Hart Genieten

Markt 3 2801 JG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Hart Genieten

Je kunt in dit restaurant de heerlijkste streekgerechten proberen. En dat is echt proberen want door het concept krijg je de kans onbeperkt te eten en te drinken van alles wat dit restaurant je te bieden heeft. Voor een vaste prijs. Je bestelt steeds per ronde één gerecht en ook de drankjes vallen gedeeltelijk onder dit principe. Je mag ervan uitgaan dat alles gemaakt is van biologische- en lokale producten. Supervers en supersmaakvol!

Halve fles mineraalwater

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Hart Genieten

Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker gegeten. Bediening was vriendelijk en attent!
Tanya W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Lekker gegeten, onbeperkt voor 32,50 en de kids een pannenkoek.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken, leuke enthousiaste bediening.
P K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
´Hart genieten´ maakt de naam niet waar. Het ´restaurant´ overschrijdt het snackbarniveau niet. Het predicaat ´liefdeloze keuken´ is van toepassing. De kok moet zich schamen voor, tja eigenlijk voor alles. Het garnituur bestaat uit verlepte sla, met hier en daar bruine plekken en zwarte randen. Eroverheen is een handje ongebrande zonnepitten gegooid. Verder een paar dikke schijven komkommer met schil. De bruine broodjes komen van de bakker. Daar heeft de kok gelukkig geen vat op. Een stukje boter ontbreekt. De carpaccio bestaat uit een paar plakjes sterk dooraderd vlees zonder smaak. Het glas sauvignon teruggestuurd wegens ondrinkbaarheid, zuur. De biertjes komen uit de fles en zijn dus weer goed. Wat ook goed was, was de bediening door Hanne.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk gegeten en was echt genieten
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Wij hebben buiten gezeten. Beetje rommelig. En krap.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten en genoten op terras. Bediening was top
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We werden hartelijk ontvangen en snel bediend.
Even dachten we fout te zitten (geen warme lunch?) maar dat viel mee.
Uitgebreide lunch mogelijk en eventueel ook de dinerkaart.
Alle gerechten bevielen uitstekend.
(Net als Gouda trouwens.)
Judith en Martin H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel, wij komen snel weer een keertje eten.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima bediening met duidelijke uitleg over de gerechten. Vriendelijk en geduldig. Mooie presentaties. Heerlijk gegeten.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wat een mooi concept! Onbeperkt eten en drinken voor zowel de vlees/ viseter als de vegetariër! Heerlijke gerechten met genoeg keuze. Zeer vriendelijk personeel die je avond tot een feestje maken! Een aanrader! Hartelijke groet Lucas & Suzanne uit Amersfoort
ilse J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Had liever het aanstreep systeem.
nu kwam ze telkens vragen als ze een gerecht bracht
heeft u al een keuze gemaakt volgende gerecht.
dan moet je weer op de menukaart kijken.
niet zo goed systeem vinden wij om telkens weer te vragen weet u al het volgende gerecht..
en met streepjessysteem kan je rustig kijken wat je dan wil..
bertkruis .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vanavond wezen eten in Hart Genieten. Klein en knus restaurantje met onbeperkt eten voor een vaste prijs. Voor gedistilleerd en speciale koffie wordt een kleine meerprijs gevraag, wat in mijn optiek niet meer dan logisch is. De 37,50 per persoon in het weekend is niks teveel gevraagd. Goed eten voor een goede prijs. Lekkere gerechten, zowel in de voorgerechten, de hoofdgerechten als de desserts. En ja... onbeperkt is ook écht onbeperkt. De enige beperking was mijn eigen maag ;-). Kortom, heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met een leuke bediening. Wat ons betreft: zeker voor herhaling vatbaar.
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Ik kan mij niet echt vinden in de vorige recensies. Afgelopen zondag hier gegeten. De carpaccio en de pulled park waren goed, maar alle andere gerechten die we geprobeerd hebben waren flauw en smaakloos. Voor de entrecote werd niet gevraagd hoe we hem wilden, maar we kregen hem zo goed als helemaal rauw. Hij was alleen een beetje grauw aan de buitenkant en voor de rest was hij echt helemaal rauw. Ik heb hier 's avonds ook nog erg last van gehad. De Goudse burger had geen kaas er op en was ook erg flauw.
De presentatie op de borden was prima in orde en het zag er allemaal wel goed uit, de bediening was ook goed en als ik zo de andere recensies lees hebben wij misschien gewoon pech gehad, want dit was echt niet voor herhaling vatbaar. Erg jammer!
Jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een restaurant waar nog veel verbeterd moet worden. Gescheld in de keuken in het begin. Een dame van de bediening die erg luid sprak in het begin alsof het een vol café is, later ging dat beter. Men was wel open waarom iets niet goed ging (geen smoesjes maar uitleg), dat waardeer ik wel. Begane grond was koud, boven warmer. Er waren wat opstartproblemen waardoor iets (nog) niet geserveerd/beschikbaar was (details zal ik besparen). Omschrijving op de kaart mag soms wat duidelijker (ook qua lettertype/-kleur); ik dacht dat ik een salade zou krijgen, maar het was een samosa van geitenkaas.

Smaak- en textuurcombinaties zijn niet optimaal, neem nou de carpacio met pompoenpit en goudse kaas. Visstoofpotje zat weinig smaak en leek op basis van melk? Maak het iets romiger bijvoorbeeld? Koude forel als voorgerecht. Biefstuk ietwat waterig. Teleurstellend vond ik de dressing die over meerdere gerechten gedaan wordt; allemaal zoete dressings; wat is er mis met olijfolie en azijn/citroensap bijvoorbeeld? Ander voorbeeld van de kaart: kipfilet met kruiden, ik heb de kruiden niet gezien, zat wel Vietnamese loempiasaus op of het was daarin gebakken? Er wordt ook veel opgewarmd in de magnetron, jammer. Soms wat te kort gebakken en daardoor rauw vlees. Brood als aperitief leken pistolets uit zo'n plastic verpakking. De heekfilet vond ik iets te bitter, waarschijnlijk is de verhouding tussen kappertjes en olijven niet optimaal.

Het concept is wel leuk; lekker lang tafelen zonder limiet. Misschien dat ik nog eens terugkom bij bijvoorbeeld een nieuwe kaart.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig klein restaurantje met lekker eten.
Cora E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening, beneden gezelliger dan boven. Boven een beetje op elkaar gepropt.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Je kunt er goed eten. De bediening is snel en de gastheer is vriendelijk
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
6 oktober met 4 personen gegeten via Groupon. Normaal kost het € 37,50 p.p. met drank all-in en onbeperkt eten zonder tijdslimiet. De speciale drankjes betaal je iets bij. Parkeerplaats achter aanwezig, wel 3,90 per uur tot 21.00 uur. Ontvangst erg vriendelijk, knus binnen. Minpunt, toilet is een lange trap op. Mijn vrouw is slecht ter been. We waren de eerste klanten rond 19 uur en gingen na ongeveer 8 á 9 ronden en koffie / thee rond 22;30 uur weg. We hebben veel verschillende gerechten geprobeerd en alles is heel goed. Ook zonder Groupon is de € 37,50 niet te veel gevraagd. De porties zijn best groot en gemiddeld heeft men aan 6 porties voldoende. Er heerst een gezellige sfeer, Beneden staan ongeveer 8 tafeltjes waar je zo de keuken in kan kijken. Ook boven is er nog voldoende zitruimte aanwezig. We gaan zeker weer terug. We zijn top geholpen
Ruben H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017