Happy Wok

William Boothlaan 5 A 3012 VG Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Happy Wok

KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Af en toe ga ik langs bij Happy Wok, vriendelijke vrouw die altijd alles doet om je naar je wens te maken. Ik neem altijd de nasi met varkensvlees en sauce. Ze weet het precies als ik binnenloop. De dame werkt hard, respect voor haar. Eten altijd vers en van goede kwaliteit. Daar kunnen concurrenten in de straat een voorbeeld aan nemen.
Gngro .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Decor totaal niet mijn ding maar de service zeker goed. Eten, de saoto soep was niet bijzonder maar de nasi met eend we! Heerlijk en tot de volgende keer.
Yoni S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Happy wok staat al geruime tijd in mijn rijtje, "things i eat once a week". De bediening is altijd vriendelijk. En wanneer ik bel staat het altijd binnen een kwartier klaar. Mensen die graag Chinees op de Nederlandse manier eten kunnen hier rustig een Babi Pangang, Sate en Tjap Tjoi bestellen. Maar ook de liefhebbers van bv. Moksi Metie komen absoluut niets te kort. Kortom, een goede chinees aan de rand van de Witte de With!
Kienop .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Altijd weer heerlijk en pretentieloos, dat eten bij Happy Wok. Zeer vriendelijke bediening, én attent (de eigenaresse weet nog precies dat ik twee weken geleden extra sambal op mijn broodje bliefde, knap hoor). Ook weet zij altijd het hoofd koel te houden, ook bij grote drukte. De kok weet van wanten, en creërt in zijn keuken gigaborden uitermate smakelijke Eurochinees. Ga er nou gewoon een keer heen en oordeel zelf.
Beerdeaap .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Hoewel de naam van het restaurant anders doet vermoeden is dit *geen* `wokrestaurant` waar u met een bordje rauw vlees en ongekookte groenten langs een batterij koksmutsen moet om uw prak te warmen.

Dit, mijn beste culinaire argonauten, is veruit het beste Chinees/Surinaamse eethuis in de omgeving van de Witte de Withstraat. Nimmer heb ik hier slecht gegeten (en ik ben hier vaak geweest) !

De Tja Siew is om te smullen. Andere, moeilijk harde, aanraders zijn de broodjes kerrie-kip en de garnalen met broccoli. Alles vergezeld door diverse soorten sambal en koud Chinees bier.

Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Onbekend maakt helaas onbemind. Toch is de Happy Wok voor ons een Chinees pareltje in Rotterdam Centrum. We komen hier graag voor een heel rijk gevulde sauto soep; rijkgevulder dan bij enige andere zaak in Rotterdam. Een groot portie Tjauw Min Moksi Meti is zo groot dat je er makkelijk met zijn tweeën van kan eten. Voor de prijs hoef je het niet te laten en het vlees bovenop is echt heel smakelijk. Bediening is altijd heel aardig al moet je wel altijd contant afreken. Ander voordeel is dat deze zaak tot laat in de nacht open is. Sfeervol is het niet misschien maar met de tl verlichting en een spelende tv aan de muur maakt het wel een authentiek Aziatische indruk.