Happyhappyjoyjoy Oost

6,9
6,8
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met een vriendin heb ik hier heerlijk gelunched. Het was niet druk.
Op aanraden van het personeel, hebben we heerlijke ramen (soep) vooraf gegeten.
Dit smaakte naar meer. Vervolgens kregen we dimsum met groenten.
En als laatste groente in tempura en dimsum met eend.
Al met al hebben we heerlijk gegeten, in een leuke sfeer.
Lois L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Mijn zusje is al tijden laaiend enthousiast over deze tent en wilde ons graag eens mee nemen. Daar zaten we dan afgelopen zondag voor de eerste keer voor haar verjaardag. We waren met 10 man en kregen een arrangement. Dit was echt ontzettend veel en erg lekker. Allerlei diverse kleine hapjes, waarbij er telkens wordt uitgelegd wat iets, en meer dan genoeg van iedereen. De gastvrouw was echt top meid! Ondanks de drukte maakte ze echt tijd voor de ons en zorgde dat we niets tekort kwamen. Ik snap nu waarom mijn zusje hier graag komt. Voor mij zal dit ook niet de laatste keer zijn!
L O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Kom hier regelmatig. Vooral de nummer 13 en 22 zijn fantastisch. Leuke, vlotte bediening. Fijn om Happyhappyjoyjoy nu bij ons in de straat te hebben.
K. Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ik heb nu meerder malen gegeten in Happyhappyjoyjoy weest en oost en ik ben elke keer weer verrast door de energie die er vanaf spat!
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hier afgelopen dinsdag gezellig gegeten aan de bar. Tent zat uiteindelijk redelijk vol wat een hoger cijfer zou impliceren dan dit restaurant momenteel heeft.

Laten we met de mindere dingen dingen beginnen. Het is zeker niet goedkoop maar 'té' duur is het ook niet. De aangeboden hoeveelheid rijst in verhouding tot het gerecht zelf is -zeker met meerdere gerechten- aan de scheve kant. Meer gerecht en minder (hoe actueel) rijst. Het personeel is alleraardigst en behulpzaam maar onderbezet. Wij zaten aan de bar waarbij je relatief snel contact heb en snel kunt bestellen. Zit je achterin zal dit een probleem zijn.

75% van de gerechten smaakte erg goed. Kies geen 'simpele snacks' maar ga voor de Dim Sum gerechten. De Peking Duck en Crispy Chicken (Baos) zijn aanraders en de pittige garnalen een topgerecht.

Inrichting is ontzettend leuk gedaan. Zeker t.o.v. eerdere restaurants op deze locatie een hele verbetering.
Bzijderveld .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellig met een softbalteam van 13 pers. uiteten. Vooraf besproken en daarbij aangegeven dat er vegetariërs bij waren en personen met een notenallergie.
Op de bewuste dag was het druk, met name op de eerste etage. De akoestiek in het pand is abominabel en we konden ons alleen met schreeuwen verstaanbaar maken.
Het grootste bezwaar betreft de onwetendheid bij het bedienend, overigens vriendelijke, personeel over de gerechten, was een gerecht vegetarisch of niet, zaten er nu wel of geen noten of aanverwante zaken in en door de daarbij chaotische bediening was vaak absoluut niet duidelijk wat nu voor wie was. Het is dus een paar maal verkeerd gegaan waardoor o.a. iemand met een notenallergie toch noten in enige vorm binnenkreeg en daar fysiek zoveel hinder van ondervond dat zij niets meer heeft gegeten, uit angst dat het nogmaals fout zou gaan. Om de sfeer niet te verpesten voor de rest heeft zij niets gezegd. Ik hoorde het ook pas later.
Aan het begin van de avond was Coca Cola besteld en geserveerd bij een herhaling kwam de mededeling dat er geen Coca Cola werd verkocht maar alleen Pepsi, er werd wat anders besteld en toen kwam er toch Coca Cola.
Vegetarische gerechten bestonden uit diverse door hetzelfde beslag gehaalde, gefrituurde groenten, waarbij de smaak van het beslag overheerste. De gerechten waren zeer vlak van smaak of gewoon smakeloos, met een paar uitzonderingen. De rijst was te ver doorgekookt en zelfs de gebakken rijst was te zacht. Van een aantal gerechten werd te weinig opgediend en één gerecht kregen we tweemaal. De bediening was zoals gezegd chaotisch, het was een af en aan gedraaf van voortdurend andere personeelsleden, die bakjes eten en drankjes brachten en lege en overbodige bakjes weer afvoerden. De prijs die we moesten betalen was daarentegen niet mis, ruim € 51 pp incl. drank, waarbij de prijs voor de witte, niet heel bijzondere, wijn de boventoon voerde, namelijk € 22 per fles.
We gingen niet met een heel prettig en voldaan gevoel de deur weer uit.
Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Vandaag hier tijdens de Restaurantweek wezen eten met 4 volwassenen en 3 kinderen en we vonden het echt totaal niet lekker! Voor de 4 volwassenen hadden we het restaurantweek-menu wat bestond uit dimsum als voorgerecht, een kleine gele (vegetatische) curry als hoofdgerecht en het nagerecht weten we niet want we zijn voor die tijd al weg gegaan omdat we het eten echt niet lekker vonden. Voor de kinderen hadden we apart gebakken rijst, loempia's, rendang en gado gado besteld. De gebakken rijst was echt smakeloos, de gado gado was qua portie echt veel te klein (kregen we ook als gerecht voor het restaurantweekmenu) en het leek alsof het rechtstreeks uit de koelkast kwam. De witte rijst was zo doorgekookt dat het net pap leek, de vegetarische curry was waterig en naast het feit dat het eten niet erg lekker was, waren de porties voor 2 personen ook nog erg klein (ondanks dat het feit dat we alle 4 van shared dinging houden en graag kleine gerechten delen). Voor ons echt een totale deceptie, terwijl we er erg veel zin in hadden. Wij komen hier zeker niet meer terug!
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Leuke zaak. Bediening was prima, heel aardig. Kan me voorstellen dat het bij drukte lastig is om aandacht te krijgen. De tempura waren heerlijk, de dim sum waren goed en het dessert van rijstepap met ananas was echt heel erg goed. De baos vond ik niet heel bijzonder, maar niet slecht. Wellicht dat je na 2 keer eten de kaart wel gezien hebt, hoop dat ze af en toe wisselen. Ik hou erg van de Aziatische keuken en het is leuk om meerdere varianten te kunnen eten in 1 maaltijd.
Daisy C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Afgelopen vrijdag hier met zijn 3-en gegeten. Wij wilden Happyhappyjoyjoy al een tijdje uitproberen en gingen kijken voor west, maar deze zat al vol.
Na een aantal recensies gelezen te hebben over service en ook wel eten werd ik wel een beetje "angstig" maar het viel reuze mee!
Ten eerste heerste er een leuke sfeer. Inrichting was druk, maar leuk. Muziek stond wel luid, maar het had genoeg volume om met elkaar te praten zonder dat omringende tafels ook van het gesprek mee konden genieten.
Service beviel ons eigenlijk juist heel goed. Onze serveerster gaf goed advies over het aantal gerechten dat doorgaans wel genoeg is voor de eerste ronde en was verder gewoon vriendelijk.
Het eten was prima. Veel gerechtjes deelden we met zijn 3-en, wat prima te doen is. Het enige van wat wij hadden genomen wat niet echt smaakte was de bao met crispy chicken en de spicy beef. Ik vond de kip op de bao een aparte bijsmaak hebben, alsof het al langer niet helemaal vers was en de beef had een te zurige bijsmaak. Wat toetje betreft was de Mango Bao echt heerlijk!
We hebben er uiteindelijk bijna 4 uurtjes gezeten (niet vanwege langzame bediening, maar vanwege gezelligheid), er heerste ook echt geen gehaaste sfeer ondanks dat het binnen best druk was.
Al met al een gezellige tent om ook lekker even wat te eten. Uiteindelijk waren wij 50 euro pp kwijt, wat ik persoonlijk wel aan de iets duurdere kant vindt voor zo'n tent, maar wij hadden ook wel een paar wijntjes en biertjes erbij wat uiteraard ook wel aan tikt.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Gegeten op een zondagavond. Eerste twee rondes met gerechtjes buiten gegeten, in de zon onder de kleurrijke lampionnen.
Toen het te koud werd mochten we binnen plaats nemen. Ook hier is het restaurant leuk aangekleed.
De gerechten waren lekker en het is leuk om te delen en te proeven.
S.R. V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Twee keer binnen 2 weken bij Happy Happy Joy Joy in Oost geweest. Eerste keer redelijk blij verrast door de leuke aankleding en de vlotte bediening. Tweede keer was de bediening een stuk minder en moeste we flink ons best doen om iets te kunnen bestellen.
Het eten is leuk qua opzet. Diverse streetfoodgerechten uit Azie. Het aanbod is ruim en qua smaak aan de matige kant. Je merkt dat je in een formule zit door de beperkte smaakbeleving. Alles is een beetje standaard en vlak, waardoor je nooit echt geprikkeld wordt. De kip met cashewnoten was het beste vonden wij. De char Siew was onsmakelijk en leek meer op rauw spek, dit hebben we dan ook niet opgegeten. Verder is de prijs nogal aan de hoge kant. Bier verkopen ze liever niet uit tap, al moeten we de barman zelf geloven (Baviaria is namelijk niet lekker). Biertje op fles wordt dan wel meteen duur (4,50).
Vanwege de locatie komen we er misschien nog wel eens terug. Niet speciaal voor het eten, al moet duidelijk zijn dat het eten zeker niet slecht is.
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Na een bezoek aan Happy-West, nu ook in Oost geweest.
Groot verschil in hoeveelheden van gerechten en smaak, waar absoluut West de voorkeur heeft tov Oost. Al met al lekker gegeten, prima bao's (spek), en cha siew van spek, nyonya kipstoof, phad thai en viskoekjes. Salade met crab en kip mag wat royaler - bijna alleen groente soorten en koriander. Nette, vlotte bediening een goede rumoerige ambiance wat er bij hoort.
Marlieke1990 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prachtige zaak, jonge, vlotte en enthousiaste bediening en het eten was heerlijk. Lekker in het zonnetje gezeten waar later op de avond de vuurkorven aan ginen. Heerlijke avond gehad. Kwaliteit is minstens zo goed als in west maar het grote voordeel ten aanzien van west is dat je hier gemakkelijk kan parkeren. Namelijk in de parkeergarage van get Lloyd Hotel. Uitrijdkaartje konden we bij Happyhappyjoyjoy kopen. Wij komen zeker terug!
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Er zijn veel verschillende gerechtjes op de kaart, maar er is weinig variatie in smaak. De grote van de porties verschillen ook per gerecht, wat het lastig maakt om met een grotere groep te delen en bestellen en de smaken zijn niet authentiek Aziatisch. Ze doen wel een aardige poging, het was ook niet vies, hooguit ok. De baos waren klef en er zat een flinke dot mayo op de pulled duck, die overigens smakeloos was. De Vietnamese gehaktballetjes slaat nergens op en bestaat in Vietnam ook niet. De Thaise viskoekjes en tempura groenten waren wel beter.

De bediening is vriendelijk maar zeer chaotisch. We hebben bij elke drank bestelling moeten vragen waar het bleef. Soms kreeg de helft z'n drank en de andere helft niet.

Bij het interieur hebben ze geprobeerd het beeld van de Aziatische streetfood-straat te creëren, maat deze komt schreeuwend op je af en het lijkt meer alsof je op de wallen zit, dan in een restaurant. Kortom, leuk als je geen hoge standaard voor eten hebt en je nog nooit Aziatisch gegeten hebt, maar ik sla m voortaan over.
Myranda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Mooi ingerichte zaak, lekker veel Azië door elkaar ;-) Toch een tafeltje kunnen krijgen ondanks de drukte. Smaakvolle gerechtjes uit verschillende keukens, leuk! Veel aanbod van onbekende (fris)drankjes, maar ook een lekkere Verdejo en niet alleen Chardonnay of Sauvignon. Team is nog een beetje aan het wennen op deze nieuwe plek, maar doet erg zijn best het de gasten naar de zin te maken. We komen zeker terug!
Esthervanvliet92 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Met een groep van 10 personen 'shared dining' gegeten bij Happyhappyjoyjoy gegeten. Helaas niet erg te spreken over dit restaurant.
Het personeel was niet klantvriendelijk. Ik kreeg een dienblad met drinken in mijn nek, wat op een druk terras kan gebeuren, maar een sorry of drankje van het huis kon er niet vanaf. De porties waren telkens voor 8 personen terwijl we met 10 waren, en toen wij hier een opmerking over maakten ging het personeel ertegenin en beweerde dat er wel van ieder gerecht 10 porties waren.
Het personeel, en de gastvrouw, gaven een erg gehaaste, drukke ietwat overspannen indruk, hadden een bepaalde attitude en op het drukste moment kon de keuken het niet voorwerken en moesten ze nee verkopen.

Het terras bestond uit een vlonder waar openingen in zaten, waar precies de stoelpoten tussen pasten. Er is tijdens ons verblijf dan ook 2 keer iemand met stoel en al achterover gevallen. Op het terras was ook erg veel lawaai door de ligging aan het spoor en tussen 2 wegen. Het was dus lastig om elkaar te kunnen verstaan.

Het eten was bovendien ook niet echt lekker, maar dat is misschien meer persoonlijke smaak. Of de keuze van wat de chef ons voorschotelde.
Claudia131 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Eten is lekker, niet uitzonderlijk, maar er zijn veel keuzes en de toetjes zijn heerlijk! De bediening viel alleen tegen. We hebben zelf een paar keer moeten vragen of we nog wat konden drinken en twee serveesters spraken belabberd Nederlands en Engels.. Restaurant in West was veel beter qua bediening en decor, dit is een redelijk kale ruimte.
Prima voor een keer, maar ik zal de volgende keer naar West gaan en niet meer naar deze locatie.
Ingridf73 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Alsof je in Azie bent, zo lekker! Onze favoriet was toch echt de Rendang en het "broodje" kip. De bediening is lekker internationaal en veel Aziaten in de keukenbrigade.
Jochem W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat een fijne plek, met uitstekende happen en aardige jongens en meiden. Snelle service op een drukke avond. Hebben met 3 personen ongeveer 8 gerechtjes gekozen. Allemaal even fris en vers.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Na een redelijk goede ervaring in West, de zaak in Oost geprobeerd. In de eerste week van Juni 'mochten' we geen tafel krijgen omdat de zaak van hoge kwaliteit moest worden en er nog sprake was van een inwerktijd. Dat beloofde wat. 1 juli. jl. kregen we wel een tafel. Helaas: In de VOLLE TOCHT bij de opening aan de tuinzijde. Niet alleen waait je menu en servet 15 keer weg, ook de rookwalmen van rokers die buiten voor de ingang staan, wordt naar binnen gezogen en werkt niet smaakbevorderend. Waar is een dubbele deur of gordijn? dan het eten. Gewokt rundvlees is echt taai en bovenal smakeloos, daar helpen wat aangeplakte vliesjes peper niet bij. De handvol hot and spicy gamba's niet alleen overpriced maar ook niet bijzonder van smaak. Op de menulijst staat het kopje Sake. We proberen de de sake-limoen, nadat we hebben gevraagd of dit warm wordt opgediend. Je verwacht dan een keramiek flesje met twee sakeglaasjes, toch? Voor 8,75 blijkt het een soda sapje te zijn (met Sake toegevoegd, 6% alcohol). De bediening was dan ook in halfbakken Nederlands, en waarschijnlijk is onze vraag of dit echte sake was daardoor niet begrepen. Als dessert de altijd heerlijke bananafritters a 7 euro gevraagd, ... altijd behalve nu. Op het kleine bordje liggen twee miezerige bananenplakjes die even in door tempurabeslag zijn gehaald en liefdeloos opgediend. Al met al: dikke teleurstelling. Was dat 'kwaliteitsniveau' al bereikt op 1 juli volgens de leiding?