Harput Turks Grill Restaurant

Langstraat 6 2242 KM Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Harput Turks Grill Restaurant

Een bejubeld sprookje

Verlies je in een sprookje van de Turkse cultuur! Harput combineert klassieke smaken met nieuwe varianten; van Döner tot Turks fruit. Op het terras kun je zelfs even aan de shisha. Vader en zoon runnen hun restaurant al jaren en hebben zelfs een plek behaald in de IENS toppers! Het kleurrijke decor is overgekomen rechtstreeks uit Turkije.

Meer informatie over restaurant Harput Turks Grill Restaurant

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Harput Turks Grill Restaurant

Chris B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gastvrije lieve mensen, met heerlijke gerechten.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hadden bijna 5000 Yums gespaard, dus werd het tijd om 2000 hiervan (25 euro) te verspijkeren aan korting.
Zoeken op iens, hey een Turkse grillroom in Wassenaar. Recensies dik in orde behoudens een azijnzeiker, die een 2.5 gaf, kortom vrolijk op weg vanuit Haarlem naar de Langstraat.

Zeer hartelijke ontvangst. Meze's voor twee waren heerlijk en royaal met geraspte walnoten in de gevulde tomaten.
We zaten toen al behoorlijk vol, maar we moesten de Harput Special er nog doorheen stampen met wijn/Efes/water, dat deels lukte. De rest ging in de hondenzak.
Afgesloten met een kop koffie, waarbij we werden verrast met baklava van de zaak.
Hierdoor ons al opgelaten voelend, kregen de kinderen ook wat (snoep) toegestopt.
Onze hondenzak voelde zwaar aan, bleek de eigenaresse een fles Amstel voor de grote kinderen toegestopt te hebben.

Zoveel service en gastvrijheid, we hebben van de 2000 Yums 10 euro als fooi teruggegeven.
Volgende week zaterdag hopen we er weer te zijn, nu met mijn schoonouders erbij.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vriendelijk personeel, eten is voortreffelijk. Zeker een aanrader en we gaan zeker nog eens terug.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Zo juist gegeten met ons gezin. Heel gastvrij en je waant je in Turkije. De sis tavuk (kip spies}} was heerlijk mals en is een aanrader. De gastheer{kok} en gastvrouw zijn erg begaan met de hele jonge gasten. En zij stoppen altijd de kleintjes wat lekkers toe.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Eindelijk hier een echte Turkse pizza. Eentje die echt zo goed smaakt, zoals het hoort.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Ik eet regelmatig in dit Restaurant. De gastheer (tevens kok) en gastvrouw (bediening) zijn zo gastvrij, dit maak je anno 2018 bijna niet meer mee. Het mooiste is dat je jezelf kunt zijn, je wordt echt verwent en het eten is verrukkelijk. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Ik kom hier echt graag eten. Groet, Frans en Marjolijn.
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Geweldig eten, super service en leuke ambiance. Een aanrader als je in Wassenaar bent en zeker de moeite waard als je in de buurt bent.
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Super lekker eten en een super service. Als een paar keer geweest en kom graag een keer terug. Lieve mensen die super service leveren.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Hele lieve gastvrijheid
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gadtvrije ontvangst en bediening. Het restaurant vind ik wat donker en men zit erg dicht op elkaar. Wij zijn buiten gaan zitten. Het eten was op zich goed, qua smaak en gebruik van kruiden vond ik het wat vlak, ik heb 't idee dat ze wat asn de veilige kant blijven en miste de autenthieke Turkse smaken, jammer.
We kregen fruit en baklava van de zaak, leuk gebaar.
De baklava was gemaakt met suiker ipv honing.
Tanya P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met vrienden hebben wij bij het Harput gegeten voor het tweede keer. Weer was alles uitstekend: de gerechten waren smaakvol, de bediening was snel en supervriendelijk. Zeker komen wij terug!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten. We gaan zeker nog eens terug!
Michel van .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Voorafgaande aan Soldaat van Oranje hebben we gegeten in dit restaurant op tien minuten van de Theaterhangaar en op loopafstand van Duinrell.
Leuke entourage, echt Turks. Zeer vriendelijke gastvrouw(en). We namen de Harput Schotel met vijf verschillende soorten vlees en patat. Het was echt heerlijk.
Omdat we echt helemaal vol zaten van de schotel hoefden we niets toe, maar werden spontaan getrakteerd op twee stukken Baklava de man. Toen we zeiden dat het erg lekker was, kregen we nog vier stukken mee. Voor thuis.
We komen zeker nog een keertje terug.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Bij toeval dit gezellige restaurant bezocht, bij binnenkomst zeer gastvrij ontvangen. We voelde ons meteen erg op ons gemak. De aankleding van het restaurant sfeervol. De gerechten heerlijk op smaak en warm opgediend. Als afsluiting namen we thee waarbij we baklava kregen aangeboden. Dit noem ik gastvrijheid! Complimenten aan de gastvrouw en gastheer, we komen zeker bij jullie terug!!
Tulay A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
gezellige inrichtingvan restaurant lekker turks authenthiek eten korte wachttijd goede ontvangst en leuke bediening prijs kwaliteit ligt op goed niveau
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, zeer gastvrij gaan we vaker eten!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Met 17 mensen de 92 jarige verjaardag van mijn moeder gevierd. Voor deze gelegenheid was het restaurant mooi versierd. Alles liep uitermate gesmeerd. We begonnen met schalen met mezes, brood en smeersel. Ieder kon het hoofdgerecht naar keuze kiezen. Favoriet was de overheerlijke mixed grill. Een ruime portie goed klaargemaakte soorten vlees waarbij de kruidige lamsgehakt een topper was. Erbij salade, patat en we kregen nog extra schalen safraanrijst. Ook de desserts waren niet te versmaden. Bij de koffie Turks fruit en Baklava. De bediening was warm en persoonlijk. Je wordt hier gezien en behandeld als gewaardeerde gast. Alle gasten waren zeer tevreden over de gerechten en het vriendelijke personeel.
Erwin En Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Echt lekker gegeten, personeel komt wat rommelig over maar voor het grootste deel echt heel vriendelijk en gastvrij.
Zeker een aanrader.
Pinar U.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Top service hier. Ik geniet elke keer weer van het eten en het sfeer. Vriendelijke personeel. Ik verheug me weer voor de volgende keer.
Felicia V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Zeer gastvrij en vriendelijk personeel die je oprecht en met liefde welkom heten!
De sfeer is er heel erg gezellig. Mede door het prachtige interieur en turkse achtergrondmuziek kan je je wanen in het midden oosten.
Ik kom hier inmiddels al ruim 6 jaar en het eten smaakt er nog altijd net zo heerlijk als de eerste keer! Ook heb ik hier mijn huwelijksjubileum gevierd met 25 personen het afgelopen jaar. Hierbij hadden we vooraf gereserveerd en een lopend buffet arrangement samen gesteld. Tevens liep dit ook zeer vlot en en heeft iedereen zich enorm vermaakt!
Kortom echt een aanrader! Top restaurant dit!