HARMSEN

Utrechtsestraat 51 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203305670

Over het restaurant HARMSEN

Verser krijg je het niet

Ook wel liefdevol 'Klein Parijs' genoemd. De ongedwongen sfeer voelt direct prettig aan. De menukaart wisselt met grote regelmatig, de chef kookt met de vier seizoenen mee. Alles is huisgemaakt, je proeft de liefde voor het vak. De combinatie van mediterrane smaken en de Aziatische keuken zal je positief verrassen.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Best meal in Amsterdam
Jean-Ger V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Gerechten zijn gewoon lekker en goed gepresenteerd in combi met een leuke intieme inrichting. Personeel is vriendelijk en warm, maar heeft weinig kennis van de kaart.. Ideaal voor een lekker avondje uit met je partner.
R. D. M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijke Tournedos en Dorade, zeer vriendelijke bediening, komen zeker terug !
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Prima gegeten. Het theatermenu bestond uit aardperensoep, tarbot ofwel rib-eye als hoofdgerecht en bloedsinaasappel cheesecake. Over de wens om het voor- en nagerecht te wijzigen, werd niet moeilijk gedaan.

Gemoedelijke sfeer met vlotte bediening. Gezien ons bezoek aan theater Carré die avond, hebben we verzocht om uiterlijk om 19:15 uur te vertrekken. Hier werd met het uitserveren van de gerechten en dranken goed rekening mee gehouden.

Al met al een heerlijke avond beleefd en voor herhaling vatbaar !
Marie-Josée H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Attente en snelle bediening.
Joost C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, originele kaart met gerechten uit de hele wereld, mooie ingrediënten, presentatie mooi verzorgd zonder "over the top" te gaan.
Vriendelijke alerte bediening, die ook nog n grapje maken.
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!
Wij komen terug!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Een leuk restaurant, leuke bediening lekker eten voor een redelijke prijs.
Jammer dat het zo rustig was, en een klein minpuntje was dat we bij het raam zaten en dat het toch een beetje koud was daar ( buiten vroor het) dus hadden misschien beter aan een andere tafel kunnen zitten, ja ook een beetje onze eigen schuld want hebben niet gevraagd of dat mogelijk was.
Verder een gezellige avond gehad.
Frits P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Harmsen neigt naar een eetcafe mar den wel met een paar dikke plussen; sfeervolle inrichting, aangename afstand tot overige tafels en -belangrijk- prima akoestiek. Vlotte en aangename bediening door een charmante gastvrouw die je ieder restaurant zou toewensen. Hier kun je bovendien echt eten: geen microscopische muizenhapjes die voornamelijk voor de foto lijken te zijn gemaakt maar eerlijke en smakelijke gerechten in juiste hoeveelheden. Zeer smakelijke soepen, de lekkerste kalfsribeye die we in jaren hebben gegeten, heerlijke frieten daarbij, mooie en betaalbare wijnen waarvan de meeste per glas kunnen worden besteld en als afronding een drietal royale bollen ijs van Nelis waarvoor ik iedere dag zou willen aanbellen. Drie heerlijke gangen voor zeer redelijke prijzen. Het woord aanrader staat mij wat tegen maar ik beveel iedereen aan eens bij Harmsen aan te schuiven.
HenriP .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. De bediening was persoonlijk en snel. De kaart biedt voldoende keus. De tafels staan behoorlijk dicht op elkaar zodat bij een volle bezetting van het restaurant het nogal luidruchtig is.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Vriendelijke bediening, eten is van goede kwaliteit, prijs-kwaliteitverhouding zeer gunstig. Ook waren we ruim op tijd voor theatervoorstelling. Enige klein verbeterpuntje zijn de stoelen.
J K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
de porties zijn niet groot, maar het eten is erg lekker. de bediening is vriendelijk en komt met goede suggesties. de settings is gezellig, informeel en verzorgd. de sfeer is prettig, ik kom hier graag nog eens terug
Charmaine C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk, knus restaurant. Bediening is heel vriendelijk en snel.Het menu is overzichtelijk, in goede balans en kwaliteit prima.
Guus P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer smakelijk theatermenu gegeten met lekkere, bijpassende Chardonnay huiswijn. De bediening was erg vriendelijk. Thaise coco soep met rivierkreeftjes, zeebaars en taartje toe.
jongepier W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na de film ( La La Land: ultieme feel good film) was er behoefte aan een licht diner. Het werd spaghetti vongole. Zeer goed bereid! Daarna een kaasplateautje van de naastgelegen kaaswinkel. Informele, maar vriendelijke bediening. Betrokken chef. Pretentieloos. Value for money.
Stéphan M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ik vind het erg fijn om hier te eten! De wijn smaakte goed, ik vind het brood met de boter erg lekker. De mayonaise had een beetje een zuurtje, anders dan de soorten mayonaisse van de supermarkt. Biefstuk was goed gebraden en ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n lekkere soep gegeten.
IngeF60 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten, ditmaal 2e Kerstdag met familie. Harmsen is een charmant restaurant met een vriendelijke, gemoedelijke sfeer. Hier kan je echt neerstrijken en ontspannen. Het eten is van goede kwaliteit, leuke soms verrassende gerechten. De zorg en aandacht die er aan is besteed proef je terug!
Patrice W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
we hebben er heerlik gegeten, het menu was verrassend en geen probleem om een ander toetje te kiezen. Vriendelijk personeel, we voelden ons meteen thuis.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel goed gegeten met weer eens wat andere gerechten, alle vier genoten en een prima prijs , kwaliteit verhouding, zeker aan te bevelen
anouki .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het dagmenu was heerlijk en heel betaalbaar en de bediening vriendelijk en professioneel. En dat alles in een fijne ambiance, een aanrader dus!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Kleine verzoeken tav menu of gerechten waren geen probleem, lekkere wijn. Rustige sfeer, ondanks de drukte in de stad vanwege IDFA