Hart Genieten

Markt 3 2801 JG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Hart Genieten

Je kunt in dit restaurant de heerlijkste streekgerechten proberen. En dat is echt proberen want door het concept krijg je de kans onbeperkt te eten en te drinken van alles wat dit restaurant je te bieden heeft. Voor een vaste prijs. Je bestelt steeds per ronde één gerecht en ook de drankjes vallen gedeeltelijk onder dit principe. Je mag ervan uitgaan dat alles gemaakt is van biologische- en lokale producten. Supervers en supersmaakvol!

Halve fles mineraalwater

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Hart Genieten

Annet D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig klein restaurantje met lekker eten.
Cora E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening, beneden gezelliger dan boven. Boven een beetje op elkaar gepropt.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Je kunt er goed eten. De bediening is snel en de gastheer is vriendelijk
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
6 oktober met 4 personen gegeten via Groupon. Normaal kost het € 37,50 p.p. met drank all-in en onbeperkt eten zonder tijdslimiet. De speciale drankjes betaal je iets bij. Parkeerplaats achter aanwezig, wel 3,90 per uur tot 21.00 uur. Ontvangst erg vriendelijk, knus binnen. Minpunt, toilet is een lange trap op. Mijn vrouw is slecht ter been. We waren de eerste klanten rond 19 uur en gingen na ongeveer 8 á 9 ronden en koffie / thee rond 22;30 uur weg. We hebben veel verschillende gerechten geprobeerd en alles is heel goed. Ook zonder Groupon is de € 37,50 niet te veel gevraagd. De porties zijn best groot en gemiddeld heeft men aan 6 porties voldoende. Er heerst een gezellige sfeer, Beneden staan ongeveer 8 tafeltjes waar je zo de keuken in kan kijken. Ook boven is er nog voldoende zitruimte aanwezig. We gaan zeker weer terug. We zijn top geholpen
Ruben H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
goed
Albert-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Op 21 september hebben wij hier met 2 personen de All Inclusive variant gekozen. Onbeperkt eten en drinken van de kaart en er is ook geen tijdslimiet. Het eten was erg goed en vers bereid. Zeker geen tapas, maar gewoon minigerechtjes, waarmee je kunt variëren en zoveel van kunt eten als je lust. Het is geen "vreetschuur' en met deze formule wel uniek in zijn soort in Gouda. Ook aan de opmaak van de gerechten was aandacht gegeven, de bediening was vriendelijk en attent en de entourage sfeervol en relaxed. Gezien de prijs (v.a. € 32,50 pp) die je betaalt én het feit dat álles hierin is inbegrepen, er geen tijdslimiet is en er sprake is van een knusse kleinschaligheid, maakt voor ons dat ook de prijs heel acceptabel is. Zeker voor een herhaling vatbaar!
XvG .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Leuk concept om meerdere gerechtjes te kunnen kiezen uit de voor-, hoofd- en nagerecht keuze. Porties zijn niet te groot en de ingrediënten zijn vers. De wiijn is inbegrepen in de menuprijs. Aangename wijn, drinkt makkelijk weg en is een allemans vriend. Kortom goede prijs/kwaliteit verhouding.
Joriek V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Erg gezellig restaurant en een leuk concept! Komen zeker nog een x terug!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Via Groupon hier onbeperkt gegeten en gedronken voor een spotprijs.
Top: Gerechten goed op smaak. Gezellig en vriendelijk personeel. Drankjes zijn flesjes en dat vind ik altijd betere kwaliteit dan uit een grote fles of automaat. Voor de 2,5 maanden die ze open zijn, al heel goed bezig!
Tip: Er was te vaak iets op en dat is jammer. Verse jus was op, van de chocolademousse met rode vruchten waren de vruchten op. Dat kan gebeuren, maar zeg het even als je het bestelt... Dan kan je nog iets anders kiezen.
De gerechten mogen wat kleiner, zodat je er meer verschillende kunt kiezen.
Al met al toch een zaakje waar we absoluut weer een keer heen gaan.
GA ZO DOOR TOPPERS!