Harlekijn-Smitties

• Huisdieren welkom , Terras
Erg gunstig
hans C.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wij houden niet van het massale dus kiezen wij voor Delden . Wij komer er meerdere keren perjaar en Smitties men heeft ons nooit teleurgesteld . We komen er al verscheidene jaren en de eigenaar herkend ons en geeft ook te kennen dat ie het geweldig leuk dat je er weer bent. Ik heb er 1x een feest gehad in de zaal en ook daar over niets dan lof . Wil je niet te veel uitgeven en toch goed verzorgd worden is Smitties een geode keus.
sndrr .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Hier naartoegegaan voor een lunch omdat zowel hier als bij andere reviewsites Harlekijn-Smitties prima beoordelingen kreeg. Wat een tegenvaller. De hoeveelheden zijn prima, maar de producten en bereidingswijze laat veel te wensen over.

Het 12 uurtje was erg duur, 11 euro. De "bospaddestoelensoep" smaakte alsof het uit een zakje kwam. Rechtoerechtaan 3 witte boterhammen erbij, de kaas maar smaakte eigenlijk nergens naar. De beloofde Parmaham was dik gesneden, droog en erg taai, dus zeker geen Parmaham. Het enige echt lekkere was de kroket, die was heerlijk.

Mijn tafelgenoot had een gehaktbal van de slager, niet echt lekker. Frietjes te koud gebakken, dus erg vet en een beetje slap. Wel gratis satesaus erbij gekregen toen we daarom vroegen.

Personeel was erg aardig, en wie weet zijn ze met avondeten beter?
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
De Harlekijn-Smitties is gezellig (eet)café waar je heerlijk kunt eten. De saté is erg goed, maar ook de maaltijd salades en entrecote zijn meer dan prima. Wij eten hier redelijk vaak en nog nooit teleurgesteld. De bediening is vriendelijk en keurig.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Hier met 4 personenen gegeten. Op aanraden van de vlotte bediening gekozen voor 4x de sate.
Heerlijk mals vlees met patatjes en aardappeltjes erbij. Ook nog een toetje gegeten wat prima was!
De inrichting is strak en wat saai, maar dat geeft helemaal niets.
Vooral goede prijs-kwaliteit verhouding!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
De saté die we hier gegeten hebben was erg lekker, hoewel het concept een beetje vreemd is: een saté zonder stokje en dan ook nog eens met de mogelijkheid om er champignonsaus over te doen ipv. satésaus (is het dan nog saté?). Dit is echter niet erg, je krijgt heerlijke grote stukken vlees in lekkere satésaus. De schnitzel doet echt denken aan een Duitse schnitzel, erg groot en smakelijk stuk vlees. Ook het dessert was lekker, dame blanche met een los bakje chocolade ernaast!