Happy Wok

Meer informatie over restaurant Happy Wok

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Selina R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Op 15 februari eten afgehaald om lekker thuis te eten. Sa sjieu veel te vet vlees en saus vergeten erbij te doen, kipkerrie smaakloos en koe lo juk te hard gebakken waardoor vlees verbrand was. Klacht telefonisch gemeld en geen compensatie gekregen. De volgende keer krijgen we een kleinigheidje ter compensatie, maar er komt geen volgende keer wat slecht eten.
KlazinaHofman .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
We zijn hier met ons bedrijfsuitje hier wezen wokken met een groep van 60 personen en het is ons allen zeer goed bevallen. Het leuke aan deze restaurant is dat je nog echt het gevoel hebt bij de chinees te zitten. Ruime zitplaatsen, niet zoals sommige restaurants tegenwoordig waarbij je bijna tegen elkaar aanzit. Groot assortiment en snelle bediening voor een zeer goede kwaliteit/prijs verhouding.
Jdevriesfrl .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Ook ik kom regelmatig bij Happy Wok eten en ga altijd met een tevreden buik weer naar huis! Het eten is lekker en de keuze in verschillende gerechten en het wokbuffet is erg ruim.
De service is snel, goed en vriendelijk en het restaurant ademt een authentieke Aziatische sfeer uit. We komen snel weer een keer langs!
Sjoukje66 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Ik kom regelmatig eten halen bij de happy wok.
Bestel per telefoon en dit verloopt altijd vlekkeloos.
Het eten is erg lekker , de hoeveelheid zeker meer dan voldoende, vergeleken bij andere chinees.
Mijn favo gebakken banaan , is er heerlijk !
Bediening: Correct ,vriendelijk
Kortom een aanrader!
Mirjamat .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
de ingrediënten zijn heel matig met weinig smaak waardoor het eindresultaat allemaal wat smakeloos is. Er waren heel veel vliegen binnen (ook op het rauwe eten) en toen we er iets van zeiden: 'daar kunnen we niks aan doen want de deur staat open'. Daar komen we dus niet meer.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Vandaag via de afhaal menu en een loempia gehaald. Ronduit slecht. Ik weet niet waarin ze de gerechten klaar maken maar alles had dezelfde slechte smaak. Het ei gerecht was nog slechter. Niet voor herhaling vatbaar.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Gegeten met ons gezinnetje, was super leuk en gezellig. Vriendelijke personeel en goede sfeer. Het eten was overigens zoals gewoonlijk goed. Leuk dat er met de tijd de wokbuffet word aangepast met nieuwe gerechten!
Jhndn2012 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Vriendelijk ontvangen, fijne sfeer en genoeg ruimte bij de tafel. Eten was uitstekend (grote keuze mogelijkheid) en ook de service was meer dan goed.

Fijne locatie zo dicht bij de stad en ook nog eens goede parkeermogelijkheid bij de Jumbo of de parkeergarage ernaast. Enthousiast en ga er zeker vaker eten.