Happy Wok

Wethouder van der Veldenweg 5 3281 AN Numansdorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Happy Wok

Kevinzo .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Wij zijn nu voor de tweede keer bij Happy Wok geweest om te eten en drinken, het was weer heerlijk eten. Veel variatie in voor-, hoofd-, en nagerechten. Het personeel is zeer vriendelijk en correct. Wij gaan vast en zeker terug voor een gezellige avond, om lekker te eten en drinken.
is zeer zeker een aanrader.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Eigenlijk een standaard wok restaurant, de wok gerechten smaken goed, maar wordt geserveerd met veel te veel saus, hierdoor komen de smaken van de ingrediënten niet goed uit, jammer. Gerechten vanaf de teppan plaat is prima. Gerechten vanaf het buffet zijn saai en..... zag dat de kok de saus voor babi pangang en Roerei aanvulde met een kop tomaten soep ( Soep vanaf het buffet) , foei!! ( zag er niet uit!!!). Bediening is vriendelijk en zeer gastvrij. Aankleding restaurant is gezellig.
Kimberley B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vanavond hier wezen eten. Bij binnenkomst was ik erg enthousiast. Jonge medewerkers in de bediening, maar stuk voor stuk heel vriendelijk en attent. Ook is er veel keuze in gerechten en deze zijn ook zeer smaakvol. De koks waren echter niet erg klantgericht. De keuken sluit bij Happy Wok om 22:00 uur maar toen wij om 21:00 uur nog druk bezig waren met wokken werden er langzaamaan meerdere gerechten weggehaald met als gevolg dat we maar een beperkte keuze hadden en ik meerdere keren een medewerker moest aanhouden om te vragen naar een gerecht die er een paar minuten geleden wel nog lag. Ook waren opscheplepels al aan de kant gelegd, moeilijk opscheppen zonder lepel. Wat een teleurstelling dat de koks meer bezig waren met het vroeg naar huis kunnen dan met het de betalende gasten naar de zin te maken. Wat begon als een leuke avond, eindigde helaas heel vervelend.
JN12 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Vanavond hebben wij bij Happy Wok gegeten. Het eten is van goede kwaliteit en de keuze is ruim.

Er is een lopend buffet met verschillende warme en koude gerechten, van salades tot soep en sate enz, die stuk voor stuk goed smaken.

Er is een Teppanyaki plaat waarachter een kok op bestelling verschillende vlees- en vissoorten bereidt. Ook kan je verschillende verse groeten, soorten vlees en soorten vis door een kok laten wokken. Hierbij is er de keuze uit verschillende Aziatische sauzen. Deze gerechten zijn onze favorieten.

Voor het dessert is er een ijs- en een fruitbuffet. Ook hierbij is de keuze uit verschillende smaken en soorten fruit weer ruim.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

AB89 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Smaakvol en vers eten, prima kwaliteit! De koks werken zeer vlot en professioneel. Fijn voor ons was dat het een rustige avond was.
Goede/nette bediening.

Interieur zoals tafels en stoelen zouden wel vervangen mogen worden, dit zou het interieur net wat strakker maken en de rest van het decor beter tot z'n recht laten komen.
Jovdstel .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Geen technische hoogstandjes maar gewoon prima eten! Altijd knap hoe die man bij de tipan alles kan outhouden. Juist voor kleinere kinderen ideaal omdat er een aparte speelruimte is. Heerlijke tomatensoep.
VictoriaDrunen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met een bedrijfsuitje naar Happy Wok in Numansdorp geweest. Bij binnenkomst worden we netjes ontvangen door de gastheer en brengt ons bij tafel. Het is aardig druk in de zaak maar de bediening is super snel. Je kan goed zien dat iedereen goed weet wat hij/zij moet doen. Er was geen appelmoes voor ons aanwezig, iemand van de bediening is toen snel naar de supermarkt gegaan om dit voor ons op te halen, dat noem ik nou superservice!
Het eten is goed, vooral het eten bij de bakplaat. Super!
De zaak ziet er ook goed uit, je kan wel zien dat het de meubels al wat jaren mee gaan, maar het is echter wel heel schoon. Helemaal clean!
MaJoh .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Eerst denk je "Help! Druk! Is dit niet te massaal?" Ja druk is het vaak, niet alleen in het weekend. Maar dat is niet gek: terwijl veel wokrestaurants ongezellige interieurs hebben, is hier echt wel geïnvesteerd in een mooie sfeer en redelijk meubilair. Alleen sommige stoelzittingen zijn vlekkerig en aan vervanging toe. Hoe bestaat het dat bedienend personeel, jongeren zelfs, hier zo relaxt blijven en zo attent zijn. Profi's! Pluim, bij deze. En dan het eten: de verse wokingredienten zijn prima en worden snel en vakkundig voor je klaargemaakt terwijl je wacht. De eetwaren in het warme buffet vind ik wat minder maar dat is bijna altijd zo in dergelijke buffetten. Gebakken banaan, pangsit, frietjes e.d. moet je eigenlijk meteen eten en niet warm houden. Desserts niets bijzonders maar keus genoeg uit ijssoorten en (blik)fruit. Topper is de slagroomautomaat: hygiënisch en lekker!
Richard1766 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Ik denk dat het op zich best goed kan zijn. Maar we waren op een drukke avond. je komt een gebouw binnen dat lijkt op een buurthuis. Vriendelijk personeel maar niet ervaren. De koks werken hard en sneller als een machine. Dus verwacht geen praatje. Het stukje logistiek voor het wachten en wie waar op wacht moeten ze nog ontdekken. Kwaliteit was goed. Maar ruimte waar het buffet staat is klein. Afrekenen bij de 1 vast persoon is niet van deze tijd en zorgt voor vertraging als je weg wilt. Alle rokende mensen voor de deur is echt een afknapper. Maar de wil is er.
Cornelis D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Bij binnenkomst lijkt je een wijkcentrum te betreden en dat is het misschien ook wel geweest.
Op zaterdag 20:00 een tafel besteld en het zat toen helemaal vol. Een gezellige sfeer was merkbaar en na een uur werd het een stuk rustiger. Eten was veel lekker en veelzijdig. drank systeem met rode of groen signalering werkt perfect. Gaan we zeker nog eens terug. Voor 20 euro all you can eat is heel goedkoop voor de kwaliteit en kwantiteit van het geboden.
Dos-gastronomos .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Met vrienden wilden wij gewoon gezellig uit eten zonder al te veel poespas en onze keuze viel op de Happy Wok te Numansdorp. Welnu, het bleek een hele terechte keuze. Ondanks het feit dat er een massa mensen tegelijk deze wok bezoeken merk je dat alles er op rolletjes loopt. De bediening is gewoon heel vriendelijk en attent en als je even binnen bent dat merk je eigenlijk maar heel weinig van de andere bezoekers. Over het eten waren we zeer positief, keuze uit voldoende voorgerechten waaronder ook paling, zalm, salade en sushi. Oppassen dat je niet teveel neemt want hierna kan je nog van de soepen genieten voordat je overgaat tussen het eten van het buffet en/of gewoon gaat wokken. Wij vonden dat alles er goed uitzag en prima smaakte met een meer dan goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
afgelopen zaterdag weer even wezen eten bij de wok.
Eten is daar lekker goed en geen lange wachttijden. bediening is altijd vriendelijk en aardig
wij gaan regelmatig bij deze wok eten en er zijn veel gerechten waar je uit kan kiezen en kan samenstellen. voor mij een top wok
Tim1955 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Het begint bij binnenkomst al, al het personeel zegt je vriendelijk gedag en je wordt snel geholpen. Wij waren maar samen en hadden niet gereserveerd en er was nog gelukkig een tafeltje vrij. Mijn vrouw was verbaast hoeveel soorten likeur ze hier hebben, een "gewoon" restaurant heeft meestal niet eens zo veel, laat staan een wok restaurant.
Het interieur ziet er mooi uit. Er is een mooie aankleding van het pand. Mooie grote kunst bloemen en vazen.
De service is ook super. Onze tafel wiebelde iets waarna het personeel meteen met een bierviltje aankwam om het op te lossen.
De service is snel en het personeel is vriendelijk. Wij werden geholpen door een blonde jongen, deze jongen zorgt ervoor dat iedereen het aan tafel leuk heeft en maakt met iedereen een praatje, dit vinden wij een groot plus punt. Wij waren hier voor het eerst, maar dit zorgde ervoor dat je je echt goed op je gemakt voelt.
Het eten is gewoon goed! niets op aan te merken. Echt vanalles: soepen, salades, warme hapjes, wokken, grilplaat, enz. Wij hebben niets kunnen vinden wat niet lekker is.
Wij waren zeer tevreden en komen binnenkort snel terug.

Met vriendelijk groet,

T. Rooyen
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
De bediening is zeer vriendelijk, het eten en de variatie is uitstekend en het wokken gaat ook zeer snel je staat nooit lang te wachten.
Zaterdags heb je extra variatie in gerechten, en de kwaliteit prijs verhouding is zeer goed.
Wij hebben hier nu meerdere malen gegeten en altijd zeer tevreden gegeten.
P/S
Met de kerst gaan we met de kinderen weer lekker wokken, de kinderen vinden het altijd weer spannend.
Ze zijn niet vast geketend aan hun tafel en kunnen nemen wat ze lekker en leuk vinden
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Afgelopen week met mijn kinderen en vrouw hier geweest.
We werden zeer gastvrij ontvangen en mochten zelf een leuke tafel uitzoeken. De kinderen kregen bij het eerste drankje al gelijk een kleurplaat en werden gewezen waar de speelkamer is, hier stonden verschillende computerspelletjes voor de kinderen en een tafelvoetbalspel.
Het personeel is erg vriendelijk en doet heel goed hun best om zo snel mogelijk alles te verzorgen.

Het eten is ook erg lekker. We zijn bij verschillende wokrestaurants geweest, maar de kwaliteit van deze wok is toch zeker de beste. Vooral de zalm is erg lekker van de plaat.

Het enige minpuntje is dat ze geen chocoladefontein hebben, maar wat niet is kan misschien nog komen.......

Het decor is wat verouderd, maar het functioneert allemaal en bovendien is het allemaal heel schoon. Je kan goed zien dat dat de tafels en stoelen schoon zijn, wat ik toch zeker heel belangrijk vind.

Al met al kan ik deze wok zeer aanraden!
Robert W. K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Het was de vierde keer dat wij daar met de familie hebben gegeten.
De keuze was weer reuze!
Vis, vlees bijgerechten, sushi, etc.etc. De ossenhaas was mijn favoriet!
Toetjes, verse vruchten, kortom je kunt je buikje heerlijk rond eten
bij dit restaurant.
De inrichting is wat verouderd maar dat doet zeker niet af aan het eten.
Zeker in de Hoeksche Waard een aanrader!
Vince1985 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Een paar jaar geleden hier geweest met een groep collega's. De inrichting is nog steeds hetzelfde, maar het eten is zeker verbeterd. Nu heb je veel meer keuze en het is ook echt lekker. Het blijft natuurlijk wel een all you can eat dus je moet het zelf halen. Steeds lopen. De borden werden snel weggehaald als het bord leeg was en dat was wel fijn, geen opstapeling van borden. Wat ik een voordeel vind van hier is dat er geen vaste tijd is. Je kan zitten zolang je wilt. Eigenlijk sinds er een nieuwe eigenaar is vind ik het een stuk beter geworden, nu alleen de inrichting nog even een facelift.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Voor een kerstborrel mee geweest naar de Happy Wok. Kwaliteit vlees is goed, wachttijden vallen mee Tippanyaki is redelijk snel, vlees wordt goed gebakken. Groot gemis is Sashimi, alleen sushi van matige kwaliteit, een klein schoteltje voor de wasabi en soya zou wel makkelijk zijn. Interieur is eenvoudig maar netjes.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Heerlijk eten, goede temperatuur en veel keus, zeker voor de prijs die je betaalt. Vriendelijke en snelle bediening. Vergeleken met andere wokrestaurants was dit zeker de beste.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
wok buffet is redelijk ruim van keuze; voorafgaande tomatensoep viel wat tegen qua smaak; entourage in een soort omgebouwd gemeenschapscentrum en in hetzelfde gebouw als de openbare bibliotheek doet toch bij de entree te weinig aan een restaurant denken en teveel aan een kantine-omgeving