Happy Lin

7,1
6,9
Chan Ren C.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Geweldig eten , Leuke medewerkster niets mis mee! Goeie locatie na het winkelen lekker saote soep eten. Was gezellig zeker
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
gisteren na een lange tijd weer gegeten bij happy lin helaas de roti met kip was echt niet lekker zat babi pangang saus over en de aardappel was geen puree maar drab helaas niet voor herhaling vatbaar
Babs58 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteren Moksie Metie gegeten. Heerlijk! En spotgoedkoop! Met z'n twee 20 euro. Decor stelt niets voor, frisdrank komt in een blikje met een rietje, maar dat mag de pret niet drukken. Het eten was geweldig goed!
Norflex K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
happy lin is voor mij de meest heerlijke tent om te eten mijn favoriete is soto soep en de nasi is daar heerlijk inmiddels weten ze dat ook van mij als ik binnen komt word ik netjes behandelt .
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Met een vriendin streek ik hier neer voor een hele late lunch. We hadden hier als eens eerder gegeten en dat was ons goed bevallen. Dit Chinees-Surinaamse eethuis heeft geen bijzondere inrichting maar heeft heerlijk eten, dat je ter plekke kunt eten maar ook mee naar huis kunt nemen en ze zijn niet duur. Wij eten Pom met kouseband en witte rijst en Bakkeljauw met kouseband en witte rijst. Een normale portie kost € 7,10 maar daar eet je je buik echt rond van. Wij gaan zeker weer terugkomen.
Ferry H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Ik vind happy lin heeerlijk en super goedkoop , het vlees is allemaal heerlijk bereid veel keus en je krijgt een bord VOL , aanrader dus , maar het restaurant zelf is donker + het personeel is normaal maar voor zulk lekker eten boeit dat me niet ????
Lindsey B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Al een paar keer gegeten. Speciaal is hetzelfde alleen dan in aparte bakjes. Maar wel meer geld. Als je vraagt om een extra bord voor je kinderen krijg je te horen dat ze niet willen afwassen. Over het algemeen lekker eten maar het word verpest door de onbeschofte bediening en de donkere inrichting.
Davit R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Prima gegeten voor een zeer redelijke prijs
Heel lekker de nasi moksie en meer als genoeg !! De Surinaamse roti met kip was ook heerlijk
De bediening is vriendelijk en vlot alleen het decor was wat spartaans ingericht
Maar je komt er voor je buikje en niet voor je ogen
Happy F.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Het eten is er heerlijk en het personeel is vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed! Ik neem meestal de nasi moksie, echt een aanrader!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Gegeten: bakkeljauw met witte rijst, pitjel en gebakken banaan. De gebakken banaan was lekker, de bakkeljauw was ook goed. Wat tegen viel was de pitjel: de pindasaus was nogal dun en een beetje flauw. Bediening is vriendelijk. De inrichting is tamelijk sober en doordat het een vrij grote ruimte is niet echt gezellig.

ASBL
Theolies .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Eenvoudig restaurant waar we lekker hebben gegeten voor een gunstige prijs. Saotasoep, Tjauwmin gerookte kip en Moksie metie ruim voldoende en lekker van smaak. de bediening was vriendelijk en vlot
Joseph26 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Ik kom hier vaak op donderdag (koopavond) dineren. De stijl is surinaams/chinees dat moet je wel lekker vinden. De kwaliteit is erg goed. Ik neem vaak de surinaamse bami met kip. Een vol bord kost 7,50. Wil je een extra groot voor kost het 10 euro. Met een normaal portie zit ik al bomvol. Bara kip kerrie is ook erg lekker, maar mag iets gevulder. De bediening is altijd supervriendelijk en heel behulpzaam. Het pand is eenvoudig ingericht. Het is niet luxe, maar daar moet je niet voor gaan. Het is lekker zitten met vriend/vriendin om bij te praten en te eten.
Parvati .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Ik kan alleen spreken over de Surinaamse broodjes: de broodjes kip kerrie, bakkeljouw en dynamite zijn erg lekker. Leuke vriendelijke bediening, broodjes worden netjes naar je toe gebracht. Leuk om als je in de stad bent te lunchen.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Vandaag gegeten bij Happy Lin,
We hebben vandaag de nasie Moksie besteld; hoewel het eten goed was vond ik het best weining voor nasie moksie. zoals eerder beschreven is het eten er goed. de rijst is gebakken en het vlees niet uit de magnetron. Het decor is zoals in de meeste surinamse eetgelegenheden sober -eenvoudig nies mis mee.
Hoewel ik het erg jamer vind van het historische pand, maar dat is persoonlijk. Het personeel spreekt overgens niet zo goed nederlands. Ik kom hier wel zeker terug.
Juliaantje .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Onlangs heerlijk gegeten in het restaurant. Aardige bediening en kindvriendelijk. Het restaurant zelf is erg sober ingericht, maar we hebben lekker gegeten en dat is het belangrijkste. Daarnaast al verschillende keren roti afgehaald, ook dat was elke keer erg goed en snel klaar.
Carel B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Prima eten voor weinig geld. Royale porties echt surinaams eten. toen wij er waren ook veel surinamers gezien, zou toch een teken zijn. We aten de nasi met Ossehaas en kousenband met zuur, 2 drankjes er bij en waren ongeveer 20!! euro kwijt in totaal!! De tent zou meer aankleding mogen gebruiken, wie weet komt dat nog.