HarborHouse

Marinaweg 4 1361 AC Almere Nederland Kaart

Over het restaurant HarborHouse

Dineren in nautische sferen

Harbour House zit op een schitterende spot aan het water. Alleen het uitzicht op de jachthaven en het IJmeer is al de moeite waard. Binnen zetten ze deze nautische sferen en serveren ze gerechten van een internationale kaart, begeleid door uitstekende wijnen.

Meer informatie over restaurant HarborHouse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Astrid1961 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben wat lang op het hoofdgerecht moeten wachten.Maar was het wachten waard.
Héérlijk gegeten,aardig personeel
En na het desert nog koffie van Harbour House gekregen met de excuus voor het lang wachten op het hoofdgerecht.
Top service,tot een volgende keer!!
dickys .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij aten met de AH diner bonnen actie dus dat zorgt ervoor dat je sneller tevreden bent. Ik had als voorgerecht de gerookte zalm. De verwachting was gerookte zalm zoals je deze standaard krijgt maar de verrassing was dat deze gerookte zalm in blokjes was lauw met een heerlijke rooksmaak. Nog nooit eerder gerookte zalm op deze manier gegeten, zeer verrassend en werkelijk heerlijk van smaak. Het hoofdgerecht was een entrecote, deze werd geserveerd op een houten plank, grappig ik vraag mij alleen af of dit wel hygiënische is maar hier zal over nagedacht zijn. Ik nam hier wat frietjes bij. Het hoofdgerecht was niet heel bijzonder gewoon goed gebakken en lekker. Het nagerecht was een cheesecake prima van smaak. De bediening mocht van mij iets sneller. Voor zes personen rekende wij 155 euro af dit was incl de AH actie. De ambiance was iets rumoerig, de muziek stond vrij luid en windkracht 8 was goed te horen. Kortom prima restaurant om nog eens te bezoeken. Mocht je Harbor house bezoeken neem dan vooral de Gerookte zalm vooraf!
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Weinig personeel waardoor het lang duurde voordat we opnieuw drinken konden bestellen. Personeel wel vriendelijk.
mardeb M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eindelijk plek met ah aktiekaart.
Reserveren snel en goed online en bevestiging gekregen. Binnenkomst is erg kil, je loopt een hal in met een blauwe koe en moet zelf je jas ophangen in een onbewaakte garderobe direct naast de ingang. Toen door gordijn de eetgelegenheid in. Zag er gezellig uit, niet zo modern en dicht op elkaar dat je alles verstaat van degenen die naast je zitten. Maar genoeg ruimte om de tafels heen.
Vrij snel iemand aan de tafel met menu kaart en uitleg en drinken. Van ieder bestelde gang werd de goedkoopste van totaal bedrag afgetrokken. Vooraf hadden we paddenstoelen op brood met ei erop, wat lekker was en een tonijntartaar. Persoonlijk verwacht ik bij tartaar heel klein gesneden tonijn, dit waren 1 cm grootte blokken, met schijfjes radijs, sausje en heerlijk knapperig gebakken?? vishuid??. Erg lekker. Beide een 8 waard.
Daarna mochten we een witte en rose wijn proeven om een keus te maken voor het hoofdgerecht, was fijn dat dit kon. Rose was erg lekker. Mijn man nam de vis van de dag, tong die best aan de prijs was nl 35,-. en frietjes. Ik nam de rumpsteak met daarbij ( los te bestellen, zat er niet standaard bij) gepofte aardappel en gebakken champignons ( laatste erg lekker)
Tong werd op ons verzoek, aan tafel, gefileerd. Goede service. Helaas toch nog graatjes en de smaak viel heel erg tegen. Door topping van kruiden en ?paneermeel? smaakte hij niet erg naar vis, en was erg flauw van smaak.
Mijn steak was niet zoals gevraagd medium, maar bijna rear gebakken. Beetje jammer, wat ook jammer was, hij was best wel taai. Beide gerechten geven we een 6. Het toetje was voor beide de cheesecake. Naar mijn smaak echt te zuur, helemaal het ijs erbij. MIjn man vond de smaak ok. En ik vond, als vervent cheesecake en monchutaart bakker, het smaken als of het uit een pakje kwam. Het mondgevoel was vrij droog ipv vettig en de koeklaag smaakte ook niet zelfgemaakt. Overall niet onaardig en we hadden er een lekker bakje cappuccino en espresso machiato bij. Al met al een gezellig avond gehad, maar we vonden het de originele prijs van €118,- niet waard.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellige omgeving, goede sfeer en lekker eten................................................................................................
damveld .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Beetje rumoerig achter de bar vooral als er een lege wijnfles in een bak werd gegooid. De meeste gasten schrokken.
voor de rest Prima
familyB .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Net als de vorige keer vonden wij de wachttijd erg lang. Als je met kinderen bent is dat vervelend. Zou de enige reden zijn om een volgende keer ergens anders te gaan eten.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mocht je culinair willen eten en weet je dat te waarderen dan is dit een aanrader. Als vooraf de zalm, zo lekker nog nooit gegeten. Daarna de cote de Boeuf. Precies zoals ik gevraagd had medium. Een heerlijk stuk vlees. Dan als toetje in eerder recensies negatief omschreven drie bolletjes ijs. Diegene die dit als negatief heeft ervaren weet niet wat hij of zij voor ijs gegeten heeft en is zeker geen kenner. Het woord ijs doet dit gerecht geen eer aan. Fijn proeverij van ijs zou meer op zijn plaats zijn. Dan nog de bedieningen en de kok die zijn eigenlijk net als de gerechten een aanrader.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Een Prima avondje uit. Gezellig restaurant en een goede bediening. Lekker gegeten. De ontvangst in het restaurant was een beetje kil. Je wordt pas in het restaurant welkom geheten. Het restaurant is achter een gordijn verscholen.
SushiLiefhebber .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gezellig met 5 vrienden wezen eten. Vooraf was het nog wel een zoektocht (ondanks TomTom navigatie) om het restaurant te kunnen vinden mede dankzij te weinig (straat)verlichting en amper tot geen borden. Aangezien het nogal afgelegen is.

Het begon met een goed ontvangst in het restaurant. Leuke ruime tafel toegewezen. Restaurant oogt simpel maar modern. Van buitenaf lijkt het veel groter, maar binnen in is het gezellig.
Leuk samengestelde menukaart, met een luxe Surf & Turf waarbij je zelf een lekker vleesje kon kiezen samen met een halve kreeft voor een degelijke prijs.
Wel is het jammer dat er daarbij verder NIETS wordt geserveerd, maar je op basis van enkele 'sidedishes' een salade, friet, sausjes etc je hoofdgerecht kon aanvullen.
De bereidingswijze van de kreeft had smaakvoller gekund, aangezien deze was voorgekookt en daarna nog even kort (te kort) in de oven was gegratineerd met kaas.
Het vlees was voor mij wel goed bereid, alleen van mijn vrienden iets minder aangezien hun RibEye tamelijk taai was.
Al met al hebben we heerlijk gegeten en was dit zeker voor herhaling vatbaar.
Annemarie U.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Mijn man ik hebben voor het eerst gegeten bij Harbor House, terwijl het eigenlijk heel dichtbij ons huis is, waren wij er nooit eerder geweest. Eerlijk waar, wij waren zeer aangenaam verrast! Het ziet er heel gezellig uit, mooie entourage, de medewerkers in de bediening waren erg vrolijk, enthousiast en vriendelijk. En dan het eten.. vooraf hadden wij beiden de tonijntartaar, het was echt heerlijk. Daarna had ribeye en rumbsteak, allebei perfect gebakken en heel mals vlees. We hadden er friet bij besteld, normaal vind ik er niet veel aan maar dit was echt lekkere friet! Ook beide nagerechten, cheesecake en chocolademousse, waren erg lekker!
Zo dichtbij huis (voor ons) en nu pas ontdekt, ze hebben er aan ons een klant bij! Wij waren erg tevreden.
Geert-Jan N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Verrassende ontdekking. 's Zomers zal het nog leuker zijn met al die schepen om je heen.
Heerlijk ontspannen gegeten en genoten. Spontane bediening en heerlijke athmosfeer. Komen nog graag eens terug.
Sooof .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten met familie, wel wat prijzig. Gezellig ingericht, leuke kaart en prima bediening.
Wij gaan zeker nog een terug
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Sfeervol restaurant. Vlotte bediening en kwaliteit gerechten prima. Geen personeel in entreehal voor ontvangst en bijvoorbeeld jas aannemen. Kapstok capaciteit te klein.
ifs .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gisteren voor het eerst hier gegeten. De gastvrouwen waren erg vriendelijk, spontaan en enthousiast. Er hing een erg gezellige sfeer. Het eten was heerlijk! Alleen was een beetje koud aan onze tafel (tocht), maar dat mocht de pret niet drukken. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Erg vriendelijke bediening, lieten wel wat steekjes vallen maar gezellige sfeer. Eten was okay maar niet voor herhaling vatbaar.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
De kwaliteit van de gerechten en de keuzemogelijkheid is prima. Wij vinden alleen de prijs van (vooral) de voor- en nagerechten nogal aan de hoge kant (Drie kleine stukjes kaas met twee vijgen en een paar stukjes notenbrood voor 10.50 EUR).
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een zeer fijn restaurant. Vriendelijke bediening, lekker eten tegen een prima prijs. De achtergrondmuziek is prettig en het geluidsniveau is dusdanig dat je een normaal gesprek kunt voeren en toch van de muziek kunt genieten. Ik kom daar graag!
bife-de-lomo .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben met de AH-actiebon hier heerlijk gegeten. De wijnkeuze was, als ik dan toch iets moet opmerken, beperkt. En dan bedoel ik de rode wijn. Slechts de keuze uit zes (min of meer onbekende) merken. Misschien kan daaraan nog iets gedaan worden!