Happy Palace

Meer informatie over restaurant Happy Palace

• Af te huren , Catering
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hier met 8 personen gegeten. Heel goede smaak/prijs/kwaliteit verhouding. Bediening vlot ondanks drukte. Eigenaar komt d wel iets gestrest over.
Ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Ziet eruit als elke -chinees. Maar met name de Mongoolse gerechten zijn erg goed en zeer smakelijk. Koppel dit aan ervaren en vriendelijke bediening en je hebt een zaak waar wij graag nog eens terugkomen
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Enkele maanden geleden eens wat afgehaald. Toen gebeld voor 2 loempies en een soep. nadat we 20minuten de bestelling gingen halen moesten we nog bijna een uur wachten. Kennissen van ons hadden dit ook al een paar x meegemaakt en bij 1 vriendenstel van ons duurde het bezorgen toen ruim 1,5 uur!...Vanaf die tijd dit restaurant links laten liggen terwijl het toch zo goed als aan de overkant is. Gister hadden we ergens anders een maandmenu gehaald en vandaag nog het 1 en ander over. We besloten er toch iets aanvullend bij te nemen en besloten happy palace een herkansing te geven. Chinese bami met san tjaaw kai kou. We maakte al een grap tegen elkaar dat we voorlopig weleens de tijd zouden hebben om eerst wat anders te gaan doen. We waren daarom ook aangenaam verrast dat nog geen 30min later werd aangebeld. Om het nog mooier te maken ...het smaakte ook enorm goed!!! We gaan het binnenkort dus weer eens proberen daar met een wat uitgebreider menu...dat hebben ze met deze herkansing wel verdiend!!
TD W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Al jarenlang bestaand Chinees-Indisch-Mongools restaurant in Schiedam, waar zeker de helft van de klanten afhaalt en niet uitgebreid gaat zitten. Eenvoudige 'wachtruimte' voor de balie, waar snel de bestelling opgenomen wordt.
Het gaat bij afhalen natuurlijk vooral om het eten en de Tjap-Tjoy met tofu was absoluut goed. Verse, knapperige groente met precies goed gebakken tofu in een niet te zoute licht gekruide saus. Flinke bak gestoomde rijst erbij en genieten.
De kwaliteit van het eten is in ieder geval zodanig dat een bezoek aan het restaurantgedeelte toch echt eens moet volgen!
Georgette T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Veelbelovend en leuk contact via de telefoon om eten af te halen. Daar aangekomen, een wat kille bedoening. Niet al te vriendelijke ontvangst. Geen "Happy Palace"gevoel. Het eten stond wel al klaar, toen wij kwamen afhalen. Dat is keurig! We kregen geen extra's erbij zoals bijvoorbeeld een pakje kroepoek, hetgeen toch wel heel gebruikelijk kan zijn bij een chinees afhaal restaurant. Wij bestelden Miehoen goreng met kip en verse groenten en een nasi rames.
De Miehoen vonden wij niet erg smakelijk in de zin van dat het echt te droog was. De groenten waren niet al te veel aanwezig, hetgeen wij zagen doordat de mie erg licht van kleur was , weinig groentjes erin. De Nasi Rames vonden wij iets te vet. Al met al jammer dat onze gerechten weinig smaakbeleving achterlieten.
Ada H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
het was lakker, netjes geklede bediening en voor een goeie prijs.
de lekkerste dat ik vind is koe low kai. het is heerlijk en zeker met die saus erom heen.
Dutchy1952 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Fantastisch lekker gegeten ,super vriendelijke be dining en dat voor prijzen waar je in andere restaurants net even voorgerecht voor Kristen.
Voor mij even dikke voldoende
Sylvie G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Geen doorsnee chinees als je eens wat anders besteld dan een babi pangang. Er staan leuke dingen op de kaart waaronder de peking eend vooraf met flensjes. Bij sommige gerechten wordt er aan tafel gekookt. Ook de sambal is er erg lekker. Wij komen hier regelmatig.
Th S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Beetje meer pretentie dan de doorsneechinees, maar pretentie moet je ook waar kunnen maken. Gerechten zijn wisselvallig, soms valt het mee, soms valt het tegen. Blijft steken in goede bedoelingen. Er moet meer inzitten als de kok constant het soms hoge niveau weet te halen. Nette zaak.
Krelis-1934 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Een leuk en gezellig retaurant met een vriendelijke bediening.
Op maandag gesloten. Je kunt er chinees,indisch en mongools eten. De pekingsoep is een pittige soep maar erg lekker Verder zijn de gerechten met garnalen heel erg lekker. Wij komen hier met een regelmaat wat eten. Ook leuk is de kleine kaart waaruit je kunt kiezen en onbeperkt eten. Dit zijn wat kleinere hoeveelheden. Er is in dit restaurant heel veel keus en aan de bereiding wordt de nodige aandacht besteed.