Happy Sushi

Kruisplein 42 3012 CC Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Happy Sushi

Beleef Rotterdam op zijn Japans

Midden in het bruisende hart van Rotterdam kun je genieten van - drie keer raden - waanzinnig lekkere sushi. Denk aan makizushi, temaki, tempura, noodles en ga zo maar door. Hier kom je als liefhebber van de Japanse keuken dus wel aan je trekken. In een trendy ambiance worden jouw smaakpapillen even flink op scherp gezet en je zult deze culinaire belevenis dan ook niet snel vergeten. Evenmin als de culturele bezichtigingen die je misschien eerder op de dag hebt gezien...

Meer informatie over restaurant Happy Sushi

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Sushi eten is altijd leuk, de lopende band geeft hier extra plezier aan. Leuk om de verschillende gerechten langs te zien komen. Kwaliteit van de gerechten was goed. We werden snel en correct geholpen. Hoewel er een enorme afzuiging hangt ruiken je kleren na dit restaurant wel heel erg naar het eten. Een duidelijk verbeterpuntje. Voor de rest prima restaurant om te gaan eten en heel goed te combineren met een bezoek aan de Doelen, bioscoop of Stadsschouwburg.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Altijd heerlijke en super verse sushi bij happy (tip: bestel van de kaart en neem niet van de lopende band)! 100x beter dan al die "all you can eat" toko's in Rotterdam.
Kuno S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Happy sushi is leuk.... Het ene gerechtje pluk je van de lopende band die langskomt, maar je kunt ook gewoon bestellen bij de bediening... De nigiri's waren echt erg lekker... De rest overigens ook, het is gewoon goed, en betaalbaar. De oesters zijn echt super...
Kom hier al jaren, altijd zelfde kwaliteit...
Isja .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Happy Sushi is al jaren ons sushi adres. Je kunt kiezen uit wat de band je brengt (de lopende band) of je kunt van de kaart bestellen. Als het niet zo druk is dan zal het aanbod op de band wat kariger zijn omdat het anders te lang staat. Wat je ook kiest, alles is vers bereid, de sushi chefs vormen de spil van het restaurant, ze staan letterlijk in het midden en als je goed oplet kun je wat sushi-skills op doen. De bediening is goed, maar mocht je toch iets te ongeduldig zijn dan is er altijd het belletje. Happy Sushi is niet te vergelijken met de all-you-can-eats, het is vers(er) maar daardoor ook wat duurder. De warme sake is ook echt een aanrader.
Loempialover .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Het was echt 4/5 jaar geleden dat ik er voor het laatst heb gegeten en was benieuwd hoe het nu was. Bij aankomst stonden we een tijdje bij de deur omdat we niet wisten wat de bedoeling was. We wisten niet of we gewoon konden aanschuiven of moesten wachten tot er een plekje werd toegewezen. De serveersters liepen ons een paar keer langs en hielpen ons niet verder. Pas na 2/3 keer ons voorbij gelopen te hebben, wees ze ons een plekje aan. We namen plaats en wisten niet hoe we eten moesten bestellen. Er werd jammer genoeg niks uitgelegd vooraf en drankjes werden ook niet gevraagd. Dit gebeurde pas toen wij het zelf vroegen. Toevallig was er een actie toen wij kwamen eten, €2.50 voor een blauw & groen bordje (als ik het me goed herriner). €2.50 voor 3 stuks sushi vond ik het al niet waard, laat staan de normale prijs. De sushi was smaakloos. Ik had er meer van verwacht omdat sushi hun specialiteit is natuurlijk. Na 2 borden sushi van de lopende band besloten wij Ramen te bestellen. Omdat er in Rotterdam weinig plekken zijn om Ramen te eten, wilde ik het bij Happy Sushi graag proberen. De Ramen was €16, dus ik verwachtte een grote en goedvullende kom ramen. Helaas was het kleiner dan ik had verwacht en had de soep niet zoveel toppings zoals mais, uien en het belangrijkste: een halfzacht gekookt eitje. Jammer. De Ramen was ook smaakloos. De Ramen bestond uit: soep, noodles, sesam, zeewier en tempura. De noodles waren nog aan de harde kant. Concluderend, ik vond het eten bij Happy Sushi smaakloos en mijn geld niet waard. Ik kom niet meer terug.
KeesBa .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Paar keer gelunchd. Zeer genoten van de zalm met noodles, en de sushi is er ook goed. Service was adequaat. Het decor was goed genoeg, maar daarvoor ga ik niet perse daar uit eten.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Tijdens het Iffr weer eens bij Happy Sushi gegeten. Vanwege het filmfestival was het erg druk maar daardoor ook heel veel keus in gerechtjes die voorbij komen. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om vanalles bij te bestellen van de kaart, met name de handrolls, mijn persoonlijke favoriet, zijn een aanrader. Vers gemaakt dus heerlijk knapperig, zoals het hoort. Bediening is lekker vlot & vriendelijk.
Daphne.vangilst .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De sushi was best lekker maar ik heb wel lekkerder gegeten, de tandoori vond ik niet geweldig. aardig personeel maar zeer mummelig en gedateerd restaurant. De lopende band is natuurlijk erg leuk maar de keuze in verschillende sushi die voorbij kwam was klein.
Cees O.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Perfect! De sushi's worden in het midden van de zaak klaargemaakt. Je ziet dus hoe ze met zorgvuldigheid en efficiënt gemaakt worden. De schoteltjes met 2 of 4 sushi's worden zodra ze klaar zijn op de lopende band gezet. Een echt sushi-treintje. Leuk! Zeer gevarieerd en de hoofdmaaltijden, beef, zalm of kip op z'n Japans, prima. kortom lekker en (meer dan ) genoeg. Sesam ijs toe, eventueel met slagroom heerlijk. De service is snel, aardig en attent. Zo hoort het. Het decor is het leukst, doordat de sushi's op een lopende band langs komen en de koks in het midden bezig zijn. Als je ziet hoe handig die jongens dat doen. Echt goed. En natuurlijk Japans bier! Kortom, heel goed.
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het concept van de bordjes op een band is leuk, alleen was er weinig keuze. Doordat we hier waren met de AH-actie konden we geen gerechtjes ala carte bestellen en dat was wel een beetje jammer. Sushi's zelf zijn groot en goed van smaak dus ondanks de beperktere keuze hebben we wel lekker gegeten.
Nijntje_chantal .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Super leuk restaurant. Het concept is leuk met een lopende band waar eten afgepakt kan worden. De bediening was heel vriendelijk. (:
Matior .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Bijna alles was erg lekker, de ah aanbieding van 8 bordjes was meer dan voldoende voor de (normale) eter.
De bediening was snel, netjes en aardig.
Enige opmerking, het lopende band principe is erg leuk geeft een leuke sfeer en vibe.
alleen de warme maaltijden die erop staan worden soms niet gelijk genomen en de warme hapjes die we kozen waren lauw/koud. Niet een groot probleem want ze smaakten voormij nog erg lekker, alleen dat is niet voor iedereen.
Verder Fantastisch en lekker gegeten!

RebeccaN .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Lekkere sushi en leuk dat de sushi voorbij komt op een lopende band. De service was ook goed. Als je binnenkomt lijkt het niet zo gezellig, maar aan het tafeltje zit je juist weer leuk.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We zijn met 4 personen gaan eten,omdat dat de 1e keer goed was bevallen.
Voor mijn medetafelgenoten was het hoofdgerecht goed.Voor mijzelf viel het tegen omdat de kipteriyaki heel erg vet was en de vellen er nog aan zaten. Heel jammer maar het was gezellig.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
We zijn ZEER tevreden,hebben heerlijk gegeten in een leuke ambiance met de hapjes op de lopende band.
WARME hoofdgerechten waren ook heerlijk!
we komen zeker nog eens terug!!

Noortje T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Heel lekker gegeten! Service was ook erg goed: bordjes werden heel snel opgeruimd en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Niet geschikt voor een chic etentje, maar wel erg leuk.
DS65 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wij komen graag bij Happy Sushi, zo ook weer afgelopen vrijdag. Heerlijk gegeten met prima bediening. Het hoogtepunt was de DRAGON ROLL.. een absolute aanrader!
Ryanne R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wij komen al wat jaartjes bij Happy Sushi. Dat treintje maakt het leuk - er komt zoveel lekkers voorbij - en bovendien zeer goede kwaliteit sushi. Nu met de AH actie geweest. Menu was 3 bordjes van de band naar keuze en Teriyaki gerecht, of 8 bordjes van de band. Beide met een ijsje na. Vriendelijke bediening, leuke atmosfeer, genoeg keuze uit sushi en andere (warme) hapjes en ze hielden netjes rekening met dat één van ons zwanger was. Wij zijn groot fan van Happy Sushi en komen absoluut terug!
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Relaxte sfeer om sushi in te eten, niet het gevoel dat je alles zo snel mogelijk naar binnen moet proppen als bij sommige all you can eat restaurants. Daarnaast smaken de sushi ook beter en is het leuk dat ze voorbij komen op de lopende band, veel beter dan te bestellen aan de hand van een plaatje op de menukaart.
Mickey V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We werden erg vriendelijk ontvangen, omdat we hier met de a.h. Katie waren konden we kiezen, of voor 3 Sushi voorgerechten en teriyaki als hoofdgerecht, of 8 sushi gerechten. Heerlijk sesamijs toe. De sushi was erg lekker en supervers. De bief teriyaki was heerlijk mals. De Sushi op,de lopende band is leuk om te zien en makkelijk te kiezen. Het enige minpunt wat mij betreft is dat er totaal geen sfeer is.