HARMSEN

Utrechtsestraat 51 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203305670

Over het restaurant HARMSEN

Verser krijg je het niet

Ook wel liefdevol 'Klein Parijs' genoemd. De ongedwongen sfeer voelt direct prettig aan. De menukaart wisselt met grote regelmatig, de chef kookt met de vier seizoenen mee. Alles is huisgemaakt, je proeft de liefde voor het vak. De combinatie van mediterrane smaken en de Aziatische keuken zal je positief verrassen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant HARMSEN

Vanaf het Centraal Station, tramlijn 4

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken
jtdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuke plek, vriendelijke bediening, lekkere wijn en gewoon n fijne maaltijd! En we vroegen of t iets sneller kon ivm theaterbezoek en ja! t ging nog lekker snel ook! Wij komen er vast nog n keer.
Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
henk D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
n heerlijke cullunaire avond ,met heerlijke oesters en n voortreffelijke tonijn, komen zeer zeker terug bij HARMSEN en aanbevelingswaardig voor vrienden en bekenden henk de wid
Janira D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeker wel een aanrader. We hebben er heerlijk gegeten. Het was alleen jammer dat we bij aankomst niet meteen een tafeltje kregen, ondanks dat we gereserveerd hadden en niet te vroeg waren. Maar we begonnen aan de bar met een drankje en een kwartiertje later konden we aan tafel. Verder niks te klagen.
Riemke .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk en gezellig super plek om te eten !! Fijne bediening !!
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Altijd een feestje om bij Harmsen te eten. Altijd goed en door de specials een gevarieerde kaart. Een echte aanrader als je goed en gezellig uit eten wil gaan in Amsterdam.
Miret E.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk eten, leuke lokatie, superbediening. Goede prijs kwaliteitverhouding.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten!!! Het menu gekozen en was echt top, voor ieder wat wils. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Een fijn restaurant waar je lekker kan eten en gezellig kan tafelen. Het heerlijke eten, ongedwongen sfeer en de fijne bediening maakt dit zeker een restaurant om nog eens terug te komen. Aanrader dus.
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Leuk adresje en een aan te bevelen restaurant in een gezellige stad . Mooie keuze in gerechten en wijnen .
Personeel was zeer vriendelijk.
Julia W.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Great meal - between us we sampled 9 dishes across the menu and they were all perfectly balanced and perfectly cooked. Good choice of wines with many by the glass. Highly recommended.
nicoleannejansen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Altijd fijne sfeer, en het eten zoals eerder ervaren heerlijk! Het dessert met het wentelteefje van suikerbrood, was zalig.
Gillian H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Best meal in Amsterdam
Jean-Ger V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Gerechten zijn gewoon lekker en goed gepresenteerd in combi met een leuke intieme inrichting. Personeel is vriendelijk en warm, maar heeft weinig kennis van de kaart.. Ideaal voor een lekker avondje uit met je partner.
R. D. M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijke Tournedos en Dorade, zeer vriendelijke bediening, komen zeker terug !
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Prima gegeten. Het theatermenu bestond uit aardperensoep, tarbot ofwel rib-eye als hoofdgerecht en bloedsinaasappel cheesecake. Over de wens om het voor- en nagerecht te wijzigen, werd niet moeilijk gedaan.

Gemoedelijke sfeer met vlotte bediening. Gezien ons bezoek aan theater Carré die avond, hebben we verzocht om uiterlijk om 19:15 uur te vertrekken. Hier werd met het uitserveren van de gerechten en dranken goed rekening mee gehouden.

Al met al een heerlijke avond beleefd en voor herhaling vatbaar !
Marie-Josée H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Attente en snelle bediening.
Joost C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, originele kaart met gerechten uit de hele wereld, mooie ingrediënten, presentatie mooi verzorgd zonder "over the top" te gaan.
Vriendelijke alerte bediening, die ook nog n grapje maken.
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!
Wij komen terug!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Een leuk restaurant, leuke bediening lekker eten voor een redelijke prijs.
Jammer dat het zo rustig was, en een klein minpuntje was dat we bij het raam zaten en dat het toch een beetje koud was daar ( buiten vroor het) dus hadden misschien beter aan een andere tafel kunnen zitten, ja ook een beetje onze eigen schuld want hebben niet gevraagd of dat mogelijk was.
Verder een gezellige avond gehad.
Frits P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Harmsen neigt naar een eetcafe mar den wel met een paar dikke plussen; sfeervolle inrichting, aangename afstand tot overige tafels en -belangrijk- prima akoestiek. Vlotte en aangename bediening door een charmante gastvrouw die je ieder restaurant zou toewensen. Hier kun je bovendien echt eten: geen microscopische muizenhapjes die voornamelijk voor de foto lijken te zijn gemaakt maar eerlijke en smakelijke gerechten in juiste hoeveelheden. Zeer smakelijke soepen, de lekkerste kalfsribeye die we in jaren hebben gegeten, heerlijke frieten daarbij, mooie en betaalbare wijnen waarvan de meeste per glas kunnen worden besteld en als afronding een drietal royale bollen ijs van Nelis waarvoor ik iedere dag zou willen aanbellen. Drie heerlijke gangen voor zeer redelijke prijzen. Het woord aanrader staat mij wat tegen maar ik beveel iedereen aan eens bij Harmsen aan te schuiven.
HenriP .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. De bediening was persoonlijk en snel. De kaart biedt voldoende keus. De tafels staan behoorlijk dicht op elkaar zodat bij een volle bezetting van het restaurant het nogal luidruchtig is.