Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Hoofdgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Nagerecht
      Proeverij van nagerechten
      Proeverij van nagerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten, gastvriendelijk en het duurde niet te lang. Wel een ietwat korte menukaart. Echter maakt de kwaliteit van het eten dit weer goed
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Toiletten waren helaas niet zo netjes.
AnnaCatharina H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Vooraf met het prachtige lenteweer aan het water gezeten met een glaasje wijn en vervolgens naar binnen gegaan om te eten. Heerlijk gegeten voor een prima prijs!
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Eerst een drankje op het terras gedaan en daarna binnen gegeten. Omdat we wel iets vooraf wilden eten, maar niet allebei een volledig voorgerecht wilden, is er een lekkere proeverij voor ons gemaakt! Royale portie en erg lekker! Vlot daarna kregen we ons hoofdgerecht: roasted duck breast! Megalekker en weer een fijne portie met verse frieten en salade! De bediening is vrolijk, professioneel en beleefd. Toen de twee IPA's die ik van de bierkaart koos, uitverkocht waren, kreeg ik een goeie derde optie. Degene met wie ik was, kreeg ook spontaan een lekkere andere rode wijn aangeboden om te proberen! Al met al zeker een aanrader als je in een ontspannen sfeertje goed wilt eten en lekker wilt borrelen. Met zonnig weer is het ook leuk zitten bij het haventje daar :)
Annika H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De gastheer wist een erg lekker biertje aan te bevelen, wel viel op dat er meerdere types van de kaart afwezig waren. Het bier wat er was, was echter erg smakelijk. Het eten viel ook zeer in de smaak, de lamsbout was niet boterzacht maar zeker voor herhaling vatbaar. Er is niet superveel aandacht vanuit het personeel maar aangezien ik met mijn partner was vond ik dit geen enkel probleem.
Albert N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Leuke locatie, fijne bediening (engelstalig), grappige kaart, prima eetcafe voedsel. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Martina D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Jammer, binnen moeten eten terwijl de zon schijnt op het terras.
Geen verrassingsmenu voor 25 euro maar ruim 37 euro voor 3 gangen.
Aangegeven dat de site wat anders zegt.....
Geen ander aanbod gekregen.
Teleurstellend! Gevraagde verrassing voor slagen dochter niet gekregen.
Jaclyn P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Leuk en sfeervol eetcafé. We hebben erg lekker gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Alles zeker voor herhaling vatbaar
Renze D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vanwege drukte in het restaurant duurde alles wat langer dan normaal gesproken. Wij moesten op tijd weg en daardoor kregen we uiteindelijk het dessert snel na net hoofdgerecht.
Uiteindelijk wel 1.5uur gewacht op het hoofdgerecht. Maar omdat ze dat zelf heel erg vonden hebben we het gratis gekregen. Erg goede service.

Het eten was heel erg lekker wel. Surprise menu is zeker een aanrader. Spannende combinaties die ik niet eerder proefde.
bsinnema S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima sfeer. Hartelijke ontvangst. Voor mensen met een gehoorprobleem is er veel geluid, maar dat kan niet anders want het was er stampvol; de acoustiek is op zich goed.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Gezellig eetcafé met creatieve gerechten tegen een keurige prijs. Prettig is dat je kunt kiezen voor hele of halve porties voor bijna de hele menukaart. Geweldig is de collectie bijzondere bieren op de tap, verrassende smaken zitten daar tussen, zeker als je normaal gesproken bij het diner een wijndrinker bent.
De akoestiek is niet super, de tafels staan dicht bij elkaar, waardoor je niet rustig kunt praten als de tent vol is. Maar het smakelijke eten maakt veel goed.
Arne L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Smakelijke gerechten voor een eerlijke prijs.
Hennie H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ont zetten lekker eten. Leuk personee voor herhaling vatbaar
Tina R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met een vriendin. Was erg gezellig Een relaxte sfeer.
En zeker voor herhaling vatbaar.
Hanna D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker gegeten!
Dea S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goed van eten en van Drinken , maar bediening was niet voldoende op de hoogte wat ze serveren en de tijd tussen de gerechten duurde meer als een uur. Dat is jammer
joke G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De bediening was een totale misser....lang wachten op het eten.....verkeerde menu gebracht....daardoor kreeg 1 dochter pas een kwartier later haat eten.....
Margot M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ongedwongen sfeer, gastvrij onthaal, originele kaart, met liefde gekookt, gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar als we weer in Groningen zijn.
Margot M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Originele kaart, met liefde gekookt, gastvrij onthaal, leuke ambiance, prettige bediening. Eten was heerlijk, evenals de wijn. Een leuke plek om naar terug te keren als we weer eens in Groningen zijn.
willem R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Mooi dat je kan kiezen voor een half of een heel portie van de menu kaart super.