Happy World

7,2
6,8
Lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Een paar jaar geleden waren we hier al eens geweest maar nu de naam en het concept veranderd zijn wilden we hier nog wel eens eten. Parkeren is geen probleem op het grote parkeerterrein van de Zeelandhallen vlak bij de snelweg. Alles is ruim en breed en zonder drempels zodat ook rolstoelers zonder problemen naar binnen kunnen. Ook de tafeltjes zijn ruim opgesteld. De inrichting doet niet Chinees aan zoals vroeger maar de gerechten zijn niet veel veranderd vergeleken met enkele jaren geleden. De ontvangst is heel vriendelijk en na een korte uitleg worden we naar ons tafeltje gebracht. Het concept is bekend. Betaal vooraf een vast bedrag en daarna eet en drink je wat je wilt en zoveel je wilt! Wij houden het gewoon bij lekker eten van kleine porties maar wel van alles wat. Koud buffet is prima met o.a. zalm, oesters, kreeftenscharen en salades. Ook sushi ligt voor ons klaar. Een bordje lekker vers gewokte groenten en zelf gekozen vis gaat er wel in. Ook het vlees van de hete bakplaat was prima. Een lekker lamskoteletje en een kleine T-bone steak. Maar ook biefstuk en speklapjes zijn mogelijk, alles met zelfgekozen sausjes met naar wens wat rijst, nasi, bami, of frietjes. Die frietjes waren wel wat koud overigens. De drankjes zijn inclusief, behalve de sterke drank. Wij hadden gekozen voor 2,5 uur en dat was ruim voldoende om gezellig te eten en te kletsen en na wat ijs met vers fruit en een lekker kopje espresso gingen we tevreden en voldaan weer naar huis.
Lyn V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wat een grap dit restaurant. Het doet zijn naam niet ten goede zo "happy" werd ik er niet van!! Het begon al bij binnenkomst, ik wist niet waar ik terecht kwam. We liepen daarom maar helemaal naar achteren om ergens plaats te nemen. Niemand 'vangt' je namelijk op of heet je welkom. Daarna toch maar personeel gaan zoeken om te vragen waar we plaats konden nemen. We moesten eerst betalen voordat we begonnen met eten, prima! Maar goed ook dat we van te voren hadden betaald anders was ik snel weggerend. Het warme buffet is koud. Weinig keus en de sushi is ook niet te eten. In de garnalen zat nog poep, en niet een klein beetje. Het vlees wat er ligt ziet er niet aantrekkelijk uit en was taai. Daarnaast zaten we niet gezellig, het is een soort hok/kantoorzaal. NOOIT MEER!!
Petervoosten .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Weer een wok restaurant hopende op iets nieuws.
Nee het is weer de zoveelste wok en deze heeft een mattige kwaliteit.
Het vleesbuffet was al uitgedroogd en de vissoorten zagen er ook al niet beter uit .
Bijgegerechten zoals bami,nassi mihoen waren matig gevuld met kruiden en groenten.
NathanRietveld .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Laatst echt heerlijk gegeten hier. Ze hebben een buffet en een bakplaat. Wij zijn ieder een paar keer langs de bakplaat gegaan en onze jonge kinders gingen voor de frietjes en bitterballen bij het kinderbuffet. Gezellig barpersoneel ook.