Happy Italy

Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lidia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De personeels waren inderdaad onvriendelijk, qua eten betreft was het wel oke. Maar het is geen aanrader.

En bij het afrekenen was de personeel zeer onvriendelijk, ze zei niet eens dankjewel of een fijne avond.

Slechte restaurant ever,..
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker en veel voor weinig. Moesten een kwartier buiten wachten. Voor €35 met z'n drieën een pizza gegeten met een drankje en achteraf een cappuccino. Prima
Sharona B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ik vind als ik de recensies zie (een 6.4/10) dat Happy Italy zwaar underrated wordt! Mijn vriend en ik komen er met regelmaat en wij vinden het echt geweldig. Het eten is smakelijk, je krijgt echt veel en dat voor een goede prijs.
J R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was in hoeveelheid voldoende maar lauw, ongeïnspireerd en eentonig van smaak. Onvriendelijk personeel waarbij de service te wensen overliet. Bij aangeven dat het niet voldeed zeer grof behandeld. Geen aanrader. Mij zien ze er in ieder geval nooit meer terug.
Mathilde S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Slechte kwaliteit voor een keten die zo snel opkomt. Service was om te huilen, maar dat komt door het slechte management.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Chagrijnig personeel, rumoerig. Eten was lafjes. En wat betreft personeel, tsja, als de baas de fooien achterhoudt, is dat niet bepaald bevorderlijk voor het personeel. Waarom zou je je dan nog uitsloven?
A V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Geen aanrader wat ons betreft. Onattente bediening, verder vonden we ook dat het rumoerig was en het eten kwalitatief te weinig. Wel een prima prijs maar zou er zelf niet meer heen gaan.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg matige kwaliteit, pizza veel te zout en te vet. Tevens erg rumoerig en veel jong publiek.

Geen aanrader en voor ons de laatste keer.
John Y.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Personeel dat geen fooi krijgt is een schande. De reactie van het management is een aanfluiting! Saus staat al lange tijd klaar waardoor niet lekker vers smaakt.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zeer slecht eten, pasta was koud en pizza niet te eten. Weinig beleg erop, bodem zompig en te weinig kriuiden. Zeker voor de prijs schandalig. Daarnaast door de recente onthullingen over hoe ze hun personeel behandelen zou ik deze tent ten alle tijden vermijden.
Peter r D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Aardig restaurant, maar dat het personeel niet zijn fooi krijgt is een schande. De reactie van het management is een aanfluiting!
Harry A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gister geweest, ziet er een beetje simpel uit. Het eten was ook erg simpel. De prijs viel in verhouding mee. Leuk personeel die goed hun best doen, die maakte er toch een leuke avond van. Heb ze ook een mooie fooi gegeven die ze van mij zelf moesten houden
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg grote porties, dit kon de hele tafel nooit op. Eten was lekker, maar het werd verpest door een chagrijnige manager en ongeïnteresseerd personeel.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was niet echt om over naar huis te schrijven. De personeel in de bediening maakte wel weer een hoop goed met goede service. Ik wil het restaurant nog een kans geven vanwege het vriendelijke personeel en als het eten dan beter is zal ik mijn scoren bijstellen
Jura P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heel lang wachten was niet duur maar in die wachttijd had ik zelf een pizza restaurant kunnen bouwen dus laat maar. Ook was er vies bestek met vlekkenerop en de mensen klaagden veel servicxe oke de pizza goed te eten helaas postmix drinken was wel erg zout/
kevin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
ik ben laatst bij de happy italy komen eten en ik ben zeer ontevreden.
het duurde extreem lang voordat ik mijn hoofdgerecht ontving, toen ik helemaal mijn eten had was het gewoon koud.... ik weet niet wat ze in de keuken doen maar voor mij 1 keer 1 nooit weer.. ik raad niemand aan om hier tegaan eten.
Adrian D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Slechte prijs/ kwaliteit verhouding. Slappe hap die nergens lijkt op echt Italiaans eten. Rommelig en rumoerig. Soort McDonald's maar dan met pasta.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vanavond heb ik hier gegeten. De serveerster was vriendelijk maar dan was ook alles mee gedaan. We moesten een 45 min wachten op onze pizza. De bodem van de pizza was nog deels glazig en deels sompig. Geen aanrader!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Van de week bij deze vestiging gegeten, ik kom zelf niet uit Arnhem maar ben wel bekend met het concept.

Personeel was happy en vriendelijk daar niet veel op aan te merken.

De rest was ronduit bagger, de sfeer was verschrikkelijk maar goed dit is ook niet gek voor die prijs.

Het eten was heel erg slecht. Ik had een lauwe pasta die nergens naar smaakte en de pizza van mijn vriendin leek erg verbrand en stonk.

We hebben een paar happen gegeten en zijn toen boos vertrokken om even snel iets bij een fastfood keten te eten waar we uiteindelijk nog veel beter hebben gegeten.
En dan hou ik absoluut niet van de traditionele fastfood ketens dus dat zegt erg veel.

Het meest bizarre aan de situatie was dat de leidinggevende van deze locatie erg schandalig te werk gingen.

Er werd op een rare manier en zonder respect tegen de rest van het personeel gesproken.

En ook waren ze erg onbeschoft tegen ons toen wij hier iets van zeiden, dit werd nog erger toen we verhaal gingen halen over de kwaliteit van het eten.

Voor de prijs die happy italie vraagt waren onze verwachtingen niet hoog, maar dit sloeg alles.

Kortom hier komen wij nooit meer!