Happz

Dorpsweg 30 2811 KJ Reeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Happz

Restaurant HAPPZ is een uniek concept waarbij de gasten kunnen genieten van verschillende proeverij gerechten. Er zijn 2 categorieën gerechten; de TASTE gerechten zijn individuele proeverijen en de SHARE gerechten zijn proeverijen gemaakt in deelbare porties. Voor de liefhebbers biedt HAPPZ ook een assortiment aan GRILL specialiteiten.

HAPPZ restaurant is onderdeel van Gasterij Vergeer en opgezet door familie Vergeer. Het restaurant is een passende toevoeging aan de bestaande horeca activiteiten van de familie. Al jaren staat Gasterij Vergeer bekend om hun feestlocatie en catering activiteiten en met het vernieuwde restaurant is het horeca bedrijf compleet.

Naast a la carte dineren kunt u bij ons ook terecht met groepen voor een lunch, diner of feest.

Meer informatie over restaurant Happz

• Kom je met de auto?
    Voor een mooie toeristische route adviseren wij afslag Reeuwijk te nemen. Houdt u niet van weilanden en water, neem dan afslag Gouda/Boskoop. De navigatie pakt daarna de juiste weg op. Parkeren kan op ons terrein en op het terrein van de naastgelegen ke

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Happz

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Al meerdere keren bij Hapz gegeten en elke keer weer is de service prima en het eten fantastisch. Een echte aanrader. Ook elke keer wat andere gerechten op het menu.
Siny C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wat een leuk concept verschillende gerechtjes in vier rondes....leuk opgediend en vriendelijk personeel...en het smaakt heerlijk!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gezellig uitgebreid gegeten met vrienden.
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Leuk ingericht, zeer vriendelijk personeel. We hebben een heel gezellige avond gehad met zijn vieren (twee kinderen van 11 en 15). Leuk dat die op deze manier allemaal dingetjes konden uitproberen. Het is echt een restaurant om rustig te zitten en de tijd te nemen voor alle verschillende smaken. Ook genoeg keus voor vegetariërs.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Top avond gehad met mijn geliefde.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Leuke eetgelegenheid met lekkere, kleine gerechten. Bediening was prima, alleen veel herrie van de tafel naast ons.
Margie V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben twee keer al heerlijk gegeten. Er is genoeg keuze en de nagerechtjes zijn subliem.
Alleen de porties van de gewone gerechten zijn wat aan de kleine kant.
Tako D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eten was heerlijk. Ruim voldoende en verrassend.
Wilfried V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Vriendelijk personeel. Werd héél goed afgestemd ivm een allergie. Heerlijk avondje gehad. Thanks
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
een minpuntje, de geluidsoverlast van het cafe ernaast wat met een tussendeur met elkaar verbonden is en opengaat wanneer er eten gebracht moet worden zeer storend door de daar harde muziek. De eigen rustige muziek van het restaurant is hierdoor niet te horen en je wil toch rustig zitten te eten en genieten en vooral zeker niet als een dronkemanspersoon daar vanuit zomaar het restaurant binnenkomt.
Hopenlijk is dit maar een incident en eenmalig.
Ondanks dit komen we zeker nog een keer terug. de rest was prima.
Mary M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goede kwaliteit eten en ontzettend aardig en attent personeel
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer gezellige en vriendelijke bediening. Leuke en sfeervolle inrichting, maar een klein beetje meer licht zou geen kwaad kunnen waar wij zaten (6-persoonstafel in het midden).

Met z’n zessen hebben we heel wat gerechtjes besteld, en alles voldeed aan de verwachtingen. De gefrituurde bloemkool, de dadels met spek en de truffelkroketjes zijn mijn favorieten. Ook de frieten zijn goed.
Voor ieder wat wils op de kaart, en dan nog genoeg om nog een keer langs te gaan en de rest te proeven :-)
V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heel erg leuk concept als je heel veel lekker vindt. Je kan proeven van heel veel verschillende gerechten. Ook voor de kleine als grote eters.
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Gezellig en lekker! Top avondje uit!
De tafel van Marion R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Goed eten, perfecte snelle bediening, redelijke prijs, lekkere muziek, geen fijne stoelen.
Joerian D.
Erg lekker gegeten met een snelle bediening
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Goed eten, ging ook in een goed tempo. Er is veel keuze op de menu kaart en aanpassingen aan je gerechten zijn ook mogelijk. Sommige gerechtjes hadden wel iets warmer mogen zijn maar op zich verder prima. Ik was met mijn vriend maar lijkt me erg leuk om hier met een grote groep te gaan eten.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Uitgebreide kaart met verschillende mogelijkheden. Wij gingen voordeveerassing Leuke formule taste & sharing. Rolstoelvriendelijk. Alleen koude wind van buitendeur tot midden in het restaurant.
saskis .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten, maar kregen ook de gelegenheid om lekker bij te kletsen. Niet opdringerig.

Taste en share was erg leuk en lekker !
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, alle kleine gerechtjes waren smakelijk, vers en mals. 1 gerechtje viel tegen, we mochten een andere uitkiezen maar wij zaten vol. Kregen we na afloop de koffie gratis. Fantastische service en zeer fijne bediening.
roelien K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een fijn concept met kleine hapjes. Altijd weer genieten. Goede prijskwaliteit verhouding en de bediening is prima, altijd even vriendelijk.