HarborHouse

Marinaweg 4 1361 AC Almere Nederland Kaart

Over het restaurant HarborHouse

Dineren in nautische sferen

HarborHouse zit op een schitterende spot aan het water. Alleen het uitzicht op de jachthaven en het IJmeer is al de moeite waard. Binnen zetten ze deze nautische sferen en serveren ze gerechten van een internationale kaart, begeleid door uitstekende wijnen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant HarborHouse

Vanaf station Almere_poort met de voet bereikbaar
  • Kom je met de auto?
    HarborHouse is gelegen op het terrein van jachthaven Marina Muiderzand
  • : Gratis parkeerplaats voor de deur

Dagelijks vanaf 11:00 uur

• Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ank D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Gezellige locatie aan het water gelegen.
Ruime parkeer gelegenheid.
Goede sfeer en goede bediening. Lekker gegeten met de kinderen.
Ana Maria C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Lekker geluncht en zeer ontspannend met de familie
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker op het terras gezeten in de voorjaarszon..
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede steaks! Bediening ook heel vriendelijk, kleine tip: eerst serveren van drankjes, bijpassende wijnen en bestek, dan pas de gerechten serveren. Maar verder heerlijk en gezellig gegeten
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Goed stukje vlees maar voor €22 mag er best wel een frietje en wat groenten bij. Moeten separaat worden bijbesteld tegen fikse prijs. Voor minder geld kan je op veel plaatsen bij gelijke kwaliteit in Almere terecht.
Grietje D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Op deze knusse locatie heerlijk gegeten.
Hulpvaardige bediening, en voldoende afstand naar andere gasten, zodat je ongestoord kunt eten.
Complimenten...
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
fantastische plek maar draak van een serveerster vandaag. wat doet deze dame in de Horeca?? eten is top! dank kok! we komen zeker terug maar checken voortaan eerst even de bediening. want gasten hebben veel begrip maar worden niet graag geschoffeerd
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Over het eten kan ik kort zijn lekker en goed. Een huissteak en een lekker ijsje toe gegeten. Vind het alleen erg teleurstellend dat je bij het hoofdgerecht voor alle bijlage per persoon moet bij betalen bv. friet 3€ sla 3,75€ en sauce enz. Dit geeft geen klantvriendelijk gevoel.
Bediening was correct.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Niet te grote porties en de borden waren met zorg opgemaakt.
De ambiance is goed, het is smaakvol ingericht. Genoeg ruimte en privacy bij de tafels.
Personeel is keurig, persoonlijk en vriendelijk.
Stephen B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima eten. Vriendelijke bediening.
Bij het hoofdgerecht hadden wij wel wat groenten verwacht. En dat was nu alleen vlees en patat. Verder een gezellige avond gehad.
mgreeve .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een heel fijn restaurant, leuke, gezellige en attente bediening en heerlijk eten!
Met dank aan de AH restaurant-actie hebben we dit eens geprobeerd en de uitkomst is dat wij zeker nog eens terugkomen! Mooi om op deze manier kennis te maken met een restaurant!
JollyenBen L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig restaurant met miet zo'n grote kaart maar alles goed op smaak, bijlagen groente beetje gering. Jammer dat je als gebruiker van de AH dinerbonactie een mindere plek krijgt toegewezen. (bij de ingang).
Dees71 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hartelijk servicegerichte bediening, je wordt vrolijk bediend en dat geeft een erg welkom gevoel. Eten was erg lekker, vooral de bruschetta met truffelmayonaise en champignons en de entrecote (medium) zijn de gerechten die wij top vonden. Genieten!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Op 20 januari 2017 hier gegeten met 2 volwassenen, een kind van 10 en 1,5. Wij kwamen hier met een AH restaurant bon en blijkbaar hadden meer mensen het idee om deze nog snel te gebruiken. Het was volle bak. Hierdoor redelijk lang op het eten moeten wachten. Dame in de bediening was zeer vriendelijk en het was prettig dat de keuken flexibel was. Voor onze zoon wilde wij namelijk graag een kindermenu maar dan met 1 kippendijsate van het menu. Dit was geen probleem. Wel jammer dat er niet werd gevraagd of wij een kinderstoel wilde. Deze uiteindelijk zelf gepakt. Kwaliteit van het eten was prima. Geen bijzonderheden maar gewoon goed. Prima avond gehad en voor herhaling vatbaar. Hoop echter wel dat ze op de kleine details gaan letten die de avond op service niveau net haelemaal af maakt.
rtbgnl .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het voorgerecht (Paddenstoelen) en nagerecht (Cheesecake) waren prima.
Het hoofdgerecht: tournedos, was echt alleen vlees op een houten plank. Geheel niets erbij.
Saus, patat of groenten moeten allemaal los erbij besteld worden. Dat maakt hier eten best een stuk duurder.
Een van de twee tournedos was meer richting rare dan medium rare en had nog veel zeem.

Een eenmalige actie om hier te gaan eten.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Eten was lekker en snel opgediend. Porties waren voldoende maar niet als je alleen een hoofdgerecht neemt. De Ossenhaas Burger was prima met de frietjes, alleen was het zonder bijgerecht wel een beetje kaal.
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Bij ontvangst en vertrek wordt je niet gegroet. Maar het eten is heel lekker, heerlijk malse steak. Alleen de pasta voor de kinderen is smakeloos.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij vonden iedereen aardig en lief en ook voor de jarige. De bediening was zo gezellig en rustig.
Kortom....geen enkele op of aanmerking. Misschien als enige dat mijn scholgerecht niet warm was.
Dat het misschien scheelt als mijn bord heet was geweest.
Sooof .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk steak en kreeft gegeten met een zalig flesje wijn. Vriendelijke,humorvolle bediening. Op maandag kun je er trouwens een heerlijke steak eten voor een tientje. We komen weer terug!
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een restaurant dat geweldig bereikbaar is per auto, kwartier lopen per OV. Geweldige ruimte , knus en gevoel alsof je in een knusse woonkamer zit. Na een paar minuten praten kwam de ober langs en werden de drankjes besteld , snel geholpen. Een voorafje met champignons en carpaccio. Goed bereid en de kok heeft zijn aandacht bij de details van het eten. Vervolgens de lady steak en hamburger ossenvlees besteld, met beide een halve kreeft. Goed bereide steak en lekkere kreeft. Voor de prijs is het zeer gunstig. We hebben er zeker een paar uur doorgebracht met lekker eten. Het toetje was een verassing apart, de Gin tonic is net wat te zuur en de chocolade mousse is heerlijk zoet, de moeite waard.