Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Volkomen aangenaam verrast via deze IENS aanbieding! Het eten was superlekker, we hebben veel kleine porties geproefd: hertenbiefstuk smolt op de tong, de kipsaté was mals, de risotto romig en de bisque en gamba's vers! Frieten ook top! Alles werd vlot gebracht en warm geserveerd door een hartelijke bediening. Tip voor deze toko: doe wat aan het interieur. Die klaptafel zit niet lekker door die schuine poten, overal hangen kabels/zijn dingen stuk, liggen spullen zichtbaar opgeslagen en de bestekunit is open. Ook de bar mag wel wat gezelliger! Verder mooie locatie aan het water en fijne terrasopties!
Marielle R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker gegeten maar wel kleine verbeterpuntjes. Duurde bijvoorbeeld erg lang voor er iemand bij ons kwam bij binnenkomst, terwijl de barman wel de tijd nam om de telefoon op te nemen werden wij niet begroet en naar onze tafel gewezen. Bestelling verliep ook niet vlekkeloos. Ik kreeg een kleine portie ipv een grote en heb geen salade gezien. Heerlijk bier en lekker eten maar deze dingetjes maken het dan toch net niet af. Jammer
Bertil K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk eten, een uitstekende bierkaart en goede bediening voor een prima prijs. Een aanrader.
Agaath E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Ik vond het bezoek aan Harbour café matig... het eten was koud, we hadden het hoofdgerecht al op en toen kwam de patat nog en we moesten meerdere keren zelf om drinken vragen. Sfeer en aankleding is wel goed!
Nanko H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
prima gegeten; hertencarpaccio zalig, Spareribs gewoon goed, bietensalade heerlijk! ruime keus uit onbekendere bieren!!
monique D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hadden gereserveerd op een donderdag. Toen we binnenkwamen om 19.00 uur was het restaurant hèlemaal vol, er was nog precies 1 tafeltje voor 2 personen. We hebben heerlijk gegeten, hele prettige en vriendelijke bediening! We hebben (door de drukte denken wij) lang op ons gerecht moeten wachten, maar dat is èrg goed opgelost! We komen zeker terug, dit restaurant is zeker een aanrader!
Diantha V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten. We waren met zijn 5e en iedereen had een ander gerecht. Stuk voor stuk super mals vlees. Ook de risotto zag er heerlijk uit. Een super vette aanrader om hierheen te gaan.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
In één woord: heerlijk! Ook erg handig is de keuze tussen normale en kleine porties.
Lester V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten, service was heel goed. We hadden een vijf gangen proeverij, porties waren goed van formaat. De kwaliteit van het eten was beter dan we voor deze prijs hadden verwacht!
Jantje F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
we komen zeker terug
Edmee K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Na een warm welkom gingen wij zitten aan een tafel. We hadden een dagpas en veel zin erin. Aan de tafel werd duidelijk dat dit niet helder bij het harbourcafe was en bekoelde het welkom. Het voelde alsof de schuld bij ons werd gelegd dat de reservering van de dagpas niet goed was doorgegeven. Uiteindelijk was 't akkoord. Het bier werd op onze tafel gekwakt en het voelde niet heel hartelijk. Het eten was wel goed, daarover niet te klagen. Een Engelstalige ober kwam erna nog en was super vriendelijk en zoals je het verwacht. Hij maakte het een fijne afsluiting.. Mijn raad.. Houden die vent en laat hem de rest wat manieren bijbrengen. X
Jorrit B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Ik had het vier gangen verrassingsmenu en mijn vriendin het driegangenmenu. Het harbour café heeft ons hierin verrast! Goede prijs kwaliteit verhouding en prettige bediening met tips voor wijnen die bij de gerechten passen. Komen hier zeker nog eens terug!
Ilona A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima eten, vlotte bediening en lekker en betaalbaar keuze menu! Tegenwoordig staan in elk eetcafe harde ‘schoolstoelen’... is weer nieuwe trend, ziet er ook leuk uit, maar zit voor geen meter.
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een plek om terug te komen!
Jakob S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk he gegeten. De kok heeft plezier in zijn werk en dat proef je!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heel gezellig en goede prijs/kwaliteit. Vollop keuze bij het brunchbuffet. De gastheer liet ons volledig thuis voelen!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Vanavond met de familie gegeten via het laatste tafeltje, een verassingsmenu. Het voorgerecht, carpaccio van hert, was prima! Daarna het hoofdgerecht, varkenslende met een kastanjepuree. Vlees was zeer droog en taai, helaas zat er geen saus/jus bij die dit kon verzachten. Ook de kastanjepuree was droog en vlak van smaak. Een zeer teleurstellend gerecht. Als dessert een trio van chocolade, deze was weer goed op smaak. Voor het eten zou ik niet terug gaan naar deze plek, mogelijk van het zomer wel om een paar biertjes te drinken.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gezellig, lekker en betaalbaar.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben gisteravond een heerlijke saté gegeten bij dit gezellige Harbour Café. In de zomer kom ik vast nog eens terug met een bierliefhebber. Wat een mooie bierkaart en wat veel verschillende bieren op de tap. Ik zie me zelf al zitten op een gezellig terras aan het water. Ik hoop wel dat er geïnvesteerd wordt in iets betere stoelen. Deze nodigen niet echt uit tot wat langer natafelen.
Caren A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vrindelijkngeholpen en eten was erg lekker. Hebben een leuke avond gehad!