Harry's

Wycker Brugstraat 2 6221 EC Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Harry's

Tijdloos tafelen in het romantische Maastricht

Harry’s is een internationale brasserie die zeven dagen in de week geopend is voor lunch en diner en op zondag voor brunch. Tijdloze brasseriegerechten gemaakt met de beste ingrediënten. Harry’s staat voor ongedwongen eten en drinken in een informele en comfortabele setting.

Meer informatie over restaurant Harry's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag
Zondag
- Sunday Brunch 11:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Héérlijk gegeten in een sfeervolle maar ongewongen ambiance. Personeel heel vriendelijk en kundig, ook qua wijn advies. Absolute aanrader!
Jim N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en uitmuntende bediening. Echt een aanrader!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Prima
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Hele mooie ambiance en veel leuke dingen op de kaart. Echt een super leuk restaurant als je lekker wilt eten, goede wijnen wilt drinken en samen een goed stuk vlees wilt delen!
Een aanrader voor iedereen die in Maastricht verblijft.
Con S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Bijzonder smakelijk met niet alledaagse gerechten
Dr. C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was prima, de service wat teleurstellend, weinig aandacht van de ober, glazen van het aperitief en brood werden niet weggenomen. Nooit eens de wijn bijgeschonken enz enz. ER werd niet gevraagd of we naast de bestelde fles wijn nog water wilde (die vraag kwam pas bij het dessert. Op andere momenten bij andere klanten zag ik echter ook erg positieve dingen gebeuren. Kortom er valt op dit vlak nog veel te verbeteren. Ook hebben we omwille van de wachttijd de koffie maar ergens anders gaan drinken.
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijk en persoonlijk ontvangst! Heerlijk geluncht met een parachtige nood spaanse chardonnay met meurseult allure. Attente en zeer vriendelijke bediening welke ons nog verraste met een leuk dessert wegens ons 7 jarig huwelijk! Super!
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Stijlvolle zaak, met vriendelijke bediening. Het vier gangen menu dat we namen was zeker niet slecht. Wel allemaal aan de zware kant door de flinke hoeveelheid saus op elk gerecht. De kabeljauw lag in een plas boter waar ik echt op den duur een beetje misselijk van werd. De kabeljauw was lekker en had deze hoeveelheid vet niet nodig. De kazen als toetje waren wat mij betreft wat een klein beetje karig.
Maartje H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wat een super restaurant! Wij hebben heerlijk gegeten een super avond gehad met heerlijke gerechten, erg goede bediening en perfecte ambiance! Echt een aanrader!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Super avond gehad met heerlijke gerechten, erg goede bediening en perfecte ambiance! Echt een aanrader!
Jolein P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Fantastische zaak. Mooie gerechten, uitgesproken smaken, veel keus en een uitstekende prijs kwalitei tverhouding. Gewoonweg een van de beste zaken van Maastricht. Punt.
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Frans
Op zaterdagavond een volle zaal. Desondanks een soort discomuziek in plaats van een achtergrondmuziekje. Met veel moeite was de ober bereid de muziek iets zachter te zetten. Laat staan uit te zetten. Bleef nerveus en onrustig.
Het eten was matig. De rib-eye met veel zeen en pees. De kok vond het normaal dat de helft terugkwam. Geen excuus of vervanging.
De bediening was prima en professioneel. Al met al een mager zesje.
aaderotte .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
In het veleden er wel eens beter gegeten! In een rumoerige ambiance met te luide muziek, hebben wij, na een vriendelijke ontvangst, een steak tartare met rauw eitje en een vitello tonato genomen. Die nacht prompt buikklachten. De vitello tonato leek meer een gewone tonijnsalade. De daarna bestelde paella miste de verfijning die van dit restaurant verwacht mag worden en de risotto was ok, meer niet. Niet het niveau dat wij hier gewend waren. De bediening was vriendelijk maar wel erg amicaal.
nienkegroenev .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heel leuk restaurant in Wyck! Gezellige ambiance en heerlijk gegeten. Zeer attente bediening. Heeft tevens een mooi terras, maar helaas was het daar al te fris voor om de hele avond te kunnen zitten.
Je bent hier echt 'uit eten'!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk terras in een leuke wijck in Maastricht. Mooie klassieke kaart met goede gerechtjes. We hebben hier
klein gelunched maar alles was prima geregeld. Mooie huisrosé en een heerlijke salade nicoise zijn aanraders. Beetje aan de prijs zijn 2 garnalenkroketjes voor €15.50.
Alina B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Met vrienden weekendje Rieu gedaan. Hier lekker gegeten. Eén vriendin heeft coeliakie (glutenallergie) en de bediening was zeer deskundig op dit gebied en behulpzaam. Het aperitiefje was wat duur, maar wel erg lekker. De bediening was zeer attent, zodra ze zagen dat de glazen wijn leeg waren of we meer aan het kletsen dan eten waren, kwamen ze informeren of alles naar wens was en of er al bijgeschonken moest worden. Wat opvalt is dat dit restaurant veel biologische producten heeft. Verder zijn alle gerechten zorgvuldig en met liefde klaargemaakt en geserveerd. De prijzen zijn niet goedkoop en niet duur, het eten is goed. Je betaald voor wat je krijgt en krijgt waarvoor je betaald. Met een glimlach (en wat geflirt) gebracht. Wat wil een mens nog meer?
Carola1975 P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wat een fijn restaurant! Wij hadden het geluk de hele avond op het 'stoep'-terras buiten te kunnen zitten: mooie witte tafellakens, een fijn stads-uitzicht, met een aangename rust door parasols, afscheiding van de straat en uitstekende vriendelijke bediening. Het 3-gangenmenu bood een goede prijs-kwaliteitsverhouding, de kok laat zien dat hij (creatief) kan koken. De fles rosé (enige op de kaart) is een aanrader. Overigens is het restaurant ook binnen stijl- en sfeervol ingericht.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Na een dagje winkelen hoort uitgebreid dineren in een stad als Maastricht erbij. Het is prachtig weer en we kunnen buiten zitten; omdat we een specifieke tafel kiezen die net is vrijgekomen wachten we in de fraaie lounge, waar we alvast een aperitief genieten. Het wachten duurt niet lang en al gauw worden we opgehaald om plaats te nemen. We kiezen voor zowel het Harry's menu (Vitello tonato en kwartel) als a la carte eveneens Vitello Tonato en lamskoteletten. Bij deze laatste zit geen aardappel, dat kost extra.
Het eten is voortreffelijk. Wat wel een beetje jammer is, is dat de Vitello Tonato van het menu iets kleinere portie is en bovendien op een kleiner bord; dat hoeft toch niet? We moeten de ober ook even herinneren aan het bestelde water. De zorgvuldige bereiding, maar met name de originele uitvoering van zowel de vitello tonato als later de geserveerde cheesecake valt op. Het terras ligt aan de weg en dat is natuurlijk qua decor iets minder dan gewenst; binnen ziet het er trouwens fraai uit. Een aanrader in Maastricht; niet goedkoop, maar meer dan prima eten.
nico.corbacio .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Ondermaatse bediening, wel erg vriendelijk maar niet professioneel genoeg.
Zaalpersoneel moet beter opgeleid worden.
Eten was wel erg lekker. Fijne ambiance.
kikiengbersen .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Ten eerste het eten was heerlijk niks op aan te merken en de embiance ook erg sfeervol.
Aan de "gemaakte"vriendelijkheid van het vrouwelijk personeel kan iets gedaan worden. Ik werk zelf in de horeca dus dit kan anders( beter).
De dame vroegen we bij binnenkomst of er een tafel nog vrij was aan het raam. Nee wij waren met vier personen en er was alleen een tafel voor vijf nog vrij ???? begrijpelijk maar kun je op een andere toon zeggen.
Daarna bij de bestelling wilden we het menu maar niet het nagerecht of iets anders of alleen koffie. Met bijbetaling kon dat maar geen geld terug bij alleen koffie. vreemd. Heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Bij de wijn werd er bijgevuld maar toen de fles leeg was. Zullen we U nog een flesje brengen ? Nou als we dat willen dan vragen we dat als gast zelf wel. lijkt wel een verkoop praatje, vind ik ook niet geschikt. Toen mijn zwager zijn glas leeg had werd bij hem als enigste het lege wijnglas weggehaald. Dat vond ik het toppunt. Al met al is het dan een optel sommetje . Ze mogen ook best ontspannen kijken als ze rond lopen. Vond het eerlijk gezegd beetje arrogant overkomen. Maar nogmaals het eten was er geweldig.