HarborHouse

Marinaweg 4 1361 AC Almere Nederland Kaart

Over het restaurant HarborHouse

Dineren in nautische sferen

HarborHouse zit op een schitterende spot aan het water. Alleen het uitzicht op de jachthaven en het IJmeer is al de moeite waard. Binnen zetten ze deze nautische sferen en serveren ze gerechten van een internationale kaart, begeleid door uitstekende wijnen.

Meer informatie over restaurant HarborHouse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
fantastische plek maar draak van een serveerster vandaag. wat doet deze dame in de Horeca?? eten is top! dank kok! we komen zeker terug maar checken voortaan eerst even de bediening. want gasten hebben veel begrip maar worden niet graag geschoffeerd
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Over het eten kan ik kort zijn lekker en goed. Een huissteak en een lekker ijsje toe gegeten. Vind het alleen erg teleurstellend dat je bij het hoofdgerecht voor alle bijlage per persoon moet bij betalen bv. friet 3€ sla 3,75€ en sauce enz. Dit geeft geen klantvriendelijk gevoel.
Bediening was correct.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Niet te grote porties en de borden waren met zorg opgemaakt.
De ambiance is goed, het is smaakvol ingericht. Genoeg ruimte en privacy bij de tafels.
Personeel is keurig, persoonlijk en vriendelijk.
Stephen B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima eten. Vriendelijke bediening.
Bij het hoofdgerecht hadden wij wel wat groenten verwacht. En dat was nu alleen vlees en patat. Verder een gezellige avond gehad.
mgreeve .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een heel fijn restaurant, leuke, gezellige en attente bediening en heerlijk eten!
Met dank aan de AH restaurant-actie hebben we dit eens geprobeerd en de uitkomst is dat wij zeker nog eens terugkomen! Mooi om op deze manier kennis te maken met een restaurant!
JollyenBen L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig restaurant met miet zo'n grote kaart maar alles goed op smaak, bijlagen groente beetje gering. Jammer dat je als gebruiker van de AH dinerbonactie een mindere plek krijgt toegewezen. (bij de ingang).
Dees71 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hartelijk servicegerichte bediening, je wordt vrolijk bediend en dat geeft een erg welkom gevoel. Eten was erg lekker, vooral de bruschetta met truffelmayonaise en champignons en de entrecote (medium) zijn de gerechten die wij top vonden. Genieten!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Op 20 januari 2017 hier gegeten met 2 volwassenen, een kind van 10 en 1,5. Wij kwamen hier met een AH restaurant bon en blijkbaar hadden meer mensen het idee om deze nog snel te gebruiken. Het was volle bak. Hierdoor redelijk lang op het eten moeten wachten. Dame in de bediening was zeer vriendelijk en het was prettig dat de keuken flexibel was. Voor onze zoon wilde wij namelijk graag een kindermenu maar dan met 1 kippendijsate van het menu. Dit was geen probleem. Wel jammer dat er niet werd gevraagd of wij een kinderstoel wilde. Deze uiteindelijk zelf gepakt. Kwaliteit van het eten was prima. Geen bijzonderheden maar gewoon goed. Prima avond gehad en voor herhaling vatbaar. Hoop echter wel dat ze op de kleine details gaan letten die de avond op service niveau net haelemaal af maakt.
rtbgnl .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het voorgerecht (Paddenstoelen) en nagerecht (Cheesecake) waren prima.
Het hoofdgerecht: tournedos, was echt alleen vlees op een houten plank. Geheel niets erbij.
Saus, patat of groenten moeten allemaal los erbij besteld worden. Dat maakt hier eten best een stuk duurder.
Een van de twee tournedos was meer richting rare dan medium rare en had nog veel zeem.

Een eenmalige actie om hier te gaan eten.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Eten was lekker en snel opgediend. Porties waren voldoende maar niet als je alleen een hoofdgerecht neemt. De Ossenhaas Burger was prima met de frietjes, alleen was het zonder bijgerecht wel een beetje kaal.
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Bij ontvangst en vertrek wordt je niet gegroet. Maar het eten is heel lekker, heerlijk malse steak. Alleen de pasta voor de kinderen is smakeloos.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij vonden iedereen aardig en lief en ook voor de jarige. De bediening was zo gezellig en rustig.
Kortom....geen enkele op of aanmerking. Misschien als enige dat mijn scholgerecht niet warm was.
Dat het misschien scheelt als mijn bord heet was geweest.
Sooof .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk steak en kreeft gegeten met een zalig flesje wijn. Vriendelijke,humorvolle bediening. Op maandag kun je er trouwens een heerlijke steak eten voor een tientje. We komen weer terug!
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een restaurant dat geweldig bereikbaar is per auto, kwartier lopen per OV. Geweldige ruimte , knus en gevoel alsof je in een knusse woonkamer zit. Na een paar minuten praten kwam de ober langs en werden de drankjes besteld , snel geholpen. Een voorafje met champignons en carpaccio. Goed bereid en de kok heeft zijn aandacht bij de details van het eten. Vervolgens de lady steak en hamburger ossenvlees besteld, met beide een halve kreeft. Goed bereide steak en lekkere kreeft. Voor de prijs is het zeer gunstig. We hebben er zeker een paar uur doorgebracht met lekker eten. Het toetje was een verassing apart, de Gin tonic is net wat te zuur en de chocolade mousse is heerlijk zoet, de moeite waard.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het is een gezellig en levendig restaurant die ons erg beviel.
Een absolute aanrader voor diegene die heerlijk willen genieten van een maaltijd, die verrassend goed was.
Wij zullen zeker hier terug komen, voor diegene die meer rust willen zal het iets minder geschikt zijn.
IrmaU .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Dit restaurant doet het goed! Met de AH kaart een keuze maken uit de gewone kaart, die anders ook wordt gebruikt.
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en genoeg tijd tussen de gerechten. Ruime keuze in wijn per glas en bieren.
ellen_123 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten, de gerechten smaakten goed. Ook werd er regelmatig gecheckt of we nog iets nodig hadden/alles naar wens was, dus we hoefden nooit lang te wachten. Een aanrader!
henjosteinhart .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Qua service minder goed dan gebruikelijk. Broodjes vergeten, geen uitleg van gerechten en wijn(vorige keren wel) en eten geserveerd voordat de wijn er is.
Kwaliteit eten was gelukkig wel van het hoge niveau wat wij gewend zijn! Restaurant zat ook gezellig vol op een dinsdag!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
De bediening was niet erg sterk. Het duurde lang om een drankje te krijgen en ons hoofdgerecht liet erg lang op zich wachten. Het eten was daarentegen erg lekker! De carpaccio wat gewoontjes, de rib-eye mooi gebakken en de cheesecake tegen perfectie aan!
Erg jammer van de bediening, anders was ik hier zeker vaker te vinden!
Astrid1961 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben wat lang op het hoofdgerecht moeten wachten.Maar was het wachten waard.
Héérlijk gegeten,aardig personeel
En na het desert nog koffie van Harbour House gekregen met de excuus voor het lang wachten op het hoofdgerecht.
Top service,tot een volgende keer!!