Happyhappyjoyjoy West

6,9
7,1
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
In totaal 3 keer bij dit restaurant geweest en de derde keer was absoluut de laatste keer. Bij het eerste bezoek werden we aan de bar gezet (we hadden niet gereserveerd dus dat begrepen we), helaas wel aan het stuk waar de glazen werden gespoeld en de spetters ons helaas geregeld ook raakte...heel apart. Bij navraag zouden we later aan een tafeltje worden geplaatst, nooit meer iets van gehoord. Bij het tweede bezoek was alles prima maar niet meer dan dat (behalve de slechte prijs/kwaliteit verhouding). De derde keer was de kip zo droog, bizar. Terug gestuurd (na 4x zwaaien werden we eindelijk opgemerkt) naar de keuken waar we (na 10 min) heel vriendelijk de keuze kregen voor een nieuwe portie waar we voor bedankte aangezien we intussen al een ander gerecht hadden besteld (wat helaas ook niet smakelijk was). Jammer om later te zien dat de kippenvleugeltjes gewoon op de rekening staan....niet erg netjes als het eten absoluut beneden maat is. Bediening leek het ook te druk te hebben om te vragen of alles naar wens was anders had ik zeker aangegeven van niet (of nog een drankje besteld). Helaas de laatste keer geweest en ik raad het anderen ook zeker niet aan, jammer.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Vanavond hier gegeten met 5 vriendinnen. Kwamen allemaal 1 voor 1 binnendruppelen. Maar dat maakte voor de bediening niets uit. Direct werd er naar de bestelling geinformeerd en een drankje geserveerd . Allemaal even vlot en vriendelijk. Wat hapjes als voorafje: loempia-tjes, groente tempura, inktvis, viskoekjes . Allemaal lekker behalve de squid - die was wat te melig/smakeloos . Ondertussen bleef onze lieve Claudia zoals de dame van de bediening heette af en aan lopen voor drankjes, bijvullen van kroepoek mandje en nog een zoveelste karaf kraanwater. Daarna nog wat losse gerechtjes besteld waaronder chicken curry met rijst die erg lekker was! Het was een gezellige avond en er hing een prettige sfeer. Volgende keer wat meer tijd om wat meer uit te proberen hopelijk. 'Kom hier zeker terug! Dank Claudia & Team!
Pauli B .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gaan eten met mede liefhebbers van de Oosterse keuken. Zelf kom ik al 20 jaar in het verre oosten en vond de details van de inrichting van het restaurant zeer treffend. Zeker geen goedkope poging tot imitatie van. Ik had voor aanvang de recensies hier gelezen wat me, zeker wat betreft de waardering van de service, toch wat zorgen baarde. Ik kan achteraf zeggen dat de service top was, duidelijk in de uitleg, attent en snel. De hapjes kwamen snel, mooi tempo. Idd, de hapjes waren lekker maar hadden niet echt een wow gehalte. Al met al een leuke avond in een leuk ingericht restaurant. Volgend bezoek zal echter wel even op zich laten wachten aangezien er nog veel meer te ontdekken valt in West.
asdkjf D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Leuk voor een keer maar verder niet de moeite waard. Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. De meeste gerechten waren wel aardig maar heel standaard, slechts enkele gerechten scoorden wat mij betreft hoger dan een 6. (de ramen) Voor dat geld eet ik liever ergens anders. Bediening wel vriendelijk maar incompetent.
Marlous E.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Eten bij happy happy joy joy viel ons enorm tegen! Het restaurant gedeelte met de zittende tafeltjes ziet er gezellig uit. Ondanks dat we gereserveerd hadden werden we in een oververlichte serre hok geplaatst aan hoge tafels waar de sfeer overeenkomt met een snackbar. De bediening was voldoende maar niet al te speciaal. De portiegrootte in verhouding met de prijs is schandalig. Mijn partner was ondertussen allang uitgegeten totdat mijn eten eindelijk kwam. Daarnaast vond ik de hapjes vies tegenvallen. Ik had meer verwacht vooral door alles wat ik erover gehoord had. Het is totaal geen aanrader en we komen er ook niet meer terug, helaas.
Karien V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Op vrijdagavond hier gegeten en wat een feestje! Superleuke bediening, lekkere gerechtjes en bijzondere drankjes... De porties zijn wat klein, de prijzen veel te hoog, maar de smaak maakt veel goed. De steamed buns zijn om je vingers bij op te eten. Zeker een plek om terug te komen, maar eerst weer even sparen...
Ilona T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Op donderdagavond met een vriendin hier gegeten. We kwamen zonder gereserveerd te hebben binnen maar er werd toch een leuk tafeltje voor ons gevonden. Van tevoren werd gemeld dat het tafeltje om 20:00 uur weer vrij moest zijn voor een reservering, maar dat was voor ons geen probleem. Meedenkende en vriendelijke bediening dus. Wel moesten we een aantal keer "om aandacht vragen" als we wilden bestellen, dat was wel een minpunt.

De gerechten variëren in formaat. Dit wordt van tevoren ook aangegeven: de rijst- en noodlegerechten zijn een slag groter dan de rest. Wij hadden allebei aan drie gerechten meer dan voldoende (dim sum, bao bun en een rijstgerecht). Alles was ontzettend lekker! Zeker de bao met pekingeend was super.

Het decor is druk maar erg leuk. De parapluutjes aan het plafond zijn leuk bedacht. Al met al hebben wij hier heerlijk gegeten en we komen hier zeker terug.
annelies V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Verschrikkelijke bediening, totaal niet vriendelijk of behulpzaam. Dit was 1 jongen die totaal geen zin had om ons te bedienen wat overduidelijk te zien was. We voelde ons door hem totaal niet welkom. We hebben lang moeten wachten en het eten was het geld ook absoluut niet waard. Ik zou dit restaurant echt aan niemand aanraden.
joep83 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Keuken prima, maar prijs-kwaliteit zozo. Bovendien was een jongen van het bedienend personeel vandaag verbazingwekkend onaardig. Toen ik na 30 minuten vroeg of hij een tijdsindicatie kon geven mbt de bestelde buns kwam hij terug met de rekening van de andere gerechtjes die we 20 minuten eerder al op hadden. Hij had het gerecht gecancelled, zonder ons de indicatie te geven. Verbouwereerd en met de bon onder onze neus geschoven, was de gemoedelijkheid verdwenen. Geen aanrader dus!
Meggie T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij happyhappyjoyjoy! We hadden niet gereserveerd maar omdat we rond half 7 kwamen kregen we toch nog een plekje aan een tafel i.p.v. aan de bar. Erg attent! De bediening was aardig en super relaxed. Best knap in al die drukte. De zaak is erg groot maar wij zaten helemaal voorin en kwamen hier pas achter toen een van ons naar het toilet moest achter in het restaurant. Wij kregen dus een intiemere impressie, wat fijn was. We hebben gesmuld van het eten. De boa's en curry met jasmijnrijst waren heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug bij happyhappyjoyjoy!
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hadden deze avond een erg vriendelijke ober, heel attent en grappig. Zaak ziet er sfeervol uit! Gerechten zijn ok, maar duur voor wat je krijgt. Alle kleine hapjes stapelen snel op qua prijs, terwijl de kwaliteit niet spectaculair is.
Marreke P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Bestelde de Vietnamese salade. Wat een teleurstelling.
Geen krab maar steenkoude surimi. Te veel pinda's. Had heimwee naar Berlijn. Grote porties met heel veel lekkers. Kroepoek en saus zeer lekker
Q C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Restaurant met een goede sfeer, echt een gezellige tent! Service kan beter, erg gehaast. Het eten is iets aan de dure kant voor de kleine porties. Met erge honger zou ik hier niet zitten maar voor een hapje en drankje is het zeker een aanrader!
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Al een aantal keer bij Happy Happy Joy Joy geweest, eten is super, het decor en sfeer is heel goed maar de service blijft achter. Je moet echt de aandacht trekken om iets te kunnen bestellen. Laatste keer zaten we aan de bar en werd er niemand aan de bar geholpen. Ook werd de rekening in onze half-lege borden gegooid en werd er niks meegenomen. We voelden ons niet erg welkom en ik hoop dat de service erop vooruit gaat want verder is het eten heerlijk!
Tastyservice T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Deze plek heeft zijn naam eer aan gedaan. Wat werden wij hier happy van. Veel over gehoord, bekend met het concept maar nog niet geprobeerd.

We werden vriendelijk welkom geheten en geplaatst aan de bar. De uitleg van het concept was duidelijk en rustig waardoor we ons meteen welkom en gewaardeerd voelden in een restaurant wat helemaal vol zat en best rumoerig was (Vrijdagavond, geen verassing). Gin-tonics arriveerden snel en waren goed.

Wij bestelden edamame, dumplings, curry met jasmijnrijst, viskoekjes en inktvis. Stuk voor stuk goede kwaliteit, en werd snel geserveerd. Niks op aan te merken. Koffie na het eten was ook prima. De service was fantastisch, knap om onder zoveel druk nog steeds zo vriendelijk, rustig en gastvrij de gasten te woord te kunnen staan.

Tot snel!
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Enthourage: vrolijk, kleurrijk, muziek past daar bij.
Menukaart: veel dranken maar niet veel keus in dinermaaltijden, ook toetjeskeus is nagenoeg nihil.
Kwaliteit maaltijden: Lekker, maar niet bijzonder of verrassend lekker. Echt veel te kleine porties, geserveerd op onpraktisch kleuterservies. Daarom nog dim-sums besteld waarvoor men rond €3 per stuk durft te vragen. Dat vind ik echt niet kunnen. Ik geef graag moeiteloos uit voor etentjes maar ik wil wel waar voor mijn geld. In dit restaurant ging zelfs ik rekenen, de prijs kwaliteit-verhouding is hier m.i. echt beroerd.
Bediening: soep en hoofdmaaltijd werden tegelijk geserveerd waardoor het mini hoofdmaaltijdje koud was.
Ik denk niet dat mensen hier voor een tweede keer gaan eten, zeker Aziaten niet.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eerder in Oost, nu in West gegeten. Supergoed ontvangen en geserviced door Don en zijn collega's. Mosselen en kipgerecht, dim sum, tempura, gado gado: heerlijk! Lekkere witte wijn ook (verdecho). Ik ben erg dol op het dessert van rijstepap in kokosmelk en gekaramelliseerde ananas met kaneel. De doggybag met een extra portie werd erg gewaardeerd.
Hester G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met een grote groep op een donderdag avond gegeten. De tent was afgeladen vol. Hapjes waren lekker en kwamen verrassend snel op tafel. Erg lekker. Bediening voor de drankjes was niet heel oplettend en traag, hier moet zeker iets aan veranderen (alleen alleen vanwege de gemiste omzet). Sfeer en aankleding heel leuk, wel druk en gezellig.
robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heel gezellig gegeten gisteren met wat vrienden. Service is heel vlot en gezellig, sfeer was goed, want de inrichting is leuk en de tent is zelfs op een dinsdagavond helemaal gevuld, en het eten was echt top! Elk hapje smaakte lekker en zeer verschillend.
Ze hadden eigenlijk alleen normale pils (veel uit azie zoals Tsang bier) voor 5 euro-prijzen, en dan niet eens van de tap. Hun eigen hophop bier was dan wel de moeite waard.
Aanrader voor iedereen die wat gezelligheid en drukte wilt opzoeken.
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Super warm welkom! De gerechtjes kwamen snel en de meeste waren lekker, alleen de gehaktballetjes waren een beetje droog, de rijstpudding was heerlijk en beter dan die in oost. Er ging iets mis, maar dit werd direct goed opgelost door de lange blonde leidinggevende. Al met al heerlijk avondje uit eten.