HARMSEN

Utrechtsestraat 51 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203305670

Over het restaurant HARMSEN

Verser krijg je het niet

Ook wel liefdevol 'Klein Parijs' genoemd. De ongedwongen sfeer voelt direct prettig aan. De menukaart wisselt met grote regelmatig, de chef kookt met de vier seizoenen mee. Alles is huisgemaakt, je proeft de liefde voor het vak. De combinatie van mediterrane smaken en de Aziatische keuken zal je positief verrassen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant HARMSEN

Vanaf het Centraal Station, tramlijn 4

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant HARMSEN

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij vonden het gezellig en hebben lekker gegeten. De bediening was prima!
Petra S S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
gezellig restaurant, uitstekende bediening, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Petra
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Leuk restaurant met aardige bediening en lekker eten maar niet echt bijzonder
Bart-Simpson .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Goed en lekker gegeten. Zeer attente, goede en vriendelijke bediening! Hier kan veel horeca in Amsterdam nog wat van leren!!
Liset V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten hele gezellige
Bediening alles super
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij waren zeer tevreden (9 personen)
Pieternel H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Geweldig eten! Bijna alsof je bij iemand thuis eet en dat bedoel ik als groot compliment! We aten de aardperensoep en daarna de hertenbiefstukjes met portsaus en daarbij spruitjes, stoofpeertje, knolselderij en gratin Dauphinois.
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wat een geweldige verrassing is dit restaurant! Lijkt op een gewone stamkroeg aan de drukke Utrechtsestraat. Daar midden in een novemberweek heerlijk gegeten met mijn schoonzussen en andere familie (totaal met zijn zessen). Blijkt een heel goed restaurant te zijn, dat verrassend uit de culinaire hoek komt met verfijnde gerechten die snel en accuraat worden opgediend. Fijne sfeer ook, daar helpt het 'kroegimage' ook.
Jonvaneerd .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Dit eet-café is een stapje hogerop dan het gemiddelde eet-café met de plichtmatige zalm en frietjes in een zakje. De gerechten zijn uitdagend en heerlijk. De service is prima! Heerlijke vis en zalige (wel erg dure) wijn. Minpuntje: weinig keuze in Gin en Wodka.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Een goed begin voor een avondje theater. Geweldig dat we dit adres hebben gevonden. We gaan er zeker weer naar toe.
Ilse C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben hier voor aanvang van onze voorstelling in Carré echt heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en helemaal ingesteld op de theaterbezoeker die op tijd voor de voorstelling klaar moet zijn. We hadden graag nog wat langer getafeld en raden dit restaurant van harte aan.
viva M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hele prettige ambiance, bediening en goed eten, niet super bijzonder. Lekkere huiswijnen. Theater menu, goed gespreid in de tijd.
Janwillem D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Leuke sfeer en lekker eten!
Aanrader!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Jammer van al die saaie saus over een overigens prima ook qua cuisson kalfsentrecote. Gemiste kans.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We kozen voor het 3-gangen menu van de dag (voor € 30) en een fles wijn. Een lekker soepje vooraf, black angus als hoofdgerecht en een kaastaartje als dessert. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed.
Een gesprek met je partner voeren is niet altijd makkelijk wegens het vele rumoer.
Julia L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Harmsen is een knus restaurant in een prachtig pandje (voorheen een bloemwinkel). Het eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk. De akoestiek is er goed, wat ik belangrijk en fijn vind en wat elders vaak niet het geval is. Wanneer je naar theater gaat wordt daar qua tijd rekening mee gehouden. Er is zelfs een smakelijk 3-gangen theatermenu.
josien V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prima restaurant, heerlijk dagmenu, goede wijn en aardige bediening. Ook een rustige sfeer zonder opsmuk, geen lawaai van harde muziek of omgevingsgeluiden.
Machteld N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een erg druk restaurant
En meer schrijf ik alleen omdat ik minstens 120 moet schrijven.
Wat een onzin.
Margrit L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gedineerd voor een avondje Carré ...
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor ons bezoek aan Carre een hapje gegeten bij Harmsen. Wij waren er vroeg maar werden in eerste instantie toch aan een tafeltje beneden bij de keuken gezet. Donker hoekje met veel lawaai vanuit de keuken. Jammer want er was boven voldoende ruimte. Wij hebben dan ook gevraagd of wij konden verhuizen en dat was geen probleem maar dit hadden ze ook direct zelf zo kunnen regelen.
Eten (3 gangen theater menu) was helemaal prima. Prijs/kwaliteit was goed. Wij hadden voldoende tijd en kwamen ook ruim op tijd bij Carre.