Happz

Dorpsweg 30 2811 KJ Reeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Happz

Restaurant HAPPZ is een uniek concept waarbij de gasten kunnen genieten van verschillende proeverij gerechten. Er zijn 2 categorieën gerechten; de TASTE gerechten zijn individuele proeverijen en de SHARE gerechten zijn proeverijen gemaakt in deelbare porties. Voor de liefhebbers biedt HAPPZ ook een assortiment aan GRILL specialiteiten.

HAPPZ restaurant is onderdeel van Gasterij Vergeer en opgezet door familie Vergeer. Het restaurant is een passende toevoeging aan de bestaande horeca activiteiten van de familie. Al jaren staat Gasterij Vergeer bekend om hun feestlocatie en catering activiteiten en met het vernieuwde restaurant is het horeca bedrijf compleet.

Naast a la carte dineren kunt u bij ons ook terecht met groepen voor een lunch, diner of feest.

Meer informatie over restaurant Happz

• Kom je met de auto?
    Voor een mooie toeristische route adviseren wij afslag Reeuwijk te nemen. Houdt u niet van weilanden en water, neem dan afslag Gouda/Boskoop. De navigatie pakt daarna de juiste weg op. Parkeren kan op ons terrein en op het terrein van de naastgelegen ke

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Happz

V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heel erg leuk concept als je heel veel lekker vindt. Je kan proeven van heel veel verschillende gerechten. Ook voor de kleine als grote eters.
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Gezellig en lekker! Top avondje uit!
De tafel van Marion R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Goed eten, perfecte snelle bediening, redelijke prijs, lekkere muziek, geen fijne stoelen.
Joerian D.
Erg lekker gegeten met een snelle bediening
kim V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Goed eten, ging ook in een goed tempo. Er is veel keuze op de menu kaart en aanpassingen aan je gerechten zijn ook mogelijk. Sommige gerechtjes hadden wel iets warmer mogen zijn maar op zich verder prima. Ik was met mijn vriend maar lijkt me erg leuk om hier met een grote groep te gaan eten.
kees B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Uitgebreide kaart met verschillende mogelijkheden. Wij gingen voordeveerassing Leuke formule taste & sharing. Rolstoelvriendelijk. Alleen koude wind van buitendeur tot midden in het restaurant.
saskis .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten, maar kregen ook de gelegenheid om lekker bij te kletsen. Niet opdringerig.

Taste en share was erg leuk en lekker !
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, alle kleine gerechtjes waren smakelijk, vers en mals. 1 gerechtje viel tegen, we mochten een andere uitkiezen maar wij zaten vol. Kregen we na afloop de koffie gratis. Fantastische service en zeer fijne bediening.
roelien K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een fijn concept met kleine hapjes. Altijd weer genieten. Goede prijskwaliteit verhouding en de bediening is prima, altijd even vriendelijk.
Marscha G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We waren er op een rustige avond. Menu is ons duidelijk en vriendelijk uitgelegd door het personeel. We hebben heerlijk gegeten van de verschillende gerechten!
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Superleuk, lekker en gezellig restaurant! !
Lieve meiden in de bediening.
Leuke opzet qua menu.
Aanrader dus!!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Ruime keuze, goede en vriendelijke bediening, kleine porties waardoor je veel verschillende gerechten kan proeven (taste and share systeem).
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heel leuk restaurant met ontzettend vriendelijke bediening en heerlijk eten dat ook nog vriendelijk is geprijsd.
Karla V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Voorgerecht en dessert top! Hoofgerechtjes veel vlees, mag iets gevarieerder. Supergoede meedenkende mensen! ????????
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat een heerlijke avond, vanavond bij Happz in Reeuwijk! Erg gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten en een fijne avond gehad. Ons gezelschap van 6 had het allemaal naar hun zin; van mijn 7-jarige dochter tot onze 81-jarige huisvriendin. Complimenten en hartelijke groeten, Vera en Remco en kids
LM W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goede ervaring. Mooi opgemaakte en lekkere gerechtjes. Voldoende voor een maaltijd. Wachttijd ook in overleg met de tafel ! Vriendelijk personeel. minpuntje de flammkuchen was zonder creme freche.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goede bediening.en zeer goed eten
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wat een ontzettend leuk restaurant! Zeer vriendelijke en vrolijke dames die ons bedienden. Ook erg kindvriendelijk. Heerlijke en prachtig verzorgde gerechten, hoewel het menu voor ons uiteindelijk wel wat veel was. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker terug naar HAPPZ!
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het concept van kleine gerechtjes is leuk! We hebben ons laten verrassen en de keuze aan de chef gelaten. We kregen drie gangen met drie gerechtjes. Heerlijk en voldoende. Inclusief wijn, koffie en wat extra's voor de goede en aardige bediening betaalden we na een fijne avond 40 euro per persoon. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.
EduardM .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ik ben vaste klant van dit restaurant en ze stellen me nooit teleur. Ze serveren heerlijke hapjes en de bediening is altijd erg vriendelijk. De kwaliteit is erg goed en ze wisselen regelmatig de menukaart, wel fijn voor mij omdat ik vaker komt. Ik ga snel weer terug!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik zocht een restaurant in de buurt van Gouda om met Amerikaanse vrienden te eten en zowel de menukaart als de omgeving sprak me aan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit keer geen recensies op Iens heb bekeken, dus Happz was een grote verrassing! Een pluspunt was ook dat er een Engels-talige menukaart was.

We hebben gekozen voor de spiezen i.p.v.. de kleine hapjes en ik weet nu al dat we terug zullen komen voor een avondje met kleine hapjes.

Gezellige inrichting, zeer vriendelijk en attent personeel. We begonnen met een heerlijk versgebakken broodje met smeersels. Het eten was heerlijk, zalmspies, gambaspies, maar ook de varkenshaas. Mooie presentatie en lekkere patat met mayonaise en voor de Amerikaanse gasten met ketchup ;)