Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Harbour Cafe

Rosemarijn A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Algemeen redelijk, eten was wel lekker, temperatuur minder: was erg koud binnen. Bediening ook matig.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Mooie plek, gevarieerde kaart, lekker eten voor redelijke prijs
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Aardige bediening maar ik vind de prijs/ kwaliteit niet echt geweldig
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prachtige plek, prima prijs / kwaliteit verhouding.
Annemieke.vankampen V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, een mooi plek!
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
ik heb hier wel eens lekkerder gegeten, de medium biefstuk vond ik behoorlijk doorbakken
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Geweldig personeel. We hebben op ons verzoek buiten zitten eten, vandaar de beoordeling goed op onderdeel inrichting en sfeer. Er was geen wachttijd.
JMBoontje B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Lekker gegeten!. Niets meer, niets minder. Enige minpuntje is dat het altijd erg lawaaierig is.
Wytz .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekker in de zon een salade eten. Dat was het plan. Gekozen voor een salade. Ham, asperges en tomaat. Was een maaltijdsalade volgens de bediening.
Twee rolletjes ham met enkele groene asperges, vier halve geroosterde mini-tomaatjes, zes blaadjes veldsla en de onvermijdelijke drupjes rondom de rolletjes bleek het resultaat. De hoeveelheid bedekte nauwelijks het ontbijtbordje.
Kost € 14,50.
Gezegd dat ik dit belachelijk vind. Sportief van de bediening dat de salade niet in rekening werd gebracht.
De tafel waaraan we zaten was ronduit vuil maar werd niet schoongemaakt.
Jammer want de plek is subliem.
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Mooie plek, prima borrelen maar het eten is ver beneden de maat. Twee keer gegeten de laatste weken maar we houden het voortaan bij een drankje. Jammer!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten, gastvriendelijk en het duurde niet te lang. Wel een ietwat korte menukaart. Echter maakt de kwaliteit van het eten dit weer goed
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Toiletten waren helaas niet zo netjes.
AnnaCatharina H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Vooraf met het prachtige lenteweer aan het water gezeten met een glaasje wijn en vervolgens naar binnen gegaan om te eten. Heerlijk gegeten voor een prima prijs!
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Eerst een drankje op het terras gedaan en daarna binnen gegeten. Omdat we wel iets vooraf wilden eten, maar niet allebei een volledig voorgerecht wilden, is er een lekkere proeverij voor ons gemaakt! Royale portie en erg lekker! Vlot daarna kregen we ons hoofdgerecht: roasted duck breast! Megalekker en weer een fijne portie met verse frieten en salade! De bediening is vrolijk, professioneel en beleefd. Toen de twee IPA's die ik van de bierkaart koos, uitverkocht waren, kreeg ik een goeie derde optie. Degene met wie ik was, kreeg ook spontaan een lekkere andere rode wijn aangeboden om te proberen! Al met al zeker een aanrader als je in een ontspannen sfeertje goed wilt eten en lekker wilt borrelen. Met zonnig weer is het ook leuk zitten bij het haventje daar :)
Annika H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De gastheer wist een erg lekker biertje aan te bevelen, wel viel op dat er meerdere types van de kaart afwezig waren. Het bier wat er was, was echter erg smakelijk. Het eten viel ook zeer in de smaak, de lamsbout was niet boterzacht maar zeker voor herhaling vatbaar. Er is niet superveel aandacht vanuit het personeel maar aangezien ik met mijn partner was vond ik dit geen enkel probleem.
albert N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Leuke locatie, fijne bediening (engelstalig), grappige kaart, prima eetcafe voedsel. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Martina D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Jammer, binnen moeten eten terwijl de zon schijnt op het terras.
Geen verrassingsmenu voor 25 euro maar ruim 37 euro voor 3 gangen.
Aangegeven dat de site wat anders zegt.....
Geen ander aanbod gekregen.
Teleurstellend! Gevraagde verrassing voor slagen dochter niet gekregen.
Jaclyn P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Leuk en sfeervol eetcafé. We hebben erg lekker gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Alles zeker voor herhaling vatbaar
Renze D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vanwege drukte in het restaurant duurde alles wat langer dan normaal gesproken. Wij moesten op tijd weg en daardoor kregen we uiteindelijk het dessert snel na net hoofdgerecht.
Uiteindelijk wel 1.5uur gewacht op het hoofdgerecht. Maar omdat ze dat zelf heel erg vonden hebben we het gratis gekregen. Erg goede service.

Het eten was heel erg lekker wel. Surprise menu is zeker een aanrader. Spannende combinaties die ik niet eerder proefde.
bsinnema S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima sfeer. Hartelijke ontvangst. Voor mensen met een gehoorprobleem is er veel geluid, maar dat kan niet anders want het was er stampvol; de acoustiek is op zich goed.