Happy Wok

Meer informatie over restaurant Happy Wok

• Airconditioning
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Het eten wat ik gegeten heb was lekker.Alleen waren er veel bakken lang leeg bv champignons en courgettes bij de teppan plaat.ook de rosbief en bv.aardbeien ijs.Ook de bediening was zeer matig
regelmatig zeer veel vuile dingen op de tafel.sommige gasten hebben het zelf op de lege tafels gezet.
bij de snacks en pizzas was alle koud gewoon koud !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het personeel wat er was vloog van het ene naar het andere.niet goed.
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Wij halen er alleen, lekker eten voor een goede prijs. Altijd vriendelijk geholpen!
Vis, vlees, garnalen en groenten zijn lekker vers. Een portie is ruim voldoende om goed vol te zitten.
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Ze doen hun best, maar desondanks is het geen gelikte tent. Het personeel daarentegen is wel ontzettend vriendelijk en klantgericht. Er is ruime keus aan wok en grill gerechten. Ook de kant en klare gerechten zijn erg lekker. De prijs is onlangs omhoog gegaan. Voor € 26,= kun je onbeperkt eten en drinken. Wij komen er graag en regelmatig. Er wordt snel bijgevuld en er is altijd voldoende keus. Echt een aanrader om eens lekker en relaxt te gaan eten
HANJAN56 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Het is oud maar wel goed en daar gaat het toch om.
Het zijn hard werkende mensen die in deze tijd toch maar voor die prijs zo veel verse producten aan bieden. Het is dan niet een van de mooiste war wel een van de beterde.