Harry's

Wycker Brugstraat 2 6221 EC Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Harry's

Tijdloos tafelen in het romantische Maastricht

Harry’s is een internationale brasserie die zeven dagen in de week geopend is voor lunch en diner en op zondag voor brunch. Tijdloze brasseriegerechten gemaakt met de beste ingrediënten. Harry’s staat voor ongedwongen eten en drinken in een informele en comfortabele setting.

Meer informatie over restaurant Harry's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag
Zondag
- Sunday Brunch 11:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Door de prettige bediening vooral gezellig gegeten, en grotendeels ook erg lekker.
Een van de 4 gasten kwam, na de maaltijd, met een pittige klacht over de smaak van haar hoofdgerecht.
Er werd nota van genomen maar verder niets meer mee gedaan.
Jammer, want zonder dat zouden wij de zaak een grote aanrader vinden.
Jenny M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Afgelopen zondag voor de 40e huwelijksdag van mijn ouders met het heke gezin inclusief 2 kinderen van 9 en 7 gebrunched. Na een fijne eerdere ervaring wederom voor deze speciale gelegenheid voor Harry's gekozen. Wij hebben genoten! De tafel was goed uitgezocht zodat we met de kinderen een beerje aan de zijkant zaten. De sfeer is zo fijn! Je voekt je gelijk thuis! Het eten en de wijnen waren ook bijzonder smaakvol en mooi gepresenteerd. Heel bijzonder om de cote de boeuf te zien voor deze bereid op tafel verschijnt. Wers bijzonder gewaardeerd. De bediening is relaxed en flexibel. Zij hebben de middag voor ons compkeet gemaakt. Onze ouders hebben enorm genoten van de fijne middag. Dank team van Harry's en graag tot een (snelle) vokgende keer!
Rob en Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Zoals altijd is het voor ons een feest om hier te eten!!
De bediening, de gerechten, de wijnen, perfect!
Margriet R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
In een woord geweldig! Het is elke keer weer een feest om bij jullie te eten.
peter E.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Super service, aandige mensen. Erg attent! En erg lekker eten! Fijne avond gehad! Dank
Xenia R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Leuke setting, mooi en kwaliteitsvol restaurant.
Valerie H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Harry's en super goede service! We komen hier zeker terug. Vooral de asperges zijn een aanrader!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zaterdagavond 15 april jl te gast geweest. Ontvangst is uiterst correct; begroeting, jassen aanname en begeleiding naar de tafel. Van het huis werd brood met een frisse kokommersoep gebracht. Wijnkaart is uitgebreid, ook qua prijs. Wijn en water wordt snel bijgeschonken door het personeel. De cotes de boeuf wordt voor de bereiding aan tafel geshowd en is beslist een aanrader. Bij dit vleesgerecht wordt salade, warme groente, zelfgemaakte frites en een béarnaise saus geserveerd. Ruime hoeveelheid nadat we hadden genoten van een voorgerecht. De tijd tussen het voor- en hoofdgerecht had wat ons betreft langer mogen zijn maar is persoonlijk. Plaats voor een dessert, mille feuille, verrukkelijk. Heerlijk gegeten en gedronken maar voor ons lag het tempo hoog.
Robbert Q.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten met top bediening
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gewoon niks mis mee!
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Al vaker langs gelopen en je ziet door de vele grote ramen de mooi gedekte tafels en de deels open keuken. Na tijdig te hebben gereserveerd, waren wij zeer benieuwd. De muziek stond vrij hard en wij zaten behoorlijk dicht bij een geluidsboxje. Een aantal andere tafels werd bezet door onder andere een grotere drukke groep en diverse gasten waren oude bekenden van elkaar met de daarbij behorende enthousiaste begroetingen. Waardoor het moeilijk voor kan was elkaar aan tafel te verstaan en rustig te tafelen. Door de (prachtige) hoge plafonds is de akoestiek voor ons niet zo fijn. Een volgende keer zullen wij een tafel aan de andere kant vragen, aan de kant van de keuken. Dat leek ons rustiger. De bediening zou iets alerter mogen zijn; het duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen en we moesten echt wat moeite doen om de aandacht van de bediening te trekken. Het eten en de wijn was verder prima en er werd vlot bijgeschonken.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Bediening uitstekend, vriendelijk.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Mooie klassieke zaak maar helemaal up-to-date en eigentijds. Perfecte bediening, fraaie inrichting en mooi uitzicht op de witte brigade in de open keuken. Elke keer weer een genot om te vertoeven! Glaasje bubbels met amuse, gepast lunchmenu met originele tom kha kai en een traditionele Salade Nicoise, frisse Pinot Grigio in het glas, profiterols en cheese cake met espresso na. Vaste prik als we in Maastricht zijn!
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Het was in alle opzichten een geslaagd bezoek . Uitstekend eten , prima service en bediening en goede prijs-kwaliteit-verhouding
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Lekker gegeten, menuutje genomen. Heerlijke wijn erbij. Bediening attent. Runderwang erg lekker, kazen vielen wat tegen zowel qua hoeveelheid als qua smaak. Sfeer is fijn.
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijke lunch in Harry's. Ondanks hele uitgebreide kaart toch voor menu gegaan en dat heeft ons niet teleurgesteld. Uitstekend wijnadvies van Rody. Kortom, perfecte zondag middag in Maastricht. Must do when here!
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Echt lekker gegeten.
Heel vriendelijke bediening,
Hier komen we zeker nog eens terug .
Enigste minpuntje is een klein beetje te weinig aandacht aan de tafels .
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Goed gegeten, culinair echt wel Ok. Verbetering mogelijk door uitleg over wijnen en bijpassende wijnen bij gerechten. Prijs kwaliteit zeer goed
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Harry's samen met mijn vrouw en wij kunnen de Cheesecake aanraden als dessert.
Yoni V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten, van begin tot eind een top ervaring.
Goed eten, goede en vriendelijke bediening en ondanks de hoge rekening is de prijs/kwaliteit GOED!
Een aanrader en de moeite waard!