Harry's

Wycker Brugstraat 2 6221 EC Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Harry's

Tijdloos tafelen in het romantische Maastricht

Harry’s is een internationale brasserie die zeven dagen in de week geopend is voor lunch en diner en op zondag voor brunch. Tijdloze brasseriegerechten gemaakt met de beste ingrediënten. Harry’s staat voor ongedwongen eten en drinken in een informele en comfortabele setting.

Meer informatie over restaurant Harry's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag
Zondag
- Sunday Brunch 11:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Xenia R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Valerie H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Harry's en super goede service! We komen hier zeker terug. Vooral de asperges zijn een aanrader!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zaterdagavond 15 april jl te gast geweest. Ontvangst is uiterst correct; begroeting, jassen aanname en begeleiding naar de tafel. Van het huis werd brood met een frisse kokommersoep gebracht. Wijnkaart is uitgebreid, ook qua prijs. Wijn en water wordt snel bijgeschonken door het personeel. De cotes de boeuf wordt voor de bereiding aan tafel geshowd en is beslist een aanrader. Bij dit vleesgerecht wordt salade, warme groente, zelfgemaakte frites en een béarnaise saus geserveerd. Ruime hoeveelheid nadat we hadden genoten van een voorgerecht. De tijd tussen het voor- en hoofdgerecht had wat ons betreft langer mogen zijn maar is persoonlijk. Plaats voor een dessert, mille feuille, verrukkelijk. Heerlijk gegeten en gedronken maar voor ons lag het tempo hoog.
Robbert Q.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten met top bediening
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gewoon niks mis mee!
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Al vaker langs gelopen en je ziet door de vele grote ramen de mooi gedekte tafels en de deels open keuken. Na tijdig te hebben gereserveerd, waren wij zeer benieuwd. De muziek stond vrij hard en wij zaten behoorlijk dicht bij een geluidsboxje. Een aantal andere tafels werd bezet door onder andere een grotere drukke groep en diverse gasten waren oude bekenden van elkaar met de daarbij behorende enthousiaste begroetingen. Waardoor het moeilijk voor kan was elkaar aan tafel te verstaan en rustig te tafelen. Door de (prachtige) hoge plafonds is de akoestiek voor ons niet zo fijn. Een volgende keer zullen wij een tafel aan de andere kant vragen, aan de kant van de keuken. Dat leek ons rustiger. De bediening zou iets alerter mogen zijn; het duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen en we moesten echt wat moeite doen om de aandacht van de bediening te trekken. Het eten en de wijn was verder prima en er werd vlot bijgeschonken.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Bediening uitstekend, vriendelijk.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Mooie klassieke zaak maar helemaal up-to-date en eigentijds. Perfecte bediening, fraaie inrichting en mooi uitzicht op de witte brigade in de open keuken. Elke keer weer een genot om te vertoeven! Glaasje bubbels met amuse, gepast lunchmenu met originele tom kha kai en een traditionele Salade Nicoise, frisse Pinot Grigio in het glas, profiterols en cheese cake met espresso na. Vaste prik als we in Maastricht zijn!
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Het was in alle opzichten een geslaagd bezoek . Uitstekend eten , prima service en bediening en goede prijs-kwaliteit-verhouding
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Lekker gegeten, menuutje genomen. Heerlijke wijn erbij. Bediening attent. Runderwang erg lekker, kazen vielen wat tegen zowel qua hoeveelheid als qua smaak. Sfeer is fijn.
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijke lunch in Harry's. Ondanks hele uitgebreide kaart toch voor menu gegaan en dat heeft ons niet teleurgesteld. Uitstekend wijnadvies van Rody. Kortom, perfecte zondag middag in Maastricht. Must do when here!
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Echt lekker gegeten.
Heel vriendelijke bediening,
Hier komen we zeker nog eens terug .
Enigste minpuntje is een klein beetje te weinig aandacht aan de tafels .
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Goed gegeten, culinair echt wel Ok. Verbetering mogelijk door uitleg over wijnen en bijpassende wijnen bij gerechten. Prijs kwaliteit zeer goed
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Harry's samen met mijn vrouw en wij kunnen de Cheesecake aanraden als dessert.
Yoni V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten, van begin tot eind een top ervaring.
Goed eten, goede en vriendelijke bediening en ondanks de hoge rekening is de prijs/kwaliteit GOED!
Een aanrader en de moeite waard!
Ingeborg M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zeer vlotte en aangename bediening in een stijlvol kader.
Leuk om de koks in de open keuken bezig te zien. Maar het aller belangrijkste, het eten zelf, is voor ons 5 sterren waard.
Wij komen zeker nog terug!
ANDR2 S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Het is telkens een ontdekking om bij HARRY'S te gaan eten.Het restaurant straalt klasse uit.De gast staat centraal.Het dessert is steeds een mooie verrassing.Klasiekers worden op innovatieve wijze uitgewerkt.De hoeveelheid van de hoofdschotel zou voor sommigen,toch wel groter mogen zijn.
Renske W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een feestje om hier te zijn!! Het eten was heerlijk. Een heerlijke starter een broodje met roomboter en een heerlijk mosterdchutney. Vooraf een garnalenkroket en oesters heerlijk. De hoofdgerechten waren ook voortreffelijk. Als toetje een heerlijke tiramusu. De gastdame was heel lief en heeft onze avond nog leuker gemaakt. Wij komen zeker terug!!
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals eerder prima gegeten, nu een keer tijdens lunchtijd. Attente bediening, ook als je met buitenlandse gasten bent keurig aangesproken in het Engels. Overzichtelijk kaart met tal van aanraders, zoals de vers gesneden charcuterie en de steak tartaar als voorgerecht. Ook de oesters zijn altijd vers en netjes schoongemaakt. Bij de hoofdgerechten ben ik zowel bij de vlees als visgerechten nooit teleurgesteld. Een fijn adres dat de moeite waard is om terug te komen. Wel op tijd reserveren, anders lukt het niet om een tafel te krijgen (met name op vrijdag en in het weekend).
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Als regelmatige gast hou ik van de sfeer en de ongedwongenheid van de zaak.
Vriendelijk en relax, maar kordaat en professioneel.
Eten was zoals steeds voortrefffelijk, kwartel met pastinaak en spelt; heerlijk!
Ook de cheesecake als dessert mocht er zijn.
De prijzen van de wijnen zijn wel wat aan de hoge kant, de marges hierop zijn een beetje overdreven.
Maar al bij al, een heerlijk adresje dat ik steeds bezoek als ik in Maastricht ben.