HARMSEN

Utrechtsestraat 51 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203305670

Over het restaurant HARMSEN

Verser krijg je het niet

Ook wel liefdevol 'Klein Parijs' genoemd. De ongedwongen sfeer voelt direct prettig aan. De menukaart wisselt met grote regelmatig, de chef kookt met de vier seizoenen mee. Alles is huisgemaakt, je proeft de liefde voor het vak. De combinatie van mediterrane smaken en de Aziatische keuken zal je positief verrassen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant HARMSEN

Vanaf het Centraal Station, tramlijn 4

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken
J K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
de porties zijn niet groot, maar het eten is erg lekker. de bediening is vriendelijk en komt met goede suggesties. de settings is gezellig, informeel en verzorgd. de sfeer is prettig, ik kom hier graag nog eens terug
Charmaine C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk, knus restaurant. Bediening is heel vriendelijk en snel.Het menu is overzichtelijk, in goede balans en kwaliteit prima.
Guus P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer smakelijk theatermenu gegeten met lekkere, bijpassende Chardonnay huiswijn. De bediening was erg vriendelijk. Thaise coco soep met rivierkreeftjes, zeebaars en taartje toe.
jongepier W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na de film ( La La Land: ultieme feel good film) was er behoefte aan een licht diner. Het werd spaghetti vongole. Zeer goed bereid! Daarna een kaasplateautje van de naastgelegen kaaswinkel. Informele, maar vriendelijke bediening. Betrokken chef. Pretentieloos. Value for money.
Stéphan M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ik vind het erg fijn om hier te eten! De wijn smaakte goed, ik vind het brood met de boter erg lekker. De mayonaise had een beetje een zuurtje, anders dan de soorten mayonaisse van de supermarkt. Biefstuk was goed gebraden en ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n lekkere soep gegeten.
IngeF60 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten, ditmaal 2e Kerstdag met familie. Harmsen is een charmant restaurant met een vriendelijke, gemoedelijke sfeer. Hier kan je echt neerstrijken en ontspannen. Het eten is van goede kwaliteit, leuke soms verrassende gerechten. De zorg en aandacht die er aan is besteed proef je terug!
Patrice W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
we hebben er heerlik gegeten, het menu was verrassend en geen probleem om een ander toetje te kiezen. Vriendelijk personeel, we voelden ons meteen thuis.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel goed gegeten met weer eens wat andere gerechten, alle vier genoten en een prima prijs , kwaliteit verhouding, zeker aan te bevelen
anouki .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het dagmenu was heerlijk en heel betaalbaar en de bediening vriendelijk en professioneel. En dat alles in een fijne ambiance, een aanrader dus!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Kleine verzoeken tav menu of gerechten waren geen probleem, lekkere wijn. Rustige sfeer, ondanks de drukte in de stad vanwege IDFA
hansbettymulder .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Een leuk restaurant met heel goed eten.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben hier werkelijk geweldig goed gegeten. Prima en leuke locatie zo vlakbij het centrum. Het was wel wat rustig voor een zondagavond, maar dat werd door de gerechten meer dan goed gemaakt.
Lida N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Aanrader! Leuke ongedwongen sfeer maar wel met klasse. Heerlijke gerechten op de kaart en het bord. Waarvan we de garnalenkroketten, de tonijn en de kalfsribeye kunnen aanbevelen. Vanwege een te bezoeken voorstelling in Carre (maar 5 minuten lopen!) hadden we niet veel tijd om verder te proeven maar wel van de zelfgemaakte truffel bij de koffie genoten. Super lekker!!
Leuke zaak, vriendelijke en vlotte bediening, rekening houdend met theaterbezoek.
We komen zeker weer terug!
Lidwien V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten! Goeie bediening, meer dan lekker eten en ook nog reuze gezellig! We komen eigenlijk te weinig!
Vera J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten , goede en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Dit restaurant is gunstig gelegen bij het Muziektheater om vooraf te dineren. Goede kwaliteit, normale prijs, Adremme bediening.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Zeer prettige bediening en prima eten. Uitstekend buurt restaurant. Jammer dat er geen lunch optie is.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat een heerlijke plek, met goed eten en warm gastheerschap. Een perfecte angussteak (goed op smaak) met een heerlijke jus. Vooraf de linguine met vongole die ik in Italië zelden zo heerlijk heb geproefd. En de tafelgenoten hebben ook genoten van de kalfsribeye en de hertenbiefstukjes. We komen terug!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
heerlijk restaurant, informeel maar ook professioneel, waar ik vooral heb genoten van de kippenlevers! Een gerecht dat je helaas veel te weinig op de kaart ziet in Nederland!
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Voorafgaand aan theaterbezoek prima gegeten bij Harmsen, tikkie vroeg maar direct een welkom gevoel. Na een glas port begonnen met linzensoep, verrassend lekker, eet je niet vaak. Garnalenkroketjes ook heerlijk, lekker stukje Turks brood met zout erbij, mmmm. Daarna schelvis, ook geen dagelijkse kost, leuk, en hertenbiefstuk. Vlees en vis prima van smaak, knapperige frietjes erbij, erg goed. Wijn bestelden wij per glas, voor veel soorten per glas of per fles mogelijk, allemaal zeer flexibel. Koffie met huisgemaakte truffels toe. Zeer vriendelijke bediening, bij het weggaan zat het restaurant helemaal vol, goed teken :-)