HARMSEN

Utrechtsestraat 51 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203305670

Over het restaurant HARMSEN

Verser krijg je het niet

Ook wel liefdevol 'Klein Parijs' genoemd. De ongedwongen sfeer voelt direct prettig aan. De menukaart wisselt met grote regelmatig, de chef kookt met de vier seizoenen mee. Alles is huisgemaakt, je proeft de liefde voor het vak. De combinatie van mediterrane smaken en de Aziatische keuken zal je positief verrassen.

Halve fles mineraalwater

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk eten, fijne sfeer en een mooi interieur. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Alfred B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prijs kwaliteit erg gunstig
Niet al te overtrokken wijnprijzen, de grootste ergernis in Nederland
Vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
meerdere keren in dit top restaurant, de bediening met name LARA , top en de gerechten, met als sluitstuk n heerlijke armagnac, het was wederom n genoegen om aan te schuiven in restaurant HARMSEN
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Just perfect
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Deze kok houdt duidelijk van koken. De gerechten zijn goed op smaak (misschien af en toe een tikje aan de zoute kant). Het menu van de dag 3 gangen voor 29,50 is een goede deal. Voldoende groente in het menu. Klassieke Franse keuken met een modern tintje. Huiswijn zeer gunstig in prijs onder de 20 euro. Gulle karaf water op tafel, een echt servet en warme borden. Ik ga beslist weer.
Julien B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Bof
José D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Super lekker gegeten. Zo puur, alles met verse ingredienten. Kenden het niet. Vanwege goede recenties op internet er terecht gekomen. Was niets teveel gezegd: heel goed. En zeer aangename bediening. Ook nog eens een leuke inrichting. Wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Buitengewoon vriendelijke bediening. Toen ik per ongeluk het vlees (angus) rare bestelde werd tot twee keer toe aangeboden het bord nog even terug te brengen om het aan mijn smaak aan te passen. Bij de thaise soep die voor mijn prikkel gevoelige slokdarm wat scherp uitviel werd een kannetje cocosroom gebracht.
Fantastisch!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijke, vlotte en aanwezig, maar bescheiden bediening. In de online reservering gemeld dat we op tijd weg moesten ivm theaterbezoek. Bij aankomst en noemen van onze naam werd dit gelijk benoemd. Goed!! Eten was fijn van smaak en prijs/kwaliteitverhouding vond ik goed. Een open keuken van waaruit we door de koks ook welkom wetden geheten. Zeker een restaurant om te onthouden.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
opnieuw n prachtige en cullinaire avond , ditmaal in de patio van dit top restaurant, ja toch weer voor de oesters en de vis , chablis , HARMSEN n heerlijk en eerlijk restaurant henk de wid
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heel fijn restaurant, Harmsen is een aanrader. Wat ik erg fijn vind is dat kan worden aangegeven of je naar een voorstelling moet.
De Koot V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
3x 3 gangen theatermenu van overheerlijke mooi gepresenteerde gerechten zowel voor de vis als de vleesliefhebber. Ook de vegetarier onder ons heeft heerlijk gegeten en tenminste niet het gebruikelijke voorgeschoteld gekregen. Onder genot van een heerlijke wijn was het op het buitenterras goed toeven. Vriendelijke snelle bediening waardoor we ruim op tijd waren voor optreden van Wende Snijder in Carré. Mede dankzij jullie een top avond. Waarvoor dank!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Voortreffelijk gegeten! Ik ga de volgende keer als ik in A'dam ben zeker terug naar dit restaurant. In de patio gezeten, die is wel klein, maar de ambiance is goed.
jtdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuke plek, vriendelijke bediening, lekkere wijn en gewoon n fijne maaltijd! En we vroegen of t iets sneller kon ivm theaterbezoek en ja! t ging nog lekker snel ook! Wij komen er vast nog n keer.
Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij zijn hier al meerdere keren geweest en telkens tot volle tevredenheid. Vooral de serveerster (studente Pedagogiek) herinnert zich ons altijd en verwelkomt ons zeer hartelijk. Een gevoel van thuiskomen. Dit keer een dagmenu genomen, een heerlijke soep van courgette met citroen en gamba's. Hoofdgerecht entrecote en partner de vis. Beide zeer smakelijk en voorzien van lekkere frietjes. Het nagerecht was een soort citroentaartje met fruit. Eveneens erg lekker. Al met al een fijne avond en wij komen zeker weer terug.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
n heerlijke cullunaire avond ,met heerlijke oesters en n voortreffelijke tonijn, komen zeer zeker terug bij HARMSEN en aanbevelingswaardig voor vrienden en bekenden henk de wid
Janira D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeker wel een aanrader. We hebben er heerlijk gegeten. Het was alleen jammer dat we bij aankomst niet meteen een tafeltje kregen, ondanks dat we gereserveerd hadden en niet te vroeg waren. Maar we begonnen aan de bar met een drankje en een kwartiertje later konden we aan tafel. Verder niks te klagen.
Riemke B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk en gezellig super plek om te eten !! Fijne bediening !!
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Altijd een feestje om bij Harmsen te eten. Altijd goed en door de specials een gevarieerde kaart. Een echte aanrader als je goed en gezellig uit eten wil gaan in Amsterdam.
Miret E.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk eten, leuke lokatie, superbediening. Goede prijs kwaliteitverhouding.