Happz

Dorpsweg 30 2811 KJ Reeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Happz

Restaurant HAPPZ is een uniek concept waarbij de gasten kunnen genieten van verschillende proeverij gerechten. Er zijn 2 categorieën gerechten; de TASTE gerechten zijn individuele proeverijen en de SHARE gerechten zijn proeverijen gemaakt in deelbare porties. Voor de liefhebbers biedt HAPPZ ook een assortiment aan GRILL specialiteiten.

HAPPZ restaurant is onderdeel van Gasterij Vergeer en opgezet door familie Vergeer. Het restaurant is een passende toevoeging aan de bestaande horeca activiteiten van de familie. Al jaren staat Gasterij Vergeer bekend om hun feestlocatie en catering activiteiten en met het vernieuwde restaurant is het horeca bedrijf compleet.

Naast a la carte dineren kunt u bij ons ook terecht met groepen voor een lunch, diner of feest.

Meer informatie over restaurant Happz

• Kom je met de auto?
    Voor een mooie toeristische route adviseren wij afslag Reeuwijk te nemen. Houdt u niet van weilanden en water, neem dan afslag Gouda/Boskoop. De navigatie pakt daarna de juiste weg op. Parkeren kan op ons terrein en op het terrein van de naastgelegen ke

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Happz

H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij hebben voor het eerst gegeten bij Happz en dat is goed bevallen. Het eten was heerlijk en de bediening goed. Het interieur is sfeervol en de tafels staan niet te dicht bij elkaar, en geen harde muziek op de achtergrond. Zeker voor herhaling vatbaar, dus wij gaan er zeker nog een keer eten in de toekomst.
E V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
We komen hier regelmatig en het eren is altijd heerlijk. Nu weer een nieuwe menukaart dus was weer tijd. Lieve bediening en goede snelheid. We komen snel weer terug!
LM W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Lekker gegeten. De gerechtjes mogen van mij wat verrassender maar waren allen in orde. Share is echt heel leuk. Je wordt zo uitgedaagd om ook eens iets anders te proberen. Wachttijd heb ik voor redelijk gekozen omdat het niet beter kan en niet kort was maar juist helemaal goed !! Goede vrolijke en meedenkende bediening die mee gaan in een grapje. Er komt een 8 door het invullen van de blokjes maar het was een 9.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Lekker gegeten leuke avond gehad.
Hennie M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was een heerlijk etentje op een dorpse locatie een verrassend concept. Aanrader om nog eens terug te komen
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Een vriendelijk en gastvrij restaurant waar je lekker relaxed je tijd kan nemen om als je verzadigd naar huis gaat je alweer verheugd op de volgende keer...
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We vonden het gezellig
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
gezellig restaurant alwaar je eigenlijk zelf het tempo (deels) kan aangeven ... eten was heerlijk en de sfeer erg gezellig, beetje "huiskamer" gevoel .... wij bleven later wat langer "plakken maar ook dat was geen probleem.
Ellen F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben op het eenvoudige, gezellige terras gezeten en zijn dus niet binnen geweest. Het eten was gewoon goed, veel keuze en verzorgd opgediend. Ook voor vegetariërs is er genoeg keuze, alleen wordt vaak gebruik gemaakt van dezelfde ingrediënten. Dat zou wel wat spannender en gevarieerder mogen voor mij. Het meisje dat ons bediende was heel leuk en aardig. Kortom: een geslaagde avond!
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben lekker gegeten. Erg leuke gerechten en een leuk concept. Helaas liet de bediening, die overigens wel erg vriendelijke was, wat te wensen over. Het was niet druk, maar wij hebben behoorlijk op de drankjes en de gerechtjes moeten wachten, maar dat was het enige minpuntje.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wachttijd voor het eerste gerecht en tussen de hapjes door vonden wij te lang, want we waren ook met kinderen. Het eten was heerlijk
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Vlotte bediening en heerlijk gegeten!
Channa O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Veel keuze aan gerechtjes! Leuke ambiance en vooral geen stress!
Alie B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
De gerechten zijn gevarieerd en verrassend en heel lekker. Fijne keuken waar Happz trots op kan zijn.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Al meerdere keren bij Hapz gegeten en elke keer weer is de service prima en het eten fantastisch. Een echte aanrader. Ook elke keer wat andere gerechten op het menu.
Siny C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wat een leuk concept verschillende gerechtjes in vier rondes....leuk opgediend en vriendelijk personeel...en het smaakt heerlijk!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gezellig uitgebreid gegeten met vrienden.
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Leuk ingericht, zeer vriendelijk personeel. We hebben een heel gezellige avond gehad met zijn vieren (twee kinderen van 11 en 15). Leuk dat die op deze manier allemaal dingetjes konden uitproberen. Het is echt een restaurant om rustig te zitten en de tijd te nemen voor alle verschillende smaken. Ook genoeg keus voor vegetariërs.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Top avond gehad met mijn geliefde.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Leuke eetgelegenheid met lekkere, kleine gerechten. Bediening was prima, alleen veel herrie van de tafel naast ons.