Hart van Tholen

- Ontbijt vanaf 10:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henny P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Met vier vriendinnen een avondje uit gaan is op zich al heel leuk. Maar onze keuze om te gaan eten bij Hart van Tholen maakte er een feestje van. Wij hebben genoten van de Gyros schotel: heerlijk vlees met een knapperig verse Griekse salade waarbij diverse sausjes werden geserveerd. Het Thools Toetje is een echte aanrader! De sfeer is erg gezellig en de bediening heel vriendelijk en behulpzaam.
Wimsaapkegmailcom .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Op 16 sept.2015 met 7 pers. (65+) gegeten bij Hart van Tholen. Eerder die dag al koffie gedronken, service was echt prima. Uit zichzelf al tafels bij elkaar geschoven voor gezellig bij elkaar te zitten. Ook bij diner was de service prima, als er iets op was werd het vanzelf weer bijgevuld. Soep (met ballen) lekker; diverse hoofdgerechten, allemaal lekker en ruim voldoende. Nagerecht ook zeer goed. Complimenten voor bediening en de kok ! Het decor in de zaak was iets minder, maar wij zaten bij het raam en keken op de markt en grote kerk van Tholen. Ook de prijzen zijn goed. Iedereen was zeer tevreden.
Wimsaapkegmailcom .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Zaterdag eiland Tholen bekeken en in de plaats Tholen gegeten in eetcafe Hart Van Tholen, (aan de hand van de recentie's die hierbij staan.) Vooraf allebei Maissoep op, voor de eerste keer, en was erg lekker. Niet echt pittig, maar goed van smaak. Daarna heb ik een uitsmijter besteld, en wat ik kreeg, een bord met een grote heerlijke uitsmijter erop, erg lekker. Mijn vrouw had een Pasta-gerecht, met van alles erbij en erin, was ook heerlijk. En de prijzen zijn betaalbaar. [ Als we nog eens richting Tholen gaan, gaan we daar zeker nog eens aan.]
Hurray Coward .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Op deze druilerige dag was de ontvangst helemaal gezellig. Het lijkt een eenvoudig eet café maar dan wel een waar ze zelf ook van lekker eten houden. De pasta was alsof we in Italië waren veel gamba's en top klaar gemaakt. De zalm was ook top en alles met verse ingrediënten . Het Tholense toetje is echt een topper voor twee bij de koffie. Ga het proeven. Zelfs de bereidingswijze van de gerechten geven ze mee als je vraagt hoe het gemaakt is. Echt een verborgen schat.
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Met ons vieren fantastisch gegeten! Voor een zeeeer redelijke prijs.
Leuke bediening...zelfs op vrijdagavond een half uur van te voren nog een tafel kunnen reserveren.
Super!!

Elly
Waasdorp
W. A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Wat valt er nog meer te zeggen dan dat het een eetcafe is met een geweldig vlotte bediening (ondanks de nogal drukke vrijdagavond dat we er waren) waarbij het zeer smakelijke hoofdgerecht dat ik kreeg voorgeschoteld het puntje op de i was: Ze hebben daar kennelijk een geweldige kok. Ik had het eenvoudige pasta van de chef met heerlijk brood en salade erbij, en mijn partner koos voor een schaal met gamba's in een heerlijk sausje, ook weer met brood en salade. We hadden er al eens eerder gegeten, dus we wisten dat een voorgerecht wat te veel van het goede was en hebben dat overgeslagen. Het dessert niet... dat laten we nergens staan. Ook hier niet, we kozen voor een flensje met warme kersen en slagroom en koffie met (veel) lekkers na. Tjonge jonge wat hebben we heerlijk gesmuld! Ondertussen was het aan de bar een drukte van belang wat de sfeer positief beïnvloedde. We hebben er erg van genoten. Een aanbeveling waard! O ja de prijs: Die was alleszins redelijk. Met ons beiden voor dit alles inclusief 6 drankjes € 62,00. Top!
RVink .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Eten altijd van prima kwaliteit.
Erg grote porties, waardoor voor mij alleen een hoofdgerecht genoeg is.
Lunch is prima, niks bijzonders maar gewoon lekker.
Personeel vriendelijk