HARMSEN

Utrechtsestraat 51 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203305670

Over het restaurant HARMSEN

Verser krijg je het niet

Ook wel liefdevol 'Klein Parijs' genoemd. De ongedwongen sfeer voelt direct prettig aan. De menukaart wisselt met grote regelmatig, de chef kookt met de vier seizoenen mee. Alles is huisgemaakt, je proeft de liefde voor het vak. De combinatie van mediterrane smaken en de Aziatische keuken zal je positief verrassen.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Per boot te bereiken
Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant HARMSEN

cas L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Leuke ontvangst en attente bediening, goede tip om de koolsla bij de spareribs te eten in plaat van daarna. Klein verbeterpuntje: spruitjes hadden iets gaarder gemogen. Heerlijke wijn - Priorat - en mooie fazantenconfit. Wij komen graag terug!
Magda H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijke vegetariche schotel gegeten met een goed glas wijn.
Erg geslaagd mede door de uitstekende bediening, die ons goed adviseerde en de tijd nam om het ons naar de zin te maken.
Marianne46 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wij hadden het die gangen theater menu en dat was prima. Zowel culinair als qua tijdsduur. Wij konden op tijd naar de Kleine Komedie. Bediening door drie hele aardige, attente dames. "Boven" zit je een beetje benauwd en het was er ook erg warm. Maar verder een leuke zaak. Wij komen nog eens terug.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Harmsen! De pieterman visjes waren echt overheerlijk! Ook de soep waar het 3gangen menu mee begon was heerlijk. Bij de koffie een zeer goede kokosmakroon maakte het helemaal af. Alles zoals het hoort! Chapeau!
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker en gezellig. De bediening was vriendelijk en deskundig. De gerechten waren lekker. Er hangt een goede sfeer. Glutenvrij was geen probleem en na het eten ook geen last gehad.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Dit restaurant is echt een aanrader. Heerlijk gegeten en gedronken bij Harmsen in Amsterdam. We waren met zeven en hebben verschillende gerechten gezien. Iedereen heeft heerlijk gegeten. De wijn was ook top. We gaan zeker nog een keer terug want we zijn nieuwsgierig naar iets anders van de kaart. De eigenaar en kok was ook aanwezig en erg toegankelijk en open voor onze wensen. Als je hier naar toe wil, wel reserveren of even bellen, de zaak is klein en het zit zo vol.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Lekker gegeten, betaalbare en goede huiswijn, zeer vriendelijke bediening en vooral het hoofdgerecht : hert met spruitjes, portsaus, gemarineerd peertje en aardappelgratin was zeer lekker.
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Ons eerste bezoek en meteen ook de laatste. We hadden het theatermenu gereserveerd voor een romantische gelegenheid, maar kregen een tafel in het midden ondanks er nog veel tafels ter beschikking stonden. Toen we voor een van de andere vrije tafel kozen, zorgde dat voor genante ophef. Ze koken hier met smaakversterkende stoffen wat voor mensem met allergie een echte belemmering vormt en wat je bij een restaurant van deze status ook niet zou verwachten. Een van ons twee kreeg daardoor als vooraf een karige salade waar niet eens olie en azijn bij zat. Lichtpuntje: het vegetarische hoofdgerecht en het toetje. Restaurant is erg rumoerig. Service niet bepaald attent.
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Altijd een feest om bij Olav te eten. Nooit teleurgesteld in wat dan ook. Alles ‘cooked to perfection’. Gezellig en lekker! Ons favoriete restaurant.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met prima bediening
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Ik heb al vele malen bij Harmsen gegeten. Dat was altijd heel goed. Deze keer was mijn keuze (Coq au Vin) niet de juiste. Het gerecht had niet veel smaak. Jammer. De volgende keer beter.
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Lieve, vriendelijke bediening. Alles precies op tijd voor ons bezoek aan de Kleine Komedie. We gaan hier de volgende keer weer eten als we uit gaan in deze omgeving.
Annemiek Sophia N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Uitstekend restaurant op centrale locatie in Amsterdam, goede bediening, heerlijk eten en fijne ambiance. De wijnkaart is ook top. Menukaart wisselt geregeld en is top.
Lise A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Service i top ????
Federica G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Perfect place!
Nollie V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Altijd aardige mensen die helpen en een baas die meteen belt als je een vraag hebt . Heel fijn en heerlijk in de buurt. Alle dagen van de week geopend en ook leuke en afwisselende gerechten
Andreas E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten en uitermate leuke en attente bediening
Wijnand M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Ik kom hier vaak als we een voorstelling in de buurt hebben en het is altijd genieten van heerlijk eten, een gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Gewoonweg heerlijk! De kwaliteit van het eten is meer dan perfect, ambiance lekker casual, terwijl ze absoluut niet onder doen voor pretentieuze sterrenkoks en dat maakt Harmsen zó bijzonder! En wat steeds meer op gaat vallen, ze hebben nog altijd gewoon Nederlands sprekend personeel in huis, daar is vandaag de dag ver te zoeken!
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke zaak op fijne plek in de Utrechtsestraat. Mijn metgezel en ik vonden het eten (te) zout, anders zou de score iets hoger uitvallen. Lieve bediening.