Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Hoofdgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Nagerecht
      Proeverij van nagerechten
      Proeverij van nagerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Jonny B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Prima eten, leuke locatie en ze hebben nu nieuwe stoelen!
Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Relaxed, lekker en gezellig
J. L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gezellige omgeving. Goede bediening. Heerlijk eten voor een gunstige prijs. Zeker Voor herhaling vatbaar.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Leuke sfeer, goed eten.
Thom V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Prima eten, aardige bediening en mooie plek in de stad
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk eten, goede porties, en prima service
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Lekker eten, goed bier van de tap, service redelijk maar de beloofde korting zijn we vergeten.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk en ongedwongen gegeten. Gastheer was alleraardigst en vlot! Heerlijke biertjes van de uitgebreidde tap. Ook supertof dat je halve maaltijden kunt bestellen. Makkelijk wanneer je geen keuze kunt maken...
Roosmarijn G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, het valentijnsverrassingsmenu besteld en dat was een goede keuze. Goed niveau, en met de korting van IENS zeker niet duur.
Babs F.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Heerlijk gegeten, samen genoten van allerlei kleine gerechten, hierdoor veel van de kaart kunnen proeven! Wij waren zeer tevreden en raden het zeker aan! Zowel keuze qua eten als bieren was voortreffelijk
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Je kunt ook kleine gerechten kiezen. Beide twee genomen. Grote kleine porties. Prima maaltijd.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Volkomen aangenaam verrast via deze IENS aanbieding! Het eten was superlekker, we hebben veel kleine porties geproefd: hertenbiefstuk smolt op de tong, de kipsaté was mals, de risotto romig en de bisque en gamba's vers! Frieten ook top! Alles werd vlot gebracht en warm geserveerd door een hartelijke bediening. Tip voor deze toko: doe wat aan het interieur. Die klaptafel zit niet lekker door die schuine poten, overal hangen kabels/zijn dingen stuk, liggen spullen zichtbaar opgeslagen en de bestekunit is open. Ook de bar mag wel wat gezelliger! Verder mooie locatie aan het water en fijne terrasopties!
Marielle R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker gegeten maar wel kleine verbeterpuntjes. Duurde bijvoorbeeld erg lang voor er iemand bij ons kwam bij binnenkomst, terwijl de barman wel de tijd nam om de telefoon op te nemen werden wij niet begroet en naar onze tafel gewezen. Bestelling verliep ook niet vlekkeloos. Ik kreeg een kleine portie ipv een grote en heb geen salade gezien. Heerlijk bier en lekker eten maar deze dingetjes maken het dan toch net niet af. Jammer
Bertil K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk eten, een uitstekende bierkaart en goede bediening voor een prima prijs. Een aanrader.
Agaath E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Ik vond het bezoek aan Harbour café matig... het eten was koud, we hadden het hoofdgerecht al op en toen kwam de patat nog en we moesten meerdere keren zelf om drinken vragen. Sfeer en aankleding is wel goed!
Nanko H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
prima gegeten; hertencarpaccio zalig, Spareribs gewoon goed, bietensalade heerlijk! ruime keus uit onbekendere bieren!!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hadden gereserveerd op een donderdag. Toen we binnenkwamen om 19.00 uur was het restaurant hèlemaal vol, er was nog precies 1 tafeltje voor 2 personen. We hebben heerlijk gegeten, hele prettige en vriendelijke bediening! We hebben (door de drukte denken wij) lang op ons gerecht moeten wachten, maar dat is èrg goed opgelost! We komen zeker terug, dit restaurant is zeker een aanrader!
Diantha V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten. We waren met zijn 5e en iedereen had een ander gerecht. Stuk voor stuk super mals vlees. Ook de risotto zag er heerlijk uit. Een super vette aanrader om hierheen te gaan.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
In één woord: heerlijk! Ook erg handig is de keuze tussen normale en kleine porties.
Lester V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten, service was heel goed. We hadden een vijf gangen proeverij, porties waren goed van formaat. De kwaliteit van het eten was beter dan we voor deze prijs hadden verwacht!