Harput Turks Grill Restaurant

Langstraat 6 2242 KM Wassenaar Nederland Kaart

Over restaurant Harput Turks Grill Restaurant

Een bejubeld sprookje

Verlies je in een sprookje van de Turkse cultuur! Harput combineert klassieke smaken met nieuwe varianten; van Döner tot Turks fruit. Op het terras kun je zelfs even aan de shisha. Vader en zoon runnen hun restaurant al jaren en hebben zelfs een plek behaald in de IENS toppers! Het kleurrijke decor is overgekomen rechtstreeks uit Turkije.

Meer informatie over restaurant Harput Turks Grill Restaurant

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bij aankomst leek het in eerste instantie of we in een shoarma tent waren beland, maar eenmaal binnen bleek deze impressie totaal ongegrond te zijn. Restaurant met leuke ambiance, schoon, zeer vriendelijke bediening, alle gerechten werden toegelicht. Het eten was overweldigend, zowel in smaak als in hoeveelheid. Een absolute aanrader.
Ivan-Cottyn .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Harput. De gerechten zijn superlekker en de mensen heel vriendelijk.
We kregen nog een dessertje mee om thuis van te genieten, dank je wel.
Ieder jaar komen we hier op vakantie en telkens is ons restaurant Harput! Altijd super!
Volgend jaar komen we zeker terug
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij hebben de Harput special gegeten vandaag, in een woord: geweldig!! Knap om zoveel soorten vlees precies goed te krijgen qua smaak en gaarheid. Erg knap van de kok!. Ook de bediening was geweldig, ondanks het super druk was, even tijd voor ern gezellig praatje. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig. Ook de kinderen werden vermaakt. Wat ons betreft echt een top restaurant. We komen uit Rotterdam en eerlijk gezegd is dit het beste turkse restaurant waar we ooit gegeten hebben. En dat zeggen we niet snel. Ps.. De baklava was hemels. Restaurant Harput, bedankt voor dit culinaire uitje en de gezelligheid !! Fam Boer.
Johanboer .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Wij halen ook vaak hier Döner Kebab en krijgen er altijd Baklava bij. Maar wij hebben er vaak gegeten. Gezellige en vlotte bediening en de kwaliteit/prijs verhouding is bijzonder goed! Wij zijn vaste klant!! Kan het iedereen aanraden. Topper!!
Andor1970 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren na een dagje Duinrell heerlijk gegeten bij Harput. Vooraf kregen we van het huis lekkere warme Turkse broden met sausjes. We hadden een gerecht voor 2 personen met 2 spiesen pp met rijst en salade en dat boven op nog kebab. Geen ruimte meer voor en toetje, maat je krijgt van het huis 2 heerlijke stukjes baklava per volwassene en de kinderen een cornetto en dezelfde hoeveelheid baklava ook nog mee naar huis! Nog en kopje espresso genomen en daarna nog eentje aangeboden kregen. De bediening was heel vriendelijk en attent.
Prijs/kwaliteit verhouding en 10!
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteren bij Harput gegeten, na Soldaat van Oranje zochten wij een restaurant op de terugweg, via Iens hier uitgekomen. We waren de eersten(om 18 uur) maar langzaam liep het vol. Heerlijk gegeten, vooraf een mix van hapjes genomen, allemaal goed bereid. Hoofdgerecht de Doner genomen, ook heerlijk gemaakt. Alleen wat veel haha ;-) Bediening was ook heel vriendelijk, kwam als het moest, en was niet opdringerig. Precies goed:-) Al met al uitstekend gegeten voor een goede prijs! Kom hier dan ook zeker weer terug als we in de buurt zijn.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
We hadden al veel over dit restaurant gehoord en dat waren allemaal positieve berichten. We zijn niet teleurgesteld. De bediening is erg gastvrij en vriendelijk. Het eten was van zeer goede kwaliteit. De porties zijn groot en bij de hoofdgerechten wordt vooraf een heerlijk mandje met diverse broodsoorten en 3 heerlijke sauzen geserveerd . De Iskender Kebab en mixed grill waren prima op smaak en heerlijk gekruid. Doordat de porties zo royaal waren hebben we helaas van een dessert moeten afzien. Bij de koffie een bord met allerlei zoetigheden en hemelse baklava. Toen we naar huis gingen kregen we nog baklava mee voor thuis. Ongelofelijk! De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen.
Carmac .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het eten was ontzettend lekker en de mensen heel erg gastvrij en vriendelijk, en je krijgt echt veel, absoluut een aanrader!
Tamar L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Voorgerechten humus en thacik, hoofdgerecht : adena kebab en sis kebab Dana , lamsvlees en kalfsvlees . Efes bier en een chardonnay erbij. Heerlijk Turks brood met gehakt, en een aardige dame die ons bediende.
Kortom, wijkomen terug, met kids en we gaan een keer afhalen.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant Harput. Het tafeltje naast ons vierde een verjaardag, de muziek ging voluit toen het nagerecht met vuurwerkfontein werd gebracht. Het hele nummer van Shakira lieten ze op dat volume draaien, daarna ging het in 2 stappen terug tot een volume waarbij we elkaar weer konden verstaan. Erg gezellig. Wij hebben genoten van de meze voor 2 personen, een dönerschotel en felafelsalade. Bij de thee een baklava van het huis. We komen zeker terug, ook vanwege de kushand die ons achterna gestuurd werd!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
De bediening is erg vriendelijk en gastvrij. De porties zijn gul lekker warm brood, lekkere sausen, mals vlees en op een mooie manier geserveerd allemaal. De eigenaresse heeft liefde voor haar zaak en doet er alles aan je het naar het zin te maken. Bij het verlaten Baklava meegekregen voor thuis. Dit restaurant is een aanrader!
Moniqueenramazan .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Al meerdere jaren komen wij bij restaurant Harput in Wassenaar. Heerlijk ontspannen en lekker eten na een drukke werkweek. Een aanrader is het kalfsvlees van de grill en het verse warme brood met saus. Ga zo door Mehmet en Fatma want jullie hebben het beste restaurant van Nederland.
Homeira R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Wij hebben 3 keer bij Harput in Wassenaar gegeten en elke keer waren we heel blij met het eten en de gastvrijheid van de eigenaar en de bediening. Het eten is lekker en ook heel veel! Soms denk ik een beetje te veel, maar dan nemen we het gewoon mee!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Voor het eerst bij Harput gegeten. Normaal haal ik er wel eens af.
Heerlijke Turkse pizza met lamsgehakt. Mijn zoon had er een met donnor en kaas. Alles lekker vers, dat proef je.
Mevrouw is erg aardig en gastvrij. Meneer kwam ons ook nog even gedag zeggen. Leuke aanwinst voor het Wassenaarse.
Heerlijk gegeten. We komen terug.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
De aankleding is enigszins gekunsteld maar daarom niet minder leuk. De bediening is erg vlot en vriendelijk. Het eten is gevarieerd en van zeer goede kwaliteit en smaak. Elke maaltijd wordt apart bereid in een open keuken. De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan voldoende.
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Harput is een knus Turks restaurant waar je als klant wordt ontvangen met de echte Turkse gastvrijheid. Op donderdagavond is het flink druk, een goed teken.
Het eten is prima van smaak en authentiek, de porties zijn voldoende ruim. Het restaurant zelf is aangenaam gezellig en bij mooi weer kun je in de tuin zitten, het afhaaldeel is netjes gescheiden van het restaurant. Fijne avond gehad en nog een heerlijke Turkse koffie van het huis toe. Bij het verlaten Baklava meegekregen voor thuis. Een aanrader dit restaurant
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Gegeten met mijn familie bij Harput. Dit is alweer de zoveelste keer. Persoonlijk ben ik er al meer dan 30 keer geweest en dat is niet voor niets. Het eten is gewoon uitstekend. Lekker warm brood, voldoende sausen, lekker vlees en op een mooie manier geserveerd allemaal.
Je voelt je werkelijk op je gemak in het restaurant met de supervriendelijke bediening. En verder is de aankleding van het restaurant uitstekend. Het is dat Sky radio opstond anders zou het decor een 10 geweest zijn. Ik zou kiezen voor meer traditionele Turkse muziek
D S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Hier gegeten op Tweede Kerstdag. We werden enorm verwend met veel teveel en lekker eten. De kinderen kregen ijsjes en snoepjes van de zaak.
Ook kregen we nog 2 Turkse biertjes en baklava mee naar huis.
Wat een verwennerij! Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker weer.
BobVos .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
We hebben met de Electronica Persclub (ELPEC) met een deel van onze leden (ca. 25 personen) ter gelegenheid van ons jaarlijkse eindejaarsfeest erg lekker gegeten bij Harput op vrijdag 28 november 2014. Er was een buffet voor ons klaargezet dat onze verwachtingen overtrof! De Dolmadakia waren heerlijk en super vers, de hoofdgerechten 100% in orde. Het toetje (Baklava en IJs) maakte onze heerlijke maaltijd tot een groot succes. De bediening is prima in orde en de eigenaren doen er alles aan je het naar het zin te maken. Kortom heerlijk gegeten voor een prima prijs. De "ambiance"zorgt er voor dat je ook met een gezelschap je direct thuis voelt. Parkeren en bereikbaarheid geen probleem, parking (gratis) 8 min. lopen van het restaurant!
GGT .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Voor het eerst ben ik hier in 2010 geweest en sindsdien blijf ik terug komen! Het eten is verrukkelijk, service is top en wat betreft de decoratie....men wordt ernaar behandeld: Sultane (in mijn geval). Ps Harput special van het menu is een aanrader!