HarborHouse

Marinaweg 4 1361 AC Almere Nederland Kaart

Over het restaurant HarborHouse

Dineren in nautische sferen

HarborHouse zit op een schitterende spot aan het water. Alleen het uitzicht op de jachthaven en het IJmeer is al de moeite waard. Binnen zetten ze deze nautische sferen en serveren ze gerechten van een internationale kaart, begeleid door uitstekende wijnen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant HarborHouse

Vanaf station Almere_poort met de voet bereikbaar
  • Kom je met de auto?
    HarborHouse is gelegen op het terrein van jachthaven Marina Muiderzand
  • : Gratis parkeerplaats voor de deur

Dagelijks vanaf 11:00 uur

Jouw recensie over het restaurant HarborHouse

Rob W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten was zoals we dat kennen van HarborHouse van prima kwaliteit zo ook de wijn en de services.
Enkel waren we enigszins verbaasd over de prijs van 1 glas Spaanse rosé voor maar liefst € 6,75. Dit werd er absoluut niet van afgedronken het was een waterig wijntje.
Misschien wel handig om even de prijs te vermelden voordat dit wordt besteld door de gast.
YOLANDA H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuk uitzicht op de haven. Eten zeer goed en verzorgd. Ook goede wijnen. Je kunt prima de kinderen meenemen.
We gaan snel weer.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
vriendelijke bediening en heerlijk eten. Gezellige ongedwongen ambiance. Benieuwd hoe het in de zomer is qua terras. Ga snel weer terug met vrienden. Prijs is goed tov kwaliteit
Jesper B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Lekker vers eten met goede kwaliteit. Carpaccio was lekker dun en goed gecombineerd met de kaas en saus. Zalm was mooi roze van binnen en sorbet van zelf gemaakt ijs.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
De AH-restaurantaktie is echt een succes bij HarborHouse! Je kan van de kaart kiezen en evt aanpassingen voor een dieet is geen probleem. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de ambiance en het uiterst vriendelijke personeel!! We komen graag weer terug.
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Super lekker gegeten en een lekker wijntje gedronken.
Leuk en spontaan personeel die als het toelaat een praatje maakt.

Ga zo door zou ik zeggen.

Willem
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij komen al heel wat jaartjes bij Harbour House. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat de kwaliteit in de zomer beter is als in de winter. Wat ik alleen jammer vind is dat ze al die jaren dezelfde kaart hebben. Inmiddels veel gerechten meerdere keren besteld. Graag zou ik/we wel eens wat andere gerechten willen nuttigen. Misschien een tip, een zomerkaart en een winterkaart met wat winterse gerechten erop. Bv. stoofvleespannetje, stampot, hachee enz.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Voor herhaling vatbaar, lekkere muziek, vriendelijk personeel, niet opdringerig, parkeer plek was lastig, terwijl het niet eens een mooi dag was,
Er was een nieuweling aan het werk, vond dat hij wel wat beter begeleid mocht worden, maar misschien vond hij het wel fijn, dat hoop ik natuurlijl
jeekadesign .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Al diverse keren geweest en altijd prima verzorgd....gerechten heerlijk en prima prijsniveau...komen zeker regelmatig terug, samen of met vrienden en kennissen.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Harbor House. Eten is er altijd Top!!
Zeer gastgericht vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Sfeer was goed en daardoor en tijd doorgebracht in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!
wimkroon1 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een prima restaurant met heerlijke gerechten.
Prettige bediening.
Mooie plek aan het water.
Zowel binnen als buiten mogelijkheid om te eten
Rebeltje .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hadden gelukkig nog net één parkeerplek, het is daar aardig vol. Het was prachtig weer dus iedereen zat op terras. Gelukkig hadden we gereserveerd en kregen een plek met prachtig uitzicht over de haven. Bediening was om 17.00 uur begonnen en dat liep niet erg soepel. Moesten lang wachten op de menukaart. Tussen de gerechten door was ook een vrij lange wachttijd. Bruchetta was erg lekker en veel. Hamburger was van goede kwaliteit maar had meer smaak mogen hebben. De gegrilde ananas waren 2 kleine koude stukjes met wel een lekker toefje hangop. Zonder AH bon zouden we hier enkel nog voor een lunch komen vanwege het mooie uitzicht. Bediening was vriendelijk maar niet iedereen vroeg of het had gesmaakt.
cobieruud .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekker gegeten. Aangezien het prachtig weer was op het terras met een leuk uitzicht op de haven. Eten was goed. De wijn prima en de bediening zeer vriendelijk.
h Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
IENS had niet doorgegeven dat ik had gereserveerd. Het was volgeboekt. Dus geen plaats om te eten. Zijn toen gaan rondbellen voor een ander restaurant in de buurt. Dat is gelukt. Volgende keer geen reservering via IENS meer.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
HarborHouse is een prima restaurant, heerlijk aan het water gelegen, fijn terras.
Eten altijd heel goed verzorgd, smullen!
mvermij .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gerechten waren teleurstellend: erg weinig, zeker voor de vrij hoge prijs.
Gebakken zalm was rauw van binnen ('rosé' volgens de serveerster), Sate van varkenshaas was juist droog.
Dessert was wel goed.
Entourage was gezellig, sfeervol, en icm. gratis parkeren leek het ons een optie voor eten met vrienden, familie.
gerverhoef .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Elke keer worden we toch weer positief verrast door de goede kwaliteit van de gerechten.
De atmosfeer is er prettig en nodigt uit tot gezellig samenkomen met vrienden en kennissen
Een aanrader dus.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Neergestreken voor een lunch bij dit restaurant. Prachtige ligging en mooi restaurant. Het eten was goed, mooi op de borden gerangschikt. Bediening enigszins stroef maar het was ook redelijk druk.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuke plek waar ik vaker kom met mijn vrouw voor een kop koffie met een heerlijk stuk appeltaart of lunch, doordeweeks altijd een leuke vlotte meid in de bediening die altijd erg behulpzaam is en ons goed verzorgd.
Pas geleden in de buurt komen wonen en hier zullen wij geregeld terug keren.