HarborHouse

Marinaweg 4 1361 AC Almere Nederland Kaart

Over het restaurant HarborHouse

Dineren in nautische sferen

HarborHouse zit op een schitterende spot aan het water. Alleen het uitzicht op de jachthaven en het IJmeer is al de moeite waard. Binnen zetten ze deze nautische sferen en serveren ze gerechten van een internationale kaart, begeleid door uitstekende wijnen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant HarborHouse

Vanaf station Almere_poort met de voet bereikbaar
  • Kom je met de auto?
    HarborHouse is gelegen op het terrein van jachthaven Marina Muiderzand
  • : Gratis parkeerplaats voor de deur

Dagelijks vanaf 11:00 uur

Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Sfeer was goed en daardoor en tijd doorgebracht in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!
Rebeltje .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hadden gelukkig nog net één parkeerplek, het is daar aardig vol. Het was prachtig weer dus iedereen zat op terras. Gelukkig hadden we gereserveerd en kregen een plek met prachtig uitzicht over de haven. Bediening was om 17.00 uur begonnen en dat liep niet erg soepel. Moesten lang wachten op de menukaart. Tussen de gerechten door was ook een vrij lange wachttijd. Bruchetta was erg lekker en veel. Hamburger was van goede kwaliteit maar had meer smaak mogen hebben. De gegrilde ananas waren 2 kleine koude stukjes met wel een lekker toefje hangop. Zonder AH bon zouden we hier enkel nog voor een lunch komen vanwege het mooie uitzicht. Bediening was vriendelijk maar niet iedereen vroeg of het had gesmaakt.
cobieruud .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekker gegeten. Aangezien het prachtig weer was op het terras met een leuk uitzicht op de haven. Eten was goed. De wijn prima en de bediening zeer vriendelijk.
h Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
IENS had niet doorgegeven dat ik had gereserveerd. Het was volgeboekt. Dus geen plaats om te eten. Zijn toen gaan rondbellen voor een ander restaurant in de buurt. Dat is gelukt. Volgende keer geen reservering via IENS meer.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
HarborHouse is een prima restaurant, heerlijk aan het water gelegen, fijn terras.
Eten altijd heel goed verzorgd, smullen!
mvermij .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gerechten waren teleurstellend: erg weinig, zeker voor de vrij hoge prijs.
Gebakken zalm was rauw van binnen ('rosé' volgens de serveerster), Sate van varkenshaas was juist droog.
Dessert was wel goed.
Entourage was gezellig, sfeervol, en icm. gratis parkeren leek het ons een optie voor eten met vrienden, familie.
gerverhoef .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Elke keer worden we toch weer positief verrast door de goede kwaliteit van de gerechten.
De atmosfeer is er prettig en nodigt uit tot gezellig samenkomen met vrienden en kennissen
Een aanrader dus.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Neergestreken voor een lunch bij dit restaurant. Prachtige ligging en mooi restaurant. Het eten was goed, mooi op de borden gerangschikt. Bediening enigszins stroef maar het was ook redelijk druk.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuke plek waar ik vaker kom met mijn vrouw voor een kop koffie met een heerlijk stuk appeltaart of lunch, doordeweeks altijd een leuke vlotte meid in de bediening die altijd erg behulpzaam is en ons goed verzorgd.
Pas geleden in de buurt komen wonen en hier zullen wij geregeld terug keren.
Edith N.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Groot terras aan de jachthaven.
Hadden gereserveerd, maar er waren maar 2 tafeltjes bezet. Kregen vlot de kaart en bestelden 2 witte wijn. Er werd een keuze geboden uit verschillende soorten. Het werd Pinot grigio. De wijn kwam en je hoopt dan dat er in het glas zit waarvoor je betaalt, toch €5,50 per glas. Voor zo'n bedrag zou het netjes zijn de wijn aan tafel in te schenken. Voor de lunch namen we een boterham oude Reypenaar en boterhammen garnalen kroketten van Holtkamp. Iets teveel brood voor te weinig kroket. Maar zag er verzorgd uit. Fikse prijs, €11,-, boterham met kaas €7.-. Was wel lekker. Bediening was correct, maar niet zó gezellig dat we nog een glas wijn namen. We (moeder en dochter) waren leuk een dagje uit, daar had bediening best op in kunnen spelen. Later was er een andere dame in de bediening die vrolijker was, maar toen gingen we al weg. Geen restaurant om in mijn agenda te laten staan.
Sabine_16 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was erg lekker en de bediening was goed en erg vriendelijk. We kenden het restaurant nog niet maar de kans dat we er terugkomen is zeer aannemelijk!
Nicolaas V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De lokatie is goed, de sfeer is prima de bediening is vriendelijk helaas is de kwaliteit van het eten beneden peil.
Ik had een biefstuk en die was heel taai.
Bakkers .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Koffie gedronken en aansluitend wilden we graag lunchen. Het lukte maar niet om de aandacht van het personeel te krijgen om aan te geven dat we de lunchkaart wilden hebben. Toen we die eenmaal hadden, zijn we na 20 minuten maar naar binnen gelopen om te vragen of we ajb wat konden bestellen. Ons ongenoegen hierover geuit. Degene die niet de moeite had genomen om op het terras af en toe om zich heen te kijken of er klanten waren die iets wilden, reageerde heel negatief. Bij vertrek werden we door dezelfde persoon volledig genegeerd. Dit is niet de eerste keer dat we deze ervaring met dit restaurant hebben. Om deze reden is het (voorlopig) de laatste keer geweest dat we hier zijn geweest.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We kennen dit restaurant goed. Goed eten, vriendelijke, attente en vlotte bediening. Ambiance prima. We hadden tafel binnen gereserveerd, maar ivm het mooie weer had men ook buiten een tafel gereserveerd. We konden kiezen. Erg prettig. Biefstuk was gebakken zoals gevraagd. Voortreffelijke smaak. Jammer vonden we dat je bijgerechten zoals groente en patat apart bij een aantal menu,s moet bestellen en betalen. Je kunt niet alleen vlees of vis eten. We komen terug en hopelijk neemt men deze opmerking serieus.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het voorgerecht voor 2 vd 4 kwam na 45 min. Een uur en 15 min later maar even gevraagd of er iets mis was gegaan. 10 min later kwam het hoofdgerecht dan toch. Het eten was prima.
Jammer......
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vanmiddag met mijn man samen hier geluncht. Wij kregen een warm welkom. De jongedame in de bediening was erg vriendelijk en gaf ons een voortreffelijke service. Wij werden goed geadviseerd over de wijn en kozen voor de chardonnay.
Vervolgens viel mijn keus voor de zeebaars en mijn man nam vooraf een tomatensoep en daarna de zalmfilet. De gerechten waren erg smaakvol. Je zit er heerlijk op het terras aan het water, hier komen wij zeker terug!
I. vd B V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker gegeten leuke biertjes en lekkere wijn. Zeer gastvrij. Ondanks dat de reservering wel gemaakt was via iens maar niet via Iens was binnen gekomen kon men toch een tafel voor 6 personen regelen. Leuk uitzicht over de jacht haven en ijmeer.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
20 minuten gewacht voordat iemand ons opmerkte en kwam vragen wat we wilden drinken. Daarna zagen we 10 personen die de menukaart na ons kregen eerder bestellen, waaronder 2 groepen van 4 dus we wisten dat we lang moesten wachten op onze lunch. Toen kwam de Caesarsalade van mijn man. Ik mag toch hopen dat iedere kok weet hoe een Caesar eruit ziet, dus niet alleen maar sla, een gekookt ei en 4 croutons met dressing. Dat je zelf de proteïne kan kiezen maakt niet uit, de basis moet gewoon goed zijn. €14 voor een lullige salade is niet OK. Dus voor ons geen Harbor House meer in het weekend, doordeweeks is de service beter en de wachttijd ook
wilferwerda .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
In zeer voortreffelijke omgeving goed gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en we zijn dan ook van plan ook na de aktie hier te gaan eten.
Schmitz67 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Mooie locatie, vriendelijke bediening en mooi opgemaakte borden.
Het eten is van prima kwaliteit en de porties voldoende.
Prijs kwaliteit is redelijk in balans. De salade zou wat ons betreft wel inbegrepen horen te zijn.
Voor ons een locatie om nog eens terug te komen.