Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Hoofdgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Nagerecht
      Proeverij van nagerechten
      Proeverij van nagerechten

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek is er een parkeergarage

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker gegeten en een zeer vriendelijke en gastvrije bediening
Freddy S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima locatie, ontvangst en bestelling in het Engels. Grote groep aanwezig, akoestiek is niet goed.
L. G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Tafeltje aan de kade. Het AH-keuzemenu houdt in dat je voor het voor- en hoofdgerecht mag kiezen voor een vlees-, vis- of vegetarisch gerecht. Communicatie met de attente bediening kan alleen in het Engels. Later op deze nazomerse avond krijgen we een gezellig kaarsje op tafel. De gambasalade als voorgerecht is lekker. Daarentegen is de steak te doorbakken en weinig op smaak. Op het vlees is een koelkastkoude (soort) tomatensalsa gelegd, waardoor het vlees te koud opgediend wordt en de zurige smaak van de tomaten heeft gekregen. Als nagerecht is cheesecake gepland. Partner zegt fan te zijn van Eton-mess (op menukaart). Ongevraagd wordt hij verrast met zijn geliefde nagerecht. Top! Chardonnay en Cabernet Sauvignon zijn van goede kwaliteit.
Elle V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We aten hier met de AH actie. Leuke locatie aan het water. Op een vrijdagavond waren we op 1 andere tafel na de enige gasten. Daardoor twijfelden we even of het een goed idee was. Het eten was prima, visstoofpotje voor, eendeborst hoofd en kwarktaart met meloenijs na. De eendeborst was wat droog maar wel lekker. De aardappelpuree en groente niet zo smaakvol helaas. Andere gerechten wel erg lekker. Super vriendelijke en hartelijke bediening. Alleen spinnenwebben tussen de lampen en dode insecten in de vensterbank moet niet mogen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuk oud pandje. Mag wel iets beter (plafondrandjes en lampen) gestoft worden (veel spinrag). Het voorgerecht carpaccio...botermals, het hoofdgerecht pepersteack.....botermals, nagerecht lekker cheesecakeje...maar het meloenijs met crunchy caramel? eronder..... heeeeeerlijkkkkk ! En niet te vergeten vriendelijk en attente bediening. chapeaux....
Jaap U.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Bediening wat wisselend vandaag en het feit dat je met de bekende AH actie op een bepaald deel van het terras niet mag zitten, is ook wat vreemd in mijn ogen. Maar het eten was (nu voor de tweede keer) echt heerlijk! Mooie opgemaakte en complete gerechten, mals vlees, smaakvol, top!
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de Ah restaurantactie. Als enige puntje zou er wel wat boter bij de broodjes die je bij iedere gang krijgt mogen. Verder niets op aan te merken!
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk, lekker. Wel een beetje lang wachten op drankjes en onze borrelhapjes.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Aardige bediening bij dit café. Leuk en gezellig tentje om zowel buiten als binnen te zitten. Heerlijk gegeten.
P.M. M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Echt héérlijk gegeten!! Gezellige atmosfeer, attente bediening, fijne bieren en ook de wijn is van prima kwaliteit. TOP avond gehad.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben er heerlijk gegeten in een leuke ambiance met vriendelijk personeel. De speciale friet was verslavend! Zeker een aanrader.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
We waren met vrienden en hebben speciaal bier gedronken op het terras aan het water, daarna besloten om op het terras te blijven eten. Dat was een goede keuze, we hebben heerlijk gegeten.
Geurt W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Prachtige locatie waar veel meer mee te doen is. Bediening was slecht en het eten kan echt veel beter!
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wat een leuk restaurant met heel vriendelijk personeel . Je kan er heerlijk buiten zitten. We komen zeker terug
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het eten was erg lekker (wel beetje veel voor ons tweeën). Echter was er een beetje onduidelijkheid over de AH-actie waar we deze plaats mee geboekt hadden. De actie geldt normaal als 2e menu gratis, maar bij ons werd er maar zo'n 25% van de totaalprijs afgehaald..?
Desalniettemin een erg leuke plek, als we in de buurt zijn komen we vast nog eens langs voor een drankje.
Tenny V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heb lekker gegeten. Geen grote kaart.
Goede producten en aandacht voor bereiding en presentatie.
Bediening uiterst vriendelijk
Rose A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Algemeen redelijk, eten was wel lekker, temperatuur minder: was erg koud binnen. Bediening ook matig.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Mooie plek, gevarieerde kaart, lekker eten voor redelijke prijs
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Aardige bediening maar ik vind de prijs/ kwaliteit niet echt geweldig
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prachtige plek, prima prijs / kwaliteit verhouding.