Happy Tosti Den Haag

Maandag t/m Vrijdag 07:30 - 17:00
Zaterdag 09:00 - 18:00

Inge H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Happy Tosti (voorheen Tosti van Josti) is een lunchzaak in hartje binnenstad, waar de tosties door "mensen met een arbeidsbeperking" worden gemaakt. Sympathieke formule die aanslaat, want het is er eigenlijk altijd druk.
En dat is jammer, want de tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en de akoestiek is een drama. Bij een volle zaak kun je je tafelgenoot onmogelijk nog verstaan.
Soep en tosties wel oké, al zijn ze aan de prijs. Zaak wordt duidelijk gerund door iemand die weet wat de trends in horecaland zijn. Dat zie je zowel aan het decor als aan de menukaart.
Al met al een leuke stek, maar alleen als je buiten de lunch-spits gaat.
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Lekkere tosti's, leuke variaties. Mijn vriend en ik kiezen altijd verschillende combi's om te delen. Het ziet er erg gezellig uit en de bediening is ontzettend aardig. Wij komen hier graag lunchen. Het is wel heel erg druk waardoor het soms lastig is om een plekje te bemachtigen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Concept is leuk en het was dan ook best druk tijdens ons bezoek. Tosti allemaal erg origineel alleen onze waren te bruin (aangebrand), hiervoor een nieuwe gekregen die iets beter was, jammer want wen tosti zou niet zo moeilijk moeten zijn. Alles binnen is slim ingericht en Iet er netjes uit. Personeel kwam wat chaotisch over door de drukte.
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Hele leuke lunchroom met orginele tosti's, panini's, salades en wat zoetigheden. Het voelt wel prettig aan dat de kaart voor alles wat wils iets heeft, maar niet te uitgebreid is. Juist dat de doelgroep begeleid wordt, lijkt er voor te zorgen dat het personeel zo professioneel mogelijk probeert te zijn. De schommels zijn erg leuk.
Verbeterpunten voor eten: een 8 ipv 9 omdat de tosti's een tikkeltje groter mogen
Verbeterpunten voor decor: een 7 ipv 9, het kan nogal druk zijn op sommige tijdstippen en dan zit iedereen tegen elkaar aan, op de schommels zit je met je rug naar looproute en bar.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Een perfecte locatie midden in het centrum van Den Haag met ook de mogelijkheid om buiten op het terras te eten. Het restaurant is leuk en speels ingericht.

Vriendelijke ontvangst en ontspannen sfeer. Hier draait alles om het serveren van diverse lekkere tosti's. Ik had de tosti met tonijn en deze was zalig en werd ook nog leuk opgediend.

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. De tosti's zijn betaalbaar en je proeft dat er kwaliteit wordt gebruikt.

Ik ga zeker terug voor een tosti van Josti.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het is moeilijk kritisch te zijn op Tosti van Josti, daar deze zaak een hele hoge "gun"-factor heeft. Maar ik ben niet zo politiek correct; als ik ergens mijn zuurverdiende geld uitgeef, verwacht ik waar voor mijn geld. En eerlijk waar: de goedbelegde tosti's en panini's (helaas wel aan de kleine kant!) zijn goed getoast, erg lekker en worden leuk geserveerd op een plankje.
De sfeer in de zaak is ontspannen en gezellig (leuk die schommels!) met vriendelijke bediening die goed aangestuurd wordt.
Lekker, simpel en ongecompliceerd; zo wil ik vaker lunchen.
Laura .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Lekker eten! Niet zomaar een tosti, maar écht lekker en leuk gepresenteerd ook. De inrichting is wat druk. Goed gelegen in het centrum. We gaan zeker terug!
Kadeka .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Vandaag met een tosti daar geluncht, héérlijk! Bij binnenkomst kon ik gelijk wat te drinken bestellen. Even later werd dmv een tablet ook mijn bestelling opgenomen. Kwartiertje later was het smullen van een smakelijke tosti. Ik was voor kantoorlunch binnen, want het stroomde al snel vol. Leuk ingericht, maar qua geluid wel gehorig. Kan me voorstellen dat mensen die er werken er overprikkeld door zouden kunnen raken.
Joan P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Super leuk concept waarbij een tost eten niet enkel draait om voedsel binnen te krijgen. Er hangt een hele gezellige en speelse sfeer waarbij de bediening uiterst hun best doet om er een belevenis van te maken. Bovendien zijn de tosti's ook nog eens heel luxe. Een super leuke plek om gezellig een hapje te eten! Echt een must als je in de buurt bent!
Jasperw1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Aanrader! Lekker eten(tosti gruyere is top!), biologisch en verse drankjes. Het personeel is leuk, goed en vriendelijk. Het decor is ook fris, nieuw, leuke details zoals de schommels en schommelstoelen.
Gerlinde D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Aanrader! Lekker eten, biologisch en verse homemade drankjes. Het personeel is leuk, goed en vriendelijk. Het decor is ook fris, nieuw, leuke details zoals de schommels en schommelstoelen.
Veenendaal621 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
tosti van josti een absolute aanrader. Lekkere betaalbare tosti die heerlijk smaakt en gezellige ober aan tafel. Kort maar krachtig, de moeite waard!
Maupiekolk .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Goed eten, heerlijke salade, lekkere grote goed gevulde tosties en paninies en sapjes. Uitstekende koffie, thee en heerlijke limonades. Inrichting verassend en zeer vriendelijke en snelle bediening. Kortom : TOP!!!! Een aanwinst om te lunchen in Den Haag.
TasteSpot .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Lekkere tosti's. Leuke gasten. Fris interieur. Fijn concept. Gewoon dikke aanrader. Leuk om te zien dat het kan op de Korte Poten!
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Nobrainer. Lekkere tosti's, verantwoord eten, verantwoord concept én schommels in de zaak. Wat is er nou dat je niet leuk kan vinden aan zo'n concept? Misschien alleen het feit dat je er zelf niet op gekomen bent. Aanrader.