Happy Mango

Meer informatie over restaurant Happy Mango

6,2
Yeem .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Al heel vaak bij Happy Mango gegeten voor mijn favoriete sushi's: de beste California Maki ever, verse zalm sashimi met een heerlijke saus, noodles en de verschillende thee's en desserts! Alles wordt altijd vers bereid en de bediening is vriendelijk.
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Hier vandaag gegeten.
even een quick bite voor lunch sushi is lekker maar niet heel speciaal
de mensen zijn wel heel aardig.
prijs kwaliteit verhouding is hier wel goed
je betaald hier niet een Gods vermogen voor klein beetje.
als je zin heb in snel effe wat sushi is het de perfecte plaats
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Ik heb een box gehaald en dat smaakte heel erg goed. Ik werd er erg goed geholpen. Ze zijn er erg vriendelijke. Het decor mag nog wel wat aan gedaan worden.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Een keer per ongeluk terecht gekomen overdag en even snel getest. Dit was zo goed bevallen dat we al 2x hebben afgehaald en nog een keer daar iets gegeten hebben tijdens het winkelen.
Eten is echt goed, als je wilt eten of afhalen kan je beter even van te voren bestellen want het duurt best lang voor het klaar is, verser kan niet zullen we maar zeggen.

De bediening is gewoon vriendelijk maar de inrichting nodigt niet uit om eens lekker te gaan eten, voor een hapje tussen het shoppen door of afhalen is dit genoeg.
Jjverhelst .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Ik kom regelmatig langs Happy Mango want de prijs-kwaliteitverhouding is goed. De sushi is best goed en lekker maar het andere Japanse eten is heerlijk, wat ook een lekkere drank is bubbeltea heerlijk! Alleen het decor is verschrikkelijk het lijkt op een slechte school kantine, ze verkopen zelfs telefoonhoesjes, dat hoort niet in een restaurant!
Hannah J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Sushi is niet spectaculair, maar wel van prima kwaliteit. Box afgehaald, restaurant zelf is erg ongezellig ingericht. Goede service - ik moest een kwartiertje langer wachten als beloofd en kreeg een gratis salade erbij.