Harput

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Harput

Dagelijks 15.00 - 22.00 uur

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Harput

PJ V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Een gezellig en goed restaurant met aardig personeel.
PJ V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ondanks de drukke zaterdagavond stonden de gerechten snel op tafel en bleef de bediening prima service bieden. Aanrader!
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk eten, goede sfeer
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Eten was lekker.
Jiet droog, goed gekruid. Sla was vers. En prijs kwaliteit is absoluut in orde.

Ik kom zeker terug
Nancy O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker eten goede service aankleding sober
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk eten goede sfeer
ed B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Geweldige bediening netjes en gezellig en ze gaan allemaal goed met de klanten om , leuke tent het eten is hier top we komen hier al 10 jaar het is net of je bij familie gaat eten .
ed B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Geweldig restaurant gezellig en heerlijk eten , goede en leuke bediening . Wij komen hier al 10 jaar en altijd gezellig als of je bij vrienden eet
semih T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het is een ouderwetse restaurant wij zijn met z'n drie gaan eten ik bestelde een bonfile héb ik er twee keer om gevraagd dat ik de vlees rood wilde maar ik. Kreeg het midieum weldouwn geserveerd en m'n tafel genoot bestelde adana de vlees werd door m'n tafel genoot door gebakken gevraagd wert medium geserveerd ik vraag me af of de kok wel weet wat rood en weldouwn is
willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Hier gisteravond een broodje Harput gegeten. Dit is een grote punt warm turks brood, gevuld met een goed gegrilde shoarma. Daarbij een lekker knoflook en sambal sausje, en dat is dan genieten geblazen voor een prima prijsje.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Achter een piepkleine gevel zit een royaal, gezellig buurtrestaurant. Altijd verse salades, goede kwaliteit vlees. Geen verrasingen, maar wel degelijke Turkse gerechten. En door de bediening voel je helemaal gast. Al jarenlang constante kwaliteit. Ik word hier altijd helemaal vrolijk van.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Heerlijk gegeten. De bediening was super vriendelijk en aardig. Het eten was heerlijk. We waren last, na 20.00, en toch zat de zaak lekker vol. Echt een tentje om terug te komen. Niet te duur, niet te chique maar fantastisch om even te zijn.
bertmapla .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Wij hebben een feestje gegeven voor 26 personen in de Harput in Wassenaar op zaterdag 7 maart. Zowel de organisatie, de gastvrijheid en het eten waren super! Eigenaren houden zich aan de afspraken en zijn flexibel, vriendelijk en hebben een positieve instelling. Onze gasten hebben een heerlijke avond gehad. Bedankt Mehmet en equipe!
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Van buiten lijkt het op een afhaal restaurant, maar binnen zit ke heel aardig. Prima interieur met typisch oosterse aspecten. Het eten was heel smaakvol en goed. Voorgerechten ruime porties en hoofdgerechten ook prima. Jammer dat we alleen maar rijst bij ons gerecht kregen, was een beetje weinig groente. Bediening was erg vriendelijk.
Prima restaurant.
Marcel .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Ik kom hier al jaren. De bediening is heel gastvrij en het eten smaakt altijd prima. Van kleine gerechten tot uitgebreide menu's, speciale wensen, etc alles is mogelijk.
MirjamvantGeloof .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Sinds lange tijd weer eens bij Harput gegeten het eten is altijd prima, maar het is wel eens tijd voor wat verandering!!
De bediening is vriendelijk en attent. Aan de aankleding mogen ze ook wel weer eens wat doen.
Harput is een prima restaurant om even een hapje te eten
A. M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Vriendelijke ontvangst en aardige bediening! We eten regelmatig bij Harput, maar deze keer vonden we het een beetje karige hoeveelheid. Natuurlijk kun je brood en rijst bij vragen, maar hoeveelheid vlees was voor 3 personen een beetje weinig.
hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
een heel gezellig turks restaurant
je kan er eten voor alle prijzen van 6 euro tot ja het duurste 19.50
keuken is perfekt bediening lekker gezellig
aanraders adana kebab of harput speciaal
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Een vriendelijke ontvangst door de ober en hij was de hele avond op het juiste moment aanwezig. Nam de tijd voor een praatje en om foto's te maken.

Het eten was erg lekker en ruim voldoende. Prima gekruid (niet te sterk). Er werden ook diverse sausjes en brood bij de schotels geserveerd.

Dit Turkse restaurant is een aanrader. Prima ontvangst, erg gastvrij en het eten is erg lekker. Inrichting niet heel bijzonder maar alles ziet er netjes en schoon uit.
jmpb .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Harput is een gezellig buurtrestaurantje in Bezuidenhout. De menukaart bestaat vooral uit vleesgerechten. Het eten is van goede kwaliteit: alles is vers en goed gekruid. De bediening is altijd vrolijk en vriendelijk, het interieur van het restaurant is echter wat verouderd maar dat past wel in het sfeertje van een buurtrestaurant. Ik kom hier regelmatig voor een snelle maaltijd of om wat af te halen