Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

debbie H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het restaurant ziet er mooi uit en ligt ook op een leuke plek in de stad, bij de haven, maar het eten was van niet lekker. Ik had de vegetarische gerechten, daar zat totaal geen smaak aan; mijn vriend had de carpaccio van buikspek, volgens mij was dat gewoon uit een pakje katenspek van Lidl en de burger ook weinig verassend. De toetjes waren redelijk. Voor ons was dit de eerste en de laatste keer dat we er gegeten hebben. Een drankje op het terras is wel aan te raden.
ietje thelma K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ik had hoge verwachtingen ! Voorgerecht met zalm was erg weinig!!! Soep was waterig!!Risotto was goed! Visgerecht ook ok!
Maar driegangen voor 35 euro per persoon _voor een eetcafe veel en niet in verhouding tot wat je kreeg.
Je voelt je een beetje bedonderd!Zou het mensen niet aanraden via Ah actie hier heen te gaan.Misschien goedkoper en beter uit als je gewoon besteld .Locatie natuurlijk geweldig aan het water maar ze trekken geen mensen zo via de AH aktie .Zou voor het eten niet weer komen!!!
ellenkrulletje .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Via de ah restaurantactie hier terecht gekomen. Wat een topzaak! Reserveren via Iens mislukte maar we waren van harte welkom. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening. In 1 woord geweldig!! Aanrader.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Voor de tweede keer in 2 maanden tijd het Albert Heijn menu gegeten bij Harbour Café. Het was een mooie dag waardoor we op het terras konden zitten, toen het afkoelde was het geen probleem om het dessert binnen te nuttigen. Hoewel dat het (grote!) terras bijna vol zat er er binnen nog een grote groep was, hadden we niet het gevoel lang te moeten wachten op de bediening of de keuken - de timing was de hele avond perfect. We hebben verschillende gerechten van het Albert Heijn menu geprobeerd (allebei de zalm vooraf, 1x zeebaars en 1x varkenslende als hoofd en als nagerecht 1x chocola en 1x merengue) en alles was verrukkelijk. Ook de biertjes uit het bierarrangement waar we voor kozen waren erg lekker bij het eten. Tot slot nog een lovend woord over het meisje uit de bediening: niet alleen wist ze van alles over de bieren te vertellen en dit heel leuk te brengen, ze herkende ook één van ons die ongeveer twee maanden geleden ook een avond geweest was - een hele positieve persoonlijke touch! Wij komen absoluut terug.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Eetcafé met een leuke sfeer en een ruime keuze aan bieren van de tap. Het eten was uitstekend, alleen de bediening wat rommelig waardoor we een paar keer lang moesten wachten op onze gerechten en vragen om bestek.
Sanne C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zijn met de ah-actie heen geweest. Bij het hoofdgerecht een haar in het eten van mijn vriend. Bediening kwam bij ons om op te lossen. Kregen een gratis koffie bij dessert. Hoofdgerecht was prima maar terwijl we nog aan eten waren vroeg de bediening of ze ons eten mee mochten nemen. Hebben wijn besteld maar was niet door gegeven aan de bar en kregen een bestelling van een andere tafel op onze tafel. Dessert smaakte prima alleen de koffie van mijn vriend kwam eerder dan dat van mij. En als eind resultaat klopte de rekening ook niet. Ik kom hier zeker niet weer :'(
Aletta R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, verrassend voorgerecht! Vooral de groente was heerlijk klaargemaakt.
Het persoonlijke contact van de kok met zijn gasten vonden wij ook een dikke plus!
De bediening was nieuw, maar iedereen moet het leren.
Wij komen zeker terug!
tuhekim .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Met AH dinneractie gegeten. Wat je hier voor €17,50pp krijgt is het meer dan waard! Alle gerechten waren ver boven verwachting! Smaak en presentatie super! Wachttijd was redelijk lang i.v.m. het mooie weer en drukte, maar iedereen deed zijn best en de service was gewoon goed.
Raymond A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Enkele maanden geleden gebeld voor een reservering. Nooit eerder geweest, afgegaan op foto's van website en via Social Deal (niet via SD gereserveerd). Aangegeven dat ik een paar eters in het gezelschap had met bijzondere wensen (vegetarisch, geen vis). Zou allemaal geen probleem zijn. Omdat ik 50 werd, heeft mijn vrouw nog 's nagebeld. Op een warme zaterdag op de afgesproken tijd binnengewandeld met 7 personen. Al het meubilair stond buiten. Niets geprepareerd voor onze reservering. Een serveerster - net nieuw - die alles aan haar baas moest vragen. Een heleboel miscommunicatie later, besloot ik dit restaurant zonder te eten te verlaten (met ons hele gezelschap). Wat een sof. Wat we uiteindelijk bestelden, bleek er voor 3 van de 7 mensen niet meer te zijn. Op zich vriendelijke mensen, maar op deze zaterdag ging alles mis wat er mis kon gaan.
Nynke K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Locatie heel leuk. Bij ontvangst reageerde men alsof we niet verwacht werden terwijl we gereserveerd hadden. Leuke kaart, maar de patat was erg zout. We waren vroeg dus in t begin kwam t eten vlot, toen werd het drukker en moesten we heel erg lang wachten op het nagerecht. Bediening wisselend van kwaliteit maar vriendelijk en van goede wil.
Angela W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Laten we voorop stellen dat het eten lekker was, alleen de prijs kwaliteits verhouding klopt niet. Ten eerste was de soep koud, ze waren de lepel vergeten en zouden die even halen en kwamen nooit meer terug, uiteidelijk zijn we hem zelf gaan halen.
Een XL burger met friet en salade is € 14,75. Een Hoofdgerecht xL (naar keuze) is € 17,50,- Voorgerecht € 8,-, Dessert €6,90
Met de AH kaart kan je alleen 3 gangen bestellen en daar betaal je €35,- per persoon voor, de aanbieding is 2de menu gratis, dus je betaald €17,50 per persoon.
Hoe ik ook reken ik kom nooit aan €35,- per persoon. We voelde ons achteraf dus wel een beetje genomen. P.s. De WC is super klein en niet schoon.
Fea C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hadden gereserveerd voor een onbeperkte brunch maar eenmaal aangekomen was het helemaal niet onbeperkt. We krijgen een mini klein kom tomatensoep en verder 3 sneetjes brood, 2 mini chocolade brood en croissant....wat ham, kaas, aardappelsalade van de supermarkt. Fruit viel ook tegen (3 druiven). Verder hebben we ook een half uur moeten wachten op onze drankjes.
Uiteindelijk 21 euro betaald voor 2 personen. Erg matig en teleurstellend dat het anders is (niet onbeperkt) dan omschreven op de site
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Via het Laatste Tafeltje met 3 vriendinnen hier gegeten. De kwaliteit van het 3 gangen verrassingsmenu was ontzettend goed, zeker in verhouding tot de prijs (€17,50). Lekkere smaakcombinaties en een mooie opmaak van de borden. De bediening was erg vriendelijk, maar kwam soms wat onervaren/onhandig over. Enige minpuntje aan de avond was dat we erg lang hebben moeten wachten tussen het voor- en hoofdgerecht.
emke.westers .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We werden door een zeer bekwame serveerster geholpen. Met het AH menu veel keus. De gerechten zijn onderling verschillend wat betreft hoeveelheid. Toen ik benoemde dat ik niet genoeg gegeten had, kreeg ik een extra groot toetje. Erg goede service en leuke ambiance.
Aafelien P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk eten met goeie porties en lekkere speciaal biertjes. Leuk en vriendelijk personeel en de inrichting is prachtig!
F.J. D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Maaltijd was heerlijk, maar het gesuggereerde prijsniveau (€€) bleek wel een stuk hoger, € 35,00 voor een 3 gangen maaltijd. Door de herrie van luidruchtige gasten kon je elkaar maar moeilijk verstaan.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
De lunch voor 2 werd op een plank geserveerd. Er was zalm, kaas, vlees, aardappelsalade, rauwkost..echt genoeg. Mijn man kreeg er nog een gebakken ei bij. Alles was heerlijk en goed verzorgd.
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We (2 volw, 2 kinderen) gingen met 2 AH eetbonnen, dat maakte de prijs erg gunstig, Anders niet echt goedkoop voor het gebodene. Leuk met kinderen die tussendoor op het beeld en in de speeltuin kunnen spelen. Kwaliteit gerechten oké voor een eetcafe. De kinderen vonden de burgers erg lekker, Ik vond mijn risotto te papperig . Het merengue toetje is te zoet, minder zoete en minder roze merengues een idee?
Lena S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Prima gegeten met de AH Spaaractie.
De Thaise soep zag er echt top uit, de bijzondere carpaccio was wat weinig maar wel heel lekker.
De hamburger was top, heerlijke grill(?)smaak aan het vlees en een lekkere saus.
De patat was wel wat gek, ging wel erg veel richting chips qua kruiden en krokantheid. Het toetje met merengue was niet heel bijzonder. Erg zoet. Het toetje met brownie/caramel leek veelbelovender.
Gelukkig was ik met goed gezelschap maar we zaten er 3 uur voor 3 gangen, wat lang. Leuke bediening maar ze mogen wat duidelijker praten. We kregen een mini biertje om uit te proberen. leuk!
J B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Veel opstakeltjes vloer en opstapjes. Kleine w.c. Bediening prima. Gezellig, zorgzaam(kacheltje) tegen de kou.was natgeregend! Eten goed. Tot ziens.