Happy Wok

Meer informatie over restaurant Happy Wok

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Het eten was lekker, de bediening vriendelijk, maar decor een 4 omdat het wel gezellig was, maar gewoon echt vies op de grond. Wc rolhouder hing met plakband aan elkaar. De speelkamer was in minn ogen ook niet echt veilig, en boven aan een steile trap, maar de kinderen hebben zich prima geamuseerd en er was een meisje bij die een oogje in t zeil hield. Dus ja al met al prima gegeten.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
kroepoek iets taai maar dat was dan ook het enige minpuntje.
sushi en SauMai waren lekker.
wok rundvlees: zat genoeg rundvlees in en was licht pikant.
Nens72 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
uit eten met mijn moeder die deze avond zeer slecht ter been was. We zijn door de uiterst vriendelijke bediening zeer goed geholpen. Mochten plaats nemen aan een tafel voor zes personen terwijl we maar met zijn drieen waren zodat we dichter bij het buffet zaten. Daarnaast ook nog heerlijk gegeten.
Moeders heeft genoten. Helemaal top!!
Kaatje1983 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Op een donderdagavond hebben we met 2 personen bij dit wokrestaurant gegeten. We vonden het erg matig. De kroepoek was zeer taai (volgens de ober, omdat het een warme dag was...) de garnalen en peultjes waren niet goed schoongemaakt. De loempia's waren koud. Ook was het assortiment niet bijzonder. Er was niets te vinden, dat je bij een ander wokrestaurant niet ook vindt. Jammer, we hadden dit restaurant via internet gevonden en gingen af op de goede recensies. Helaas kunnen we die mening niet delen.
Fiem .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Geweldige avond gehad met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen.

Tijdens ons vakantieverblijf in Arcen zochten we een 'all-you-can-eat' wok. Via zoekmachine bij Happy Wok uitgekomen.
Het was een rustige dinsdagavond. We waren er op tijd maar al het eten stond al klaar: zag er super vers en lekker uit. Best uitgebreid (zowel de voor- hoofd- als nagerechten)! De sushi was ook van hele goede kwaliteit. Qua eten, voor een wokrestaurant, scoren ze bovengemiddeld goed. Het personeel is heel vriendelijk en het restaurant maakt een hele keurige, schone en rustige indruk.
Ook het sanitair is heel netjes en dat vind ik erg belangrijk! Ondanks dat er officieel geen oppas aanwezig was, werd er voor onze kinderen die avond een oppas voor de speelzolder geregeld! Wat een geweldige service. Als klap op de vuurpijl kregen we ook nog iets korting (die ik in fooi weer heb teruggegeven omdat we zo heerlijk hadden gegeten).
We komen hier zeker een keer terug!