HARMSEN

Utrechtsestraat 51 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203305670

Over het restaurant HARMSEN

Verser krijg je het niet

Ook wel liefdevol 'Klein Parijs' genoemd. De ongedwongen sfeer voelt direct prettig aan. De menukaart wisselt met grote regelmatig, de chef kookt met de vier seizoenen mee. Alles is huisgemaakt, je proeft de liefde voor het vak. De combinatie van mediterrane smaken en de Aziatische keuken zal je positief verrassen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant HARMSEN

Vanaf het Centraal Station, tramlijn 4

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant HARMSEN

Tom B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een gezellig ingericht restaurant met personeel dat goed zijn werk doet. Goede combinatie van informeel en formeel. Het eten werd snel geserveerd en was mooi opgemaakt en erg goed. Leuke gerechten die niet al te standaard waren. Zeker een aanrader
kitty B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, lekkere wijn. Symphatieke bediening een aanrader????
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten en geweldige service. Blijft een van mijn favoriete restaurants en eindelijk en keertje op het mooie franse terras kunnen zitten
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Wilden voor 2 personen reserveren om 18.30 in de tuin, maar dat kon niet. Toen wat vroeger gegaan en tafeltje gevonden. Komen hier vaker, meestal in de winter. Van de winterse vriendelijkheid was nu weinig over. We aten het menu, waarvan de soep en vis goed van smaak waren. Nagerecht (een amandeltaartje) was mierzoet. Was te ruilen voor koffie met slagroomtruffel. Dessert wijzigen, met bijbetaling, naar iets met fruit dat op de kaart stond was niet mogelijk. Jammer. Bediening was best vriendelijk maar op de een of andere manier ontbeert t restaurant nu de spontaniteit die ons telkens deed terugkeren. Opmerking over t dessert leek niet te landen. Rekening: €94 voor 2 menuutjes, water, 3 glazen wijn en koffie.
Eustachio C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Ottimo
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Geweldig gegeten bij Harmsen. Thaise soep die smaakt alsof je in Thailand bent. Super zachte shortrib. Alles was lekker en de service is perfect!
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, goeie vis en fijn kaasplankje met goed wijnadvies. Olaf maakt mooie gerechten!
Spontane, vriendelijke bediening. Julia en Chris zijn toppers!
Cecile T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en lekker gezeten. Prima plek om bij te praten. Erg lekkere wijn ook.
Wij komen nog wel een keertje terug!
Z. A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prijs/kwaliteit is prima.
Quinten M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Goed eten, leuke sfeer, bediening goed genoeg
henk D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
in een vorige recensie al aangegeven , grote kwaliteit, en vriendelijkheid , gerechten top ,restaurant HARMSEN utrechtsestraat
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Weer teruggekomen om pretentieloos heerlijk te eten. Dat is Harmsen weergaloze bediening en telkens weer een fantastisch theatermenu.
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening met humor! Het 3-gangen menu was zeer goed, de prijs oké, kortom alles klopte. We komen hier zeker terug!
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer smaakvol. Met liefde gekookt. Dat proef je.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
vele keren bij HARMSEN geweest , naast n intieme ambiance, top op het gebied van cullinair , n aanrader , in amsterdam aan de utrechtsestraat, reserveren gewenst, idiaal te combineren met uw theaterbezoek henk de wid
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke en goede bediening, aanrader! Wij had het keuzeme u, prima verzorgd en ook aanpassjngen mogelijk
H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Fijne plek, heerlijk eten waar veel zorg aan is besteed. We komen zeker terug! De Madeleines in het dessert waren een verrassing, wat lekker zeg!
BasEls .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Vooral genoten van voor-en en nagerecht: courgette-limoensoep en citroen-cheesecake.
Vriendelijk en attent personeel. Leuke inrichting.
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Met vrienden die ik al Jaren niet meer had gezien gezellig wezen eten bij Harmsen. De ontvangst was al supervriendelijk (zonder overdriven te zijn) en dat zette zich de hele avond door. Wat een geweldige bediening, niemand uitgezonderd! Het eten was prefect op smaak, in goede porties en goed getimed. Ik was lang niet meer bij Harmsen geweest, maar ik moet zeker weer vaker komen. complimenten en dan met name voor de heren en dame in de bediening!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Goede kwaliteit eten, leuke gerechten. Leuke vlotte bediening. Snelle service.
Al verschillende keren geweest. Altijd goed.