Happy World

Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30
Erg voordelig
Ingeborg70 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Het beste buffetrestaurant waar ik tot nu toe geweest ben. Er is zeer veel keuze, de gerechten zijn vers en lekker. Ook voor de vegetariërs voldoende keuze. Koffie, thee, fris, sap en water zijn bij de prijs inbegrepen, alcohol (ook alcoholvrij bier) moet apart worden afgerekend. Wij hadden gekozen voor 2 uur, maar als je veel kletst is de tijd wat krap om overal bij langs te gaan. Volgende keer gaan we voor de 2,5 uur.
Douwe32 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik kom wel vaker in restaurants waar je voor een vast bedrag mag eten wat je wilt. Soms wordt ik hierbij positief verrast. Jammer genoeg niet bij dit restaurant. Je krijgt wat je verwacht; veel voor weinig. Het is niet onsmakelijk maar ook niet echt lekker. Er zijn uitzonderingen want de verse sinaasappelsap is heerlijk en ook het lamskoteletje van de bakplaat is een uitschieter. Voor de rest is het tamelijk vlak van smaak en is de sushi te droog.

Het is een grote zaak en het is er best druk, dus dit restaurant is vast wel een blijvertje. Ik ga weer verder zoeken als ik weer in Assen uit eten ga.
Francischa .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Met 8 personen gegeten. Iedereen was supertevreden over de kwaliteit, kwantiteit en het personeel. Zoveel om uit te kiezen!
Omdat we bijna allemaal 65+ zijn, hebben we per persoon maar €25,- betaald en dat inclusief de alcoholische drankjes! Waar kun je voor zó weinig geld eten wat je wilt??
Wij gaan zeker vaker!
Janfam .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Happy World is een erg mooi aangekleed restaurant, waarbij we de tafelopstelling wel aan de krappe kant vonden. De keuze is reuze en het moet wel raar lopen als je niets lekkers kunt vinden. Wat ons wel is opgevallen dat het eten aan de lauwe kant is. Het was echter wel smaakvol; het zelf verse sinaasappelsap maken was een leuk en lekker detail. De bediening was correct, maar wat meer vriendelijkheid was prettiger geweest. We hebben gewoon een prima avond gehad, die voor een herhaling vatbaar is.
Sjanet S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Niet bijzonder, assortiment gewoontjes voor wereldrestaurant. Bediening: bij de meeste kan geen lach vanaf. Ruimte niet echt gezellig. Ik zeg dus niet meer heen.
Pidmiefgb .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Geen commentaar op de kwaliteit en kwantiteit van de gerechten alles in ruime mate aanwezig.
Het vervangen door het personeel van de borden vind ik perfect, je kunt net zo vaak als je wilt weer een schoon bord pakken, deze zijn in royale mate aanwezig.

We komen zeker weer en zijn in z'n algemeenheid zeer tevreden echter heb ik nog wel een aanmerking op een deel van het bestek met name de messen je kunt rustig van Assen naar Amsterdam op de messen gaan zitten zonder dat je je snijdt, een kleine ramp.

Maar enfin je kunt ook niet alles hebben.

Misschien zelf een (scherp) mes meenemen!

Jan Meijer.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Veel eten uit de bakken was koud en smaakloos. Alleen het wokken en de toetjes waren van goede kwaliteit. Wel werd de tafel snel opgeruimd.
MPers .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Zaterdag 30 januari met 4 personen naar Happy World geweest om dit nieuw restaurant te testen.
Het was inderdaad schoon,de lege borden werden gelijk opgehaald en het personeel was vriendelijk.
Veel eten waaronder de patat,snacks en boontjes waren koud en bij eerst genoemde waren de opscheplepels heet waardoor kinderen makkelijk de handen konden branden.De warm houd sensoren die boven de snacks hangen zijn gevaarlijk daar je hier ook zo je handen aan kan branden daar ze laag hangen en je ze niet kan zien en waar dus ook iemand van ons een brandblaar aan over heeft gehouden.
Verder was erin verhouding met andere restaurants weinig keus wat betreft het wokken en de kwaliteit van het vlees/vis niet echt goed.De koude gerechten zijn van te voren teveel klaar gemaakt waardoor ze te lang liggen en bijvoorbeeld de sushi droog is.
De verse sinaasappelsap,toetjes(waaronder de creme de brulee) was verrrukkelijk en de prijs van 25 euro voor volwassenen was in verhouding met soortgelijke restaurant niet duur.
Conclusie: goedkoop,niet bijzonder restaurant met aanloopproblemenmaar wel schoon en netjes
Jannie R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Eten was super gezellige sfeer en aardige mensen de bediening was ook voor een praatje in ik kan zeggen dat eetpark beilen een klant minder hebben want wij gaan voortaan lekker in ons eigen stadje wokken
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Nu twee keer daar gegeten naar aller tevredenheid. Het is schoon en netjes en het eten zeer verzorgd en vers. Personeel is ook netjes gekleed. Iets niet lusten is niet aan de orde gezien het grote aanbod van diverse soorten eten. Zeker een aanrader en wil je iets extra's hebben doen ze er alles aan om dit mogelijk te maken.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e kerstdag hier gegeten en het was goed eten dwz wat we hebben gehad dan, als voorgerecht hadden we sushi,lekker, sashimi rosbief en er lag een grote verse gerookte zalm die had ik wel helemaal op willen eten ,toen grote gamba's vd bakplaat waren heerlijk en goed bereidt door de kok, precies goed, 2e keer garnalen uit de wok ook prima , echter wat er in de bakken lag zoals de bami,mihoen, babi pangang ed smakeloos zoals de droge pekingeend en te vette gebakken bananen maar er is zoveel wat wel lekker is dat je dat niet hoeft te nemen.
Bediening is er niet want je haalt alles zelf dus dit bestaat uit afruimen wat snel gedaan wordt, er loopt een teamleidster rond die overal even een praatje komt maken en of alles naar wens is, toevallig een bekende van onze kinderen.
Het decor is mooi maar niet super luxe.
Desertbuffet ook zeer uitgebreid met vers fruit ed.
Voor de sfeer en intiem dineren moet je hier niet zijn maar echt lekker eten kun je wel degelijk en voor elk wat wils.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik snap de negatieve reacties niet. Wij zijn gisteren voor het eerst geweest en ik kan zeggen: prima eten, vriendelijke bediening en alles is ruim opgezet.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Gisteren voor de eerste keer bij het nieuwe restaurant Happy World gegeten. Mijn verwachtingen waren van te voren al positief, omdat ik al goede dingen gehoord had. Aan deze verwachting is ruimschoots voldaan. Er waren verschillende buffetten van Europees tot Chinees en van bakplaat tot wokken. Ook had je de keuze uit maar liefst 3 verschillende soepen en diverse nagerechten. Natuurlijk heb ik onder andere gebruik van het wokken gemaakt, want daar ben ik gek op. Ook was de tomatensoep erg lekker. Het enige nadeel vond ik dat het erg druk was in het restaurant en dat er veel grote gezelschappen zaten.
J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Zoveelste "wereld"restaurant. Een concept dat ons Hollanders aanspreekt. Je gigantisch te barsten kunnen eten in een kantine achtige ruimte voor "weinig"geld. Alhoewel we het best wel prijzig vonden. € 24,- door de week en €27,50 in het weekend. Wijn en bier moet je apart muntjes voor kopen. Hoe verzin je het . . .
Moet gezegd worden dat het eten best wel prima was maar wereld gerechten??
Restaurant zat half vol, ja . .de aanbieding was al afgelopen. En zó ongezellig zeg, vooral die verlichting. Leuke hanglampen maar maar dan die witte kille ledverlichting erin. Maar zoals ieder wereldrestaurant moet je er niet heen gaan voor de sfeer en gezelligheid.
Voor kinderen is het leuk ( aparte speelruimte) en voor de hele voetbalclub is het prima vertoeven maar maar voor een intiem etentje moet je hier niet zijn.
Leuk om eens te proberen maar voor ons éénmalig. Kan lekkerder en gezelliger . . . . .
Pfamaas .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
De zoveelste eetfabriek, springt er niet uit zoals beloofd wordt in de media. Hoge plafonds en formica gehalte. Onervaren jong personeel in de bediening. Voorafgaand aan het festijn wordt je al geacht je portemonnee te trekken. Lijkt wel een bedrijfskantine, twee personen zittend aan de kassa. Zoals eerder genoemd: eten is niet echt bijzonder, niet uitgebreid, wordt niet aangevuld en de keuze is niet reuze....geen herhaling voor ons. Ook de voetbalclub/korfbalclub zal hier niet komen, ondanks de forse prijs moet je bijbetalen voor je alcoholische versnapering, die je ook weer zelf moet afhalen bij de bar terwijl de non alcoholische drankjes aan tafel gebracht worden??
Dennyray82 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Als je in een snackbar gaat eten, hoef je geen culinair gebeuren te verwachten. Met dit in gedachte is Happy World een prima buffet restaurant voor een prima prijs. Soms is het eten wat koud en sommige gerechten zijn misschien soms wat flauw. al met al genoeg keuze en het meeste prima van smaak! Personeel vriendelijk en attent en ze leggen het concept uit!
Mekoman .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Zojuist gegeten bij happy world in Assen,
Prachtig restaurant maar heeft niet echt een sfeer. Helaas kwamen we op een zeer ongelegen plek waar iedereen langsloopt en waar iedereen stilstaat voor een praatje.
Bediening helaas niet echt spraakzaam. Standaard zinnen en dat is het, geen gezellig gesprekje of dergelijke. Eten viel ook wel tegen op de site word je erg enthousiast gemaakt met pizza's buitenlandse gerechten en meer. Pizza's waren gewoon door midden gesneden bistro's (keihard trouwens) en picolinis, weinig buitenlandse gerechten en de bami en nasi was zeer smaakloos. De bakplaat had erg kleine portie vlees en biefstuk was al snel op, de 2x dat ik daar stond was het beide keren op.
Het is een beetje een eet fabriek dan een sfeervolle restaurant. Maar dat is naar mijn mening.

Score: 5/10
Hamid V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Ja in een voormalig leegstaande showroom van een autogarage heeft deze Chinese eigenaar een ruim en luxe restaurant gerealiseerd. De grote opzet van 400 gasten is juist het gene wat mij niet aanspreekt. Weer zo'n eetfabriek. Wij hebben gebruik gemaakt van de openingsactie in oktober van 20 euro p.p. En het was druk. Twee weken geleden waren we nog in Ubbena bij de Wok van Drenthe. Dit beviel beter dan deze eetfabriek. Dit nieuwe restaurant mag dan wel luxer zijn maar mijn beleving hier is niet zo gezellig als in bv Ubbena.
Ik hoop niet dat de "grootte" van deze opzet de doodsteek zal zijn voor de andere "chinezen" in Assen. Ik denk als men goedkoop wil hierna toe zal gaan en als men gezellig wil weer gauw terug zal komen bij de oude garde.
Hansonides .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Happy World is een pas geopend wokrestaurant (maar het is meer dan dat) aan de noordrand van Assen gevestigd in een leegstaande showroom van een garage. Een mooiere behuizing hadden ze niet kunnen kiezen. Zeer ruim en luxe van opzet met fraaie ronde muren met veel glas. Er is ruimte voor maar liefst 400 gasten en toch doet het niet massaal aan. Ik was er de 2e dag na de officiële opening en het was er al gezellig druk. Er zijn nog twee wokrestaurants vlak in de buurt: Jasmijn Garden in het Achilles Stadion en Grill en Wok Restaurant Ubbena. Deze hebben luid geprotesteerd tegen de komst van Happy World. Begrijpelijk want ze zullen veel last hebben van de nieuwe concurrent. En terecht want ze kunnen niet tippen aan de luxere uitstraling, de plaatsruimte en vooral het veel ruimere aanbod aan gerechten. Je kunt er ook "Europees" eten maar de nadruk ligt op de oosterse keuken maar dan ook met duurdere gerechten die je bij de concurrentie vaak niet ziet zoals Peking eend, oesters, garnalen, paling en zalm rechtstreeks te snijden uit een echte grote zalm. We hebben er heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. (€ 22,50 p.p. incl. alcoholvrije drankjes). N.B. Iens zet Happly World in de categorie "eetcafé" maar dat is het absoluut niet. Zie mijn beschrijving.