Hart Van Sluis

Groote Markt 9 4524 CD Sluis Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hart Van Sluis

Trudewaasdorp .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Slibtong nog maar net gaar, kabeljauw dreef in de saus. Service op het randje. Toiletten totaal verouderd. Te duur, gezien kwaliteit op alle fronten.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Bij het hart van sluis gaan eten en hier gekozen voor het 3 gangen menu. Dit menu was mijns inziens goed maar niet heel mooi in balans.
Als voorgerecht beide de kroketjes van Krab. Echt een heerlijk gerechtje en zeker een aanrader. Daarna een steak tartaar en de kabeljauw. De steak tartaar was niet heel bijzonder en de kabeljauw goed.
Na gekozen voor de creme caramel, wel oke maar niet heel bijzonder.
Al met al prijs kwaliteit verhouding was goed maar echt wat bijzonders miste ik.

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Het is wat gedateerd en het personeel weet niet zo goed hoe het bedienen aan tafel hoort.
Het eten was daarin tegen goed maar er kan wat meer vriendelijkheid af. Bijzonder geschikt voor een lunch.
Georgette L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Qua sfeer is Hart van Sluis best gezellig, niets op aan te merken.
Qua eten gaan wij hier zeker niet meer terug. Mijn dochter en ik hadden gegrilde zalm ; we kregen 2 totaal verschillende stukken zalm. Kan, het is vers....maar mijn moot was meer graat en huid en nauwelijks zalm en beide stukken waren veel te droog. Mijn jongste dochter nam pasta pesto waar zij dol op is en vele malen heeft gegeten. Zij houdt totaal niet van room door een gerecht....nog nooit zo gegeten ook ...maar deze keer was de pasta pesto vol room en nauwelijks pesto. Op ons commentaar werd er wat pesto toegevoegd maar nog steeds vond zij de pasta veel te romig en heeft het laten staan. Hier is verder niets mee gedaan. Kortom : prijs : kwaliteit buiten proportie en sinds tijden vonden we eten zonde van ons geld.
Beste Iens-gebruiker "Georgette69". Hartelijk dank voor de moeite deze recensie te schrijven. Ik kan u verzekeren dat deze opmerkingen erg op prijs worden gesteld. Het geeft ons de kans een eventuele teleurstelling voor een volgende gast te voorkomen en daar zijn we dankbaar voor. Het spijt mij wel ontzettend dat u daarvoor eerst een minder aangename ervaring in ons restaurant moet opdoen. Onze welgemeende excuses daarvoor.
Mjmt1302 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Een groep van 14 mensen die een 3-gangen menu wenst te gebruiken en natuurlijk ook het liefst gelijktijdig wil eten.
Daar draaien ze in dit restaurant in Sluis hun hand niet voor om.
De bediening was uitermate vakkundig en alles verliep vlekkeloos: de drankjes, de karaffen water, het opnemen van de verschillende keuzes uit het menu die iedereen had gemaakt.
Het uitserveren vond bij alle drie de gangen gelijktijdig plaats en de gerechten werden zonder te vragen op de juiste plaats op tafel gezet.

Behalve dat mijn zalm uit het hoofdgerecht aan de droge kant was, heb ik van niemand een wanklank gehoord. Integendeel.
Een aanrader voor groepen, zeker ook gezien het aardig geprijsde 3-gangenmenu dat zeker het geld waard is.
Jacobenhanneke .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Afgelopen week hier 2 maal wezen eten. Beide avonden een fantastisch hoofdgerecht met daarbij een flesje huiswijn. Het dessert was ook helemaal top. Er was veel aandacht aan besteed aan de opmaak van zowel hoofdgerecht en dessert. De huiswijn was ook zeker de moeite waard De bediening was ook helemaal top. De prijs kwaliteit verhouding was helemaal goed.Wij hebben genoten en komen hier onze volgende vakantie zeker terug.
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Samen met mijn man en ouders na een dagje Brugge gegeten bij het hart van Sluis, mijn man en ik kozen voor het voordeelmenu. Ik had de gamba's vooraf en als hoofdgerecht de zalm met een korstje van pecannoten en mosterd in een mosterdsaus en een spanish coffee na. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk.
Verkaik .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Wij waren ons er niet van bewust dat in Sluis de keuken al vroeg gesloten wordt, in vergelijking met de stad. Toen we binnenkwamen was het gezellig druk maar voor we bij het hoofdgerecht kwamen waren we de enige gasten die in de zaak aanwezig waren. Het voorgerecht was heerlijk. Bij het hoofdgerecht nam ik zeebaars. Deze was niet goed schoongemaakt en een deel van de ingewanden waren nog aanwezig. Het toetje was prima verzorgd en verrassend. Al met al redelijk gegeten.
Adrianus V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
We waren daar met een gezelschap waaronder 2 kleine kinderen die we niet de hele avond braaf op hun stoel konden houden. Gelukkig deed het personeel er niet moeilijk over als ze af en toe eens voor de voeten gelopen werden. Het eten was goed, ruime porties. De zaak heeft verschillende niveaus en dat ziet er wel leuk uit.

Hester V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Na een amuse van scampisoep de avond gestart met trio van garnaal (soepje, kroket en cocktail) en dat was prima. E.e.a. werd vergezeld met lekker bruin brood (godzijdank zonder 'bijzondere' kruidensmaak en beurre d'Isigny demi sel. Vervolgens gekozen voor de 'veilige' optie de kleine portie gekookte mosselen maar ik dacht, kom ik ben in Zeeland en doe eens gek, ik neem de 'luxe' versie met witte wijn en room. Dat had ik beter niet kunnen doen want de smaak was ver te zoeken. Mosselen zijn al zacht van smaak maar deze combi versterkte dat alleen nog maar. Goede leer voor de volgende keer: gewoon recht op en neer gekookte mosselen. Trouwens ik vond de groenten/kruiden melange bestaande uit alleen prei en ui met 1 enkel laurierblad ook wat karig; dat kan spannender. De begeleidende frietjes waren slap en smakeloos, zo dicht tegen België aan had ik wel beter verwacht; het grootste deel is daarom ook retour gegaan. De begeleidende Nieuw Zeelandse Sauvignon Blanc werd aangekondigd als 'the best you can buy' maar ik wist wel beter en dat klopte ook. Als finale een Irish coffee (met angst en beven) maar dat bleek een aangename verrassing waarvan ik de warmte van de whisky nog steeds in mijn buik voel. De prijs/kwaliteit verhouding was overigens niet eens heel slecht, het had meer te maken met mijn verwachtingen. Wat wel boven verwachting was, was de service. In het begin was stug maar met een klein lachje van mijn kant draaide de dame geheel bij en ik had echt het gevoel dat ze graag 'voor mij wilde zorgen'. Aangezien ik de bestelde fles wijn slechts voor de helft had genuttigd en aangaf dat ik 'm mee wilde nemen stopte ze 'm liefdevol in een 'coolerbag' en dat terwijl ze zelf aan de bar al zat bij te komen van het werken met een glaasje. De bediening was top, de kaart en het kwaliteitsniveau is echt gericht op de 'snelle toerist' en dat is aan mij niet besteed.