Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Hoofdgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Nagerecht
      Proeverij van nagerechten
      Proeverij van nagerechten

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek is er een parkeergarage

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Erg gezellige bar met veel speciaalbieren van de tap, barman maakte voor een vriendin een Moijto die rg in de smaak viel. Geen grote kaart maar wel wel met heerlijke gerechten, dit hier gegrild wordt op de green egg kun je goed proeven. een Aanrader.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Met vrienden wezen eten ,heerlijke spareribs van de green egg, met Guinness en een IPA. Ook de voor en nagerechten waren heerlijk.
erg vriendelijke Engels sprekende bediening, wou voor volgende week weer reserveren maar dan gaan ze verbouwen, ben benieuwd en kom zeker terug.
Korrie K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Verrassend gezellig en vriendelijk
Karolien B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Aan de buitenkant lijkt het niet heel aantrekkelijk maar de sfeer binnen is gezellig. Gezellige gastheer en we hebben heerlijk gegeten.
Charissa V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Aardig en behulpzaam personeel, interieur kan meer een harbour feeling krijgen. Eten werd vers bereid en was lekker. Was een probleem met de friteuse waardoor het eten wat langer duurde. Dat kon eerder gemeld worden aan de gasten.
N T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Ik heb de AH kortingsbon gebruikt> online heb ik aangegeven dat ik graag geen pittige eten wil. Bij de restaurant zelf heb ik in het engels nogmaals benadrukt dat ik geen pittige eten wil, gezien dat het een verassingsmenu was. Ik heb vis besteld als hoofdmenu, wat krijg ik, wel pittige eten gevuld met pittige paprika. Ik heb de mevrouw die ons bediende dit gezegd, ze ging naar de keuken en kwam niet terug. Bij betalen heb ik het weer aangegeven en ook meteen de uitslag op mijn tong laten zien, ze bleef alleen sorry zeggen en de kok( denk ik dat hij het was) begon te schreeuwen en dat we gewoon voor alles moeten betalen en geen korting kreeg. Hoewel ik ook mijn voorgerecht niet heb gegeten omdat het slecht was en dit meteen gezegd. De eten van mijn man was redelijk, hij had vlees besteld. Al met al, onprofessioneel, met een waitress die heel aardig probeer te doen en alleen sorry zegt en eigenlijk niet een oplossing heeft gezocht. Daar heb ik niks aan en werd niet serieus genomen.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Ruime porties en genoeg salade. Bediening attent, snel en zeer vriendelijk. Wij gaan er zeker weten nogmaals naar toe. Gezellige inrichting. Het is ons daar heel goed bevallen.
Marc N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Geweldig Café-Restaurant en het is zonde dat het niet drukker was want dat was het enige wat er mist. Het eten zag er aantrekkelijk uit en er werd aan tafel uitgelegd hoe het bereid was en wat er allemaal in zat. Het smaakte daarnaast ook goed. Complimenten aan de chef!
Als je een keer iets wilt proberen raad ik deze plek zeer aan.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en waren erg tevreden over de bediening. Het enige wat jammer was is dat we als enige in het restaurant zaten. Later op de avond is er nog een tafel bijgekomen. Verder erg tevreden!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Goed eten in leuk restaurant. Erg vriendelijke bediening. Menu is op zich niet zo bijzonder, maar wel creatief bereid
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Eten goed en prima, vriendelijke bediening.
Vaste kaart. Keuze uit Vlees, vis of vegetariërs,met de ah-restaurantactie. 3 gangen.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten met de AH actie! Het hoofdgerecht met vlees was uitmuntend. Goed gevulde borden met veel groentes en mooi opgemaakt. Een echte aanrader!
Onni D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Prettige sfeer, zeer vriendelijke bediening en de tijd tussen de gerechten door was ook prima. Voor herhaling vatbaar.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
AH verrassingsmenu gehad, prima!
Julian A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten hier! Zeker een aanrader
Sophia.beekhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Waren hier met AH menu, echt heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel!!
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hadden daar een verrassingsmenu met de AH bon. Je kon kiezen tussen vlees, vis en vegetarisch. Wij kozen voor vis en dat was een goede keus. De gerechten zagen er prachtig uit, goed heet en erg makkelijk. Echt een aanrader en als we weer in Groningen zijn komen we beslist terug. De service en de bediening waren erg vriendelijk en gastvrij. Onze complimenten????
Petula K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Eer kregen ren verassingsmenu omdat we met de AH actie hadden gereserveerd. We konden bij het voor- en hoofdgerecht kiezen uit: vis, vlees of vegetarisch. We hebben zo ontzettend lekker gegeten en het personeel was vriendelijk.
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Met de A.H restaurantactie hier gegeten. Bij hoofd - en voorgerecht kun je kiezen uit vega, vlees of vis, wat je krijgt is een verrassing van de kok. En die heeft ons ook zeker verrast. Alles was heel lekker en de proeverij van nagerechten was echt heerlijk. De bediening was vlot en vriendelijk. We komen zeker terug!
Andrea G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
We zaten heerlijk aan een hoge tafel. De lage tafeltjes waren erg klein.