Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Hoofdgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Nagerecht
      Proeverij van nagerechten
      Proeverij van nagerechten

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek is er een parkeergarage

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Angela W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Laten we voorop stellen dat het eten lekker was, alleen de prijs kwaliteits verhouding klopt niet. Ten eerste was de soep koud, ze waren de lepel vergeten en zouden die even halen en kwamen nooit meer terug, uiteidelijk zijn we hem zelf gaan halen.
Een XL burger met friet en salade is € 14,75. Een Hoofdgerecht xL (naar keuze) is € 17,50,- Voorgerecht € 8,-, Dessert €6,90
Met de AH kaart kan je alleen 3 gangen bestellen en daar betaal je €35,- per persoon voor, de aanbieding is 2de menu gratis, dus je betaald €17,50 per persoon.
Hoe ik ook reken ik kom nooit aan €35,- per persoon. We voelde ons achteraf dus wel een beetje genomen. P.s. De WC is super klein en niet schoon.
Fay C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hadden gereserveerd voor een onbeperkte brunch maar eenmaal aangekomen was het helemaal niet onbeperkt. We krijgen een mini klein kom tomatensoep en verder 3 sneetjes brood, 2 mini chocolade brood en croissant....wat ham, kaas, aardappelsalade van de supermarkt. Fruit viel ook tegen (3 druiven). Verder hebben we ook een half uur moeten wachten op onze drankjes.
Uiteindelijk 21 euro betaald voor 2 personen. Erg matig en teleurstellend dat het anders is (niet onbeperkt) dan omschreven op de site
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Via het Laatste Tafeltje met 3 vriendinnen hier gegeten. De kwaliteit van het 3 gangen verrassingsmenu was ontzettend goed, zeker in verhouding tot de prijs (€17,50). Lekkere smaakcombinaties en een mooie opmaak van de borden. De bediening was erg vriendelijk, maar kwam soms wat onervaren/onhandig over. Enige minpuntje aan de avond was dat we erg lang hebben moeten wachten tussen het voor- en hoofdgerecht.
emke.westers .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We werden door een zeer bekwame serveerster geholpen. Met het AH menu veel keus. De gerechten zijn onderling verschillend wat betreft hoeveelheid. Toen ik benoemde dat ik niet genoeg gegeten had, kreeg ik een extra groot toetje. Erg goede service en leuke ambiance.
Aafelien P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk eten met goeie porties en lekkere speciaal biertjes. Leuk en vriendelijk personeel en de inrichting is prachtig!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Maaltijd was heerlijk, maar het gesuggereerde prijsniveau (€€) bleek wel een stuk hoger, € 35,00 voor een 3 gangen maaltijd. Door de herrie van luidruchtige gasten kon je elkaar maar moeilijk verstaan.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
De lunch voor 2 werd op een plank geserveerd. Er was zalm, kaas, vlees, aardappelsalade, rauwkost..echt genoeg. Mijn man kreeg er nog een gebakken ei bij. Alles was heerlijk en goed verzorgd.
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We (2 volw, 2 kinderen) gingen met 2 AH eetbonnen, dat maakte de prijs erg gunstig, Anders niet echt goedkoop voor het gebodene. Leuk met kinderen die tussendoor op het beeld en in de speeltuin kunnen spelen. Kwaliteit gerechten oké voor een eetcafe. De kinderen vonden de burgers erg lekker, Ik vond mijn risotto te papperig . Het merengue toetje is te zoet, minder zoete en minder roze merengues een idee?
Lena S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Prima gegeten met de AH Spaaractie.
De Thaise soep zag er echt top uit, de bijzondere carpaccio was wat weinig maar wel heel lekker.
De hamburger was top, heerlijke grill(?)smaak aan het vlees en een lekkere saus.
De patat was wel wat gek, ging wel erg veel richting chips qua kruiden en krokantheid. Het toetje met merengue was niet heel bijzonder. Erg zoet. Het toetje met brownie/caramel leek veelbelovender.
Gelukkig was ik met goed gezelschap maar we zaten er 3 uur voor 3 gangen, wat lang. Leuke bediening maar ze mogen wat duidelijker praten. We kregen een mini biertje om uit te proberen. leuk!
J B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Veel opstakeltjes vloer en opstapjes. Kleine w.c. Bediening prima. Gezellig, zorgzaam(kacheltje) tegen de kou.was natgeregend! Eten goed. Tot ziens.
Melissa D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Lekker gegeten, overzichtelijke kaart en klantvriendelijke bediening met leuke verhalen over bijpassende bieren bij de verschillende gangen :-)
Jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Een brunch gehad. Zit van alles tussen; iets minder uitbreid dan doorgaans gebruikelijk is bij een ontbijt/brunch van een hotel - waar vaak drinken inclusief is. Bijvoorbeeld: pannenkoekjes, kipsaté, soep, groentesalade, huzarensalades, fruitmix van vers fruit. Hard gekookte eieren (tip: zacht een idee?). Verschillende broden; zo'n 80% (gekleurd) wit. Verder kroket (op verzoek), gerookte zalm, chocolade broodjes, croissants, brownies, walnoten, dadels, plaatfoccacia/-pizza, vleeswaar en wat gouda en brie. Minpunt: er stond een klant bij de opschepruimte te eten - wat ik sowieso al een rare gewoonte vind - en die deponeerde de pit in een leeg schaaltje dat vervolgens achteloos werd bij gevuld. Stond vers fruit in de vensterbank; weet niet of het de bedoeling was dat dat zomaar gepakt mocht worden. Of alle kipsaté gaar was betwijfelde ik; een stukje gehad waarvan de kern wat jelly aandeed. Entourage: praten kan je op normaal geluidsniveau, de zaak stonk het eerste half uur naar houtkachelrook - mogelijk van de terrasverwarming buiten.
ferry L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Erg drukke dag, eerste zonnige terras dag. Hadden eerst te weinig personeel, maar riepen extra mensen op. Kwaliteit van het eten leed er niet onder. Uitstekende keuze. Komen zeker vaker.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heel gezellig restaurant en heerlijk gegeten.
Marysa D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk vers gemaakt eten, mooi verzorgd geserveerd (mooi servies!). Vriendelijke bediening.
Tamara Z.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Ontzettend aardige Iraanse eigenaar. Maakt vriendelijk en persoonlijk contact. Heeft veel verstand van de vele soorten bier die hij aanbiedt in zijn restaurant. Eten is erg lekker en goede prijs. Wij hadden de buikvet (heel zacht) en tartaar als vooraf en burger en groentecompot als hoofd. Zeer genoten! Echt een aanrader... ook een ontspannen sfeer in het restaurant, niet te druk en niet te rustig. Gewoon eens gaan!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Voor de tweede keer hier. Wederom heerlijk gegeten! Smakelijk een een heerlijke saus bij de ossenhaas. Maar wel erg lang moeten wachten op alle gangen, ondanks dat t niet druk was. De verontschuldigingen van de aller aardigste ober zijn echter zo charmant dat we toch nog graag nog eens terugkomen.
marjanp .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Via de verlengde AH-actie hier voor de tweede keer gegeten omdat we de eerste keer als erg positief ervaren hadden. Bovendien wilden we nu ook eens kennismaken met een paar van de vele bijzondere bieren die hier geschonken worden.
Het zat deze keer (avond midden in de week, vorige keer weekend) nog niet half vol, maar vol genoeg om een aangename ‘uit’ sfeer te ervaren.
We kozen voor het vijfgangenmenu (=driegangen met 2x een tussengerechtje voor €3,00 per gerechtje extra) en partner nam daar een vijfgangenbierarrangement bij.
# heerlijke waldorfcarpaccio van knolselderij, zure appel, noten, rozijnen en div. kazen;
# prima pastinaaksoep
# groentestoof van o.a. (wat te harde) venkel, tomaat, sinaasappel en Parmezaanse kaas en daarbij een schaal frietjes (vorige keer het bovenste uit de zak, deze keer het onderste? Veel korte, dunne, donkere frietjes… iets te slap om ‘top’ te zijn…).
# superlekker kaasplankje met vijf kazen en kweepeerchutney, dadel en walnoot;
# wortelcake + yoghurtijs en lemoncurd, partner chocoladebrownie en mokkaparfait.
De vijf bieren van het arrangement pasten heel goed bij de gerechten, ook mooi opgebouwd van licht naar wat zwaarder en karakteristieker. Het slotbier ná het arrangement (dat we nog als proevertje kregen) maakte indruk, evenals de Mede-achtige dessertwijn
De bediening was vriendelijk, communiceerde met de klant, maar liet helaas wat steken vallen met de timing van de drankjes: zo moesten we de bediening herinneren aan het bier bij de soep, de bestelde rode wijn bij het hoofdgerecht én het bier bij het kaasplankje.
Leuk dat we de kaart mochten houden en zo bij elk bier even konden lezen over de brouwerij en het bier.
Eindconclusie: ietsje minder goed dan het eerste bezoek, toch beslist goed genoeg om terug te komen.
Elke J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, erg goede prijs kwaliteit verhouding. Uitstekende service, gerechten worden op verzoek aangepast aan dieetwensen. Kaasplankje is aanrader ! Top!
Jeen G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
De kwaliteit van het eten doet enigszins afbreuk aan het goede bier en leuke entourage.