Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

René K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het is een gevarieerde keuken met veel mooie smaakcombinaties. Door de opties om kleinere gerechten te bestellen hebben we een 'proeverij' gedaan en alles was gewoon erg goed! Er zat geen enkel 'minder' gerecht tussen. De prijzen zijn meer dan schappelijk. Een aanrader!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We vonden het gezellig en het eten was lekker, vooral het nagerecht. Maar we hadden een XL-portie waar ik meer van had verwacht.
E.S. H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden voor de zalm miso en hoi sin buikspek gekozen, echt lekker gemaakt waarbij onze smaakpapillen extra werden geprikkeld door de eigengemaakte patatjes. Een extra portie werd dus gewaardeerd. De espresso pannacotta was echter minder spannend dan we op papier hadden verwacht, maar ook lekker. De Harbour Café is een aanrader!
Wenda M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
lekker, gezellig en betaalbaar! good busy daar!
.................................................................aanrader!
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Lekker gegeten. Het is zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Ze hebben een groot assortiment aan bijzondere bieren.
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gezellig sfeervolle locatie, goede bediening en lekker gegeten!
Een aanrader :)
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker gegeten zeker een aanrader.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Iedereen had lekker gegeten, er werd goed rekening gehouden met dieetwensen, de koffie was helaas niet zo warm en de patat vond ik te klein en daardoor wat droog.
Madeleine W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zijn goed ontvangen. De tijd tussen bestelling en serveren zou wat ons betreft iets korter mogen. De sfeer is gezellig en knus, de stoelen zitten helaas niet echt heel fijn. Een leuk eetcafé met een mooie en gevarieerde menukaart, wij komen hier zeker nog eens terug!
anneke D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassend leuk opgediend, mooie combinatie van smaken . Even wennen aan de (voor mij) nieuwe kaart maar die blijkt leuke, onbekende mogelijkheden te bieden. Echt genoten van deze avond en kom graag terug voor een volgende avond gezellig en heerlijk dineren!
Hilde E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was goed, maar niet bijzonder. Leuk dat je zoveel verschillende biertjes van de tap kunt krijgen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig, vriendelijk, én lekker! Wat wil je nog meer? Wij bevelen dit restaurant van harte aan!
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke locatie, prima bediening
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Leuke combinatie van cafe en restaurant. Veel speciale bieren op de tap met goede uitleg erbij. Eten en bediening was ook prima.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
KLantgericht en adequaat werden we bediend in dit gezellige cafe achtige restaurant. De kaart was leuk en uitgebreid en de gerechten waren verzorgd en goed. Aanrader.
Godelief V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten van het verrassingsmenu. Aardige bedrijfsleider die de bediening gedeeltelijk deed. Bier heerlijk.
Gezellige sfeer. Minpuntje zijn regisseurstoeltjes waarmee je niet dicht bij de tafel kunt aanschuiven en ongelukkige tafeltjes waar je je voeten bijna niet kwijt kunt. Maar in z'n geheel zeker voor herhaling vatbaar
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Relaxte, ongedwongen sfeer en lekker eten. Heerlijk ontspannen getafeld.
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Erg lekker eten, mooi opgediend, lekker speciaalbier! Topavond!
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Je kunt gerechten van de kaart kiezen in verschillende porties, Een kleine portie van acht euro is een mooi voorgerecht, daarna een portie XL van 17,50 maakt een prima maaltijd. Wij hebben prima gegeten. Voor gerechten zagen er mooi uit. Vooral het buikspek was een feestje. Mijn tafelgenoten hadden als hoofdgerecht de ribeye, prima gebakken vlees. Mijn zalm met gamba was ook lekker. Een goede espresso maakte het af. Aanrader.