Happyhappyjoyjoy

joep83 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Meggie T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij happyhappyjoyjoy! We hadden niet gereserveerd maar omdat we rond half 7 kwamen kregen we toch nog een plekje aan een tafel i.p.v. aan de bar. Erg attent! De bediening was aardig en super relaxed. Best knap in al die drukte. De zaak is erg groot maar wij zaten helemaal voorin en kwamen hier pas achter toen een van ons naar het toilet moest achter in het restaurant. Wij kregen dus een intiemere impressie, wat fijn was. We hebben gesmuld van het eten. De boa's en curry met jasmijnrijst waren heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug bij happyhappyjoyjoy!
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hadden deze avond een erg vriendelijke ober, heel attent en grappig. Zaak ziet er sfeervol uit! Gerechten zijn ok, maar duur voor wat je krijgt. Alle kleine hapjes stapelen snel op qua prijs, terwijl de kwaliteit niet spectaculair is.
Marreke P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Bestelde de Vietnamese salade. Wat een teleurstelling.
Geen krab maar steenkoude surimi. Te veel pinda's. Had heimwee naar Berlijn. Grote porties met heel veel lekkers. Kroepoek en saus zeer lekker
Q C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Restaurant met een goede sfeer, echt een gezellige tent! Service kan beter, erg gehaast. Het eten is iets aan de dure kant voor de kleine porties. Met erge honger zou ik hier niet zitten maar voor een hapje en drankje is het zeker een aanrader!
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Al een aantal keer bij Happy Happy Joy Joy geweest, eten is super, het decor en sfeer is heel goed maar de service blijft achter. Je moet echt de aandacht trekken om iets te kunnen bestellen. Laatste keer zaten we aan de bar en werd er niemand aan de bar geholpen. Ook werd de rekening in onze half-lege borden gegooid en werd er niks meegenomen. We voelden ons niet erg welkom en ik hoop dat de service erop vooruit gaat want verder is het eten heerlijk!
Tastyservice T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Deze plek heeft zijn naam eer aan gedaan. Wat werden wij hier happy van. Veel over gehoord, bekend met het concept maar nog niet geprobeerd.

We werden vriendelijk welkom geheten en geplaatst aan de bar. De uitleg van het concept was duidelijk en rustig waardoor we ons meteen welkom en gewaardeerd voelden in een restaurant wat helemaal vol zat en best rumoerig was (Vrijdagavond, geen verassing). Gin-tonics arriveerden snel en waren goed.

Wij bestelden edamame, dumplings, curry met jasmijnrijst, viskoekjes en inktvis. Stuk voor stuk goede kwaliteit, en werd snel geserveerd. Niks op aan te merken. Koffie na het eten was ook prima. De service was fantastisch, knap om onder zoveel druk nog steeds zo vriendelijk, rustig en gastvrij de gasten te woord te kunnen staan.

Tot snel!
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Enthourage: vrolijk, kleurrijk, muziek past daar bij.
Menukaart: veel dranken maar niet veel keus in dinermaaltijden, ook toetjeskeus is nagenoeg nihil.
Kwaliteit maaltijden: Lekker, maar niet bijzonder of verrassend lekker. Echt veel te kleine porties, geserveerd op onpraktisch kleuterservies. Daarom nog dim-sums besteld waarvoor men rond €3 per stuk durft te vragen. Dat vind ik echt niet kunnen. Ik geef graag moeiteloos uit voor etentjes maar ik wil wel waar voor mijn geld. In dit restaurant ging zelfs ik rekenen, de prijs kwaliteit-verhouding is hier m.i. echt beroerd.
Bediening: soep en hoofdmaaltijd werden tegelijk geserveerd waardoor het mini hoofdmaaltijdje koud was.
Ik denk niet dat mensen hier voor een tweede keer gaan eten, zeker Aziaten niet.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eerder in Oost, nu in West gegeten. Supergoed ontvangen en geserviced door Don en zijn collega's. Mosselen en kipgerecht, dim sum, tempura, gado gado: heerlijk! Lekkere witte wijn ook (verdecho). Ik ben erg dol op het dessert van rijstepap in kokosmelk en gekaramelliseerde ananas met kaneel. De doggybag met een extra portie werd erg gewaardeerd.
Hester G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met een grote groep op een donderdag avond gegeten. De tent was afgeladen vol. Hapjes waren lekker en kwamen verrassend snel op tafel. Erg lekker. Bediening voor de drankjes was niet heel oplettend en traag, hier moet zeker iets aan veranderen (alleen alleen vanwege de gemiste omzet). Sfeer en aankleding heel leuk, wel druk en gezellig.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heel gezellig gegeten gisteren met wat vrienden. Service is heel vlot en gezellig, sfeer was goed, want de inrichting is leuk en de tent is zelfs op een dinsdagavond helemaal gevuld, en het eten was echt top! Elk hapje smaakte lekker en zeer verschillend.
Ze hadden eigenlijk alleen normale pils (veel uit azie zoals Tsang bier) voor 5 euro-prijzen, en dan niet eens van de tap. Hun eigen hophop bier was dan wel de moeite waard.
Aanrader voor iedereen die wat gezelligheid en drukte wilt opzoeken.
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Super warm welkom! De gerechtjes kwamen snel en de meeste waren lekker, alleen de gehaktballetjes waren een beetje droog, de rijstpudding was heerlijk en beter dan die in oost. Er ging iets mis, maar dit werd direct goed opgelost door de lange blonde leidinggevende. Al met al heerlijk avondje uit eten.
KC ..
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
De hapjes zijn niet goedkoop en verrassend klein. De hapjes zelf zijn wel oké, niet heel lekker, maar zeker niet vies. Bediening is chaotisch.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. De hapjes zijn lekker, maar veel te duur. Inrichting ziet er heel leuk uit, helaas is de bediening erg traag en niet oplettend. Al met al geen goeie ervaring. Wij zouden er niet nog een keer gaan eten, voor hetzelfde geld eet je ergens anders veel beter en wordt je fijner bediend.
SunshineAms .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Een aantal hapjes is erg smakelijk. Veel zijn niet meer dan standaard, maar dan voor de die prijzen? De prijs kwaliteit is wel erg ver te zoeken. Men adviseert 4 hapjes p.p. te nemen als volledig diner. Wij kwamen uit op 3,5 p.p. en hebben heel weinig gedronken. 35,- p.p.

De bediening is langszaam. Sommige zijn vriendelijk, andere gooien de gerechten op tafel, zonder even te informeren wat het nou precies is. Vind ik toch wel belangrijk bij dit concept.

Concept komt niet goed uit de voeten door de langszame en onregelmatige servering. Wij keken met zijn 8 en naar 2 belachelijk kleine kommetjes gebakken rijst aan voor 15 min, voordat er andere gerechten bijkwamen.

Mijn conclusie: eten is de prijs niet waard. Concept heeft in deze uitvoering weinig waarde. Voor groepen is het zeer aan te raden het standaard menu te nemen ipv a la carte
Neni .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We hadden hoge verwachtingen. Helaas vond ik het nogal tegenvallen. Bij binnenkomst was het erg chaotisch. Inrichting en aankleding zijn erg leuk, dat sprak ons erg aan! De bediening was erg gehaast en het systeem van bestellen is niet echt efficient. Als nieuwkomers hadden wij graag een kleine introductie gehad, want met zoveel lekkers op de kaart is lastig kiezen. Op een paar na was de bediening niet echt toegankelijk. Je moet flink moeite doen om de aandacht te trekken en om een drankje te kunnen bestellen. Ook straalden de meesten niet bepaald plezier in het werk uit..

Het eten was erg wisselend. De buns waren erg vettig. Vettig vlees plus te veel mayonaise maakten het dat alle smaken wegvielen achter de vettigheid. De Thaise viskoekjes waren ook sponzig maar droog tegelijk, niet lekker. Jammer.. Ook de loempia's vielen erg tegen voor al in prijs-kwaliteit verhouding, prijzen van 5,00 tot 7,75 (!) voor 2 stuks. Bij de vietnamese loempia hadden we verwacht dat het de 'rauwe' versie zou zijn maar het was gewoon een gefrituurde die je ook bij een kraampje op de markt kunt verwachten.

De dim-sums en gyoza's waren wel smakelijk. Eigenlijk werd het bij de 'hoofdgerechtjes' beter. De Gado Gado was uitstekend, evenals de char siew. De Ayam Rica was lekker gemarineerd en mooi mals! De Mango Bao is als dessert echt een aanrader!

De ervaring was wisselend. Toch is het mede door de niet toegankelijke bediening en de scheve prijs-kwaliteit verhouding niet een plek waar ik nog naar toe zal gaan.
Culifreak23 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Echt een leuke zaak om te zien maar we schrokken ons een ongeluk van de rekening. Ze adviseren lekker gerechten te delen maar uiteindelijk tikt dat enorm aan. Veel te duur voor wat je krijgt en voor de kwaliteit. Wel lekker maar echt niet bijzonder. Wel een leuke inrichting! Past goed bij het concept en is vernieuwend.
jorkselm .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Het eten is erg lekker maar de service is ronduit slecht. De bediening is op een enkele uitzondering na, ongeïnteresseerd, arrogant en chagrijnig. Slechter dan dit, heb ik het zelden meegemaakt in Amsterdam. En dat wil wat zeggen want ik woon er al mijn hele leven.
fever .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Wat een ontzettend gave tent! Al een tijdje stond dit op onze lijst van restaurants die we nog willen bezoeken. Maar heel eerlijk ik sta ook erg sceptisch tegenover al die media hype acties van tv koks die snel hun slaatje eruit willen slaan. Zeker meneer Jaspers behoort niet tot mijn favorieten.

Maar oh mijn god. Ontvangst:top! Vriendelijke en ervaren dame die wist wat ze deed en de kaart goed kende. Eindelijk geen size zero meisje die verveeld om zich heen staart maar juist dame die haar vak verstaat! Chapeau!

Dan de inrichting: geweldig geweldig geweldig. Je waant je gelijk in Azië (enige wat wij misten was wat canton pop of iets van muziek).

Maar allerbelangrijkste: het ETEN. Je wagen aan dim Sims als Nederlander is uitdagend zo niet culinaire zelfmoord maar het was werkelijk fantastisch. Alles klopte, de fried squid was heerlijk krokant van buiten maar toch zacht van binnen, de ha kau/siu mei op en top, dan dat geweldige panden dessert..... Ga het proeven.

Prijs kwaliteit ruim in orde! Wij zijn fan met hoofdletters.
Do E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gisteravond bij happy happy joy joy gegeten.
We waren er al een tijdje nieuwsgierig naar.
Maar helaas viel alles erg tegen.
Het eten is echt niet bijzonder!
(bij de meeste Thaise of Vietnamese restaurantjes in Amsterdam eet je echt veel lekkerder en goedkoper dan bij hhjj)
Prijs kwaliteit staat totaal niet in verhouding met elkaar.
Porties zijn klein en prijzig.
Wij hadden veel meer van dit reastaurant verwacht, zeker omdat Julius Jaspers zijn naam hieraan verbonden heeft.
Heel jammer.
Bediening was wel heel aardig.