Happyhappyjoyjoy West

7,2

Jouw recensie over het restaurant Happyhappyjoyjoy West

Iris K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst in vrolijke kleurrijke zaak. Begonnen met pittige cocktail, daarna heerlijke Tom Ka Kai, viskoekjes, pangsit, gyoza’s zelfs 2x besteld! Lekker potje thee bij gedronken, waarvan uitgebreide kaart. Plekken bij het raam beetje fris, dus als koukleum daar niet gaan zitten. Zeer aardige en adequate bediening, veel allemaal even aardig personeel, dus absoluut een aanrader!!
J@P B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Leuke ambiance. Bij binnenkomst door een vriendelijke dame meteen een tafel aangewezen gekregen en voor de rest snel en adequaat bediend...
Het eten was wellicht iets aan de fantasieloze kant, maar smaaktechnisch in orde!
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Helaas staat de leuke en gekke inrichting in scherp contrast met de fantasieloze gerechten (laffe loempia’s, smakeloze mosselen, saaie curry). De broodjes Pekingeend zijn een zeldzame uitzondering. Jammer. Hier hoeven we niet meer terug te komen.
YMLL .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik vond dat de gerechten ver overpriced waren voor wat je krijgt. Ik had de nr 40 pho besteld van €9,50 en het was serieus een klein kommetje die je in 1 grote hap op hebt. Voor 10-12€ krijg je bij bijv little saigon een hele grote kom dat gelijk staat als een maaltijd. De pho zelf bestond uit hele dunne noodles en rare bouillon, echt niet vergelijkbaar met echte pho!!! De porties van de andere gerechten waren ook extreem klein en waren helemaal niet bijzonder van smaak. Ik denk dat de drukte komt door de sfeer of iets want het kan echt niet door het ''lekkere'' eten komen.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk. Leuke sfeer, eten prima (Okay 1 gerecht viel tegen), prijs-kwaliteit-prestatie is uitstekend. Jammer dat het alleen in Amsterdam zit. Utrecht misschien een overweging waard Meneer J.J.?
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
In totaal 3 keer bij dit restaurant geweest en de derde keer was absoluut de laatste keer. Bij het eerste bezoek werden we aan de bar gezet (we hadden niet gereserveerd dus dat begrepen we), helaas wel aan het stuk waar de glazen werden gespoeld en de spetters ons helaas geregeld ook raakte...heel apart. Bij navraag zouden we later aan een tafeltje worden geplaatst, nooit meer iets van gehoord. Bij het tweede bezoek was alles prima maar niet meer dan dat (behalve de slechte prijs/kwaliteit verhouding). De derde keer was de kip zo droog, bizar. Terug gestuurd (na 4x zwaaien werden we eindelijk opgemerkt) naar de keuken waar we (na 10 min) heel vriendelijk de keuze kregen voor een nieuwe portie waar we voor bedankte aangezien we intussen al een ander gerecht hadden besteld (wat helaas ook niet smakelijk was). Jammer om later te zien dat de kippenvleugeltjes gewoon op de rekening staan....niet erg netjes als het eten absoluut beneden maat is. Bediening leek het ook te druk te hebben om te vragen of alles naar wens was anders had ik zeker aangegeven van niet (of nog een drankje besteld). Helaas de laatste keer geweest en ik raad het anderen ook zeker niet aan, jammer.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Vanavond hier gegeten met 5 vriendinnen. Kwamen allemaal 1 voor 1 binnendruppelen. Maar dat maakte voor de bediening niets uit. Direct werd er naar de bestelling geinformeerd en een drankje geserveerd . Allemaal even vlot en vriendelijk. Wat hapjes als voorafje: loempia-tjes, groente tempura, inktvis, viskoekjes . Allemaal lekker behalve de squid - die was wat te melig/smakeloos . Ondertussen bleef onze lieve Claudia zoals de dame van de bediening heette af en aan lopen voor drankjes, bijvullen van kroepoek mandje en nog een zoveelste karaf kraanwater. Daarna nog wat losse gerechtjes besteld waaronder chicken curry met rijst die erg lekker was! Het was een gezellige avond en er hing een prettige sfeer. Volgende keer wat meer tijd om wat meer uit te proberen hopelijk. 'Kom hier zeker terug! Dank Claudia & Team!
Pauli B .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gaan eten met mede liefhebbers van de Oosterse keuken. Zelf kom ik al 20 jaar in het verre oosten en vond de details van de inrichting van het restaurant zeer treffend. Zeker geen goedkope poging tot imitatie van. Ik had voor aanvang de recensies hier gelezen wat me, zeker wat betreft de waardering van de service, toch wat zorgen baarde. Ik kan achteraf zeggen dat de service top was, duidelijk in de uitleg, attent en snel. De hapjes kwamen snel, mooi tempo. Idd, de hapjes waren lekker maar hadden niet echt een wow gehalte. Al met al een leuke avond in een leuk ingericht restaurant. Volgend bezoek zal echter wel even op zich laten wachten aangezien er nog veel meer te ontdekken valt in West.
asdkjf D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Leuk voor een keer maar verder niet de moeite waard. Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. De meeste gerechten waren wel aardig maar heel standaard, slechts enkele gerechten scoorden wat mij betreft hoger dan een 6. (de ramen) Voor dat geld eet ik liever ergens anders. Bediening wel vriendelijk maar incompetent.
Marlous E.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Eten bij happy happy joy joy viel ons enorm tegen! Het restaurant gedeelte met de zittende tafeltjes ziet er gezellig uit. Ondanks dat we gereserveerd hadden werden we in een oververlichte serre hok geplaatst aan hoge tafels waar de sfeer overeenkomt met een snackbar. De bediening was voldoende maar niet al te speciaal. De portiegrootte in verhouding met de prijs is schandalig. Mijn partner was ondertussen allang uitgegeten totdat mijn eten eindelijk kwam. Daarnaast vond ik de hapjes vies tegenvallen. Ik had meer verwacht vooral door alles wat ik erover gehoord had. Het is totaal geen aanrader en we komen er ook niet meer terug, helaas.
Karien V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Op vrijdagavond hier gegeten en wat een feestje! Superleuke bediening, lekkere gerechtjes en bijzondere drankjes... De porties zijn wat klein, de prijzen veel te hoog, maar de smaak maakt veel goed. De steamed buns zijn om je vingers bij op te eten. Zeker een plek om terug te komen, maar eerst weer even sparen...
Ilona T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Op donderdagavond met een vriendin hier gegeten. We kwamen zonder gereserveerd te hebben binnen maar er werd toch een leuk tafeltje voor ons gevonden. Van tevoren werd gemeld dat het tafeltje om 20:00 uur weer vrij moest zijn voor een reservering, maar dat was voor ons geen probleem. Meedenkende en vriendelijke bediening dus. Wel moesten we een aantal keer "om aandacht vragen" als we wilden bestellen, dat was wel een minpunt.

De gerechten variëren in formaat. Dit wordt van tevoren ook aangegeven: de rijst- en noodlegerechten zijn een slag groter dan de rest. Wij hadden allebei aan drie gerechten meer dan voldoende (dim sum, bao bun en een rijstgerecht). Alles was ontzettend lekker! Zeker de bao met pekingeend was super.

Het decor is druk maar erg leuk. De parapluutjes aan het plafond zijn leuk bedacht. Al met al hebben wij hier heerlijk gegeten en we komen hier zeker terug.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Verschrikkelijke bediening, totaal niet vriendelijk of behulpzaam. Dit was 1 jongen die totaal geen zin had om ons te bedienen wat overduidelijk te zien was. We voelde ons door hem totaal niet welkom. We hebben lang moeten wachten en het eten was het geld ook absoluut niet waard. Ik zou dit restaurant echt aan niemand aanraden.
joep83 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Keuken prima, maar prijs-kwaliteit zozo. Bovendien was een jongen van het bedienend personeel vandaag verbazingwekkend onaardig. Toen ik na 30 minuten vroeg of hij een tijdsindicatie kon geven mbt de bestelde buns kwam hij terug met de rekening van de andere gerechtjes die we 20 minuten eerder al op hadden. Hij had het gerecht gecancelled, zonder ons de indicatie te geven. Verbouwereerd en met de bon onder onze neus geschoven, was de gemoedelijkheid verdwenen. Geen aanrader dus!
Meggie T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij happyhappyjoyjoy! We hadden niet gereserveerd maar omdat we rond half 7 kwamen kregen we toch nog een plekje aan een tafel i.p.v. aan de bar. Erg attent! De bediening was aardig en super relaxed. Best knap in al die drukte. De zaak is erg groot maar wij zaten helemaal voorin en kwamen hier pas achter toen een van ons naar het toilet moest achter in het restaurant. Wij kregen dus een intiemere impressie, wat fijn was. We hebben gesmuld van het eten. De boa's en curry met jasmijnrijst waren heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug bij happyhappyjoyjoy!
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hadden deze avond een erg vriendelijke ober, heel attent en grappig. Zaak ziet er sfeervol uit! Gerechten zijn ok, maar duur voor wat je krijgt. Alle kleine hapjes stapelen snel op qua prijs, terwijl de kwaliteit niet spectaculair is.
Marreke P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Bestelde de Vietnamese salade. Wat een teleurstelling.
Geen krab maar steenkoude surimi. Te veel pinda's. Had heimwee naar Berlijn. Grote porties met heel veel lekkers. Kroepoek en saus zeer lekker
Q C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Restaurant met een goede sfeer, echt een gezellige tent! Service kan beter, erg gehaast. Het eten is iets aan de dure kant voor de kleine porties. Met erge honger zou ik hier niet zitten maar voor een hapje en drankje is het zeker een aanrader!
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Al een aantal keer bij Happy Happy Joy Joy geweest, eten is super, het decor en sfeer is heel goed maar de service blijft achter. Je moet echt de aandacht trekken om iets te kunnen bestellen. Laatste keer zaten we aan de bar en werd er niemand aan de bar geholpen. Ook werd de rekening in onze half-lege borden gegooid en werd er niks meegenomen. We voelden ons niet erg welkom en ik hoop dat de service erop vooruit gaat want verder is het eten heerlijk!
Tastyservice T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Deze plek heeft zijn naam eer aan gedaan. Wat werden wij hier happy van. Veel over gehoord, bekend met het concept maar nog niet geprobeerd.

We werden vriendelijk welkom geheten en geplaatst aan de bar. De uitleg van het concept was duidelijk en rustig waardoor we ons meteen welkom en gewaardeerd voelden in een restaurant wat helemaal vol zat en best rumoerig was (Vrijdagavond, geen verassing). Gin-tonics arriveerden snel en waren goed.

Wij bestelden edamame, dumplings, curry met jasmijnrijst, viskoekjes en inktvis. Stuk voor stuk goede kwaliteit, en werd snel geserveerd. Niks op aan te merken. Koffie na het eten was ook prima. De service was fantastisch, knap om onder zoveel druk nog steeds zo vriendelijk, rustig en gastvrij de gasten te woord te kunnen staan.

Tot snel!