Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Hoofdgerechten
    • Verrassing van de chef (Vlees)
      Verrassing van de chef (Vis)
      Verrassing van de chef (Vega)
  • Nagerecht
      Proeverij van nagerechten
      Proeverij van nagerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek is er een parkeergarage

Dagelijks van 11:00-23:00
(Bij slecht weer zijn wij tijdens de lunch gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Harbour Cafe

Erik K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Erg lekker gegeten, prima bediening en vriendelijke eigenaar! Gaan zeker nog eens heen.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Alle gangen van het het AH menu waren heerlijk. En voor het dessert kom ik zeker nog eens terug.
Miriam E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Hadden aangegeven dat we naar een concert moesten en kregen keurig snel en heerlijk onze gangen. En waren ruim optijd bij het concert! Top service. Komen graag weer terug
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Opening tijdens verbouwing interieur is misschien uit kostenoverwegingen begrijpelijk, maar stoot mensen af. Ruimte ongezellig en rumoerig.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
De akoestiek is slecht. Je kunt elkaar moeilijk verstaan in een vol restaurant.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Fantastich eten tijdens upgrade restyling en nieuwe keuken.
Als het verrukkellijke eten nu al zo heerlijk is. Met een service en bediening die de avond geheel en al deden stralen. Uitzicht op de haven.. Nou dan weet ik het wel. Ik ben hier heel gauw weer te vinden. Alleen muziek nog beter afstemmen en iets zachter.
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Harbourcafe top tijdens verbouwing
Zondag j.l. werden we uit genodigd voor een etentje in het Groningse restaurant/café Harbourcafe.
En daar hebben we geen moment spijt van gehad!
Beter gezegd een AANRADER.
De ligging met uitzicht op het water en de schepen, de sfeer, het enthousiasme van Peter de eigenaar en de vriendelijke bediening waren helemaal top!
Het interieur en aankleding en keuken ondergaan een upgrade en restyling, waarbij mooie oude stijlkenmerken in tact zijn gebleven!
De kaart oogt origineel, We kregen daarbij een wijn en bieradvies waaruit vakmanschap bleek.Top!
Als extra geste van het huis, werd we verrast met een plankje oesters .
Die waren in no time op
We KOMEN heel graag weer terug bij Harbour.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten,zeer vriendelijke bediening.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Je kunt kiezen uit een verrassingsmenu vlees, vis of vegetarisch en zelfs nog binnen de gangen. Prima gegeten.
Alet I.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten en leuke persoonlijke bediening ervaren!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Goede sfeer, lekker eten, eigenaar en personeel verstaan de kunst van gastheer/vrouwschap!
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Geen keuze, hoofdmenu een stoofpotje waar (te) veel pepers in zaten.
Grietina V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Ondanks dat men nog in de verbouwing zit een heerlijke open sfeer. We kwamen voor de eerste Kerr maar werden benaderd als vaste gasten zo hartelijk welkom. Het eten met de AH bon was heerlijk zowel ren vis als vlees menu om je vingers bij af te likken. Duidelijke uitleg over de ingrediënten en attente service. Absoluut een aanrader wij komen zeker weer eens langs
Irma-Aida Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Ik heb afgelopen zaterdag 10nov bij habour cafe gegeten en het eten was verrukkelijk lekker. Ik had de sukade en het is echt een aanrader
Dagmar M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het interieur is gezellig, informeel en passend bij de naam. De ontvangst door de Engelssprekende gastvrouw/serveerster was warm en verwelkomend. Wij maakten gebruik van de AH-actie, waardoor we een verrassingsmenu kregen. We hadden wel keuze uit vis-, vlees- of vegetarische gerechten. Na ons voorgerecht (erg lekkere, licht pittige gamba's) duurde het erg lang voordat we ons hoofdgerecht (een heerlijke perfect gebakken tournedos) kregen. Voordat wij zelfs maar hadden opgemerkt dat het erg lang duurde, kwam de ober zelf met een voorstel. Het bleek dat onze bestelling (incl. al genuttigde drankjes) volledig uit het systeem was, waardoor de keuken ook geen bon had voor ons hoofd- en nagerecht. Het personeel heeft dit goed en snel opgelost. Het eten was erg lekker en het personeel had oog voor de klanten. Hier gaan wij zeker nog een keer naartoe. Alleen misschien niet als we haast hebben. Maar dat komt ook, omdat het prettig toeven is bij Harbour Café.
Irma-Aida Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
We hebben een bedrijf uitje gehad met heerlijke hapjes, daarna met een groep blijven dineren, we hebben eem 5 gangen verrassingsmenu genomen en dat is een echte aanrader
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Erg gezellige bar met veel speciaalbieren van de tap, barman maakte voor een vriendin een Moijto die rg in de smaak viel. Geen grote kaart maar wel wel met heerlijke gerechten, dit hier gegrild wordt op de green egg kun je goed proeven. een Aanrader.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Met vrienden wezen eten ,heerlijke spareribs van de green egg, met Guinness en een IPA. Ook de voor en nagerechten waren heerlijk.
erg vriendelijke Engels sprekende bediening, wou voor volgende week weer reserveren maar dan gaan ze verbouwen, ben benieuwd en kom zeker terug.
Korrie K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Verrassend gezellig en vriendelijk
Karolien B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Aan de buitenkant lijkt het niet heel aantrekkelijk maar de sfeer binnen is gezellig. Gezellige gastheer en we hebben heerlijk gegeten.