Harput

7,1
Voordelig
Willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Hier gisteravond een broodje Harput gegeten. Dit is een grote punt warm turks brood, gevuld met een goed gegrilde shoarma. Daarbij een lekker knoflook en sambal sausje, en dat is dan genieten geblazen voor een prima prijsje.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Achter een piepkleine gevel zit een royaal, gezellig buurtrestaurant. Altijd verse salades, goede kwaliteit vlees. Geen verrasingen, maar wel degelijke Turkse gerechten. En door de bediening voel je helemaal gast. Al jarenlang constante kwaliteit. Ik word hier altijd helemaal vrolijk van.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Heerlijk gegeten. De bediening was super vriendelijk en aardig. Het eten was heerlijk. We waren last, na 20.00, en toch zat de zaak lekker vol. Echt een tentje om terug te komen. Niet te duur, niet te chique maar fantastisch om even te zijn.
Bertmapla .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Wij hebben een feestje gegeven voor 26 personen in de Harput in Wassenaar op zaterdag 7 maart. Zowel de organisatie, de gastvrijheid en het eten waren super! Eigenaren houden zich aan de afspraken en zijn flexibel, vriendelijk en hebben een positieve instelling. Onze gasten hebben een heerlijke avond gehad. Bedankt Mehmet en equipe!
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Van buiten lijkt het op een afhaal restaurant, maar binnen zit ke heel aardig. Prima interieur met typisch oosterse aspecten. Het eten was heel smaakvol en goed. Voorgerechten ruime porties en hoofdgerechten ook prima. Jammer dat we alleen maar rijst bij ons gerecht kregen, was een beetje weinig groente. Bediening was erg vriendelijk.
Prima restaurant.
Marcel .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Ik kom hier al jaren. De bediening is heel gastvrij en het eten smaakt altijd prima. Van kleine gerechten tot uitgebreide menu's, speciale wensen, etc alles is mogelijk.
MirjamvantGeloof .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Sinds lange tijd weer eens bij Harput gegeten het eten is altijd prima, maar het is wel eens tijd voor wat verandering!!
De bediening is vriendelijk en attent. Aan de aankleding mogen ze ook wel weer eens wat doen.
Harput is een prima restaurant om even een hapje te eten
A. M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Vriendelijke ontvangst en aardige bediening! We eten regelmatig bij Harput, maar deze keer vonden we het een beetje karige hoeveelheid. Natuurlijk kun je brood en rijst bij vragen, maar hoeveelheid vlees was voor 3 personen een beetje weinig.
Hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
een heel gezellig turks restaurant
je kan er eten voor alle prijzen van 6 euro tot ja het duurste 19.50
keuken is perfekt bediening lekker gezellig
aanraders adana kebab of harput speciaal
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Een vriendelijke ontvangst door de ober en hij was de hele avond op het juiste moment aanwezig. Nam de tijd voor een praatje en om foto's te maken.

Het eten was erg lekker en ruim voldoende. Prima gekruid (niet te sterk). Er werden ook diverse sausjes en brood bij de schotels geserveerd.

Dit Turkse restaurant is een aanrader. Prima ontvangst, erg gastvrij en het eten is erg lekker. Inrichting niet heel bijzonder maar alles ziet er netjes en schoon uit.
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Harput is een gezellig buurtrestaurantje in Bezuidenhout. De menukaart bestaat vooral uit vleesgerechten. Het eten is van goede kwaliteit: alles is vers en goed gekruid. De bediening is altijd vrolijk en vriendelijk, het interieur van het restaurant is echter wat verouderd maar dat past wel in het sfeertje van een buurtrestaurant. Ik kom hier regelmatig voor een snelle maaltijd of om wat af te halen
Priester .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Vanavond hebben we hier op onze gezinsreünie fantastisch gegeten. Vooraf had ik samen met mijn broer 'Assorti warme en koude voorgerechten', heerlijke hapjes waren dat.Vergezeld van een goed glas rode wijn. Mijn vegetarische hoofdgerecht: 'Fantasie van de kok' was voortreffelijk, ook van alles en nog wat, veel groentes met verrukkelijke sausjes. Voor ons zessen waren er grote schalen patat, salade en Turks brood. We hebben gesmuld met ons allen, er waren een paar grote eters bij maar we kregen het niet op. Kortom geslaagd!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Eenvoudig Turks eten in een sfeer van gastvrijheid dat is Harput.
De hoeveelheden mogen iets kleiner en de smaken kunnen sterker.
De bediening is geweldig, gastvrij en behulpzaam.
PV02 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Harput is een gezellig restaurantje, waar je altijd zeer hartelijk wordt ontvangen. De bediening is zeer enthousiast, waardoor we hier met veel plezier terug blijven komen. Het eten is eenvoudig maar zeer smakelijk. Vooral de voorgerechtjes (neem er een paar en je hebt geen hoofdgerecht meer nodig) zijn aan te raden.
Ramonaenjacques .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Prima eten en de bediening is super aardig en correct!
Het personeel doet er alles aan om de klanten zich thuis te laten voelen. Echt een aanrader in het Bezuidenhout!
Olga Z.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Dit restaurant ziet er van binnen leuker uit dan van binnen. Authentieke tegels en een directe kijk in de keuken. Vriendelijke bediening. Lekker mals en gekruid vlees, alleen de groente (uit blik/pot) blijft achter...echt een groot minpunt. Als ze deze vervangen door verse groente kom ik zeker nog eens terug.
Bertilla .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Echt Turks eten, heerlijk. Niet afgezwakt met Nederlandse smaakjes. Vers en divers En top bediening.
Eenvoudig decor, dus niet voor een romantische avond.
Jgkraa .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2012
De Turkse gerechten zijn erg smakelijk. Vooral de Ischkender kebab is een aanrader, met sappig vlees en een heerlijke sterke tomatensaus. Ook de gevulde paprika's zijn goed.
De porties zijn wel erg groot en ook de schaal met bijgerechten is aan de grote kant. De hartelijke bediening denkt mee en het is bijvoorbeeld geen probleem om met zijn tweeen een voorgerecht te delen.