Happz

Dorpsweg 30 2811 KJ Reeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Happz

Restaurant HAPPZ is een uniek concept waarbij de gasten kunnen genieten van verschillende proeverij gerechten. Er zijn 2 categorieën gerechten; de TASTE gerechten zijn individuele proeverijen en de SHARE gerechten zijn proeverijen gemaakt in deelbare porties. Voor de liefhebbers biedt HAPPZ ook een assortiment aan GRILL specialiteiten.

HAPPZ restaurant is onderdeel van Gasterij Vergeer en opgezet door familie Vergeer. Het restaurant is een passende toevoeging aan de bestaande horeca activiteiten van de familie. Al jaren staat Gasterij Vergeer bekend om hun feestlocatie en catering activiteiten en met het vernieuwde restaurant is het horeca bedrijf compleet.

Naast a la carte dineren kunt u bij ons ook terecht met groepen voor een lunch, diner of feest.

Meer informatie over restaurant Happz

• Kom je met de auto?
    Voor een mooie toeristische route adviseren wij afslag Reeuwijk te nemen. Houdt u niet van weilanden en water, neem dan afslag Gouda/Boskoop. De navigatie pakt daarna de juiste weg op. Parkeren kan op ons terrein en op het terrein van de naastgelegen ke

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Happz

Bas R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We vonden het gezellig
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
gezellig restaurant alwaar je eigenlijk zelf het tempo (deels) kan aangeven ... eten was heerlijk en de sfeer erg gezellig, beetje "huiskamer" gevoel .... wij bleven later wat langer "plakken maar ook dat was geen probleem.
Ellen F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben op het eenvoudige, gezellige terras gezeten en zijn dus niet binnen geweest. Het eten was gewoon goed, veel keuze en verzorgd opgediend. Ook voor vegetariërs is er genoeg keuze, alleen wordt vaak gebruik gemaakt van dezelfde ingrediënten. Dat zou wel wat spannender en gevarieerder mogen voor mij. Het meisje dat ons bediende was heel leuk en aardig. Kortom: een geslaagde avond!
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben lekker gegeten. Erg leuke gerechten en een leuk concept. Helaas liet de bediening, die overigens wel erg vriendelijke was, wat te wensen over. Het was niet druk, maar wij hebben behoorlijk op de drankjes en de gerechtjes moeten wachten, maar dat was het enige minpuntje.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wachttijd voor het eerste gerecht en tussen de hapjes door vonden wij te lang, want we waren ook met kinderen. Het eten was heerlijk
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Vlotte bediening en heerlijk gegeten!
Channa O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Veel keuze aan gerechtjes! Leuke ambiance en vooral geen stress!
Alie B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
De gerechten zijn gevarieerd en verrassend en heel lekker. Fijne keuken waar Happz trots op kan zijn.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Al meerdere keren bij Hapz gegeten en elke keer weer is de service prima en het eten fantastisch. Een echte aanrader. Ook elke keer wat andere gerechten op het menu.
Siny C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wat een leuk concept verschillende gerechtjes in vier rondes....leuk opgediend en vriendelijk personeel...en het smaakt heerlijk!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gezellig uitgebreid gegeten met vrienden.
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Leuk ingericht, zeer vriendelijk personeel. We hebben een heel gezellige avond gehad met zijn vieren (twee kinderen van 11 en 15). Leuk dat die op deze manier allemaal dingetjes konden uitproberen. Het is echt een restaurant om rustig te zitten en de tijd te nemen voor alle verschillende smaken. Ook genoeg keus voor vegetariërs.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Top avond gehad met mijn geliefde.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Leuke eetgelegenheid met lekkere, kleine gerechten. Bediening was prima, alleen veel herrie van de tafel naast ons.
Margie V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben twee keer al heerlijk gegeten. Er is genoeg keuze en de nagerechtjes zijn subliem.
Alleen de porties van de gewone gerechten zijn wat aan de kleine kant.
Tako D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eten was heerlijk. Ruim voldoende en verrassend.
Wilfried V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Vriendelijk personeel. Werd héél goed afgestemd ivm een allergie. Heerlijk avondje gehad. Thanks
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
een minpuntje, de geluidsoverlast van het cafe ernaast wat met een tussendeur met elkaar verbonden is en opengaat wanneer er eten gebracht moet worden zeer storend door de daar harde muziek. De eigen rustige muziek van het restaurant is hierdoor niet te horen en je wil toch rustig zitten te eten en genieten en vooral zeker niet als een dronkemanspersoon daar vanuit zomaar het restaurant binnenkomt.
Hopenlijk is dit maar een incident en eenmalig.
Ondanks dit komen we zeker nog een keer terug. de rest was prima.
Mary M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goede kwaliteit eten en ontzettend aardig en attent personeel
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer gezellige en vriendelijke bediening. Leuke en sfeervolle inrichting, maar een klein beetje meer licht zou geen kwaad kunnen waar wij zaten (6-persoonstafel in het midden).

Met z’n zessen hebben we heel wat gerechtjes besteld, en alles voldeed aan de verwachtingen. De gefrituurde bloemkool, de dadels met spek en de truffelkroketjes zijn mijn favorieten. Ook de frieten zijn goed.
Voor ieder wat wils op de kaart, en dan nog genoeg om nog een keer langs te gaan en de rest te proeven :-)