Happy Moose

Het Lange Land 20 2725 KZ Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Happy Moose

Met bus 70 vanuit centrum West. 2 minuten lopen vanaf de bushalte.

Van 31 okt 2016 t/m 5 mrt 2017 geopend van Do t/m Zo van 10:00 tot 22:00
Lunch van 11:00 tot 15:00. Diner van 16:00 tot 20:30.
Voor feesten & partijen, arrangementen en vergaderingen zijn wij 7 dagen per week geopend.

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een bijzonder gebouw en prachtig gelegen aan het Noord Aa, opgetrokken uit gestapelde boomstammen. De lunchkaart van de Happy Moose is beperkt, maar wat er geserveerd wordt is goed van kwaliteit en bescheiden in prijs. Inmiddels kun je aan het Noord Aa in nog twee andere restaurant eten. Deze Happy Moose heeft kennelijk gekozen voor goed en toch goedkoop en dat in een informele sfeer. Het interieur geeft je een vakantiegevoel. Deze lunchervaring nodigde ons zeker uit om daar ook eens te gaan dineren.
Bries67 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Op 9 oktober met de Amerikanen club de VACC heerlijk gelunched. Zeer vriendelijk personeel / eigenaar.
Leuke locatie voor een lunch /feest. Onze herfstrit was mede door jullie zeer geslaagd.

Nogmaals bedankt

Brigitte Schouten
Stefan A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ik had op de website gezien dat er veel vegetarische producten op de kaart staan,, dus ik wilde bij de Happy Moose lunchen. Op de dag zelf waren deze niet beschikbaar door een evenement, al was bij de ingang van het terrein gezegd dat je er gewoon kon eten. Voor een beperktere kaart had ik zeker begrip gehad, maar dat had dan wel gemeld moeten worden voordat ik een drankje had besteld. Nu kon ik alleen een broodje kaas kiezen. Personeel (meisje en meneer) reageerden weinig behulpzaam, de meneer zelfs ronduit bot. Na het afrekenen van de bestelde drankjes maar ergens anders heengegaan. Geen prettige ervaring en ik weet niet of ik nog terugkom als de reguliere kaart er weer is. Geen fijn gevoel aan de service overgehouden, gemiste kans!
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vanmiddag gelucht in dit restaurant. De kaart is vrij standaard voor een eetcafe. Ik had een ceasar salade met kip. Die had weinig weg van een echte caesar salade maar was wel prima gevuld en ook smakelijk. Mijn tafelgenoten namen een broodje met kip piri piri. De kip was mals en goed gekruid en de hoeveelheden waren ruim. Bij het eerste drankje gooide de serveerster een volle kop thee en een kop koffie over onze tafel. Hoewel dit nauwelijks op ons terecht kwam, was de eigenaar er direct bij om ons te vragen of alles in orde was en ons het eerste drankje van de zaak aan te bieden. Ook de serveerster kwam nog langs om te kijken of alles in orde was en om excuus te maken hiervoor - niet nodig, want zo erg was het niet - maar wel bijzonder netjes en voorkomend. Het restaurant is gezellig ingericht als blokhut en je kijkt er mooi uit over het water. Op mooie dagen kun je ook erg lekker zitten op het grote terras. Een leuk plekje om te lunchen dus!
Melissa M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij zijn op 10-06-2016 getrouwd bij Happy Moose kan niet anders zeggen dan dat het een onvergetelijke dag is geworden alles super geregeld en een super service. Top locatie om te trouwen vooral als je mooi weer heb dan kan dat gewoon buiten. Zelfs als je besproken hebt om binnen te trouwen en de ochtend belt dat je toch liever buiten wilt trouwen omdat het weer toch mee zit echt super.
WHOF .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Dubbel verjaardagsfeest hier gehouden vanwege locateen eerdere goede ervaringen 60 genodigden hebben heerlijk gegeten en gedronken, uitsluitend complimenten op de keuken. Buffet was dan ook -qua samenstelling met bv satéh, spare ribs, roerbakgroente, lasagna en kibbeling- heel goed geadviseerd door Berry & Kees. Onze keuze voor bv verse tonijn werd afgeraden voor een warm buffet. Logisch misschien, maar nu hadden we wel gerechten die voortdurend snel aan te voeren waren en evt ook nog warm te houden op het buffet. De bediening was uiterst vriendelijk en snel en na 7 uur feesten - op het prachtige terras met uitzicht op de noord Aa en in de leuke feestzaal met bar en DJ installatie - klopte de rekening exact met het budget! Complimenten van ons en 58 rondom tevreden gasten!! Een aanrader!!
Ericbakker .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Eten was bedroevend slecht, wienerschnitzel uit de frituur met een saus die smaakt alsof het uit een pakje komt.
Rumpsteak met kruidenboter werd niet gevraagd hoe ik hem gebakken wilde maar kreeg hem "rare" gebakken en zo koud dat de (kruidenboter uit een voorverpakt plastieken bakje) niet eens smolt op het vlees.
Spareribs waren volgens mij zo ver voorgekookt en daarna een dikke kwak saus erop voor de smaak.
Mijn vroeg om knoflooksaus en kreeg de saus in een plastiekbakje met deksel.
Salade is een blaadje sla met iets dat op een huzarensalade moet lijken die ook uit een emmertje komt.
Al met al een teleurstellende ervaring. Zou d'r misschien nog wel een keer komen maar dan alleen op het terras voor een drankje en het mooie uitzicht over het noord à maar voor het eten zien ze mij daar niet meer.
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
20 mei 2016 zijn wij op deze trouwlocatie getrouwd en hebben er onze bruiloft gevierd.
In de gezellige Happy Moose zaal werden we ontvangen met onze gasten. Alles was perfect geregeld.
Na het officiële gedeelte hebben we nog heerlijk op het terras kunnen zitten.
Met het gezelschap van 40 personen hebben we van een heerlijke 3 gangen menu genoten en op ons verzoek was de omelette siberienne de klap op de vuurpijl.
De feestavond was voortreffelijk door het bedienend personeel verzorgd.
Al met al een zeer onvergetelijke dag op een prachtige locatie!
Ami C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Tijdje terug met een groepje vriendinnen bij jullie heerlijke spareribs en kibbeling gegeten! Precies goed!
De service was uitmuntend, wat een vriendelijk personeel hebben jullie.
Hele gezellige avond gehad op een mooie locatie.
Wij zullen zeker vaker komen!
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vandaag onze 40-jarige bruiloft gevierd in de Happy Moose zaal. Het buffet was voortreffelijk en heerlijk. De bediening was heel vriendelijk en goed. De roofvogel en uilenshow, die ze voor ons geregeld hadden was erg leuk. Wij hebben genoten. Berry bedankt voor de goede zorgen. Wij komen zeker bij jullie terug en ik denk ook een aantal van onze familie en vrienden. Het was top!!!!
Tboere .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
wij zijn afgelopen zaterdag met 2 kindjes wezen eten bij happy moose, heerlijk gegeten en geweldige bediening zeker voor de kinderen! Echt een aanrader.
Stephaniex .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Wij gaan hier nooit meer naar toe! Wij wilde lekker vis gaan eten. Mijn moeder en ik hadden kibbeling besteld. De kibbeling had iets van een laagje deeg eromheen dat heel donkerbruin was en erg vettig. Het leek net een oliebol die volgezogen zat met vet. Ik heb na een hap niks meer gegeten. De garnalen waren het zelfde verhaal. De spareribs waren ook echt niet lekker. Er lag een hele kwak saus overheen. Ook de spareribs hebben wij laten staan. Toen wij aan het personeel aangaven wat wij niet lekker vonden, werd ons verteld dat het eten gewoon goed is en altijd zo is. Dus er werd gewoon gezegd dat het aan ons lag. Hele slechte ervaring erg jammer, want je kan mooi aan het water zitten.
Beste gasten,
Uit uw recensie begrijpen wij dat u erg teleurgesteld bent over uw bezoek bij de Happy Moose en dat wij op geen enkele wijze aan uw verwachtingspatroon hebben kunnen voldoen. Echter wij herkennen ons bedrijf niet in uw recensie. Zeker niet in de reeks van heel veel goede recensies. Over smaak valt niet te twisten maar een 1 voor de service vinden wij heel bedroevend.
Wij zouden fijn vinden als u met ons contact op neemt om te zien wat wij voor u zouden kunnen doen om de nare nasmaak m.b.t. Happy Moose weg te nemen.
Met vriendelijk groet,

Namens Happy Moose eten en drinken
Nougie71 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellige en gemoedelijke sfeer. Een echtechte aanrader. De wild goulash was super. En de spareribs waren heerlijk mals en het vlees was makkelijk van de botjes te halen.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Beste Happy Moose,
Na een goed informatie gesprek met (mede)eigenaar Berry, die ons voortreffelijk voorlichtte over een reservering t.b.v. een feest voor onze 65 jarige Joke ("moeders"), waren wij overgehaald dit bij Happy Moose te gaan vieren. Het feest was in de bovenzaal tussen 16:00u en 20:00u waarbij een salade buffet met soep opgediend werd. De diversiteit aan broodjes en salades deed ons verbazen met de afspraken die we gemaakt hadden; meer soorten broodjes en een keuze in salades.
Tijdens het feest zijn we bediend door een tweetal lieftallige dames, waarbij het ons opviel dat juist Daniëlle erg haar vak verstaat. Ze doet met enorm veel plezier haar werk (lijkt ons) en is overvriendelijk gebleken voor ouderen, zowel als de kids!

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor een enorm fijne avond en uit deze groep zullen er zeker nog een wat koffie en thee klanten op jullie terras neerstrijken ;)
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede kerstdag heerlijk gegeten. We werden ontvangen in de feestzaal met een glas gluwein van het huis. Daarna naar ons tafeltje gebracht in het gezellige restaurant. Er was een heerlijk driegangenmenu. We hadden gevulde avocado met garnalen als voorgerecht en zeebaars en hert als hoofdgerecht. Na afloop kon je nog lekker nagenieten met een drankje bij de bar. Helemaal top!
Pschip .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op tweede kerstdag gegeten bij Happy Moose, bij aankomst heerste al gelijk een gezellige kerstsfeer met diverse vuurkorven. Grote verrassing toen we werden opgewacht in de aparte ruimte waar we gluhwein kregen aangeboden. Later werden we begeleid naar onze tafel in de zaal boven het restaurant waar ook net zoals beneden gezellig met kerstversiering was versierd.
We waren met zijn drieën. De voorgerechten waren gevulde avocado met garnalen en carpatio met truffelmaynaise. Als hoofdgerecht hebben we rumsteak gegeten. Alles was smaakvol en prima bereid. De tijden die er tussen het voorgerecht en hoofdgerecht waren wat langer dan we gewend zijn maar het is tenslotte een kerstmenu en hoort niet te worden afgeraffeld. Bediening was zeer vriendelijk en hielden continue in de gaten of het naar wens was.
Na het eten nog gezellig nageborreld met gezellig muziek.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Vandaag weer met vier personen gegeten.

Hamburger, kipsate, halve kip, en gyros.

Heerlijk bereid, veel eten, netjes opgedekt.

Erg vriendelijk personeel!

Het ijs is ook heerlijk!! Vooral de appelstrudel. Daar kom ik zeker voor terug!
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Weer top gegeten bij de Happy Moose... Zeker de nieuwe wild kaart is een aanrader... Ook het 3 gangen menu is perfect samengesteld.
Vriendelijk personeel in een schitterende locatie aan de Noord A.

Voor januarie gelijk het nieuwsjaars diner besproken voor alle medewerkers van de winkels.

Alles is gespreekbaar voor een diner of feesje in 1 van de prive ruimtes.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
We hebben weer heerlijk gegeten en de sfeer is ook gezellig en de bediening is ook goed we zitten vaak zomers heerlijk op terras maar nu met de winter maanden is het ook gezellig
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Met een groepje van 4 gegeten het eten was lekker, decor is verbouwd en ziet er goed uit service is goed..
Mooie locatie aan het noord Aa
In Zoetermeer