HARMSEN

Utrechtsestraat 51 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203305670

Over het restaurant HARMSEN

Verser krijg je het niet

Ook wel liefdevol 'Klein Parijs' genoemd. De ongedwongen sfeer voelt direct prettig aan. De menukaart wisselt met grote regelmatig, de chef kookt met de vier seizoenen mee. Alles is huisgemaakt, je proeft de liefde voor het vak. De combinatie van mediterrane smaken en de Aziatische keuken zal je positief verrassen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant HARMSEN

Vanaf het Centraal Station, tramlijn 4

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant HARMSEN

Eric H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We kozen voor het 3-gangen menu van de dag (voor € 30) en een fles wijn. Een lekker soepje vooraf, black angus als hoofdgerecht en een kaastaartje als dessert. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed.
Een gesprek met je partner voeren is niet altijd makkelijk wegens het vele rumoer.
Julia L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Harmsen is een knus restaurant in een prachtig pandje (voorheen een bloemwinkel). Het eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk. De akoestiek is er goed, wat ik belangrijk en fijn vind en wat elders vaak niet het geval is. Wanneer je naar theater gaat wordt daar qua tijd rekening mee gehouden. Er is zelfs een smakelijk 3-gangen theatermenu.
josien V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prima restaurant, heerlijk dagmenu, goede wijn en aardige bediening. Ook een rustige sfeer zonder opsmuk, geen lawaai van harde muziek of omgevingsgeluiden.
Machteld N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een erg druk restaurant
En meer schrijf ik alleen omdat ik minstens 120 moet schrijven.
Wat een onzin.
Margrit L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gedineerd voor een avondje Carré ...
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor ons bezoek aan Carre een hapje gegeten bij Harmsen. Wij waren er vroeg maar werden in eerste instantie toch aan een tafeltje beneden bij de keuken gezet. Donker hoekje met veel lawaai vanuit de keuken. Jammer want er was boven voldoende ruimte. Wij hebben dan ook gevraagd of wij konden verhuizen en dat was geen probleem maar dit hadden ze ook direct zelf zo kunnen regelen.
Eten (3 gangen theater menu) was helemaal prima. Prijs/kwaliteit was goed. Wij hadden voldoende tijd en kwamen ook ruim op tijd bij Carre.
nollie V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Was weer als vanouds en zeer verzorgd met vriendelijk veel nieuw personeel in de bediening. Degene die met mij mee was was ook heel tevreden en het was voor hem voor de tweede maal dat hij bij Harmsen at en vond het weer net zo goed.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuke gepassioneerde mensen met aandacht voor wensen van de klant. Zeer geschikt voor een pre-Carre diner. Heerlijke kaasplank!
Marjan O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een ontvangst zoals het hoort te zijn!
Van te voren werd ik gebeld of het een probleem was dat de tafel om 20:00 weer vrij moest zijn en daarvoor koffie van het huis gekregen. Echt een top tent!
eric S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
eten was weer prima zoal vaker.
Had een vervelend incident met onbeschofte ober aan t begin van de avond, maar haar onervaren collega ving t prima op en daarna heerlijke avond. wel gek dat niemand excuses kwam aanbieden.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hadden kaartjes voor een avondje Carré en zochten een leuk restaurant op loopafstand van het theater. Via iens een tafeltje geboekt bij Harmsen. Snel en makkelijk. Harmen is een gezellig restaurant. Leuke sfeer, goede bediening en lekker eten. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Het was een mooie zomeravond dus wij konden in de gezellige buitentuin eten. Wij komen zeker terug!
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk eten, fijne sfeer en een mooi interieur. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Alfred B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prijs kwaliteit erg gunstig
Niet al te overtrokken wijnprijzen, de grootste ergernis in Nederland
Vriendelijke bediening
henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
meerdere keren in dit top restaurant, de bediening met name LARA , top en de gerechten, met als sluitstuk n heerlijke armagnac, het was wederom n genoegen om aan te schuiven in restaurant HARMSEN
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Just perfect
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Deze kok houdt duidelijk van koken. De gerechten zijn goed op smaak (misschien af en toe een tikje aan de zoute kant). Het menu van de dag 3 gangen voor 29,50 is een goede deal. Voldoende groente in het menu. Klassieke Franse keuken met een modern tintje. Huiswijn zeer gunstig in prijs onder de 20 euro. Gulle karaf water op tafel, een echt servet en warme borden. Ik ga beslist weer.
Julien B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Bof
José D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Super lekker gegeten. Zo puur, alles met verse ingredienten. Kenden het niet. Vanwege goede recenties op internet er terecht gekomen. Was niets teveel gezegd: heel goed. En zeer aangename bediening. Ook nog eens een leuke inrichting. Wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Buitengewoon vriendelijke bediening. Toen ik per ongeluk het vlees (angus) rare bestelde werd tot twee keer toe aangeboden het bord nog even terug te brengen om het aan mijn smaak aan te passen. Bij de thaise soep die voor mijn prikkel gevoelige slokdarm wat scherp uitviel werd een kannetje cocosroom gebracht.
Fantastisch!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijke, vlotte en aanwezig, maar bescheiden bediening. In de online reservering gemeld dat we op tijd weg moesten ivm theaterbezoek. Bij aankomst en noemen van onze naam werd dit gelijk benoemd. Goed!! Eten was fijn van smaak en prijs/kwaliteitverhouding vond ik goed. Een open keuken van waaruit we door de koks ook welkom wetden geheten. Zeker een restaurant om te onthouden.