Meer informatie over restaurant Hartig en Zoet

- Ontbijt 10:00 - 12:00
- High Tea 14:00 - 17:00

Voordelig
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Vandaag weer bij Hartig en zoet geweest en ditmaal een kop Bospaddestoel soep gegeten, meer dan voortreffelijk wat een lekkere soep.Wederom koffie genomen en nog steeds erg lekker.Een prima lunchroom en een aanrader 1e klas, we komen hier zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wederom bij hartig en zoet geweest en een pasteitje gegeten en mijn vrouw een saucijzen broodje, wat een geweldige smaak en goede hartelijke bediening.De koffie is ook al OK heerlijk, wij hadden een dubbele cappuccino die was perfect.Wederom een aanrader.
Nieky F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Leuke sfeer, en een geweldige gastheer. Ik ben nu al een aantal keer geweest voor de High Tea en het blijft een super leuke ervaring met heerlijk, vers eten!
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Bij hartig en zoet een High Tea besteld,wat een mooi en uitgebalanceerd geheel.Was voor een speciale gelegenheid met mijn vrouw en we hebben genoten.We gaan zeker nog een keer terug.
K V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vitello Tonato broodje; geen 'muis' maar gewoon fricandeau. Pastei goed. Vriendelijke bediening. Terras op straat (verboden voor auto's).
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Hartig en zoet,het personeel is vriendelijk zelfs bij drukte.
Prima zelfgemaakte producten met een heerlijke smaak,de zaak is leuk aangekleed met bloemen
en planten.Ook het terras is prima om te vertoeven aan het einde van de winkelstraat.
IvyJ .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vandaag bij Hartig en Zoet geweest voor een high tea en het was geweldig! Zoals ik al in meerdere recensies gelezen had, was het inderdaad behoorlijk rumoerig, maar daar hebben wij ons niet echt aan gestoord. Het eten heeft onze verwachtingen zeker overtroffen! Je kon wel merken dat alles vers uit eigen keuken komt, het was echt heerlijk. Ook was het leuk dat we bij elke gang een bijpassende thee kregen, die ook daadwerkelijk heel lekker was bij het gerecht. De bediening was zeer vriendelijk en gaf een uitleg bij iedere gang over het eten en de thee. Als je dan toch wat te zeuren wilt, dan was het een beetje jammer dat het erg koud was buiten en wij het tafeltje naast de deur hadden. Mensen kwamen en gingen en iedere keer als de deur open ging kwam er een koude wind langs ons. Al met al was deze high tea een van de betere die we gehad hebben, een aanrader dus!
IrBa .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag een heerlijk High Tea met vriendinnen gehad. Voorafgaande aan dit bezoek contact gehad met Ron en zijn team mbt allergieën. Fantastisch om te merken dat hier met veel zorg is omgegaan en we ons geen uitzondering voelden.
Wat te vertellen over de High Tea...In 1 woord was het heerlijk!
Wat proef je de zorg die er in elk eracht is gestoken, er wordt gewerkt met verse producten. Leuk hoe elke thee weer een perfecte aanvulling was op het gerechte. De persoonlijke benadering en leuke uitleg was super! Het was een drukke zaterdag, daardoor wat druk om ons heen, deden we zelf natuurlijk ook aan mee, echter daarom een 8, wellicht is er nog wat aan het geluid te doen. Verder is het een gezellige eetgelegenheid.
Bedankt voor de heerlijke middag.
We komen zeker terug.
Wendywisman .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Vandaag opnieuw genoten van een Delightful High Tea. Ontzettend lekkere producten uit eigen keuken, de jams zijn echt erg smullen. Maar ook de sandwiches en de hartige taarten en het gebak.... Zo enorm lekker! En in alle rust genieten van al dit lekkers, want je krijgt ruim de tijd en elke gang wordt apart geserveerd. Ik vind de high tea hier echt de allerbeste en lekkerste, alles klopt. Bedankt voor weer een heerlijke en fijne beleving.
Nicky W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gisteren een high tea gehad met mijn allerliefste zussen.! Na het maken van de reservering hadden we er al zin in. Bij binnenkomst werden we liefdevol ontvangen en kon onze high tea gaan beginnen.
Van begin tot eind hebben we genoten.! Zo veel verzorging en liefde zit er in deze gezellige zaak. Het personeel is gezellig, vriendelijk, leuk, hebben humor en de high tea... De high tea was fantastisch.! Mensen met een allergie hoeven zich hier geen zorgen om te maken, overal wordt rekening mee gehouden.
Ik heb er nu al weer zin in.! Heerlijk..!
Antonia .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Kom niet verder dan een 7. Wel ok qua alles: niet fantastisch, niet slecht. Ze doen zichtbaar hun best! Het eten dan: Uitsmijter met ham en kaas is de meest simpele versie, vitello tonato was smaakvol. Boterhammen aan de dunne kant. Cheescake mwah, erg zuur. Chai latte lekker maar te zoet. Prijzen behoorlijk hoog voor deze simpele broodjes. Tip: menukaart reviseren. Miss ben ik een zeikerd maar het is toch een visitekaartje. Hij is erg onoverzichtelijk, rare interpunctie, tussendoor gek dikgedrukte delen. Ziet er onprofi uit.
Sina V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Hartig en Zoet is een heerlijk tent voor de high tea.
Alles is zelf gemaakt...heerlijk lekker vers brood en fantastische jams. Vooral de ananas basilicum.
Heerlijk!!!

De gehele high tea os vers verzorgd en alle producten zijn zrlf gemaakt.

Ook vindt ik het fijn dat de producten in gangen worden serveert en niet slles op een keer op tafel wordt neergezet.

Per gang wordt een bijpassende thee serveert.

In een zin:

Wil je een lekkere goed verzorgde high tea; ga dan naar Hartig & Zoet in Haarlem.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Gisteren voor een high tea naar Hartig en Zoet. We waren wat later (20 min). We werden erg koel ontvangen en kregen duidelijk te horen dat we er om 14.00 hadden moeten zijn. Maar gelukkig hadden we "maar" de gewone high tea. We vroegen om een ander tafeltje omdat mijn dochter, ruim 8 maanden zwanger, geen ruimte had om normaal te kunnen zitten. De blikken die de dames onderling uitwisselde waren niet erg klantvriendelijk. We hebben aangegeven dat we ons niet welkom voelde. Het was mijn moederdagcadeau, al betaald anders waren we weggegaan.
FransFerdinand .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Heerlijk broodje gehad voor de lunch, goed belegd en echt alles vers. Lekkere koffie ook. Het enige is dat de inrichting wel eens vernieuwd mag worden, erg oudbakken. Maar de broodjes gelukkig niet!
_stephanie .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Via social deal Haarlem afgelopen zondag heerlijk ontbeten!!
Ovenverse huisgemaakte broodjes ( lekker krokant!) en heerlijk beleg. Huisgemaakte jam, verse jus, glaasje prosecco, warme croissant, ik zeg dit moeten we vaker doen!
Ook de bediening is erg vriendelijk. Kortom, het is lekker wakker worden bij Hartig & Zoet :).
Annekoos W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Genoten van het ontbijt bij Hartig en Zoet, in een gezellige omgeving met vriendelijke bediening. De huisgebakken broodjes, verse jus d'orange, koffie en een glaasje prosecco maken het een heerlijke start van de zondagmorgen.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
We hebben in een hotel in Haarlem overnacht. Maar het was een slimme keuze om niet voor het ontbijt van het hotel te gaan maar hier gezellig te ontbijten.

Het ontbijt was meer dan voldoende, zowel het brood de scone als het heerlijke croissantje. Verste Jus en een lekkere bak koffie maakte dat wij de dag goed van start konden gaan!

De service was prima en vriendelijke mensen, het decor was ook prima in orde.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Vanmorgen met z'n drieën genoten van een ontbijt bij Hartig en Zoet. Alle broodjes waren super vers, bediening is super en de hoeveelheden...... er is zelfs nog mee naar huis genomen.... meer dan genoeg!
Een echte aanrader.
Dames bedankt het verrukkelijke ontbijt en de gezelligheid.
Myriam D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Vandaag zondag 22 feb. bij Hartig en Zoet 'n high tea gehad met schoonzus die tracteerde en 3 zussen. Het was in een woord perfect!!!! Aardige mensen en de high tea was verrukkelijk en zeer uitgebreid.We hadden 5 gangen en 5 soorten thee. De aardige meneer vertelde ook rustig wat het allemaal was.
Van 14.00u. Tot 17.00u. heerlijk en in ontspannen sfeer gegeten. Echt 'n aanrader.
Ik kom hier zeker terug.
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Vandaag bij Hartig & Zoet High Tea. Meest uitgebreide versie met mijn 4 schoonzussen van genoten!!! Was heel uitgebreid, heel erg lekker (allemaal zelfgemaakt!), krokante scones, zelf vind ik het geweldig dat je bij iedere gang een nieuwe theepot kreeg met de lekkerste thee!!! Ook hadden wij van twee tot 17.00 uur uur de tijd om rustig te genieten van de gangen die door die tijd heen precies op de juiste tijd weer werden geserveerd!!!! Nog nooit zo'n top-hightea gehad!!! En ook de bediening legde alles uit, was heel aardig en nam de tijd voor ons als er persoonlijke wensen waren.....Top!!!