Harbour Cafe

Voor Het Voormalig Klein Poortje 10 9711 RR Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Harbour Cafe

Bij het Harbour Café in Groningen maak je tijd voor vrienden en familie. Zet je mobiel even uit en geniet ongestoord van je gezelschap, de gevarieerde kaart en ontdek je nieuwe favoriete bier. Met maar liefst 25 biersoorten wordt het moeilijk kiezen, maar verleg gewoon je grenzen en geniet ervan. Ieder weekend ben je welkom voor de Lazy Weekend Brunch, de manier om je weer op te laden voor een nieuwe week.

Meer informatie over restaurant Harbour Cafe

• : Om de hoek

margreet R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
hartelijke ontvangst, het voorgerecht met dun gesneden buisspek was erg apart, het hoofdgerecht met diamanthaas geserveerd met heerlijke frietjes (die ook nog eens bijgevuld werden) was smakelijk. Als toetje een kaasplankje. Dit alles vergezeld van een zeer vriendelijke bediening. Kortom: voor herhaling vatbaar !
astierie .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De ontvangst was licht chaotisch, na enig zoeken bleken we welkom en konden plaatsnemen in een havencafe- achtige ruimte, knus enngezellig vanwege de eenvoud.
De beloofde driegangenlunch bleek niet mogelijk en wordt alleen een brunchbuffet verzorgd op zondag.
Het buffet was niet uitbundig maar in orde, alle dranken waren exclusief.
De bediening was al even weinig coherent als de ontvangst maar wel heel vriendelijk, dat valt vooral op als je gewend bent om regelmatig in Amsterdam restaurants te bezoeken.
Ook het afrekenen ging moeizaam omdat niet meer te achterhalen was wat we hadden geconsumeerd en ik dat uiteindelijk zelf heb moeten vertellen.
Al met al een aardige eetgelegenheid met weinig professionele maar heel vriendelijke bediening, redelijk eten voor een aangename prijs.
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten voor een gunstige prijs. Vriendelijke bediening. Wc is knuffelen met de deur... en de meubels zijn leuk bedacht maar zit comfort is niet echt aan de orde.
lieke C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Twee personen van ons gezelschap hebben hun hoofdgerecht laten staan omdat het niet te eten was. Er werd een alternatief geboden, maar vanwege de erg lange wachttijden, zagen ze daarvan af. We hebben deze gerechten wel moeten betalen. Wel werd hen een drankje aangeboden.
De rest van het eten was goed. De bediening, met name de jongeman, was fantastisch. Anders waren we wellicht weggegaan.
We wilden naar Eurosonic en dan is drie (!) uur voor een etentje echt te lang...
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben erg lang moeten wachten op ons eten in een koude omgeving: drie uur voor een simpel driegangenmenu is té lang! Gelukkig was het heel gezellig en goed bereid.
Dina S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met familie gegeten, iedereen vond het eten erg lekker en er was ruim voldoende. Zelfgemaakte mayo ?? het was in ieders geval smakelijk. Bediening is uitermate vriendelijk.Een aanrader, we komen zeker terug.
connysuper .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht als het toetje waren verrassend lekker. De bediening was prima! We komen zeker nog eens terug!
Rens I.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bediening was aardig maar heel slecht georganiseerd. Groenten stoof was voornamelijk tomaat. Geconfeite fazant was droog en dat zou niet nodig moeten zijn
guusje.westedt .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Harbour Cafe is een echte aanrader. Wij hebben hier gegeten met de AH bonnen actie. Het was voortreffelijk. Voor een klein bedrag hebben wij het 3 gangen diner kunnen uitbreiden naar een 5 gangen diner. Het was heerlijk. De bediening was ook heel goed en ze waren uiterst vriendelijk.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Leuk aangekleed restaurant (huiskamergevoel), érg lekker gegeten: mooie smaakcombinaties! Wel tip om accessoires vast te maken aan de muren... ze staan leuk maar gedragen zich gevaarlijk ????
lise-smit .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik kwam hier met de AH Restaurantactie en het was echt beter dan we van zo'n actie hadden verwacht. We kregen een heerlijk drie-gangen diner waarbij we bij het voor- en hoofdgerecht uit drie of vier opties konden kiezen. De gerechten waren zeer origineel en zagen er ook mooi uit. De porties waren precies goed.
mandydewolf .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuke, verrassende kaart. Keuze uit 5 gerechten per gang en mogelijkheid voor wijn- en bierarrangement. Leuke bediening.
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Na binnenkomst werden wij al snel voorzien van onze bestelde drankjes (biertje en een cassis) en terwijl de gastheren om ons heen fladderden en andere gasten die na ons binnenkwamen keurig geholpen werden ( kregen een menukaart en bestellingen werden opgenomen) mochten wij wachten. Na een half uur had ik het wel gezien zo en vroeg aan de bar of ik de cassis en her biertje mocht afrekenen. "Moest u te lang wachten? Ik wilde net bij u langs komen" was de reactie. Ik heb aangegeven dat ik het erg onattent vond en verder geen discussie wilde. Na excuses mochten we gaan. De drankjes hoefden we niet af te rekenen. Dat was dan wel weer attent.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
was hier al eens een keer wezen brunchen en dat was goed bevallen, er is een kleine kaart met keus uit vis, vlees en vegetarisch, de gerechten waren zeer smakelijk. We komen zeker weer terug.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten( met onze ah bonnen), zelfs 2e avond van ons verblijf in Groningen ook hier gegeten. Bediening is super vriendelijk.
Er zijn 25 bieren op tap. Prijs/kwaliteit prima!
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
een aanrader, we hebben ons thuis gevoeld. Graag komen we weer voor een lunch of diner, stoelen wat ongemakkelijk voor degene die moeilijk zitten kan, verder was alles naar wens, anneke
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Door een eerdere recensie hier overgehaald om hier te gaan eten, wij delen echter de positieve ervaring niet.
De kaart en de 1e dranken kwamen snel, de opname van de bestelling echter niet, Na ruim 20 minuten zelf maar iemand geattendeerd en medegedeeld dat we een keus hebben kunnen maken.
De keuze van het voorgerecht bracht 4 kroketjes van eendeborst en fazant ter grootte 2/3 van een bitterbal. Drie daarvan lagen op een witlofblad, de 4e had deze niet verdiend, lag los in het bord. De combinatie met cranberriesaus smaakte goed. Wel jammer was dat ze iets te heet gebakken waren, de korst was hard.
Het hoofdgerecht bestond uit 5 stukjes haas ongeveer zo groot als een pink vanaf het 1e kootje. De smaak was goed, ook van het bolletje bladsla. De bijgeserveerde frieten niet. Te lang gebakken waarvan uiteindelijk een nare nasmaak bleef hangen.
Na heel lang wachten en weer zelf moeten vragen het nagerecht, 2 kleine bolletjes koffie-ijs met een soort van cakeje smaakte prima.
De keuze voor regiseurstoelen aan de ene zijde en de houten bank aan de andere zijde van de tafel, het ziet er leuk uit maar als je er 2 uur op moet zitten weet je op het laatst niet meer hoe je zitten moet.
De prijs was niet hoog, de goedkoopste die wij met de Ah-actie kregen berekend, maar gezien de kwaliteit en de hoeveelheid van het geleverde toch te hoog. Wij nemen liever afscheid met een voldaan gevoel en zijn bereid hiervoor een hogere rekening te voldoen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk met mijn zoons hier mijn verjaardag gevierd met verrassende en erg lekker klaar gemaakte gerechten. Uit de overweldigende hoeveelheid speciaalbieren was het lastig kiezen, maar de eigenaar? maakte er voor ons een bierproeverij van en gaf aanstekelijk advies waardoor we van onbekende maar overheerlijke biertjes hebben genoten. Een aanrader!
Gezina A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima ontvangst, vriendelijk personeel, leuke uitstraling, eten voortreffelijk gaan er zeker nog een keer eten en geef dit ook door aan vrienden en kennissen.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten, kleine kaart met wat andere gerechten. Dit was juist leuk om eens te proberen en de samen waren samen erg goed. Fijne sfeer en leuke rustige bediening, alleen de stoelen en tafels zaten niet heel comfortabel.