Happy Moose

Het Lange Land 20 2725 KZ Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Happy Moose

Met bus 70 vanuit centrum West. 2 minuten lopen vanaf de bushalte.

Happy Moose is 7 dagen per week vanaf 10:00 uur geopend.

Jouw recensie over het restaurant Happy Moose

Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De al enkele dagen aangekondigde mooie en warme zaterdag was dan eindelijk aangebroken. Vandaag een heerlijke lange wandeling gemaakt langs de Zoetermeerse Plas met mijn dochter en kleindochter en vervolgens neergestreken op het te verwachte drukke terras. Er was nog een tafeltje vrij, dus zijn we gauw gaan zitten en hebben twee biertjes, een appelsap en een snack mix besteld. De biertjes en de appelsap werden snel gebracht, maar de snack mix hebben we nooit gekregen.

Tweemaal hebben we zonder resultaat een serveerster aangesproken met de vraag waar de mix bleef. De derde keer hebben we aangegeven dat we de mix alleen nog wilde hebben als hij direct gebracht zou worden en niet op de rekening zou worden gezet. Ruim 25 minuten te vergeefs wachten op een paar hapjes uit de frituur, vonden we toch wel de limit. Er kwam wat beweging in de impasse, want de manager van het restaurant kwam naar onze tafel toe om te vragen wat het probleem was. In plaats van excuses aan te bieden vond hij het nodig om in discussie te gaan. Nou hij was aan het goede adres, want wij zijn gek op discussies. Met een brede armzwaai vroeg hij ons of wij om ons heen wilde kijken hoe druk het wel niet op zijn terras was. Nou het was megadruk. Ons antwoord was dat het zijn zaak is en niet het onze. Als je als klant de gelegenheid krijgt om hapjes te bestellen, dan moet je ervan uit kunnen gaan dat ze binnen een redelijke termijn worden gebracht. En een redelijke termijn is volgens ons 10 á 15 minuten en niet langer. Wij gaven aan dat hij van zijn probleem niet ons probleem moest maken. Personeelstekort in de keuken kan nooit een excuus zijn om je klanten onnodig lang te laten wachten. Het mooie weer is ruim van tevoren aangekondigd en daar hoort een goede manager van een restaurant rekening mee te houden door het inplannen van extra personeel bij te verwachte drukte. Toen hij in de gaten kreeg dat wij niet onder de indruk waren van zijn argument, wilde hij bij hoge uitzondering tegemoetkomen aan onze wens om de hapjes alsnog gratis te serveren. Binnen een paar minuten werden de verkeerde hapjes gebracht. De goedkopere bitterballen in plaats van de duurdere snack mix. Mijn kleindochter had na 35 minuten toch wel erg veel trek gekregen, dus hebben we de omissie maar zo gelaten. Nadat we toch nog twee biertjes hadden besteld, kreeg mijn kleindochter nog een gratis raketijsje van de eigenaar. Het probleem was hiermee toch nog op een redelijke manier opgelost. We moesten bij het afrekenen de serveerster nog wel instrueren dat de bitterballen van de rekening moesten worden gehaald.

Les voor de manager. Neem je klanten serieus en ga nooit met ze in discussie over een te lange wachttijd, want het is niet goed te praten. Biedt gewoon je excuses aan en geef je klanten de mogelijkheid om een gratis drankje te bestellen.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Beperkte kaart maar goede kwaliteit. Grote (zeer grote) portie kipsaté en goed van smaak voor een kleine prijs. Net en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit gewoon goed.
Djengis .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met z'n tweëen genoten van een voortreffelijk wildmenu. Natuurlijk is het er de tijd voor, maar dat de kok er ook werkelijk iets zeer smakelijks van weet te maken vonden wij top! Tel daarbij op de uiterst vriendelijke, correcte en vlotte bediening en dan kan er wat ons betrft weinig meer mis gaan.
Happy Moose overstijgt hiermee in ruime mate het niveau van 'zo maar een restaurantje'. We komen hier zeker weer terug.
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Waardeloos. Deze snackbar die zich voordoet als skihut weet niet alleen de schnitzel te vergallen maar krijgt het ook voor elkaar om droge patat te serveren. Het lijkt wel karton. De sla in de sidedish had bruine randjes. Het toetje heb ik overgeslagen en de koffie heb ik niet aangedurfd. Ik was met een groep van elf, en op een enkeling na heeft niemand zijn bord leeg gegeten. Kortom, niet doen.
Ard B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben de 70e verjaardag van mijn moeder gevierd bij Happy Moose. Een lekkere High Tea genoten. Doordat de groep wat groter was, konden we de bovenverdieping gebruiken. De tafel was al netjes klaargezet, en we hadden de mogelijkheid zelf nog wat te versieren. Ook met dieetwensen, en andere wensen die niet binnen de standaard High Tea vallen, werd goed rekening gehouden. Het is een prima feestje geworden.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een bijzonder gebouw en prachtig gelegen aan het Noord Aa, opgetrokken uit gestapelde boomstammen. De lunchkaart van de Happy Moose is beperkt, maar wat er geserveerd wordt is goed van kwaliteit en bescheiden in prijs. Inmiddels kun je aan het Noord Aa in nog twee andere restaurant eten. Deze Happy Moose heeft kennelijk gekozen voor goed en toch goedkoop en dat in een informele sfeer. Het interieur geeft je een vakantiegevoel. Deze lunchervaring nodigde ons zeker uit om daar ook eens te gaan dineren.
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Op 9 oktober met de Amerikanen club de VACC heerlijk gelunched. Zeer vriendelijk personeel / eigenaar.
Leuke locatie voor een lunch /feest. Onze herfstrit was mede door jullie zeer geslaagd.

Nogmaals bedankt

Brigitte Schouten
Stefan A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ik had op de website gezien dat er veel vegetarische producten op de kaart staan,, dus ik wilde bij de Happy Moose lunchen. Op de dag zelf waren deze niet beschikbaar door een evenement, al was bij de ingang van het terrein gezegd dat je er gewoon kon eten. Voor een beperktere kaart had ik zeker begrip gehad, maar dat had dan wel gemeld moeten worden voordat ik een drankje had besteld. Nu kon ik alleen een broodje kaas kiezen. Personeel (meisje en meneer) reageerden weinig behulpzaam, de meneer zelfs ronduit bot. Na het afrekenen van de bestelde drankjes maar ergens anders heengegaan. Geen prettige ervaring en ik weet niet of ik nog terugkom als de reguliere kaart er weer is. Geen fijn gevoel aan de service overgehouden, gemiste kans!
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vanmiddag gelucht in dit restaurant. De kaart is vrij standaard voor een eetcafe. Ik had een ceasar salade met kip. Die had weinig weg van een echte caesar salade maar was wel prima gevuld en ook smakelijk. Mijn tafelgenoten namen een broodje met kip piri piri. De kip was mals en goed gekruid en de hoeveelheden waren ruim. Bij het eerste drankje gooide de serveerster een volle kop thee en een kop koffie over onze tafel. Hoewel dit nauwelijks op ons terecht kwam, was de eigenaar er direct bij om ons te vragen of alles in orde was en ons het eerste drankje van de zaak aan te bieden. Ook de serveerster kwam nog langs om te kijken of alles in orde was en om excuus te maken hiervoor - niet nodig, want zo erg was het niet - maar wel bijzonder netjes en voorkomend. Het restaurant is gezellig ingericht als blokhut en je kijkt er mooi uit over het water. Op mooie dagen kun je ook erg lekker zitten op het grote terras. Een leuk plekje om te lunchen dus!
Melissa M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij zijn op 10-06-2016 getrouwd bij Happy Moose kan niet anders zeggen dan dat het een onvergetelijke dag is geworden alles super geregeld en een super service. Top locatie om te trouwen vooral als je mooi weer heb dan kan dat gewoon buiten. Zelfs als je besproken hebt om binnen te trouwen en de ochtend belt dat je toch liever buiten wilt trouwen omdat het weer toch mee zit echt super.
WHOF .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Dubbel verjaardagsfeest hier gehouden vanwege locateen eerdere goede ervaringen 60 genodigden hebben heerlijk gegeten en gedronken, uitsluitend complimenten op de keuken. Buffet was dan ook -qua samenstelling met bv satéh, spare ribs, roerbakgroente, lasagna en kibbeling- heel goed geadviseerd door Berry & Kees. Onze keuze voor bv verse tonijn werd afgeraden voor een warm buffet. Logisch misschien, maar nu hadden we wel gerechten die voortdurend snel aan te voeren waren en evt ook nog warm te houden op het buffet. De bediening was uiterst vriendelijk en snel en na 7 uur feesten - op het prachtige terras met uitzicht op de noord Aa en in de leuke feestzaal met bar en DJ installatie - klopte de rekening exact met het budget! Complimenten van ons en 58 rondom tevreden gasten!! Een aanrader!!
Ericbakker .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Eten was bedroevend slecht, wienerschnitzel uit de frituur met een saus die smaakt alsof het uit een pakje komt.
Rumpsteak met kruidenboter werd niet gevraagd hoe ik hem gebakken wilde maar kreeg hem "rare" gebakken en zo koud dat de (kruidenboter uit een voorverpakt plastieken bakje) niet eens smolt op het vlees.
Spareribs waren volgens mij zo ver voorgekookt en daarna een dikke kwak saus erop voor de smaak.
Mijn vroeg om knoflooksaus en kreeg de saus in een plastiekbakje met deksel.
Salade is een blaadje sla met iets dat op een huzarensalade moet lijken die ook uit een emmertje komt.
Al met al een teleurstellende ervaring. Zou d'r misschien nog wel een keer komen maar dan alleen op het terras voor een drankje en het mooie uitzicht over het noord à maar voor het eten zien ze mij daar niet meer.
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
20 mei 2016 zijn wij op deze trouwlocatie getrouwd en hebben er onze bruiloft gevierd.
In de gezellige Happy Moose zaal werden we ontvangen met onze gasten. Alles was perfect geregeld.
Na het officiële gedeelte hebben we nog heerlijk op het terras kunnen zitten.
Met het gezelschap van 40 personen hebben we van een heerlijke 3 gangen menu genoten en op ons verzoek was de omelette siberienne de klap op de vuurpijl.
De feestavond was voortreffelijk door het bedienend personeel verzorgd.
Al met al een zeer onvergetelijke dag op een prachtige locatie!
Ami C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Tijdje terug met een groepje vriendinnen bij jullie heerlijke spareribs en kibbeling gegeten! Precies goed!
De service was uitmuntend, wat een vriendelijk personeel hebben jullie.
Hele gezellige avond gehad op een mooie locatie.
Wij zullen zeker vaker komen!
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vandaag onze 40-jarige bruiloft gevierd in de Happy Moose zaal. Het buffet was voortreffelijk en heerlijk. De bediening was heel vriendelijk en goed. De roofvogel en uilenshow, die ze voor ons geregeld hadden was erg leuk. Wij hebben genoten. Berry bedankt voor de goede zorgen. Wij komen zeker bij jullie terug en ik denk ook een aantal van onze familie en vrienden. Het was top!!!!
tboere .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
wij zijn afgelopen zaterdag met 2 kindjes wezen eten bij happy moose, heerlijk gegeten en geweldige bediening zeker voor de kinderen! Echt een aanrader.
stephaniex .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Wij gaan hier nooit meer naar toe! Wij wilde lekker vis gaan eten. Mijn moeder en ik hadden kibbeling besteld. De kibbeling had iets van een laagje deeg eromheen dat heel donkerbruin was en erg vettig. Het leek net een oliebol die volgezogen zat met vet. Ik heb na een hap niks meer gegeten. De garnalen waren het zelfde verhaal. De spareribs waren ook echt niet lekker. Er lag een hele kwak saus overheen. Ook de spareribs hebben wij laten staan. Toen wij aan het personeel aangaven wat wij niet lekker vonden, werd ons verteld dat het eten gewoon goed is en altijd zo is. Dus er werd gewoon gezegd dat het aan ons lag. Hele slechte ervaring erg jammer, want je kan mooi aan het water zitten.
Beste gasten,
Uit uw recensie begrijpen wij dat u erg teleurgesteld bent over uw bezoek bij de Happy Moose en dat wij op geen enkele wijze aan uw verwachtingspatroon hebben kunnen voldoen. Echter wij herkennen ons bedrijf niet in uw recensie. Zeker niet in de reeks van heel veel goede recensies. Over smaak valt niet te twisten maar een 1 voor de service vinden wij heel bedroevend.
Wij zouden fijn vinden als u met ons contact op neemt om te zien wat wij voor u zouden kunnen doen om de nare nasmaak m.b.t. Happy Moose weg te nemen.
Met vriendelijk groet,

Namens Happy Moose eten en drinken
Nougie71 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellige en gemoedelijke sfeer. Een echtechte aanrader. De wild goulash was super. En de spareribs waren heerlijk mals en het vlees was makkelijk van de botjes te halen.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Beste Happy Moose,
Na een goed informatie gesprek met (mede)eigenaar Berry, die ons voortreffelijk voorlichtte over een reservering t.b.v. een feest voor onze 65 jarige Joke ("moeders"), waren wij overgehaald dit bij Happy Moose te gaan vieren. Het feest was in de bovenzaal tussen 16:00u en 20:00u waarbij een salade buffet met soep opgediend werd. De diversiteit aan broodjes en salades deed ons verbazen met de afspraken die we gemaakt hadden; meer soorten broodjes en een keuze in salades.
Tijdens het feest zijn we bediend door een tweetal lieftallige dames, waarbij het ons opviel dat juist Daniëlle erg haar vak verstaat. Ze doet met enorm veel plezier haar werk (lijkt ons) en is overvriendelijk gebleken voor ouderen, zowel als de kids!

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor een enorm fijne avond en uit deze groep zullen er zeker nog een wat koffie en thee klanten op jullie terras neerstrijken ;)
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede kerstdag heerlijk gegeten. We werden ontvangen in de feestzaal met een glas gluwein van het huis. Daarna naar ons tafeltje gebracht in het gezellige restaurant. Er was een heerlijk driegangenmenu. We hadden gevulde avocado met garnalen als voorgerecht en zeebaars en hert als hoofdgerecht. Na afloop kon je nog lekker nagenieten met een drankje bij de bar. Helemaal top!