Hart van Brabant

7,1
6,5
Cobi D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vervelende ervaring! We hadden het 12-uurtje luxe besteld waarna we het gewone 12-uurtje kregen. Broodje kip, broodje tonijn, tomatensoepje en runderkroket. We zeiden dat dit niet besteld was. Na ongenoegen van de bediening nam ze het mee terug naar de keuken. Daarna kregen we ons 12-uurtje luxe: broodje zalm, broodje carpaccio, uiensoepje en garnalenkroket. Die laatste bleek echter weer onze oude runderkroket te zijn. Later iets van gezegd. Ze reageerde meteen met dat we een koffie of thee van het huis zouden krijgen. Oke, dat wordt recht gezet dachten we. Niets bleek minder waar want ze negeerde ons totaal. Niet afruimen en ook niet vragen of we aan ons drankje toe waren. Uiteindelijk vroegen we maar of we konden afrekenen. Niets meer over het beloofde drankje.
Zeer slechte service dus! Dit meisje kan beter ergens anders gaan werken!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Prettige bediening bij dit café met terras onder de Kathedraal van St. Jan. Erg lekker broodje filet americain en een goed huiswijntje.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Op het terras gaan zitten van het Hart van Brabant. Er staan veel setjes van kleine tafeltjes met vier stoelen, wat handig is als je wat gaat drinken met meer mensen, maar er waren veel stelletjes, die wilden eten en dan is dat niet zo handig, want dan is er geen tafeltje vrij, maar wel stoelen. Alles staat ook vrij dicht op elkaar.
De locatie gelegen aan de Parade is wel gezellig.
We namen de 'hete kip, friet'. Het waren stukjes kipfilet in een hete, rode saus en wat uien erdoor, dat smaakte wel redelijk, de patat was zoals verwacht en er lag een klein beetje sla op het bord erop, er bovenop een salade van crème fraîche, selderij en groene kruiden. De mayo en aioli waren inclusief.
Voor 10,95 is de prijs/kwaliteit in orde. De rosé van 4 euro was een eenvoudig wijntje en vond ik aan de prijs.
Alles bij elkaar genomen, niet bijzonder, maar dat kan je ook niet verwachten van een actie-dagschotel.

Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Patat met schnitzel besteld. De friet mistte de zout (eerlijk gezegd spijt dat we daar niet om gevraagd hadden) maar met name de schnitzel was teleurstellend. Niet krokant en knapperig maar taai; zoonlief had na 1 hapje van mijn schnitzel dit ook wel bekeken. Bij het "alles naar wens" heb ik aangegeven dat de schnitzel tegen viel. Reactie van ober bleef uit. Prijs/kwaliteit-verhouding viel zondermeer negatief uit.
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Restaurant oogt niet zo hygiënisch. Menukaart en bierkaart kleefden aan elkaar vast, tafeltje pikte ook.
Het personeel maakt er een verveelde en ongeïnteresseerde indruk. Tot ziens zeggen, kon er niet echt van af.
De uitsmijter ham kaas bevat drie dikke plakken kaas en smaakte niet echt lekker. Het bolletje huzaren salade was veranderd in een vage -vermoedelijk- komkommersalade. Decor wordt gered door de locatie direct naast de Sint-Jan kathedraal. Etablissement helaas geen aanrader!
RobBiederman .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Met het gezinnetje na bezoeken van de Sint Jan een hapje gaan eten. Dat was de eerste en ook de laatste keer. Slechte service en onbeschoft personeel.
Met twee jonge kids moet je af en toe een beetje flexibel zijn met het eten, dus we hadden twee kleine verzoekjes voor het eten. Beide waren 'vergeten'. Pin automaat was stuk, dus ik moest maar een bank opzoeken. (dat kan natuurlijk gebeuren)
Vervolgens wordt mijn zoontje van 2 letterlijk door een bediende aan de kant geduwd, omdat hij even niet snel genoeg uit de weg gaat en worden zowat de deur uitgekeken als hij begint te huilen.
Eablok .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Cafe restaurant Hart van Brabant, bijna recht tegenover de Sint Jan.
Vriendelijk personeel. We hebben er al regelmatig geluncht, deze keer lekker op het terras.

De hamburger is er prima en laatst hadden we de surf en turf en garnalenkroketten. Het gerecht met de kroketten ( 7,95) was lekker maar wat klein, had minimaal 3 kroketjes mogen zijn. Geen keuze uit brood, gewoon wit. Wel wat saus en wat garnaaltjes.

De surf en turf ( 8,50) daarentegen was echt super. De boerenbol een beetje warm, half belegd met zalm en half met carpaccio en kaas. Verder wat garnering.
Elsaal .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Met 5 personen gegeten, het duurde erg lang voordat het eten kwam. Misschien door het mooie weer wat drukker of gewoon te weinig personeel. De tournedo was zeker niet mals te noemen en de champignonesaus die erbij was, met 2 plakjes champignons, was geen saus te noemen. Het geheel leek zo uit de magnetron te komen. De sla oogde niet knapperig en fris. De bediening was erg kortaf, maar ja wat wil je als je bijna alles in je eentje moest bedienen.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Dit cafe aan de Parade ligt op de hoek, het dichtst bij de Sint Jan en hadden we al vaker bezocht voor een borrel of lunch. ook nu weer een zeer alerte en snelle bediening. Deze keer alleen een Hollands en Aziatisch borrelgarnituur dat goed verzorgd en van goede kwaliteit was. Onder de warmtelampen was het daar prima uit te houden. Onze favoriete plek op de Parade.
Jantjuh .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Heerlijk gegeten bij Hart van Brabant. Leuke actie met Spare-Ribs voor 9.95. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Bediening was ook goed en een mooie / schone zaak.