Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

Jouw recensie over het restaurant Harbour Cafe

doko .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het duurde heel erg lang voordat het hoofdgerecht kwam en moesten ook weer lang wachten voor het nagerecht. Mensen die later waren binnengekomen kregen eerder hun hoofdgerecht. Wel kregen we een gratis drankje aangeboden. Het was erg rumoerig door de drukte. Ik kon mijn tafelgenoten nauwelijks verstaan. Dit was de tweede keer dat we hier aten maar ik weet niet of we nog terugkomen ondanks dat het eten erg lekker was.
tamarasteegs .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de hoofdgerechten zijn enorme porties, wij kregen het niet op! Ruim bierassortiment en service bij de keuze ervan.
Minpuntje is dat ze niet mwamen vragen of we nog iets wilden drinken, maar dit was zo opgelost door zelf even naar de bar te lopen.
Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.
grunewald.frits G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben gezellig lekker vernieuwend voor ons gegeten.
De eigenaar was erg vriendelijk en attent. Enige verwarring ontstond, doordat deze ,man engels-talig is en daardoor niet alles goed overkwam.
Het duurde echter te lang.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zalm met gamba's in citroenrisotto, mjammie. De friet en salade erbij waren ook prima. Personeel was beleefd en vriendelijk, bediening goed en op tijd. Enige was dat het binnen erg lawaaiig is door slechte akoestiek. Verder wel een aanrader!
Greet N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het lunchbuffet was prima en divers. De houten banken zijn niet erg comfortabel, maar de sfeer in het restaurant is wel gezellig.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! Zeer ruime porties. Aandacht besteed aan de presentatie van de gerechten. Gaan we zeker nog een keer naar terug!
areintke57 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
MET AH bon gegeten. Prima voorgerechten met zalm en carpaccio van buikspek. Hoofdgerecht met varkenslende was te droog, de gebakken zeebaars uitstekend. Verzorgd dessert, al was het kaasplankje wel minimaal.
Jeannette M.
sfeervol, goede bediening.
tafels staan wel erg dicht op elkaar.
wij maakten gebruik van de AH actie: voorgerecht prima, hoofdgerecht matig, nagerecht wisselend; ijs prima, maar een kaasplankje met een paar piepkleine stukjes kaas....?
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wauw, wat een geweldige service.
Ik zeg het niet gauw, maar alles was goed eraan.
De gastheer wou alles doen om het naar je zin te maken, zelfs de lamp aanpassen die in mijn gezicht stond afgesteld. En alles met een lach.
Daarnaast was de gastvrouw ook een hele leuke dame, legde je alles uit en kwam ook met adviezen voor bier bij de gerechten.
De gerechten waren erg mooi en lekker.
Nog 1 tip, de risotto iets meer kruiden, dan was het echt een 10 geworden!
We komen zeker nog terug :)
Edwin J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Restaurant is goed. Lekker eten en goede sfeer. De kaart is niet doorsnee. Je hebt gerechten. En een XL versie van dezelfde gerechten. Goed concept.
Janet K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten was verassend lekker, fijne porties en mooi opgemaakt. Een erg gezellige avond gehad ????????????
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Uitstekend brunch / lunch gelegenheid. Leuke locatie en inrichting!
Sarah P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. Beide keren was het eten erg goed maar beide keren moesten we echt veelste lang wachten. De eerste keer een uur voordat onze gerechten kwamen. En ook nu duurde het erg lang. Ik gaf het vanwege het goede eten en de aardige bediening nog een kans maar ik ben niet van plan om nog eens te gaan, erg jammer.
Rodeeend .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Leuke tent met zeer prettige bediening. Eten was uitstekend en de fles wijn idem. Zeker een leuke tent om heen te gaan en je zult niet gauw met honger richting huis gaan want de porties zijn zeer gul. Volgende keer in groningen...gaan we er weer eten.
Tijs V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het eten was prima. Alleen het betalen was verwarrend. We hadden gereserveerd via de AH Restaurantactie. Dit ook aangegeven. Het personeel heeft zich vergist en ons toch een normale menukaart gegeven. Maar dat wisten wij natuurlijk niet. Of we daarna gewoon het volle bedrag wilden betalen. Na aangeven dat we via de actie hadden gereserveerd is het netjes opgelost door korting te geven. Volgende keer extra opletten dus wat voor je menu in je handen krijgt gedrukt.
René K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Verschillende 'kleine' gerechten. Alles heel smakelijk. Met iedere keer een heerlijk bijpassend bier(tje).

De bediening was uitstekend.. Wij hadden het geluk dat de Engels sprekende jongrman ons enthousiasme herkende, waarop hij ons trakteerde op bijzondere proefglazen bier. Waarbij hij ons een deskundige en interessante uitleg gaf over de brouwerij en het soort bier. Top!
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het is een keuze menu, deze was zeer gevarieerd en stond vol met lekkere dingen. We waren erg onder de indruk van de kwaliteit en opmaak van het eten, daar zat veel aandacht in. Tijdens het hoofdgerecht bleek de saté van mijn vriendin te overcooked en we kregen 1000x excuus en een nieuw mooi opgemaakt bord.
Ontvangst was matig, lang wachten voordat we werden aangesproken toen we binnen kwamen en tafel werd nogal nors aangewezen. Bediening verder prima en vriendelijk. Café zit op een mooie plek en de sfeer is gezellig en huiselijk. Wij komen zeker terug!!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Vriendelijke bediening en leuk concept met kleine gerechtjes bestellen!
Riet G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Op de site stond dat je à la. carte kon eten. Dit was de reden dat ik Harboir Café had uitgekozen. Dit was niet het geval. Er was een "keuze" menu. Jammer.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Erg gastvrij en gerechten heerlijk! Eerlijk commentaar wat lekker is of wat minder wanneer je bepaalde groenten/vlees enz wel/niet lekker vind. Meedenken.
Erg service gericht!
Wij komen weer terug!