Harré Tapas

Jongemastraat 21 8701 JB Bolsward Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voor- en tussengerechten
    • Proeverij van warme en koude voorgerechten
      Proeverij van soepen
      Ook vegetarisch mogelijk
  • Hoofdgerechten
    • Proeverij van vis gerechten
      Proeverij van vlees gerechten
      Lust je geen vis? Geef het aan ons door.
      Ook vegetarisch mogelijk
  • Nagerechten
    • Proeverij van diverse nagerechten

Over het restaurant Harré Tapas

Bij Harré Tapas serveren we niet uitsluitend Spaanse tapas, maar mooie proeverijen met internationale gerechten, verdeeld over diverse gangen. En in combinatie met onze gastvrijheid en gezelligheid vinden wij (en onze gasten) dat we met ons bijzondere Bolswarder restaurant de juiste invulling geven aan het uit eten gaan anno nu.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Harré Tapas

Het busstation is op 150 meter afstand
  • Kom je met de auto?
    Midden in het centrum, schuin tegenover het stadhuis van Bolsward en bij de Broerekerk op het Broereplein is er gelegenheid om te parkeren.
  • : In het hele centrum is voldoende parkeergelegenheid beschikbaar

Dinsdag t/m Zaterdag: 17.00 -23.00
Maandag: Gesloten
Zondag: Gesloten (tijdens bepaalde feestdagen en evenementen zijn wij wel geopend)
Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Harré Tapas

Paula B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heel goed gegeten en de wijn was ook prima. Aardige gastvrouw en gastheer. De prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed. We hebben gezeten van 17.00 tot 21.15, dat vonden we net iets te lang.
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Aanrader!
Leuk/ gezellig - verrassingsproeverijtjes en hapjes - 5 gangen 2,5 u!
Tina T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Vriendelijke personeel, heel behulpzaam.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Super lekker gegeten.
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
een gezellige avond gehad. bediening was zeer vriendelijk met een heel goeie uitleg wat op tafel kwam.
we gaan in 2019 zeker nog een keer harre bezoeken.
Cmj P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
De shotjes, die we kregen aan het begin, waren zeeeeeeeer pittig. Het keukenpersoneel vond dat ook. De serveerster haalde ze weg bij ons, beloofde ons nieuwe, maar die zijn niet gekomen :). Het was geen ramp, verder was het eten keurig verzorgd en heel lekker.
Gerard F.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Dit Tapas restaurant is gelegen in het hartje centrum van het pittoreske dorp Bolsward. Een restaurant om aan te bevelen.
Wij ruim 50 plussers uit de grote stad hebben er een smakelijk avondje culinair gegeten met de ene verrassing na de andere en bediening zorgt voor een warme gastvrijheid die begint bij het ontvangst en voor een ieder gezelschap jong en oud als zeer hartelijk kan worden omschreven.
Het is van grote klasse en zeer gevarieerd. Het leuke is dat wat je besteld op speciale wijze bereid is en het is zo leuk dat je met en van elkaar eet om samen te proeven wat er uit deze keuken telkens opnieuw tevoorschijn komt. Want de kaart is zeer uitgebreid.
Wij zeggen graag Harre,of te wel tot ziens met een smakelijke groet van ons!
Teunis M D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Je bent hier echt een avond uit. Heerlijk eten en enorme gast vrijheid.
Anja F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
het was erg goed en lekker de bediening was erg leuk dus erg goed om nog eens terug te komen en wij hebben genoten en we zullen het aan anderen door geven dat het erg goed was
Aly V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima restaurant, aardige mensen!
Heerlijk gegeten
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima. Gezellig, Vlotte bediening. Vegetarisch was ook uitstekend. Echt een aanrader.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben genoten van een heerlijk verrassingsmenu.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Gezellige avond gehad. Ondanks, wat leek een onderbezetting qua personeel, verliep alles soepel. Een opmerking over een bepaalde tapas werd gecompenseerd met een extra tapas waar we juist onze complimenten over gaven. Goede service!
Dirkje V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
we hebben een heerlijke en gezellige avond gehad de bediening was duidelijk met het uitleggen van de gerechten die we voorgeschoteld kregen het is voor herhaling vatbaar we zullen zeker weer een bezoek brengen
Ludie F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Zeer vriendelijke bediening. Meer gekregen dan verwacht en leuke combinaties op de plankjes
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vriendelijke bediening, grote verscheidenheid van gerechtjes en dat alles in een precies goed tempo van de in ons geval 5 verschillende gangen. En lekker!
Hinke B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
"Eenvoud" laagdrempelig zaak met warme sfeer, bediening met mensen mensen met een open blik en oog voor detail met heerlijke gerechten, en dan de opmaak van de borden/ planken is zintuigen prikkelend.
Gezellig ???? en heerlijk genoten.
Uitstekende keuken.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wij hebben genoten van de gastvrijheid, de snelheid en vriendelijkheid van de bediening en het verrassende menu resp. de goede keuken. Aan te bevelen.
Debbie N.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede & persoonlijke service.
Bettie B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heel goed eten, enkele gerechten te zout en te zoet. Zag er allemaal smakelijk en goed verzorgd uit. Genoeg of beter gezegd teveel eten. Verder leuk concept!!
Silvia Z.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Erg gastvrij. Je wordt verrast door de koks en het wordt met goede uitleg en enthousiast opgediend