Happy Tokyo

Meer informatie over restaurant Happy Tokyo

Jouw recensie over het restaurant Happy Tokyo

Push D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Hier kun je lekker eten voor ieder wat wils ik houd niet van sushi maar dan nog kun je hier heel de avond van allerlei gerechten bestellen waar ik mee uit ga eten vinden de sushi lekker personeel is vriendelijk en beleefd en als je voor de gezelligheid wat langer wil blijven zitten om een biertje te drinken is hier ook geen probleem ze kijken niet op de tijd een aanrader
Push D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Talitha V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Na een tijdje weer hier gegeten. Het was lekkerder dan ik had verwacht. de sushi was heerlijk, vooral de tonijn. De ossehaas vond iedereen lekker evenals de miso en bamisoep.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Voor ons was vandaag de laatste keer bij dit restaurant. We zijn hier in het verleden vaker geweest en toen was het veel beter. Nu hadden we na 2,5u wachten 1 drankje gehad en twee ronden gerechten waarbij maar de helft was uitgeserveerd. Uiteindelijk zijn we om kwart over elf vertrokken met een rot gevoel over de behandeling door het personeel. Ze namen de klachten die binnen kwamen totaal niet serieus. We hebben in totaal zo'n zeven tafels zien vertrekken. Als mensen weigerden de volledige prijs van het "all you can eat concept" te betalen omdat er alles behalve sprake was van "all you can eat" werden ze uitgelachen door de eigenaar en uitgezwaaid met de woorden "volgende keer beter". 's Nachts zijn we zelfs nog ziek geworden van het eten. Ook hiervoor zullen we nog een klacht indienen bij Happy Tokyo.
Anne-Marie L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Goed restaurant qua kwaliteit en prijs zeker in verhouding! We komen er zeer regelmatig (ca 2 keer per maand). 1 keer meegemaakt dat de kwaliteit iets minder was dan gewend.
RTS001 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Goede kwaliteit, Goede prijs en ook nog eens goede bediening. Voor een All you can eat restaurant is dit mijn beste ervaring
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Voor een zondagavond viel het bezoekersaantal ons niet tegen. Hierdoor had je niet het gevoel heel alleen te zitten in dit toch relatief grote restaurant. Al snel nadat we waren gaan zitten hadden we onze drankjes. We kregen geen uitleg over het principe van het restaurant. Ze gaan er vanuit dat je weet hoe het werkt. De 2 rondes met koude gerechten die we bestelden kwamen vlot. Het 'beleg' op de sushi's was wat karig. Dunne plakjes vis en zeker de 'sashimi' zalm was een lachertje. De salade van zeewier was lekker. De 2 warme rondes daarna duurde lang; heel lang. De eerste keer kregen we wel in 1x alle gerechten, waaronder rijst, gamba's, teriaky, groenten en ossenhaas. Smaak was goed van deze gerechten. Daarom een 2e ronde, maar het duurde heel lang voordat die kwam. De aardappelrondjes kwamen snel en de rest kwartier later en was al afgekoeld. Jammer, want het zag er veelbelovend uit in vergelijking tot andere all-you-can-eat restaurants waar we eerder zijn geweest. Ook het dessert (ijs en gebakken banaan) kwam in 2 delen (terwijl we het graag als 1 gang wilden).
Het personeel is attent en vraag veelvuldig of we nog wat wilden drinken.
We hebben een fijne avond gehad, maar 2,5 uur is best lang om daarna met zoute nadorst weg te gaan.
meatlove100 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
wij zijn 20 maart daar geweest, echter van enige negativiteit is geen spraken.
wij zijn snel geholpen na nog geen 10 minuten stond ons drinken al op tafel.
ook de gerechten stonden binnen no time op tafel.
de bediening was zeer goed en vriendelijk.
men heeft oog voor de kaarten die klaar staan, en worden ook meteen verwerkt.
al het bestelde is netjes geleverd, en goed van smaak en kwaliteit.
is zeer zeker een aanrader, en om terug te komen op de negatieve reacties, dat zijn over het algemeen de zelfde mensen die altijd wat te klagen hebben.
is zeker de moeite waard ook na 19:00 uur wanneer volgens sommigen de stres begint, hier totaal niets van waargenomen.
een dikke 9 is mijn score, wij hebben een gezellige en smaakvolle avond gehad en komen ZEKER terug.
Purdy D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
ben er 2 maal geweest en de 2de keer was ook de laatste keer !
eerste keer dat wij daar binnen zaten was alles super goed bediening eten alles.
Maar nu weer een keer geweest en de bediening was super slecht eten was niet lekker kreeg koude vleesgerechten en de rijst in de sushi had te lang gekookt waardoor je paprijst had in je sushi... niet lekker dus ! wij hebben 2 en half uur binnen gezeten en uiteindelijk hebben wij 3 rondes gekregen waarvan wij de helft van wat er besteld was nooit aan tafel is gebracht om drinken moesten wij zeuren en dan had je geluk als je naar 30min je drankje aan tafel kreeg.
eigenaar interesseert het niks en jij krijgt zeker geen gelijk als je niet al je gerechtjes hebt gekregen want dat is wel zo...?!
Echt super slechte ervaring gehad daar en wij waren niet de enige die avond ! het was zo bij iedereen.
Personeel liep zelfs te klagen en alle mensen die binnen zaten want niemand kreeg zijn eten aan tafel, als er iemand eindelijk wat ten aan tafel kreeg werd er dan ook luid geklapt door iedereen.
Wij gaan er nooit meer naartoe ! dat alles in het honderd loopt tot daar maar dan ook nog eens een grote mond krijgen van de eigenaar omdat je een klacht hebt kan niet door de beugel.
ericvl .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Zojuist bij Happy Tokyo gegeten. Wat een aanfluiting. Helaas ging alles fout. Het is zo'n 'all you can eat' waarbij je 5 gerechten in 5 gangen kan bestellen. We moesten 3 kwartier wachten op het eten en uiteindelijk zijn bestellingen nooit zijn gekomen. Als je er wat van zegt komt er geen sorry, alleen een opmerking dat het nou eenmaal zo gaat; het was druk. De manager was druk met zijn kassa ipv zijn personeel waardoor iedereen als een kip zonder kop rondliep. Echt een geval van slecht management! Daarnaast was de kwaliteit van de sushi slecht. Smakeloos, veel rijst en weinig vis, deel van de octopus was nog bevroren en taai, rare combinaties, noem maar op..
Geen aanrader voor een gezellige avond en zeker niet als je goed wilt eten! Jammer
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Iedere keer dat we hier komen eten is het eten prima. Als het druk is merk je dat de keuken het lastig vindt om het bij te houden en moet je lang wachten. Maar wordt meteen iets aan gedaan als je er iets van zegt. Sfeerverlichting is er helaas niet aanwezig, dus je kunt prima zien wat je eet. Echt een al-you-can-eat restaurant!
Shobha V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Ik ben hier in Januari 2014 voor het laatst geweest..Het eten is goed,veel keus en doordat ik daarvoor regelmatig daar kwam kende het personeel mij ook en had ik daar zo'n beetje mijn vaste tafel..Het all you can eat principe is prima.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Na het lezen van eerdere reviews hebben wij met vijf volwassenen - inclusief twee ervaren sushi-eters - een bezoek gebracht aan Happy Tokyo. Het was zaterdagavond en het restaurant was voor driekwart gevuld.
De ontvangst was vriendelijk en we kregen een tafel bij het raam.

We konden direct onze drankjes bestellen, die ook snel en foutloos op tafel kwamen. Dat bleef de hele avond zo.

Ook op elke ronde sushi die wij bestelden, hoefden wij niet lang te wachten.
En belangrijker: de sushi zijn vers en zeer smakelijk. Prima!

Hoewel wat onwennig en niet erg ervaren, is het bedienend personeel buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Toen men zag dat mijn moeder - wij vierden haar 77e verjaardag en zij had niet eerder sushi gegeten - onwennig met de stokjes experimenteerde, legde men uit eigen beweging ook mes en vork bij haar neer. Heel attent.

Kortom: wij kijken terug op een geslaagde kennismaking met Happy Tokyo, wij kunnen dit sushi-restaurant zeker aanbevelen en komen hier met plezier nog eens terug.
Jeff V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Best lekker gegeten, wel kleine gerechten en soms rare combinaties. Pijnboompitten over de zeewier salade bijvoorbeeld.

Gelukkig waren wij erg vroeg (17.30 uur), want vanaf half 7 begon de stress bij keuken en bediening .
Milja P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Voor de tweede keer gegeten bij Happy Tokyo, het is ons weer zeer goed bevallen. Fijne bediening, zeer goede sushi en verukkelijke Japanese thee.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Vandaag samen gegeten bij happy Tokyo sushi en grill. Restaurant is vorige week in Boxtel geopend. Een maal eerder hebben wij een dergelijke formule uitgeprobeerd en was goed bevallen. Dit bezoek overtrof onze verwachtingen. Wij werden op een zeer enthousiaste wijze ontvangen. De bediening is uitstekend, men doet er alles aan om het naar de zin te maken. Inrichting is strak maar zeer smaakvol. Kreeg een rondleiding door de zaak en uitleg over de bereidingen van de gerechten. Keurige sanitaire voorzieningen, een afzonderlijke rook ruimte met ventilatie en een grote speel ruimte voor kinderen.
Het concept is onbeperkt eten voor een vaste prijs. Men kan 5 gangen en per gang 5 gerechten per persoon kiezen ven een zeer uitgebreide kaart. Een zeer uitgebreide keus uit vis en vlees. De lamskoteletjes en de beef rolletjes zijn absolute aanraders. Overigens zijn alle gerechten uitstekend bereid en je proeft dat alles vers is. Men schenkt uitstekende huiswijnen. Gezien de gedrevenheid van de uitbater de uitstekende gerechten gun je deze mensen dat zij succes hebben. ook wanneer je nog geen ervaring heb met deze wijze van uit eten is dit je kans om te proberen. Ondanks het feit dat men adverteert met all you can eat is er toch persoonlijke aandacht en geeft men je alle tijd om lekker te genieten. Het aanbod is zo overweldigend dat wij de gangen niet hebben volgemaakt. wij hebben genoten van vele verschillende gerechtjes en smaken en zullen zeker vaker gast zijn. een absolute aanwinst voor Boxtel,.
Chris en Ineke