Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

Jeen G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
De kwaliteit van het eten doet enigszins afbreuk aan het goede bier en leuke entourage.
roxanne27 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Aangeschoven bij de brunch. Goede en diverse producten en ruime keus. Mag iets vaker bijgevuld worden. Prijs/kwaliteit verhouding is prima
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met de AH-actie gegeten bij het Harbour café. Erg aardige bedieningen en het eten was heerlijk. Vanwege verschillende intoleranties/allergieën kan het soms een uitdaging zijn uit eten te gaan. Maar de kok heeft hier zeer goed op in gespeeld: in overleg heeft hij een volwaardig en heerlijk 5 gangen menu voorgeschoteld. De gerechten smaken erg puur. We komen zeker nog eens terug.
marjanp .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We aten hier met 2 personen vegetarisch via de AH-restaurantactie. Er was een aparte AH-menukaart, met enkele keuzemogelijkheden per gang, én de mogelijkheid om van een driegangenmenu eenvoudig een vijfgangenmenu te maken (met geringe meerkosten).
De inrichting is leuk, vooral de zeekaarten op de tafeltjes vonden we een vondst!
De bediening had volop aandacht voor de klant: veel rondlopen en een alerte en actieve houding.
Het eten was heel lekker! Complimenten voor de bedenker / bereider!
Als voorgerecht hadden we een schaaltje met kleine tomaatjes, een beetje witte kaas en in een deegje gefrituurde (?) groene asperges (helaas slechts twee, want hééél lekker!). Als hoofdgerecht hadden we de groentestoof, een aluminium pannetje uit de oven, superheet, met o.a. tomaatjes, venkel, paprika, afgedekt met kaas, en daarbij een glas rode Chileense wijn.
Als nagerecht een chocoladebrownie met soort mokka crème of mousse. We vroegen daarbij om een passende dessertwijn en kregen een perfect glas honingkleurige Sweet Emotion Rivesaltes Ambré. Een klasse afsluiting!

Conclusie: een fijne avond gehad met heerlijk eten, een aanrader en een plek om te onthouden (niet in het minst om nog eens voor de vele speciaalbieren terug te komen – daar is het nu niet van gekomen).
Dievertje T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We kwamen de laatste avond met de AH-zegelactie. We waardeerden de vrije keuze van de kaart met aparte gerechtjes zoals bv. Ceviche en kroketjes van ik dacht eend en fazant. Mijn partner vond met name de keuze aan biertjes fijn en zelf heb ik als niet bierdrinker genoten van mijn brownie met een door de eigenaar geadviseerd biertje met lichte koffiesmaak. Ben helaas de naam vergeten. We komen zeker terug.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Na een beetje rommelige binnenkomst naar onze tafel gebracht. Gekozen voor een 3 gangen menu. Bescheiden portionering, maar alles zeer smaakvol. Vooral de kervel/muntsaus bij t vlees vond ik een topper! Prettige ontspannen sfeer en veel jonge klandizie. Aller aardigst personeel en eigenaar. Heel betaalbaar. Kom graag nog eens terug.
André V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten en goed advies gekregen welk bier het beste bij onze voorkeur past. Hieruit kwam inderdaad een bier dat helemaal voor ons was; Barista. Zeker een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De maaltijden zijn heerlijk bereid en prima verzorgd. Personeel is erg vriendelijk.
Munt uit in kennis van bieren. Er zijn veel exclusieve tapbiertjes.
Brommet .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
het eten was goed, zij het dat het stuk rode poon wel klein was, weinig vis voor je geld als hoofdgerecht dus, maar wel lekker. Vlees (diamanthaas) was goed. Porties precies groot genoeg, maar hielden niet over, voor een stevige eter aan de krappe kant. De stoelen zitten nogal ongemakkelijk. Er zijn als alternatief ook houten kuipstoeltjes te krijgen, maar die zitten ook niet erg comfortabel. De opklaptafel is simpel, geeft geen of weinig ruimte aan je voeten door een dwarsstang die in de weg zit, of als je hem een kwartslag draait zit het houten kruis van het opslagmechanisme hinderlijk tussen je benen. Het geluid klonk hol, was heel lastig voor iemand met een gehoorapparaat, ondanks het feit dat we in een rustige hoek zaten. Geen geluiddempende stoffering aanwezig. Met een hese stem voor de partner maakte het de conversatie heel erg lastig. Al met al lekker gegeten, maar niet genoten van de ambiance.
emke.westers .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Tot onze verrassing kregen we voor de lunch met AH-actie een buffet. Wat een variatie! Goed vlees! Veel salades! Zoet en hartig! En ook nog soep en wat warme gerechten! en een super leuke inrichting. Het was er koud maar overal stonden kacheltjes. Gewoon een warm vest aandoen in de winter, is ook goed voor het milieu.
brit4 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de keuze is beperkt maar er is een vlees-, vis- en vegetarisch voor- en hoofdgerecht.
Er zijn maar 2 nagerechten daar mag nog wel 1 bij. Het enige wat ik in het nadeel kan noemen is dat de patat wel behoorlijk zout is, maar de rest was prima.
henkgeukes .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Verrassend leuke locatie! Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam! En ook nog lekker gegeten in een relaxte ambience. Ruime keuze aan bieren vd tap.. . Voor herhaling vatbaar!!
Nienke R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Een prima menu en heerlijke bieren. Goed advies!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De zondag brunch genomen en deze was heerlijk en uitgebreid.
Mochten wij weer een weekendje naar Groningen gaan komen wij zeker terug voor de bierkaart
Cnos .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gezellig en vooral goed gegeten (AH actie) in het Harbour Café. Voorgerecht (kroketjes) heerlijk, Hoofdgerecht prima (diamanthaas), nagerecht zelfs naar wens kunnen samenstellen. Neem daarbij de prima ontvangst van de aardige dame en heer die ons hielpen, en de avond was meer dan geslaagd!
Het kacheltje in de rug was daarbij erg welkom op deze koude avond.
Aanrader!!
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hier reeds meerdere malen gegeten en je weet precies wat je kan verwachten: een lekkere hap voor een gunstige prijs. Geen culinaire hoogstandjes maar wel goed bereid.
KB90 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten op een mooi opgemaakt bord. Op de kleine kaart is er keuze uit vlees, vis of vegetarisch.
Dion H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Lekker gegeten. Bij het menu hebben wij gekozen voor een bierproeverij waarbij je bij iedere gang een speciaalbiertje krijgt die past bij het eten. Dit was erg leuk en mooi om te zien dat personeel veel kennis heeft van het product. Sfeer was goed alleen het was koud omdat de verwarming stuk was, maar dit was geen groot probleem. Zeker een aanrader, ook voor een groep vrienden.
margreet R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
hartelijke ontvangst, het voorgerecht met dun gesneden buisspek was erg apart, het hoofdgerecht met diamanthaas geserveerd met heerlijke frietjes (die ook nog eens bijgevuld werden) was smakelijk. Als toetje een kaasplankje. Dit alles vergezeld van een zeer vriendelijke bediening. Kortom: voor herhaling vatbaar !
astierie .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De ontvangst was licht chaotisch, na enig zoeken bleken we welkom en konden plaatsnemen in een havencafe- achtige ruimte, knus enngezellig vanwege de eenvoud.
De beloofde driegangenlunch bleek niet mogelijk en wordt alleen een brunchbuffet verzorgd op zondag.
Het buffet was niet uitbundig maar in orde, alle dranken waren exclusief.
De bediening was al even weinig coherent als de ontvangst maar wel heel vriendelijk, dat valt vooral op als je gewend bent om regelmatig in Amsterdam restaurants te bezoeken.
Ook het afrekenen ging moeizaam omdat niet meer te achterhalen was wat we hadden geconsumeerd en ik dat uiteindelijk zelf heb moeten vertellen.
Al met al een aardige eetgelegenheid met weinig professionele maar heel vriendelijke bediening, redelijk eten voor een aangename prijs.