Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Hoofdgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Nagerecht
      Proeverij van nagerechten
      Proeverij van nagerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Harbour Cafe

Vera V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en waren erg tevreden over de bediening. Het enige wat jammer was is dat we als enige in het restaurant zaten. Later op de avond is er nog een tafel bijgekomen. Verder erg tevreden!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Goed eten in leuk restaurant. Erg vriendelijke bediening. Menu is op zich niet zo bijzonder, maar wel creatief bereid
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Eten goed en prima, vriendelijke bediening.
Vaste kaart. Keuze uit Vlees, vis of vegetariërs,met de ah-restaurantactie. 3 gangen.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten met de AH actie! Het hoofdgerecht met vlees was uitmuntend. Goed gevulde borden met veel groentes en mooi opgemaakt. Een echte aanrader!
Onni D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Prettige sfeer, zeer vriendelijke bediening en de tijd tussen de gerechten door was ook prima. Voor herhaling vatbaar.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
AH verrassingsmenu gehad, prima!
Julian A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten hier! Zeker een aanrader
Sophia.beekhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Waren hier met AH menu, echt heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel!!
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hadden daar een verrassingsmenu met de AH bon. Je kon kiezen tussen vlees, vis en vegetarisch. Wij kozen voor vis en dat was een goede keus. De gerechten zagen er prachtig uit, goed heet en erg makkelijk. Echt een aanrader en als we weer in Groningen zijn komen we beslist terug. De service en de bediening waren erg vriendelijk en gastvrij. Onze complimenten????
Petula K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Eer kregen ren verassingsmenu omdat we met de AH actie hadden gereserveerd. We konden bij het voor- en hoofdgerecht kiezen uit: vis, vlees of vegetarisch. We hebben zo ontzettend lekker gegeten en het personeel was vriendelijk.
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Met de A.H restaurantactie hier gegeten. Bij hoofd - en voorgerecht kun je kiezen uit vega, vlees of vis, wat je krijgt is een verrassing van de kok. En die heeft ons ook zeker verrast. Alles was heel lekker en de proeverij van nagerechten was echt heerlijk. De bediening was vlot en vriendelijk. We komen zeker terug!
Andrea G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
We zaten heerlijk aan een hoge tafel. De lage tafeltjes waren erg klein.
Johannes K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker gegeten en een zeer vriendelijke en gastvrije bediening
Freddy S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima locatie, ontvangst en bestelling in het Engels. Grote groep aanwezig, akoestiek is niet goed.
L. G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Tafeltje aan de kade. Het AH-keuzemenu houdt in dat je voor het voor- en hoofdgerecht mag kiezen voor een vlees-, vis- of vegetarisch gerecht. Communicatie met de attente bediening kan alleen in het Engels. Later op deze nazomerse avond krijgen we een gezellig kaarsje op tafel. De gambasalade als voorgerecht is lekker. Daarentegen is de steak te doorbakken en weinig op smaak. Op het vlees is een koelkastkoude (soort) tomatensalsa gelegd, waardoor het vlees te koud opgediend wordt en de zurige smaak van de tomaten heeft gekregen. Als nagerecht is cheesecake gepland. Partner zegt fan te zijn van Eton-mess (op menukaart). Ongevraagd wordt hij verrast met zijn geliefde nagerecht. Top! Chardonnay en Cabernet Sauvignon zijn van goede kwaliteit.
Elle V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We aten hier met de AH actie. Leuke locatie aan het water. Op een vrijdagavond waren we op 1 andere tafel na de enige gasten. Daardoor twijfelden we even of het een goed idee was. Het eten was prima, visstoofpotje voor, eendeborst hoofd en kwarktaart met meloenijs na. De eendeborst was wat droog maar wel lekker. De aardappelpuree en groente niet zo smaakvol helaas. Andere gerechten wel erg lekker. Super vriendelijke en hartelijke bediening. Alleen spinnenwebben tussen de lampen en dode insecten in de vensterbank moet niet mogen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuk oud pandje. Mag wel iets beter (plafondrandjes en lampen) gestoft worden (veel spinrag). Het voorgerecht carpaccio...botermals, het hoofdgerecht pepersteack.....botermals, nagerecht lekker cheesecakeje...maar het meloenijs met crunchy caramel? eronder..... heeeeeerlijkkkkk ! En niet te vergeten vriendelijk en attente bediening. chapeaux....
Jaap U.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Bediening wat wisselend vandaag en het feit dat je met de bekende AH actie op een bepaald deel van het terras niet mag zitten, is ook wat vreemd in mijn ogen. Maar het eten was (nu voor de tweede keer) echt heerlijk! Mooie opgemaakte en complete gerechten, mals vlees, smaakvol, top!
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de Ah restaurantactie. Als enige puntje zou er wel wat boter bij de broodjes die je bij iedere gang krijgt mogen. Verder niets op aan te merken!
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk, lekker. Wel een beetje lang wachten op drankjes en onze borrelhapjes.