Harry's

Wycker Brugstraat 2 6221 EC Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Harry's

Tijdloos tafelen in het romantische Maastricht

Harry’s is een internationale brasserie die zeven dagen in de week geopend is voor lunch en diner en op zondag voor brunch. Tijdloze brasseriegerechten gemaakt met de beste ingrediënten. Harry’s staat voor ongedwongen eten en drinken in een informele en comfortabele setting.

Meer informatie over restaurant Harry's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag
Zondag
- Sunday Brunch 11:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Harry's samen met mijn vrouw en wij kunnen de Cheesecake aanraden als dessert.
Yoni V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten, van begin tot eind een top ervaring.
Goed eten, goede en vriendelijke bediening en ondanks de hoge rekening is de prijs/kwaliteit GOED!
Een aanrader en de moeite waard!
Ingeborg M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zeer vlotte en aangename bediening in een stijlvol kader.
Leuk om de koks in de open keuken bezig te zien. Maar het aller belangrijkste, het eten zelf, is voor ons 5 sterren waard.
Wij komen zeker nog terug!
ANDR2 S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Het is telkens een ontdekking om bij HARRY'S te gaan eten.Het restaurant straalt klasse uit.De gast staat centraal.Het dessert is steeds een mooie verrassing.Klasiekers worden op innovatieve wijze uitgewerkt.De hoeveelheid van de hoofdschotel zou voor sommigen,toch wel groter mogen zijn.
Renske W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een feestje om hier te zijn!! Het eten was heerlijk. Een heerlijke starter een broodje met roomboter en een heerlijk mosterdchutney. Vooraf een garnalenkroket en oesters heerlijk. De hoofdgerechten waren ook voortreffelijk. Als toetje een heerlijke tiramusu. De gastdame was heel lief en heeft onze avond nog leuker gemaakt. Wij komen zeker terug!!
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals eerder prima gegeten, nu een keer tijdens lunchtijd. Attente bediening, ook als je met buitenlandse gasten bent keurig aangesproken in het Engels. Overzichtelijk kaart met tal van aanraders, zoals de vers gesneden charcuterie en de steak tartaar als voorgerecht. Ook de oesters zijn altijd vers en netjes schoongemaakt. Bij de hoofdgerechten ben ik zowel bij de vlees als visgerechten nooit teleurgesteld. Een fijn adres dat de moeite waard is om terug te komen. Wel op tijd reserveren, anders lukt het niet om een tafel te krijgen (met name op vrijdag en in het weekend).
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Als regelmatige gast hou ik van de sfeer en de ongedwongenheid van de zaak.
Vriendelijk en relax, maar kordaat en professioneel.
Eten was zoals steeds voortrefffelijk, kwartel met pastinaak en spelt; heerlijk!
Ook de cheesecake als dessert mocht er zijn.
De prijzen van de wijnen zijn wel wat aan de hoge kant, de marges hierop zijn een beetje overdreven.
Maar al bij al, een heerlijk adresje dat ik steeds bezoek als ik in Maastricht ben.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Uitstekend restaurant, heerlijk eten, vriendelijk personeel..
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een geweldige restaurant. Super vriendelijke en attente bediening. Oesters en charcuterie vooraf, hoofd de fantastische cote de Boeuf, een absolute must voor vleesliefhebbers.
Na een millie feuille gedeeld.
Wij hebben een fantastische avond gehad. Een aanrader in Maastricht.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Iets weinig privé. Zit erg dicht bij tafeltje van de buren
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Harry's wordt steeds beter. We hadden naar garnalen smakende garnalenkroketjes (een uitzondering tegenwoordig). Vervolgens een prachtig gebakken entrecote van het Simmentaler rund, rood van binnen, krokant bruin van buiten, met kleine geblancheerde groentjes en Vlaamse frieten. Zeer vriendelijke, maar niet opdringerige bediening in de persoon van aardige, attente meisjes. Een fijne doordeweekse avond in een gezellig restaurant met een modern strak decor.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Héérlijk gegeten in een sfeervolle maar ongewongen ambiance. Personeel heel vriendelijk en kundig, ook qua wijn advies. Absolute aanrader!
Jim N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en uitmuntende bediening. Echt een aanrader!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Prima
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Hele mooie ambiance en veel leuke dingen op de kaart. Echt een super leuk restaurant als je lekker wilt eten, goede wijnen wilt drinken en samen een goed stuk vlees wilt delen!
Een aanrader voor iedereen die in Maastricht verblijft.
Con S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Bijzonder smakelijk met niet alledaagse gerechten
Dr. C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was prima, de service wat teleurstellend, weinig aandacht van de ober, glazen van het aperitief en brood werden niet weggenomen. Nooit eens de wijn bijgeschonken enz enz. ER werd niet gevraagd of we naast de bestelde fles wijn nog water wilde (die vraag kwam pas bij het dessert. Op andere momenten bij andere klanten zag ik echter ook erg positieve dingen gebeuren. Kortom er valt op dit vlak nog veel te verbeteren. Ook hebben we omwille van de wachttijd de koffie maar ergens anders gaan drinken.
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijk en persoonlijk ontvangst! Heerlijk geluncht met een parachtige nood spaanse chardonnay met meurseult allure. Attente en zeer vriendelijke bediening welke ons nog verraste met een leuk dessert wegens ons 7 jarig huwelijk! Super!
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Stijlvolle zaak, met vriendelijke bediening. Het vier gangen menu dat we namen was zeker niet slecht. Wel allemaal aan de zware kant door de flinke hoeveelheid saus op elk gerecht. De kabeljauw lag in een plas boter waar ik echt op den duur een beetje misselijk van werd. De kabeljauw was lekker en had deze hoeveelheid vet niet nodig. De kazen als toetje waren wat mij betreft wat een klein beetje karig.
Maartje H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wat een super restaurant! Wij hebben heerlijk gegeten een super avond gehad met heerlijke gerechten, erg goede bediening en perfecte ambiance! Echt een aanrader!