HarborHouse

Marinaweg 4 1361 AC Almere Nederland Kaart

Over het restaurant HarborHouse

Dineren in nautische sferen

HarborHouse zit op een schitterende spot aan het water. Alleen het uitzicht op de jachthaven en het IJmeer is al de moeite waard. Binnen zetten ze deze nautische sferen en serveren ze gerechten van een internationale kaart, begeleid door uitstekende wijnen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant HarborHouse

Vanaf station Almere_poort met de voet bereikbaar
  • Kom je met de auto?
    HarborHouse is gelegen op het terrein van jachthaven Marina Muiderzand
  • : Gratis parkeerplaats voor de deur

Dagelijks vanaf 11:00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nicolaas V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De lokatie is goed, de sfeer is prima de bediening is vriendelijk helaas is de kwaliteit van het eten beneden peil.
Ik had een biefstuk en die was heel taai.
Bakkers .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Koffie gedronken en aansluitend wilden we graag lunchen. Het lukte maar niet om de aandacht van het personeel te krijgen om aan te geven dat we de lunchkaart wilden hebben. Toen we die eenmaal hadden, zijn we na 20 minuten maar naar binnen gelopen om te vragen of we ajb wat konden bestellen. Ons ongenoegen hierover geuit. Degene die niet de moeite had genomen om op het terras af en toe om zich heen te kijken of er klanten waren die iets wilden, reageerde heel negatief. Bij vertrek werden we door dezelfde persoon volledig genegeerd. Dit is niet de eerste keer dat we deze ervaring met dit restaurant hebben. Om deze reden is het (voorlopig) de laatste keer geweest dat we hier zijn geweest.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We kennen dit restaurant goed. Goed eten, vriendelijke, attente en vlotte bediening. Ambiance prima. We hadden tafel binnen gereserveerd, maar ivm het mooie weer had men ook buiten een tafel gereserveerd. We konden kiezen. Erg prettig. Biefstuk was gebakken zoals gevraagd. Voortreffelijke smaak. Jammer vonden we dat je bijgerechten zoals groente en patat apart bij een aantal menu,s moet bestellen en betalen. Je kunt niet alleen vlees of vis eten. We komen terug en hopelijk neemt men deze opmerking serieus.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het voorgerecht voor 2 vd 4 kwam na 45 min. Een uur en 15 min later maar even gevraagd of er iets mis was gegaan. 10 min later kwam het hoofdgerecht dan toch. Het eten was prima.
Jammer......
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vanmiddag met mijn man samen hier geluncht. Wij kregen een warm welkom. De jongedame in de bediening was erg vriendelijk en gaf ons een voortreffelijke service. Wij werden goed geadviseerd over de wijn en kozen voor de chardonnay.
Vervolgens viel mijn keus voor de zeebaars en mijn man nam vooraf een tomatensoep en daarna de zalmfilet. De gerechten waren erg smaakvol. Je zit er heerlijk op het terras aan het water, hier komen wij zeker terug!
I. vd B V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker gegeten leuke biertjes en lekkere wijn. Zeer gastvrij. Ondanks dat de reservering wel gemaakt was via iens maar niet via Iens was binnen gekomen kon men toch een tafel voor 6 personen regelen. Leuk uitzicht over de jacht haven en ijmeer.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
20 minuten gewacht voordat iemand ons opmerkte en kwam vragen wat we wilden drinken. Daarna zagen we 10 personen die de menukaart na ons kregen eerder bestellen, waaronder 2 groepen van 4 dus we wisten dat we lang moesten wachten op onze lunch. Toen kwam de Caesarsalade van mijn man. Ik mag toch hopen dat iedere kok weet hoe een Caesar eruit ziet, dus niet alleen maar sla, een gekookt ei en 4 croutons met dressing. Dat je zelf de proteïne kan kiezen maakt niet uit, de basis moet gewoon goed zijn. €14 voor een lullige salade is niet OK. Dus voor ons geen Harbor House meer in het weekend, doordeweeks is de service beter en de wachttijd ook
wilferwerda .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
In zeer voortreffelijke omgeving goed gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en we zijn dan ook van plan ook na de aktie hier te gaan eten.
Schmitz67 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Mooie locatie, vriendelijke bediening en mooi opgemaakte borden.
Het eten is van prima kwaliteit en de porties voldoende.
Prijs kwaliteit is redelijk in balans. De salade zou wat ons betreft wel inbegrepen horen te zijn.
Voor ons een locatie om nog eens terug te komen.
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Hemelvaart èn prachtig weer, dan weet je als restaurateur dat het druk wordt. En tref je voorzorgsmaatregelen: voldoende personeel in bediening èn keuken. Niet bij Harbour House. Wij gingen om 19.30u aan tafel en kregen om 20.50u het bestelde knoflookbrood (dus niet de voorgerechten, die lieten nog eens 15min op zich wachten). Het menu omvat geen ingewikkelde gerechten of haute cuisine, maar bv saté van kippendijen met pindasaus uit een potje, dus waarom dat zo lang moest duren, is ons een raadsel. Laat eigenlijk ook maar, ons zien ze niet terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Reden voor bezoek was moederdag vieren met 13 personen, inleveren AH restaurantbonnen en restaurant met hoge rating. Normaliter zouden we hier nooit gekomen zijn (Huizen<->Almere). AH bon doet dus wel zijn werk (proberen en terugkomen, indien de moeite waard) . Tonijn tartaar viel tegen. Rumpsteak was niet best/slecht. Zeebaars was wel goed. Burgers goed, maar wel erg aan de prijzige kant. Cheesecake was weer wel goed. Verplichting van 3 gangen, die niet volgens verwachting waren is dan een hele opgave om te verwerken.
jbuitenh .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Jammer dat op de carpaccio gewone Hollandse kaas zat ipv de echte parmezaan
De porties salade mogen voor het geld wat je ervoor herteld wel iets groter zijn
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Weer heerlijk grgeten bij Harbot House, leuke locatie en vriendelijk personeel. Het duurde wel wat lang voordat het eten werd opgediend. Wij zatten gezellig te praten, dus vonden dit niet zo erg.
Chloe R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het eten was heerlijk. De bediening was ook snel en netjes en het zijn gezellige mensen. Het uitzicht is heel mooi als je buiten op het terras zit.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Harbor House heeft een mooi terras en een geweldig uitzicht over de haven. De bediening is heel vriendelijk en de kaart is beperkt maar goed genoeg voor een lekkere hap eten bij mooi weer. Als voorgerecht bestelden wij carpaccio en een tonijn tartaar. Deze waren beide echt van uitstekende kwaliteit. Als hoofdgerecht was de ladysteak van mijn eega echt heerlijk maar mijn eigen housesteak was gewoon niet mals. Ik kreeg direct zonder probleem een nieuwe steak maar ook deze haalde het niet. Ligt zeker niet aan de bereiding maar gewoon verkeerd stuk vlees gehad is mijn inschatting. Het dessert chocolademousse en ons kaasplankje hebben dit zeker weer gecompenseerd. Bij mooi weer gewoon doen. Dinner with a vieuw!
LiaNieuwenhuis .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Wat een fijn restaurant!
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening en kleine probleempjes snel opgelost. (verkeerde wijn gekregen....)
Opgediend met houten bord=erg leuk!
We aten met ah bonnen, maar ook zonder is de prijs aangenaam. We gaan zeker nog eens terug!
Astrid F.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Het wAs heel gezellig en wisten niet dat deze zaak daar was ,ligt wat afgelegen maar als je hem eenmaal gevonden hebt zeer de moeite waard om daar een happie te eten
Sooof .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Surf en Turf. Mn man de biefstuk, ik de kreeft! Fijne bediening en een heerlijk huiswijntje. Aanrader!
DRichard .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Na een aantal keren dat we hier hebben gegeten hebben we besloten dat we op 28 april 2017 hier voor het laatst hebben gegeten. De wijn is goed tot prima. ladysteak was te ver door gebakken. De patat was in grote stukken dan moet je die ook wat doorbakken. Zeker als het een side order is. Voorgerecht uitstekend. gerookte zalm met groene kruiden, kroepoek, asperge en witlof. KREEFTEN BISQUE garnaaltjes, focaccia crostini, tuinkers, shiso en oosterse kruiden. Heerlijk. Het nagerecht. Chocolade mousse framboos en oreo. Hier ontbrak alles aan de opmaak! Of het zo op het bordje was gedonderd. Kaasplank 10.50! wisselende combinatie van ambachtelijke kazen stond er op de kaart. Meer notenbrood en vijg dan kaas. Echt een plankje met een paar lullige stukjes kaas ( wel lekker ). Nee dat was mooi! Richard en Jannie
Ank D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Gezellige locatie aan het water gelegen.
Ruime parkeer gelegenheid.
Goede sfeer en goede bediening. Lekker gegeten met de kinderen.