatje klopt helemaal bij Hartig. Terwijl je geniet van al dat lekkers schenkt de bediening graag nog een drankje voor je in. Wat een heerlijke ambiance, wanneer gaan we weer?

Meer informatie over restaurant Hartig

- Brunch 09:30 - 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 08:30
- Ontbijt 08:30 - 12:00
- Lunch 1

Jouw recensie over het restaurant Hartig

Depp. B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eten klaargemaakt met liefde voor eten. Personeel ook vriendelijk mss iets meer ogen gericht in de zaak. Dwz als je ze nodig hebt duurt het best even voordat er contact is. Maar het lekkere eten en de fijne welkome sfeer stemt ‘vergevingsgezind’. Dus absolute aanrader..!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Hartig is een mooie zaak met een warme uitstraling. Ik kom hier
regelmatig met familie, vrienden en collega's.
Het eten wordt met veel liefde bereid, vooral de biefstukjes zijn héérlijk.
kortom echt een aanrader om heerlijk te tafelen en te kletsen met de prettige achtergrond muziek.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met collega's. De sfeer en ambiance is top en het personeel is heel vriendelijk en geeft je een warm welkom. Het shared dining concept is echt top. Ik kom hier vaker terug. Vooral de biefstuk met paprika is een aanrader. Top zaak!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Veel te duur in verhouding. Gerechtjes van matige kwaliteit. Bediening traag en niet attent. Te weinig personeel voor het aantal gasten. Jammer want het ziet er mooi uit.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
We hebben met z n vieren gegeten. We begonnen met olijfbrood en smeersels en daarna verschillende gerechten om met elkaar te delen. Het zag er goed uit en het smaakte heerlijk. Het restaurant ziet er sfeervol uit en de bediening is vriendelijk. Kortom we hebben genoten van het heerlijke eten en het gezellige sfeertje en komen zeker op korte termijn terug.

Cathy
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prachtige zaak! Je voelt je er gelijk thuis. Leuke spontane bediening die de tijd voor je neemt. De sfeer is ongedwongen en relaxt en het eten is van top kwaliteit. Alles was verfijnt en perfect op smaak! Wij hebben genoten. Echt een aanrader!
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Bij binnenkomst duurde het vrij lang voor iemand aandacht voor ons had. Toen we eenmaal aan tafel zaten, duurde het lang voordat er iemand wat op kwam nemen. En mensen die na ons binnen kwamen werden eerder bediend..... We wilden al bijna opstappen....Gelukkig niet gedaan. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Goede wijn en de mascarpone met citroen is echt een topper! We komen zeker terug.
Re N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wat een heerlijke ambiance. Gezellige inrichting met veel hout. Lekkere muziek wordt er gedraaid maar staat zacht genoeg om een normaal gesprek te houden. Recentelijk gezien dat de kaart Vlissingen vernieuwd en er staan een paar heerlijke gerechten op. Het is een shared dining concept. Dus iedereen kan lekker van elkaar eten. Mijn favorieten zijn de lamsrack en buratta. Echt een aanrader
mnbecht .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hadden via Gers! Magazine een diner gewonnen en het was in één woord geweldig!!Heerlijke gerechtjes gegeten en erg leuk dat het gerechtjes zijn om te delen met elkaar. Het restaurant is erg leuk en gezellig ingericht, wel duurde de bediening soms lang maar door de sfeer en het heerlijke eten stoorde ons dat verder niet. Wij komen zeker nog eens terug!Nogmaals bedankt Stephan!!
fritsj .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Leuke, fijne, mooie zaak met een oogstrelend ingerichte bar. Ongedwongen sfeer en relaxte vibe van personeel. Het eten is top: Het wordt met liefde bereid door een alleraardigste dame uit Griekenland. De huis gemarineerde olijven in biologische Griekse olijfolie zijn bijvoorbeeld zalig, alsmede de olie zelf, waar je je brood in kunt dopen. Het plankje met een keur aan worsten en kazen was ook heerlijk. De biefstuk op/in gegrilde paprika was ook zalig en de frietjes ook, met een soort huisgemaakte tartaar saus.
Een ware aanrader voor de fijnproever.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Afgelopen donderdag een broodje carpaccio besteld. Serveerster kwam netjes vragen hoe het smaakte. Aangegeven dat er ontzettend veel truffel mayonaise op zat waarna ze weg liep. De helft van het broodje laten staan. Bij het afrekenen werd er gevraagd of alles naar wens was. Wederom aangegeven dat het broodje carpaccio niet naar wens was. Werd niks aan gedaan. Hier kom ik nooit meer terug.
André T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Geen amuse en geen brood aangeboden. De vier gangen waren kleine porties en die kiezen wij vanuit het menu. Toen koos ik pompoen soep, carpaccio, gamba piri piri & lam gerecht. De gerechten waren ok, maar niet bijzonder/verfijnd. Soep was flauw, gamba piri piri was te veel olie en niet pittig. Lam was ok. Vriendelijke en redelijk snelle bediening, alleen na betaling werd ik niet begeleid naar buiten.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Hartig. De kalfssliders & tonijn tataki zijn mijn favoriet. De bediening en sfeer is gezellig en mooi voor een ontspannen avond dineren. Ook hebben ze een hele mooie bar waar ik met mijn partner na het diner nog een heerlijke gin-tonic heb genomen.

Wij komen snel weer terug bedankt team Hartig
sbong .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Direct bij binnenkomst valt het gezellige houten interieur met grote biertanks aan het plafond op. We worden hartelijk ontvangen door de aardige dame in de bediening. Ze serveren allemaal wat kleinere gerechten waardoor je door de kaart kunt wandelen. Ik heb gekozen voor de carpaccio met saltufo, heerlijke combi. Mijn partner voor de burrata met couer de beuf tomaat.. Ook de warme gerechten waren snel op tafel en heerlijk bereid. Wij komen zeker terug
mieo J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Enorm duur voor niks bijzonders.

Met groter gezelschap niet leuk om daar te eten, de porties zijn dan te klein om te delen en de tijd tussen de bestellingen is veel te lang. Om je maag te vullen hadden we redelijk wat gerechten nodig omdat de porties echt klein zijn en dan loopt de prijs aardig op. De chocolademousse is heerlijk, maar kom op 7 euro voor een borrelglas mousse is wel een beetje overdreven.

Kreeg beetje het gevoel alsof ze niet echt weten wat ze nou willen zijn een tapas restaurant of een bistro. Bediening gaf al aan dat ze een kleine keuken hebben dus dat het allemaal wat langer duurde en niet alles tegelijk kwam.

Daarbij viel de stroom uit toen wij er waren waardoor het nog langer duurde en het heel koud werd. Kan gebeuren, maar zorg er dan wel voor dat je klanten geïnformeerd worden of enige compensatie krijgen (hier hebben we zelf om gevraagd) omdat we om 22.30 nog zaten te wachten op gerechten die maar niet kwamen.

Dit was eens maar nooit meer
lhn .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met 10 personen gegeten. Op advies van de serveerster het "laat ons verrassen" gedaan. Diverse voor- en hoofdgerechten om met elkaar te delen. Helaas te kleine gerechtjes, dus steeds maar een klein stukje vlees of vis per persoon. Te weinig.
Het dessert maar "ieder voor zich" besteld.
De bediening is goed, vriendelijk. De prijs voor de gerechten te hoog. Wachttijd tussen gerechten was lang. Na dessert geen bediening meer aan onze tafel geweest"..gemiste kans
Lyca S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eens maar nooit meer! Ik was 50,00 euro kwijt voor wat hapjes rauwe vis (met kaas wat ik niet lust). Prijs/ kwaliteit zeer slecht en ook duurde het veel te lang voor we iets kregen. Niet aan te bevelen!
baauwsd .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het is ons een raadsel dat de meeste toeristen in de volle restaurants in de Witte de Withstraat willen eten terwijl er vlakbij in een dwarsstraat aan de Hartmanstraat een prachtig restaurant zit voor heerlijke en betaalbare tapas. Vriendelijke en oplettende bediening, mooi en gezellig restaurant binnen, ruim terras, kortom een aanrader!
Anneke en Sjoerd, Groningen
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Willy,
Regelmatig ga ik met mijn man gezellig bij Hartig wat eten en drinken omdat het er erg gezellig is
en je lekker kunt eten en drinken. Er is veel keuze, dus voor elk wat wils tegen een goede
prijs kwaliteit verhouding. De bediening is vriendelijk. Deze week namen we een plateau fruits de mer. Een volwaardig gerecht en het smaakte voortreffelijk. Ik kan deze zeker aanbevelen.
Daarna een koffie met een heerlijke zelfgebakken appelpunt. Wij blijven zeker terugkomen.

Floor V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Ik kom vaak op en rond de Witte de With en een hapje eten bij Hartig stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Het ziet er zo gezellig uit en toen ik er laatst een Gin-Tonic dronk wist ik zeker dat het eten superlekker moest zijn. Ook het idee van kleine gerechtjes delen zodat je lekker veel kunt proeven vind ik altijd een leuk concept.
We bestelden het brood met aioli, de mosselen gewokt met olie en koriander, de varkenshaasspies en de patatas. Het brood was heerlijk warm en de aioli super! De mosselen waren heerlijk en deden me denken aan de vongole die ik at op een Portugese boulevard. De patatas waren top gekruid. De varkenshaasspies was heel erg droog en door de nog rauwe groenten die eronder gekwakt waren met een dot saus zeker niet mijn favoriet. Op zich een redelijke ervaring zou je zeggen. Maar waar het voor mij wringt bij Hartig is de prijs/kwaliteitverhouding. Acht euro voor zes mosselen in schelp vragen is erg veel. Tien euro voor een kleine droge varkenshaasspies met rauwe groenten vind ik bijna tegen het asociale aan. Gelukkig hadden mijn tafelgenoot en ik geen grote trek, want anders loop je met honger een overpriced restaurant uit. Jammer! Ik houd het de volgende keren slechts bij de G&T.
Beste Floor
Wat vervelend dat U deels niet tevreden bent geweest bij ons. Wij kijken altijd heel goed naar de inkoop/verkoop verhouding zodat we daar altijd mee uitkomen. Wij willen U toch graag terug zien en willen U een dessert naar keuze met koffie/thee aanbieden om uw negatieve ervaring enigszins om te kunnen buigen naar een positieve.

Met hartelijke groet,
Team Hartig