Happyhappyjoyjoy East

6,7

Jouw recensie over het restaurant Happyhappyjoyjoy East

bart W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Okay, de naam klinkt vrolijk. De ambiance is levendig en kleurrijk. Het eten daarentegen... laat wat mij betreft heel veel te wensen over. Ik vermoed dat 90% van de hapjes die wij hebben besteld zo uit de koker van één of andere exotische groothandel komen. En dat is bijzonder jammer en dat proef je. Ook de sauzen lijken rechtstreeks uit de flessen te komen die zo kleurrijk in de kast langs de muur staan opgesteld. Het was een enorme teleurstelling. Ik heb dan de prijs-kwaliteit nog niet eens genoemd want goedkoop was het ook niet als je er vanuit gaat dat drie prefab dumpings hier zomaar voor 6 à 7 euro op het menu kunnen staan. Jammer. Echt een gemiste kans want stel je eens voor dat je in dezelfde sfeer en het stemmige rumoer fantastische dingen zou eten dan zou ik zeker terugkomen. Nu niet.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Hier twee keer geweest, in West wat vaker. Gek genoeg lijkt het in west altijd soepeler te verlopen dan in East. Het eten is lekker, net zoals in West. Het decor is net zo hysterisch (op de goede manier) als in west met Aziatische invloeden. En het voordeel van East is in de zomer natuurlijk het grote terras in de tuin.

Maar de bediening laat her en der vaak steken vallen. Je wordt snel vergeten, het eten duurt lang en het drinken wordt ook wel eens vergeten. Ook kregen we het verkeerde eten aan tafel en is de wachttijd op het eten langer dan in West. Komt wellicht omdat East groter is dan West? Als je "1" restaurant bent, zouden er eigenlijk niet zoveel verschillen moeten zijn.
joyce V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Net gegeten bij happyhappyjoyjoy. Daar werd ik helaas niet blij van. De bediening is wisselend actief - het ene drankje kwam snel, het andere drankje duurde lang. Na een rubber achtige dimsung kwam de Vietnamese Pho soep en die was ronduit slecht wanneer ik dat vergelijk met de Pho soep die ik in Vietnam heb gegeten. Toen mij gevraagd werd of het gesmaakt had vertelde ik dat ik er niet veel aan vond qua smaak en de diverse happen pure koriander, slechte noedels en te lang doorgekookt vlees en kreeg als antwoord terug dat de Vietnamese kok heus wel wist wat die deed. En bedankt joh, daar zat ik nou net op te wachten!
Mickie .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
WoW wat een prachtzaak! Hier word ik blij van. Asian streetfood to the max; Ik bestelde een luchtige bun met krokante kip en 1 met buikspek. Heerlijk roerbakje met verse groente en garnalen. Het was een feest om hier met collega's te lunchen. Voor ieder wat wils en alles vers bereid. Wij komen zeker terug.
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We aten hier met een groep van 11 personen ter ere van een verjaardag. We kregen een leuke plek bovenin aan een ronde tafel. Sowieso heeft de plek een mooie uistraling door de hoge plafonds en verdere aankleding. We zijn de hele avond super geholpen en zaten nooit met een leeg glas. Het eten, dat we in 3 rondes kregen, was allemaal heerlijk. Alleen voor de vegetariërs (die ook geen vis eten) vond ik de keuze iets te beperkt. Conclusie: we hebben een superleuke avond gehad!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Op zichzelf is het aangenaam toeven bij HHJJ in Oost, al is de kwaliteit van de bediening soms wat wisselend. De snacks en dimsum zijn de beste keus (coquille dumpling en garnalen loempia zijn bijvoorbeeld meer dan prima, lemon squid wat minder omdat de inktvis erg klein is gesneden, dus overdaad aan beslag), de (hoofd)gerechten zijn soms wat minder. Zo moet je zoeken naar de ook nog eens veel te kleine garnalen in de shrimp curry, een kom met verder lekkere saus en spaarzame groente, de groente bij de sechuan beef is wel erg 'al dente'. Erger was dat de rijst in de 'fried rice' niet gaar was. Het concept met kleine gerechten die je deelt, is aangenaam en maakt een misser wat minder storend.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Zaterdag hier gegeten. Ik had gereserveerd maar moest desondanks horen dat 'ze niet zeker weten of ze een tafel hebben'. Werd snel geregeld vervolgens, maar de bediening bleef daarna een tijd weg. Aardige studenten hoor in de bediening, maar er lopen te weinig mensen rond en de prijs/kwaliteitverhouding laat echt te wensen over. Er zijn zoveel meer tenten in Amsterdam waar je beter kan eten en die veel goedkoper zijn. Overrated. Wel een leuke inrichting.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Zaterdag 18 februari met met vrouw en kinderen (15/17) gegeten bij HHJJ Oost. Gereserveerd per telefoon, bevestigd per e-mail. Keurig. Half uur eerder dan gereserveerd, geen probleem. Gastvrije vriendelijke ontvangst. Boven gezeten. Alle aandacht van gastheer en goede adviezen hoe te bestellen. We hebben gezamenlijk 16 gerechten gegeten die allemaal even smakelijk waren. Het eten werd keurig geserveerd. Ongeveer twee uur genoten van het eten, de sfeer en de vriendelijke bediening. € 143,25 moeten afrekenen. Dus ca. € 35,00 p.p. wat een prima kwaliteit / prijs verhouding is. Voor ons gezin een nieuw favoriet restaurant in Amsterdam er bij.
Sophie F.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Wat een prachtige locatie en heerlijke Aziatische hapjes. Ik heb ervan genoten. Erg gezellig voor een goed begin van de vrijdagavond!
Kris B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gastvrij, vriendelijk en kundig personeel. Erg lekker eten en een erg leuke avond gehad bij Happyhappyjoyjoy. Aanrader voor iedereen die van Aziatiatisch eten houdt!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
leuke plek om even lekker Aziatisch te genieten. ook als je weinig tijd hebt want de keuken is razendsnel. leuke en attente bediening maakt dat je happyhappy de tent weer verlaat. goede prijs kwaliteit verhouding
Mrb1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Op zaterdag met zijn tweeën gegeten. Tent zat vol en dat was te merken aan de bediening. Om positief te beginnen, de sfeer en de aankleding waren goed. Het eten was over het algemeen ook heerlijk maar kan mij voorstellen dat het ligt aan de gerechtjes die je kiest. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Een groot minpunt was echter de bediening. Hoewel ze het allemaal goed bedoelen en heel aardig zijn zodra ze aan je tafel staan, is het vooral moeilijk om ze aan je tafel te krijgen. Je moest echt moeite doen om iemand aan te houden om iets te bestellen. En dan nog had je vaak iemand die alleen mocht uitserveren, die zou vervolgens een collega voor de bestelling halen die je vervolgens niet meer terug zag. Erg jammer en een grote misser wat mij betreft. Niets zo irritant als slechte bediening. Snel wat aan doen! Lekker gegeten maar zal er niet snel terugkomen.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met een vriendin heb ik hier heerlijk gelunched. Het was niet druk.
Op aanraden van het personeel, hebben we heerlijke ramen (soep) vooraf gegeten.
Dit smaakte naar meer. Vervolgens kregen we dimsum met groenten.
En als laatste groente in tempura en dimsum met eend.
Al met al hebben we heerlijk gegeten, in een leuke sfeer.
Lois L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Mijn zusje is al tijden laaiend enthousiast over deze tent en wilde ons graag eens mee nemen. Daar zaten we dan afgelopen zondag voor de eerste keer voor haar verjaardag. We waren met 10 man en kregen een arrangement. Dit was echt ontzettend veel en erg lekker. Allerlei diverse kleine hapjes, waarbij er telkens wordt uitgelegd wat iets, en meer dan genoeg van iedereen. De gastvrouw was echt top meid! Ondanks de drukte maakte ze echt tijd voor de ons en zorgde dat we niets tekort kwamen. Ik snap nu waarom mijn zusje hier graag komt. Voor mij zal dit ook niet de laatste keer zijn!
L O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Kom hier regelmatig. Vooral de nummer 13 en 22 zijn fantastisch. Leuke, vlotte bediening. Fijn om Happyhappyjoyjoy nu bij ons in de straat te hebben.
K. Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ik heb nu meerder malen gegeten in Happyhappyjoyjoy weest en oost en ik ben elke keer weer verrast door de energie die er vanaf spat!
lars J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hier afgelopen dinsdag gezellig gegeten aan de bar. Tent zat uiteindelijk redelijk vol wat een hoger cijfer zou impliceren dan dit restaurant momenteel heeft.

Laten we met de mindere dingen dingen beginnen. Het is zeker niet goedkoop maar 'té' duur is het ook niet. De aangeboden hoeveelheid rijst in verhouding tot het gerecht zelf is -zeker met meerdere gerechten- aan de scheve kant. Meer gerecht en minder (hoe actueel) rijst. Het personeel is alleraardigst en behulpzaam maar onderbezet. Wij zaten aan de bar waarbij je relatief snel contact heb en snel kunt bestellen. Zit je achterin zal dit een probleem zijn.

75% van de gerechten smaakte erg goed. Kies geen 'simpele snacks' maar ga voor de Dim Sum gerechten. De Peking Duck en Crispy Chicken (Baos) zijn aanraders en de pittige garnalen een topgerecht.

Inrichting is ontzettend leuk gedaan. Zeker t.o.v. eerdere restaurants op deze locatie een hele verbetering.
Bart Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellig met een softbalteam van 13 pers. uiteten. Vooraf besproken en daarbij aangegeven dat er vegetariërs bij waren en personen met een notenallergie.
Op de bewuste dag was het druk, met name op de eerste etage. De akoestiek in het pand is abominabel en we konden ons alleen met schreeuwen verstaanbaar maken.
Het grootste bezwaar betreft de onwetendheid bij het bedienend, overigens vriendelijke, personeel over de gerechten, was een gerecht vegetarisch of niet, zaten er nu wel of geen noten of aanverwante zaken in en door de daarbij chaotische bediening was vaak absoluut niet duidelijk wat nu voor wie was. Het is dus een paar maal verkeerd gegaan waardoor o.a. iemand met een notenallergie toch noten in enige vorm binnenkreeg en daar fysiek zoveel hinder van ondervond dat zij niets meer heeft gegeten, uit angst dat het nogmaals fout zou gaan. Om de sfeer niet te verpesten voor de rest heeft zij niets gezegd. Ik hoorde het ook pas later.
Aan het begin van de avond was Coca Cola besteld en geserveerd bij een herhaling kwam de mededeling dat er geen Coca Cola werd verkocht maar alleen Pepsi, er werd wat anders besteld en toen kwam er toch Coca Cola.
Vegetarische gerechten bestonden uit diverse door hetzelfde beslag gehaalde, gefrituurde groenten, waarbij de smaak van het beslag overheerste. De gerechten waren zeer vlak van smaak of gewoon smakeloos, met een paar uitzonderingen. De rijst was te ver doorgekookt en zelfs de gebakken rijst was te zacht. Van een aantal gerechten werd te weinig opgediend en één gerecht kregen we tweemaal. De bediening was zoals gezegd chaotisch, het was een af en aan gedraaf van voortdurend andere personeelsleden, die bakjes eten en drankjes brachten en lege en overbodige bakjes weer afvoerden. De prijs die we moesten betalen was daarentegen niet mis, ruim € 51 pp incl. drank, waarbij de prijs voor de witte, niet heel bijzondere, wijn de boventoon voerde, namelijk € 22 per fles.
We gingen niet met een heel prettig en voldaan gevoel de deur weer uit.
Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Vandaag hier tijdens de Restaurantweek wezen eten met 4 volwassenen en 3 kinderen en we vonden het echt totaal niet lekker! Voor de 4 volwassenen hadden we het restaurantweek-menu wat bestond uit dimsum als voorgerecht, een kleine gele (vegetatische) curry als hoofdgerecht en het nagerecht weten we niet want we zijn voor die tijd al weg gegaan omdat we het eten echt niet lekker vonden. Voor de kinderen hadden we apart gebakken rijst, loempia's, rendang en gado gado besteld. De gebakken rijst was echt smakeloos, de gado gado was qua portie echt veel te klein (kregen we ook als gerecht voor het restaurantweekmenu) en het leek alsof het rechtstreeks uit de koelkast kwam. De witte rijst was zo doorgekookt dat het net pap leek, de vegetarische curry was waterig en naast het feit dat het eten niet erg lekker was, waren de porties voor 2 personen ook nog erg klein (ondanks dat het feit dat we alle 4 van shared dinging houden en graag kleine gerechten delen). Voor ons echt een totale deceptie, terwijl we er erg veel zin in hadden. Wij komen hier zeker niet meer terug!
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Leuke zaak. Bediening was prima, heel aardig. Kan me voorstellen dat het bij drukte lastig is om aandacht te krijgen. De tempura waren heerlijk, de dim sum waren goed en het dessert van rijstepap met ananas was echt heel erg goed. De baos vond ik niet heel bijzonder, maar niet slecht. Wellicht dat je na 2 keer eten de kaart wel gezien hebt, hoop dat ze af en toe wisselen. Ik hou erg van de Aziatische keuken en het is leuk om meerdere varianten te kunnen eten in 1 maaltijd.