Hart van Breda

Grote Markt 4-6 4811 XR Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hart van Breda

Hitziris .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Het was erg druk, en meestal is dit een goed teken. Toen we binnen kwamen werden we niet geholpen, dus zelf maar een tafeltje gezocht. Op de tafel bevond zich nog vuilnis en servies van de vorige gasten. De medewerkers keken wel in het rond en liepen langs de tafel, maar zagen ons niet en de tafel werd niet schoongemaakt en opgeruimd. De medewerkers maakten een erg ongeïnteresseerde en ongemotiveerde indruk. Na lang wachten het Turkse broodje met kaas en tonijn besteld, dit was helaas erg smakeloos. De kipsaté werd door mijn medegezel ook niet erg smakelijk bevonden, het vlees was erg droog. De smoothie aardbei/banaan was echter wel erg smakelijk! Na wederom lang wachten konden wij eindelijk afrekenen, en het was toch wel fijn om deze hectische zaak te verlaten. Ik zou het niet aanraden om hier te gaan lunchen.
Remco_arts .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wij kwamen hier om 21:15 binnen en we werden vriendelijk geholpen en we konden zeker nog een hapje eten. Heel vlot en servicegericht werden we geholpen en kregen we nog een prima bord eten. Je kunt hier een vlugge, kwalitatieve, hap krijgen voor een goede prijs. Een echte aanrader.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We kwamen hier net na het middaguur aan, het was erg druk zowel binnen als buiten. Vanwege het weer zijn we buiten gaan zitten, er was al wel een medewerker bezig om kaartjes op tafel te zetten i.v.m. het naderende slechte weer.

We werden snel geholpen en hebben gelijk bij de drankjes het eten besteld omdat we allemaal wisten wat we wilden hebben. Het drinken was er snel en ook de broodjes lieten niet lang op zich wachten. Toen we klaar waren met eten heeft een van de medewerkers onze borden uitgehaald en gelijk gevraagd of we nog iets wilden drinken.
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Het was een erg drukke dag, waardoor alles nogal massaal werd. De bediening had het zwaar, maar hebben het wel goed gedaan. Je moest misschien wat langer wachten , maar niet abnormaal lang. Het eten was erg lekker, alhoewel de sauzen soms een rare combinatie vormden. Al met al was het erg gezellig en lekker gegeten.
Thessa- .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
We gingen voor een snelle hap eten bij dit eetcafe. We waren er iets voor 5 uur maar voor 5 uur kan je echt nog geen diner bestellen, ook al duurt dat nog 5 minuten. Uitgebreide kaart voor ieder wat wils; burrito, carpacio, vegaburger en snitzel.
Ik wilde graag de burrito zonder champignons, dit was niet mogelijk. Dus werd het een vegaburger. Een italiaanse bol, sla, groenteburger en wat curry...tja het was ok. Je zit er opzich prima. De bediening is vlot. Maar verwacht eten wat je thuis misschien wel smakelijker had kunnen bereiden.
Er W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Gegeten in het hart van Breda. Mooie tent om te zien, bediening ok...was erg rustig, veel bediening en dan zie je dat ze vooral aandacht voor elkaar hebben ipv voor de gasten. Eten was echter miserabel. Saté was drooggebakken waarbij de randen vd saté hard geworden waren. In de salade zat zo weinig dressing dat het droge meuk was. De burrito vega was niks meer dan iets wat op een burrito moest lijken met daarin een homp geitenkaas en wat groene stukjes spinazie. De walnoten zaten er niet in en de busrit was voorzien van een plak kaas. Niet smakelijk gepresenteerd dus. Bij de melding dat ze de walnoten waren vergeten kwam er weinig reactie. Helaas waren de prijzen nog aan de redelijk hoge kant voor een eetcafé, dus prijs kwaliteit niet in verhouding. Jammer en voor ons nooit meer!
I. W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Het hart van Breda is een eetcafé. De kaart bestaat vooral uit burgers, Mexicaans en de stanaard Hollandse eetcafé gerechten. De burger met friet en salade, die wij bestelden was prima. De service was normaal. Alleen jammer dat er nogal harde muziek op stond, die beter past bij een later tijdstip op de avond, wanneer je aan de bar hangt...
Lindavermeulen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Gisteren met mijn man in dit gezellige, informele cafè restaurant gegeten. Kaart met niet erg orginele gerechten maar wat belangrijker is, het eten is wel lekker klaargemaakt. Mijn man een biefstuk en ik een zalm moot met frites en salade. Lekker toetje van warme appeltaart met citroenijs na. Bediening snel en vriendelijk. prijs kwalitieit goed.
S85 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Mooie tent erg gezellig binnen ! buiten is een ruim groot gezellig terras. Vriendelijk personeel. Wij hebben hier lunch gedaan en ons eten was ook goed.