Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Hoofdgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Nagerecht
      Proeverij van nagerechten
      Proeverij van nagerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Lise S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik kwam hier met de AH Restaurantactie en het was echt beter dan we van zo'n actie hadden verwacht. We kregen een heerlijk drie-gangen diner waarbij we bij het voor- en hoofdgerecht uit drie of vier opties konden kiezen. De gerechten waren zeer origineel en zagen er ook mooi uit. De porties waren precies goed.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuke, verrassende kaart. Keuze uit 5 gerechten per gang en mogelijkheid voor wijn- en bierarrangement. Leuke bediening.
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Na binnenkomst werden wij al snel voorzien van onze bestelde drankjes (biertje en een cassis) en terwijl de gastheren om ons heen fladderden en andere gasten die na ons binnenkwamen keurig geholpen werden ( kregen een menukaart en bestellingen werden opgenomen) mochten wij wachten. Na een half uur had ik het wel gezien zo en vroeg aan de bar of ik de cassis en her biertje mocht afrekenen. "Moest u te lang wachten? Ik wilde net bij u langs komen" was de reactie. Ik heb aangegeven dat ik het erg onattent vond en verder geen discussie wilde. Na excuses mochten we gaan. De drankjes hoefden we niet af te rekenen. Dat was dan wel weer attent.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
was hier al eens een keer wezen brunchen en dat was goed bevallen, er is een kleine kaart met keus uit vis, vlees en vegetarisch, de gerechten waren zeer smakelijk. We komen zeker weer terug.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten( met onze ah bonnen), zelfs 2e avond van ons verblijf in Groningen ook hier gegeten. Bediening is super vriendelijk.
Er zijn 25 bieren op tap. Prijs/kwaliteit prima!
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
een aanrader, we hebben ons thuis gevoeld. Graag komen we weer voor een lunch of diner, stoelen wat ongemakkelijk voor degene die moeilijk zitten kan, verder was alles naar wens, anneke
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Door een eerdere recensie hier overgehaald om hier te gaan eten, wij delen echter de positieve ervaring niet.
De kaart en de 1e dranken kwamen snel, de opname van de bestelling echter niet, Na ruim 20 minuten zelf maar iemand geattendeerd en medegedeeld dat we een keus hebben kunnen maken.
De keuze van het voorgerecht bracht 4 kroketjes van eendeborst en fazant ter grootte 2/3 van een bitterbal. Drie daarvan lagen op een witlofblad, de 4e had deze niet verdiend, lag los in het bord. De combinatie met cranberriesaus smaakte goed. Wel jammer was dat ze iets te heet gebakken waren, de korst was hard.
Het hoofdgerecht bestond uit 5 stukjes haas ongeveer zo groot als een pink vanaf het 1e kootje. De smaak was goed, ook van het bolletje bladsla. De bijgeserveerde frieten niet. Te lang gebakken waarvan uiteindelijk een nare nasmaak bleef hangen.
Na heel lang wachten en weer zelf moeten vragen het nagerecht, 2 kleine bolletjes koffie-ijs met een soort van cakeje smaakte prima.
De keuze voor regiseurstoelen aan de ene zijde en de houten bank aan de andere zijde van de tafel, het ziet er leuk uit maar als je er 2 uur op moet zitten weet je op het laatst niet meer hoe je zitten moet.
De prijs was niet hoog, de goedkoopste die wij met de Ah-actie kregen berekend, maar gezien de kwaliteit en de hoeveelheid van het geleverde toch te hoog. Wij nemen liever afscheid met een voldaan gevoel en zijn bereid hiervoor een hogere rekening te voldoen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk met mijn zoons hier mijn verjaardag gevierd met verrassende en erg lekker klaar gemaakte gerechten. Uit de overweldigende hoeveelheid speciaalbieren was het lastig kiezen, maar de eigenaar? maakte er voor ons een bierproeverij van en gaf aanstekelijk advies waardoor we van onbekende maar overheerlijke biertjes hebben genoten. Een aanrader!
Gezina A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima ontvangst, vriendelijk personeel, leuke uitstraling, eten voortreffelijk gaan er zeker nog een keer eten en geef dit ook door aan vrienden en kennissen.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten, kleine kaart met wat andere gerechten. Dit was juist leuk om eens te proberen en de samen waren samen erg goed. Fijne sfeer en leuke rustige bediening, alleen de stoelen en tafels zaten niet heel comfortabel.
Huub D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vriendelijke bediening. Ook toen we onze menu- keuze wilden veranderen bleven ze erg aardig. Chapeau!
De kwaliteit van het menu was verrassend. Wel was de het voorgerecht en het hoofdgerecht zo royaal dat we het kaasplateau en het dessert achterwege wilden laten. En dat was gelukkig geen probleem.
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker eten voor weinig geld in een ongedwongen sfeer met zeer vriendelijke bediening. Ideale start voor een avondje Oosterpoort (op loopafstand).
Wij komen zeker terug!
karin.antonisse .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Verrassingsmenu was zeker verrassend. Leuke bediening met lol in het werk. Lekker ongedwongen sfeertje. Wel wat lawaaierig in de zaak, maar maakt het ook weer gezellig. Heerlijke frieten en toetje om je vingers bij af te likken!
Marieke R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Wij waren hier met een AH actie. Erg vriendelijke ontvangst en bediening. Wij komen wel weer terug. Piepklein minpuntje was dat de organisatie niet vlekkeloos verliep, maar dat mocht de pret niet drukken.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Leuke zaak , met erg vriendelijk personeel . Beperkte kaart maar wel lekker. 7 personen is eigenlijk te veel om alles tegelijk en goed warm te serveren . Komen bij gewijzigde kaart graag weer.
A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ongevraagd kregen we water, personeel erg vriendelijk, een no nonsens café, komen vast nog eens terug als we in de buurt zijn
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten smaakte goed; werd regelmatig aangevuld!
Bediening was vriendelijk.
Het enige minpunt is dat het er erg koud, dus niet aangenaam was!
T S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ontvangst was super vriendelijk...heerlijk 3 gangen menu via AH actie...aanrader en dat voor totaal € 24,50 exclusief drinken....
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met de AH restaurant actie gegeten. Helaas was 1 van de voorgerechten niet beschikbaar, dit bleek pas bij het bestellen. Relatief kleine gerechten.
Er zijn diverse mogelijkheden om de service/kwaliteit te vergroten: ontvangst (barman konden wij niet verstaan); drankjes in de gaten houden (lege glazen) en stoelen (oncomfortabel). Potentie is aanwezig.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Bediening was vriendelijk.
Het eten buitengewoon lekker.
Gezellig ingericht. Prijs kwaliteit echt super. Wel een aanrader.