Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Hoofdgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Nagerecht
      Proeverij van nagerechten
      Proeverij van nagerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
In één woord: heerlijk! Ook erg handig is de keuze tussen normale en kleine porties.
Lester V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten, service was heel goed. We hadden een vijf gangen proeverij, porties waren goed van formaat. De kwaliteit van het eten was beter dan we voor deze prijs hadden verwacht!
Jantje F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
we komen zeker terug
Edmee K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Na een warm welkom gingen wij zitten aan een tafel. We hadden een dagpas en veel zin erin. Aan de tafel werd duidelijk dat dit niet helder bij het harbourcafe was en bekoelde het welkom. Het voelde alsof de schuld bij ons werd gelegd dat de reservering van de dagpas niet goed was doorgegeven. Uiteindelijk was 't akkoord. Het bier werd op onze tafel gekwakt en het voelde niet heel hartelijk. Het eten was wel goed, daarover niet te klagen. Een Engelstalige ober kwam erna nog en was super vriendelijk en zoals je het verwacht. Hij maakte het een fijne afsluiting.. Mijn raad.. Houden die vent en laat hem de rest wat manieren bijbrengen. X
Jorrit B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Ik had het vier gangen verrassingsmenu en mijn vriendin het driegangenmenu. Het harbour café heeft ons hierin verrast! Goede prijs kwaliteit verhouding en prettige bediening met tips voor wijnen die bij de gerechten passen. Komen hier zeker nog eens terug!
Ilona A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima eten, vlotte bediening en lekker en betaalbaar keuze menu! Tegenwoordig staan in elk eetcafe harde ‘schoolstoelen’... is weer nieuwe trend, ziet er ook leuk uit, maar zit voor geen meter.
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een plek om terug te komen!
Jakob S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk he gegeten. De kok heeft plezier in zijn werk en dat proef je!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heel gezellig en goede prijs/kwaliteit. Vollop keuze bij het brunchbuffet. De gastheer liet ons volledig thuis voelen!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Vanavond met de familie gegeten via het laatste tafeltje, een verassingsmenu. Het voorgerecht, carpaccio van hert, was prima! Daarna het hoofdgerecht, varkenslende met een kastanjepuree. Vlees was zeer droog en taai, helaas zat er geen saus/jus bij die dit kon verzachten. Ook de kastanjepuree was droog en vlak van smaak. Een zeer teleurstellend gerecht. Als dessert een trio van chocolade, deze was weer goed op smaak. Voor het eten zou ik niet terug gaan naar deze plek, mogelijk van het zomer wel om een paar biertjes te drinken.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gezellig, lekker en betaalbaar.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben gisteravond een heerlijke saté gegeten bij dit gezellige Harbour Café. In de zomer kom ik vast nog eens terug met een bierliefhebber. Wat een mooie bierkaart en wat veel verschillende bieren op de tap. Ik zie me zelf al zitten op een gezellig terras aan het water. Ik hoop wel dat er geïnvesteerd wordt in iets betere stoelen. Deze nodigen niet echt uit tot wat langer natafelen.
Caren A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vrindelijkngeholpen en eten was erg lekker. Hebben een leuke avond gehad!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Leuk sfeervol havenrestaurant
J. L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gezellig restaurant. Eten van prima kwaliteit. Aanrader!
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Gezellig
Sulaiman S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Top bieren, goed eten!!
margrietgeertsma G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Basic maar prima eten, heerlijke bieren, ook voor bij het eten, gezellige sfeer op een prachtige locatie .
Ronald F.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Prima eten en prima prijs/kwaliteit.
Jonny B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Systeem met volledige porties of halve..
Maar 2 halve is super veel eten!