Harry's

Wycker Brugstraat 2 6221 EC Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Harry's

Tijdloos tafelen in het romantische Maastricht

Harry’s is een internationale brasserie die zeven dagen in de week geopend is voor lunch en diner en op zondag voor brunch. Tijdloze brasseriegerechten gemaakt met de beste ingrediënten. Harry’s staat voor ongedwongen eten en drinken in een informele en comfortabele setting.

Meer informatie over restaurant Harry's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag
Zondag
- Sunday Brunch 11:00 - 16:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Harma V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Op 18 augustus met 3 personen geweldig gegeten en gedronken bij Harrys. Mooie gerechten, goed op smaak en gecomplimenteerd met prachtige wijnen. Wij hebben een culinaire topavond gehad en begrijpen dan ook niets van onderstaande review. Het lijkt wel alsof we in een heel ander restaurant hebben gegeten. We herkennen in het stuk de gerechten maar hebben een totaal andere andere ervaring. Gelukkig wordt onze ervaring door bijna alle andere revieuw schrijvers met ons gedeeld.
VinSanto ..
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De uitstraling van Harry’s en de menukaart zijn prestigieus en veelbelovend. Jammer voor de gast die daarvoor komt, dat het niet wordt waargemaakt. Een klassieke bereiding met kalfstartaar krijgt er een overdosis tomatenpuree en paprikapoeder, zodat het meer weg heeft van een slechte filet americain. Een in theorie prachtig tussengerecht met sardine wordt in de praktijk geweld aangedaan door de veel te zuur ingelegde artisjokken, waardoor elke balans ontbreekt. Het hoofdgerecht met roodbaars is goed en origineel. Alleen jammer dat de roodbaars door de pan gejaagd wordt, want dan krult een roodbaars waardoor de einden krokant zijn en de huid onplezierig week wordt. Een chef weet hoe dat te voorkomen is. Het dessert met lemon pie is heel aardig, totdat je een klodder gelatine in de lemon curd tegen komt. Nee, gewoon niet goed uitgevoerde gerechten, die anders uitpakken dan de kaart heeft doen beloven.
De bediening is ongeschoold, is vooral bezig met zichzelf te vermaken, wil of kan geen uitleg bij de gerechten geven en brengt een chardonnay die pas ná het proeven op temperatuur gebracht wordt.
De ruime zaak is klassiek ingericht en is netjes verzorgd. Dat laatste geldt niet voor de toiletten. De tafels zijn lang en smal, zodat je te ver van je partner en te dicht op je buurman zit.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
het was ontzettend gezellig , goede sfeer en geweldige prijs kwaliteit verhouding.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Zeer lekker gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Een echte aanradar!
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een leuk en gezellig restaurant. Uitstekende keuken. Goede en vriendelijke bediening.
Een minpuntje waren de patatten. Die waren erg vet en veel harde stukjes.
De rest was top. Heerlijk dessert. We hebben genoten.
Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vriendelijk personeel.
Tafels wel dicht op elkaar.
Erg lawaaierig.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Joffrey S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Fijn restaurant gekozen op basis van reviews tripadvisor en voldeed aan de verwachting.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heel goed geluncht hier. Lekker zitten, goede wijnen en oplettende bediening. Leuke aan deze plek is dat er zowel toeristen als locals komen.
Francisco M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Perfect zoals altijd, Harry's is de maatsaf van hoe restaurant moet zijn! En dit zeg ik terwijl ik zelf restaurant uitbater ben.
Kristiaan S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Super vriendelijke setting, kundig en attent personeel en het eten was super. Ik kom hier zeker terug!
Arjen M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Een fantastische avond gehad. Het eten is overheerlijk en de aandacht en oog voor details vanuit de keuken als in het restaurant is buitengewoon goed. We komen graag nog eens terug bij Harry's.
Raoul P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Verfijnde eerlijke smaak, zonder poespas opgediend en vriendelijk geserveerd!
Het zeg wat als de enige smaakprofessor van ons land en een chefkok van een Sterre restaurant onafhankelijk van elkaar er ook zaten te dineren !
Ana Luisa N.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Perfect evening!
De tafel van Jean-Luc C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Eten bij Harry's is altijd een succes! Vandaag heerlijk op het terras geluncht. Super!
Mareine C.
Heerlijk gegeten op het terras, prima bediening!
hans D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
De ontvangst was goed en attent. Eten was overall prima, met goede smaken. Tijdens het hoofdgerecht kwamen blijkbaar wat kennissen of oud-werknemers ook eten. Het gevolg: volledig geen aandacht meer, 30 min met lege borden, geen vragen meer, geen uitleg meer, terwijl de tafel met de kennissen/vrienden uitgebreid werd geserveerd en verhalen werden uitgewisseld. Niet professioneel, jammer, en teleurstellend. En dat terwijl het eten uitstekend was. Ongelofelijk hoe dit kan, en voor ons een reden om hier niet meer heen te gaan.
Sue S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Geweldig gegeten met speciale aandacht voor de pauzes tussen de gerechten. Anne en Paul die er zijn 66 ste verjaardag vierde!