Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Hoofdgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Nagerecht
      Proeverij van nagerechten
      Proeverij van nagerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met de AH restaurant actie gegeten. Helaas was 1 van de voorgerechten niet beschikbaar, dit bleek pas bij het bestellen. Relatief kleine gerechten.
Er zijn diverse mogelijkheden om de service/kwaliteit te vergroten: ontvangst (barman konden wij niet verstaan); drankjes in de gaten houden (lege glazen) en stoelen (oncomfortabel). Potentie is aanwezig.
sek_37 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Bediening was vriendelijk.
Het eten buitengewoon lekker.
Gezellig ingericht. Prijs kwaliteit echt super. Wel een aanrader.
mwilting .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Samen met een vriend waren we met de AH-actie. Een prima keuzemenu: keuze uit 3 voorgerechten en hoofdgerechten, het nagerecht stond vast. Goede sfeer, prettig personeel en heerlijk eten, aanrader!
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen: prachtige keuze uit ongelofelijk veel biersoorten. Advisering hierover was niet zo duidelijk, maar het smaakte heel goed. Wat schril contrast dat van de rode wijnen er maar 1 soort was, dus geen keuze. Eten was erg lekker. Originele leuke keuze op de kaart. het heeft ons heerlijk gesmaakt en op bezoek in Groningen zullen wij zeker nog eens teruggaan. Lucy en Lex uit Dwingeloo.
Roelf S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In een wat gedateerde, maar toch gezellige ambiance heerlijk gegeten voor weinig geld. Een goed geserveerd drie gangenmenu voor €24,50. De bediening was vriendelijk, maar helaas vergaten ze de uitleg bij de verschillende gangen. De kaart zorgt voor verwarring vanwege de genoemde prijs van €17,50 voor het bijpassend bierarrangement, terwijk het lijkt alsof dat voor het hele menu geldt.
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vlotte, informele bediening. Groot sortiment speciaalbieren van de tap en fles. Mooie ligging en inrichting. Het was binnen wat aan de koude kant (tocht?). Eten was origineel en lekker. Routing mbt drinken liep niet helemaal goed.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Er was iets misgegaan met de reservering maar keurig opgelost. In het zaaltje ernaast was een feest aan de gang en daardoor was het een flinke herrie. Het eten (en de prijs) was voortreffelijk; een dikke 10!
Jurjen M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk genoten van de onbeperkte brunch in het prachtige Harbour Cafe. De inrichting, gastvrijheid en sfeer is fantastisch en de brunch een absolute aanrader!
Max I.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Harbourcafe is een eenvoudig cafee met vele biersoorten. Wij dronken een donker en gewoon biertje. Het entree was erg lekker, gerookt spek dun gesneden plakje mooi opgemaakt met heerlijke wisselende smaken. Het diner vis en vlees was goed. Het haasje was verrukkelijk. en voldoende. De vis goed maar wat weinig, zou nog eebn filleetje bij kunnen.
Het toetje was verrassend bijzonder ijs en cakeje
Willemijn J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijke avond gehad! Erg gastvrije bediening, ik wilde mijn vriend verrassen voor zijn verjaardag en er werd geweldig meegedacht.

Goed eten, prima prijs/kwaliteitverhouding. Porties precies goed! Mijn visvoorgerecht was heerlijk, het vleesvoorgerecht (rosbief) van mijn vriend iets minder, wat flauw. Het toetje kon ook iets beter. Fijn dat er variatie werd geboden, echter was de kwaliteit matig.

Fijne plek, goed licht, goede sfeer. En zoveel speciaalbieren op de tap is een fijne bijkomstigheid.
Monica W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met AH actie. Er was maar 1 keuze menu ook buiten de actie. Service was aan het begin snel maar zwakte af naarmate de avond vorderde. Toetje duurde lang en pas na navraag kregen we te horen dat het langer zal duren. Kwaliteit eten was gemiddeld. Pasta was wat flauw. Inrichting was wel gezellig.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ondanks dat de verwarming kapot was hebben we goed gegeten voor een goede prijs. Verwacht geen mega kaart maar laat je verrassen door de chef!
Sieb Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We waren in Groningen en hadden een AH actie.Een leuke gezellige zaak.
Ze hadden een prima lekker AH menu.Een zeer prettige bediening,dat straalde ze ook uit.Jammer dat de verwarming kapot was.Maar ze deelde fleece dekens rond.En we kregen de koffie en likeurtjes gratis.
Om er letterlijk en figuurlijk warm van te krijgen.Met een goed gevoel vertrokken we de volgende dag naar ons Den Haag.Klantvriendelijkheid hebben we de drie dagen in Groningen zeer zeker ervaren.Prima! Gr Sieb en Lenny
Roline V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Nu inmiddels een paar keer geweest op verschillende tijdstippen en het blijft geweldig! Zowel het eten als het ongelofelijke ruime assortiment aan bieren zijn top verzorgd! Door steeds te spelen met nieuwe en bijzondere bieren wordt het borrelen elke keer weer een verrassing. de brunch is gezellig en er is keuze genoeg. De bediening is vriendelijk en oprecht en maakt altijd tijd voor een praatje. Zeker ene jochem(?!) is erg goed in zijn werk! Ik blijf hier graag komen!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ontvangst was gehaast en niet vriendelijk. Bediening chaotisch, maakt geen professionele indruk (dit geldt overigens niet voor de barman met leren schort, die duidelijk verstand van bier heeft).
Het was een drukke avond, waar men zichtbaar niet op ingesteld was.
Het bestelde voorgerecht was op, vervolgens hebben we de zaak verlaten na 1 uur en 40 minuten wachten op het hoofdgerecht, zonder iets gegeten te hebben.
Gea J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijke brunch! Exotische en europese gerechten in rijk buffet. Charmante kokkin geeft uitleg over de bijzondere gerechten. Echt een aanrader.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
heb hier 2 keer gegeten met vrienden en het was erg goed, zeker de laatste keer toen we een bier proeverij bij het 3 gangen diner gedronken hebben. We komen zeker weert terug al was het alleen om nog meer bier te drinken
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Eten was heerlijk, service was voortreffelijk. Het is DE plek voor een heerlijke maaltijd tezamen met een lekker specisal biertje
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk eten, voor een zacht prijsje. Veel keus aan speciaalbiertjes.. en de service is uitstekend. Kom er zeker nog eens!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De sfeer was prima, het eten ook. De bediening gaf je echt het gevoel gast te zijn. Zeker voor liefhebbers voor een ontdekkingsreis voor bier een prima optie. Voor mij en mijn partner bleef het bij een wijntje bij het eten. Later aan de bar toch nog een Schneider Weissbier gedronken..... Zeker voor herhaling vatbaar!