Hard Rock Cafe Amsterdam

Max Euweplein 57-61 1017 MA Amsterdam Nederland Kaart
31-205237625

Over restaurant Hard Rock Cafe Amsterdam

Van Boston tot Brussel, van Venetië tot Hong Kong, de Hard Rock café’s zijn overal gewild. Ook in Amsterdam zijn gasten gefascineerd door de grote porties, het opvallende decor en gezellige bediening. De gerechten zijn met de rock muziek meegekomen uit Amerika. BBQ, burgers, nacho’s, sandwiches en nog veel meer. Ervaar rock zoals het bedoeld is, puur en uitbundig. Je kunt er niet omheen.

Meer informatie over restaurant Hard Rock Cafe Amsterdam

Vlakbij Leidseplein, vanaf Centraal Station tram 1,2 of 5 (halte Leidseplein)
  • : betaald parkeren is mogelijk in de nabije omgeving van het Leidseplein, parkeergarage Byzantium is schuin tegenover Hard Rock Cafe Amsterdam

Dagelijks 09:00AM-11:30PM
Ontbijt 09:00AM-11:30AM

7,2
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Voor mijn verjaardag ging ik hier met mijn gezin eten. Bediening was vriendelijk en snel. het eten (hamburger Legend en Hot Dog) was lekker. Entourage vind ik leuk: uitzicht op drukke Stadhouderskade en inrichting rond en met muziek.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Hier met Engelse vrienden en hun tiener kinderen gaan eten. Lang moeten wachten, ondanks reserveren. Het eten was redelijk, niveau studenten eetcafé. Salade vooraf was ok. Oude hamburgerbroodjes waren verwerkt tot croutons... Burger niet bijzonder. Prijzen zijn fors. Zeker die van de drank. IJs toe: enkel wat vanille ijs is een ijscoupe. Saaiste ijsje dat me ooit is voorgezet! Bediening maakte fout op fout op fout.
Tinusjes .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Hier geluncht vanmiddag.
Nachos waren lekker en de Hickory Barbecue Bacon Cheeseburger was ook lekker.
Grote porties.
De bediening was vriendelijk.
Gratis refill cola. Bij anders restaurants moet je gewoon betalen voor een 2e glas cola.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
In de VS ben ik bij verschillende HRC restaurants geweest. De sfeer, het eten, de aankleding maken het altijd een waar feest om er te eten, rond te kijken en nog even te blijven plakken. Ik heb mijn vrouw meegelokt naar Amsterdam, zogenaamd om er samen even tussenuit te gaan en "toevallig" kwamen we bij het HRC uit. Zoals gewend ontzettend vriendelijk opgewacht door de hostess en we konden plaats nemen in het café gedeelte omdat er nog even geen plek was. In de bar vriendelijk geholpen, maar het was geen gezellige locatie, wat je wel verwacht nadat je 7 euro voor een biertje betaalt.
Eenmaal op onze locatie hadden we de leuke, gezellige bediening niet waar HRC om bekend staat. De wings waren best lekker, maar lang niet zo heet als zou moeten. De hamburger was flauw en stelde niet veel voor. In andere HRC's wordt je vaak overweldigd door sfeer en aankleding, dit is bij HRC Amsterdam helaas niet het geval.
Duuren1974 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Het eten is goed. Wel veel hamburgers en erg Amerikaans. Dus grote porties. Samen 1 porties nacho's als starter en je zit al bijna vol. Drankjes erg aan de prijs. Bediening té vriendelijk. Dat is in de VS misschien de standaard, maar in het nuchtere NL komt het wat overdreven over. Fiësta burger was wel erg pittig.
Patron65 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Ok,het is een keten en overal op de wereld erg populair.Het eten is van goede kwaliteit en ziet er verzorgd uit.Porties erg groot,maar dat is typisch amerikaans en uiteindelijk betaal je er ook voor.
Cocktails ook top en super van smaak.
Decor is veel aandacht aan besteedt,je blijft rondkijken.Grote belevingsfactor in combinatie met de vriendelijkheid vh personeel ,maakt het een super tent.
Fiona_iens .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Het menu is beperkt, de porties zijn gigantisch. Het eten smaakt goed, zoals gewend. Interieur voldoet aan the Hard Rock Cafe standaard. Bediening is superslecht. Het voorgerechtschotel van chicken wings, fried onion rings, nachos, etc. deelden we met 5 man en we waren allen al vrij vol. Mijn hoofdgerecht was the original burger (burger met cheddar cheese en fried onion ring, gekruide friet met cheddar cheese saus) en was heerlijk sappig en crunchy tegelijk. Het nagerecht hot fudge brownie was al half gesmolten toen het werd geserveerd en ook deze portie was veel te groot. Service is heel, heel slecht. We kregen bij binnenkomst te horen dat de wachttijd 45-60min zou duren. We accepteerden dit omdat we om 19.00u aankwamen en geen reservering hadden geplaatst. We werden naar de krappe bar verwezen waar we uiteindelijk langer dan 1,5uur hebben gewacht! We waren vrijwel over onze honger heen. De gastjuffrouw was ons compleet vergeten en leek haar fout aan ons te wijten, wat erg vreemd was. Er werd ons niets ter compensatie aangeboden voor het lange wachten, niet eens een drankje. Mijn gezelschap zijn allen members van the hard Rock Cafe. Als member krijg je een voucher toegestuurd voor een gratis speciale dessert wanneer je jarig bent en er wordt voor je gezongen. De jarige van ons gezelschap kreeg geen verjaardagsbehandeling zoals dat normaal is bij the hard Rock Cafe maar mocht alleen gratis wat van de kaart kiezen (de gesmolten hot fudge brownie dus). Verder sprak onze ober alleen Engels en was het overige personeel wel vriendelijk maar niet gastvrij. Het zijn meer entertainers dan gastvrouwen/-heren/obers. Conclusie, the foodquality is consistent but overall the Hard Rock Cafe Amsterdam is an anticlimax, they're better abroad!
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Super, zelfs uber vriendelijk personeel. Voorgerecht (nachos) was al zoveel dat we moeite hadden met het hoofdgerecht. Hamburger was goed op smaak.
2606goed .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Is verbouwd bar is niet meer zo gezellig meer erg jammer.
Maar de rest was weer heerlijk hot wings,jumbo platter burgers en de tenders mmmm
en een leuke gast aan tafel die gewoon Nederlands sprak. Tot snel...
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
HRC heeft het naastgelegen cafe overgenomen en hiermee flink en mooi uitgebreid. Helaas zitten ze nog in een verbouwing en daar lijdt het onder. Service is nog steeds goed. Beetje over de top. De ribs zijn gelukkig wat minder zoet en verdronken in saus dan voorheen. De desertkaart is kariger geworden. Heb de hot fudge brownie genomen, enorm groot, maar had achteraf liever de apple cobler van mn buurman genomen.
Siepie82 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Jarenlang met veel plezier naar het Hard Rock Cafe gegaan, maar sinds het schijnt te zijn overgenomen, is de kwaliteit naar beneden gekelderd, en hard... Het restaurant van voorheen is nu voor een deel bar geworden, het concept is wat uitgebreid, de shop is veel groter gemaakt. Het restaurant heeft aardig wat te lijden onder de commercie. De kaart is meer dan gehalveerd sinds enkele maanden, de airco in het restaurant (het was altijd eerder te koud binnen) is door de bar ingepikt en in het restaurant is het nu zweten geblazen met mobiele airco's naast je tafel die het niet doen, en de hitte lijkt de bediening ook naar het hoofd gestegen. Er wordt minder goed opgelet, frisdrank wordt amper bijgevuld tenzij je het vraagt (en dan kan je er nog een half uur op wachten soms) en de recent geintroduceerde nieuwe desserts zijn weer van de kaart gehaald (key lime pie, oreo cheesecake etc). Ontzettend jammer. Heb acht jaar lang een Hard Rock VIP membership gehad, maar ga het niet meer verlengen. Het eten wordt steeds slechter, de service wordt slechter en na drie bezoeken in extreme hitte terwijl het buiten niet eens warm te noemen was, vraag ik me af waarom ik nog zoveel geld betaal voor slecht eten in een slecht entourage. Jammer.
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Tja, ik hou er wel van. Daar waar ik hier vooral lees dat mensen de bediening overdreven vinden ben ik juist erg van de us style van bedienen gecharmeerd. Ook voor potato skins kan je me wakker maken. Niet goedkoop maar voor een ieder die van muziek houd en van wat lossere manier van dineren is het zeker een aanrader.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Ik kreeg Hard Rock Cafe getipt om de burgers, en omdat burgers mijn favoriete pre-concert-eten is gingen we die maar eens proeven.
De burger was prima, vlees ok, lekker met bacon, cheddar en ui. Van mij mag er wel een wat beter broodje gebruikt worden, dit was zo'n klef bolletje. Koop gewoon een lekkere italiaanse bol ofzo, dat maakt het allemaal net wat beter.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Ik kom hier voor de ongedwongen, internationale sfeer. Die werd helaas aardig verpest door een dame in de bediening. Ik werd werkelijk afgesnauwd. Onze eigen ober maakte dat gelukkig goed. Het eten is lekker, de drankjes (cocktails) ook, maar wat is het hier duur (geworden)
Floristroost .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Super goed eten. Eet hier maandelijks en het smaakt me altijd. een echte aanrader is de Jumbo Cumbo en natuurlijk de steaks en burgers! super gezllig decor en aardige bediening.
Dieteroosterveer .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Het Hard Rock Cafe op het Max Euweplein is natuurlijk een toeristische trekpleister. Desalniettemin is het leuk om hier een burger of steak te eten. De bediening is enthousiast en is niet vies van een praatje. De porties die geserveerd worden zijn Amerikaans, dus groot. Ik bestelde de big cheese een burger met drie plakken cheddar. Heerlijk, lekker vet en de kaas droop eraf. Ik heb ook de ribs geproefd die een van mijn vrienden bestelde, erg lekker. Het is iets prijziger, dan de gemiddelde burgertent, maar de ervaring is veel leuker. Enige puntje is de muziek, het heet hard rock, maar er wordt voortdurend soft-rock gedraaid.
Stanley B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Ben hier al meermalen geweest. Heb het altijd wel plezierig gevonden om hier een hapje te eten met vrienden in een ongedwongen sfeer. Meestal gaan we voor de nachos, burgers en het dessert: chocolate brownie icecream. Helaas is de laatste keer dat we hier geweest waren erg tegengevallen. De kwaliteit van het eten liet te wensen over, nachos smaakten alsof ze al een dag eerder geserveerd waren en het dessert zag er onbeholpen uit. Service was ook niet meer wat het geweest was... Erg jammer.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Mijn vriendin, ik en ons neefje hadden besloten om hier te gaan eten. De bediening spreekt alleen Engels. Dit is aan de ene kant internationaal, anderzijds niet gastvrij. Maar goed, ze zijn wel vriendelijk. Op z'n Amerikaans dan. Het eten (hamburger en Ceasar salad) was goed, maar niet top of the bill. Het vlees had wat meer smaak mogen hebben. De frieten en salade waren prima. De prijs van zo'n 14 euro per gerecht is verder passend. Prijs-kwaliteit verhouding is dus goed. Het decor is druk en ietwat gedateerd.
SCdAA .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
De Legendary 10oz Burger is groot én lekker (en had ik al gezegd groot?)! Heb nog 2 of 3 frietjes gegeten, maar zelfs dat paste er nog maar net bij.
Fris kun je zo vaak laten refillen als je wil. Dat geldt helaas niet voor de wijn, die ook niet goedkoop is (7.50 per glas). Gelukkig hebben ze niet van die kleine eetcafe-glaasjes en schenken ze ook niet héél zuinig. De burgers zijn overigens ook niet goedkoop, maar groot (in ieder geval de Legendary) en lekker sappig. Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar hun andere burgers, dus kom zeker terug!
Aida K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Afgelopen zaterdag met visite uit Singapore eigenlijk spontaan in het Hard Rock Cafe beland. Was er jaren niet geweest. Decor weinig veranderd, maar prima. Bediening vlot en vriendelijk. Maar wat was het eten vreselijk! We hadden 3 gerechten, 1 x sandwich met friet, 1x chicken wings en 1x de nacho's met gehakt. De sandwich was klef en smakeloos. Het enige wat enigszins te eten was, was de coleslaw. De chicken wings smaakten zuur en de nacho's waren oud. Echt een aanfluiting. Ga hier nooit meer naar toe.