HarborHouse

• Mastercard , Pin
  • Bar
Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant HarborHouse

R. E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ben het eens met de vorige bezoeker van 5 mei. Het woord gastvrijheid kennen ze niet. Binnen een half uur zeker 20 mensen weggestuurd op het ombeschofte af. Kwamen om half vijf aan maar mochten eigelijk niet zitten. Na aandringen en de belofte dat we tussen 5 en half zes vertrokken zouden zijn want alles was gereserveerd. Zijn 17.20 weg gegaan en terras was bijna leeg?? Als ondernemer en gastheer heb je het dan niet begrepen! En dit was helaas niet de eerste keer dat we dit meemaken.
SvDACM .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Inmiddels drie keer bij Harbor house geweest. Leuke locatie aan het water maar de servicegerichtheid en klantvriendelijkheid is below zero. Chagerijnig personeel, leeg terras maar alle tafels en lounge banken waren gereserveerd. Ondanks mooie locatie beslist geen aanrader!
Faila Den Boon ,.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
We hebben hier met ons bedrijf eind december 2017 vergaderd en gedineerd. Sinds een paar maanden zijn nieuwe eigenaren aan boord. We hebben verschillende locaties in Almere geprobeerd, deze is met afstand de beste. Aparte vergaderruimte met veel sfeer. Op alle wensen is een meer dan passend antwoord gekomen: drankjes, hapjes tussendoor etc. Het eten was erg goed en paste prima in onze begroting. Volgende vergadering zijn we hier weer!
Elmer P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eten prima, alleen enige discussie over de 50%van de rekening die ze niet wilde geven omdat volgens het restaurant Iens dit zonder communicatie oplegd, maar niet gebeld vooraf dat ze niet akkoord gingen met de reservering vreemd. Uiteindelijk toch gekregen gelukkig.