Happz

Meer informatie over restaurant Happz

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Erg rustig
Erg kort
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Gisteren hier taste en share gedaan, heerlijk gegeten, perfecte bediening, kortom een geslaagde avond. Heerlijke vis , vlees en super dessers
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Heel leuk concept wat ik voor het gemak omschrijf als luxe tapas. Leuke kaart met allerlei lekkere kleine gerechtjes voor 1 (taste) of 2 (share) personen. Vleesgerechten heerlijk mals, naar mijn eigen smaak iets teveel gefrituurde gerechten. Die zijn overigens wel heerlijk maar is puur vanwege de calorieën
Toetjes ook in hetzelfde concept, dus leuke kleine porties.

De inrichting en het personeel vond ik ool prima! Enige minpuntje vind ik dat er een soort koude stroom (waarschijnlijk uit een airco ofzo) langswaait. We zijn even snel van tafel gewisseld (we waren al vroeg) en daar hadden we er geen last van.

Overigens gaat het personeel heel leuk met kinderen om. Leuk kinderverassingsijsje en zelfs een kadootje! De kids vonden het top.

Wij gaan snel weer terug.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Erg leuk concept, je kunt alle gangen meerdere gerechten bestellen waardoor je veel gerechtjes kunt proeven. De porties zijn precies goed. De grill gerechten waren erg goed gemarineerd en mals.
Hans En Dona H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk van de kleine gerechten genoten, leuke keuze en snelle kundige bediening. Leuk terras, en afhankelijk van de hoeveelheid, niet duur. Bij de nagerechten moesten we ons echt inhouden. Aanrader dus, maar gelijk weer gereserveerd, nu met vrienden.
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Nadat we gehoord hadden dat de Gouden Pollepel van het AD bij Happz op bezoek was geweest en zeer positief was, nu zelf geprobeerd. Ja hoor: volledig terecht. Heerlijke verschillende kleine gerechtjes gegeten, en de prijs/kwaliteit-verhouding was hierbij uitstekend. De kroketjes met verschillende bijzondere vullingen vielen goed bij ons in de smaak en de mousse van paling, de kabeljauw in aluminiumfolie en de desserts: alles was heel lekker. Bediening was snel en netjes. Wij komen hier graag nog eens terug!
EduardM .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Het vernieuwde Happz is echt een aanwinst voor de regio. Het restaurant met een sfeervolle en warme inrichting serveert kleine hapjes. Er zijn hapjes om te delen en hapjes voor individueel proeven. Heel erg leuk en vooral erg lekker. Alle gerechtjes werden stuk voor stuk mooi gepresenteerd en nog belangrijker ze waren allemaal erg goed. Je merkt goed dat er met echt kwaliteitsproducten wordt gewerkt, dat verschil proef je. Die hoge kwaliteit zie je niet terug in de prijs, je kan heerlijk eten voor een heel schappelijke prijs. Ook leuk het verrassingsmenu van de chef, 3 gangen voor 27,50. Toen wij zijn wezen eten hadden ze als special naast de kaart een variatie aan huisgemaakte kroketten, erg leuke en verrassende combinaties. In de bediening leuke meiden en vooral lekker vlot en handig. Voor ons zeker een restaurant waar wij nog eens naartoe gaan.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Leuk tentje, eten niet top. Kip erg droog en niet smakelijk. Friet droge meelballetje. Eten en wijn erg gewoontjes. Prijzen aan de forse kant. Dames in de bediening vriendelijk.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Restaurant Friends is sinds een paar weken omgedoopt naar 'Happz', een restaurant met een geheel nieuw concept qua eetbeleving. Iedereen heeft het wel eens meegemaakt: je hebt je keuze gemaakt uit de menukaart, je bestelling gedaan en als het de tafel eenmaal heeft bereikt, had je toch liever of ook dat ze had wat je buurman, buurvrouw of tafelgenoot krijgt voorgeschoteld... Dat probleem bestaat niet meer bij Happz in Reeuwijk Dorp. Voor een meer dan schappelijke prijs kun je jezelf een avond lang kleine eetbare cadeautjes geven. Zie je iets lekkers? Dan wordt dat je volgende ronde! Wil een tafelgenoot iets proeven? Geen twijfel nodig je bestelt het gewoon nog een keer voor jezelf of om te delen. "Happz Taste & Share" heet het. Tapas, maar dan niet Spaans en met even anders.... Wij lieten ons XL verrassen door de Chef en kregen het volgende voorgeschoteld: een carpaccio, een heerlijk fris garnalencocktailtje, een mini ceasar salsa en een muligatawny kerriesoepje dat uitstekend op smaak was. Als hoofdgerechtjes kregen we een klein schaaltje boeuf stroganoff, varkenhaas met spinazie en mozzarella op een tuinkruiden saus, kip kerrie met mango en brie en kabeljauw in serrano nam met basilicum saus. Stuk voor stuk top gerechtjes! Tot slot serveerde men ons 4 kleine klassiekers: tiramisu, crème brûlée, bitterboekjes bavarois en mango parfait. Een super afsluiting...
Zeker voor herhaling vatbaar. Al was het alleen maar omdat de kaart nog zoveel meer te proeven bood!
Happz is het omrijden waard!
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Via Vakantieveiling hier genoten van een 3 gangen keuzemenu, prima locatie, vriendelijk personeel en gewoon lekker eten, met een leuke kaart, alles vers bereid, prima prijs-kwaliteit verhouding en wat zijn die Reeuwijkse plassen geweldig, zeker een omgeving om naar terug te komen, wij zijn alleen maar vriendelijke/behulpzame mensen tegen gekomen! Bedankt