Happy Italy

7,1
Lang
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Chagrijnig personeel, rumoerig. Eten was lafjes. En wat betreft personeel, tsja, als de baas de fooien achterhoudt, is dat niet bepaald bevorderlijk voor het personeel. Waarom zou je je dan nog uitsloven?
A V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Geen aanrader wat ons betreft. Onattente bediening, verder vonden we ook dat het rumoerig was en het eten kwalitatief te weinig. Wel een prima prijs maar zou er zelf niet meer heen gaan.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg matige kwaliteit, pizza veel te zout en te vet. Tevens erg rumoerig en veel jong publiek.

Geen aanrader en voor ons de laatste keer.
John Y.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Personeel dat geen fooi krijgt is een schande. De reactie van het management is een aanfluiting! Saus staat al lange tijd klaar waardoor niet lekker vers smaakt.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zeer slecht eten, pasta was koud en pizza niet te eten. Weinig beleg erop, bodem zompig en te weinig kriuiden. Zeker voor de prijs schandalig. Daarnaast door de recente onthullingen over hoe ze hun personeel behandelen zou ik deze tent ten alle tijden vermijden.
Peter R D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Aardig restaurant, maar dat het personeel niet zijn fooi krijgt is een schande. De reactie van het management is een aanfluiting!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg grote porties, dit kon de hele tafel nooit op. Eten was lekker, maar het werd verpest door een chagrijnige manager en ongeïnteresseerd personeel.
Harry A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gister geweest, ziet er een beetje simpel uit. Het eten was ook erg simpel. De prijs viel in verhouding mee. Leuk personeel die goed hun best doen, die maakte er toch een leuke avond van. Heb ze ook een mooie fooi gegeven die ze van mij zelf moesten houden
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was niet echt om over naar huis te schrijven. De personeel in de bediening maakte wel weer een hoop goed met goede service. Ik wil het restaurant nog een kans geven vanwege het vriendelijke personeel en als het eten dan beter is zal ik mijn scoren bijstellen
Jura P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heel lang wachten was niet duur maar in die wachttijd had ik zelf een pizza restaurant kunnen bouwen dus laat maar. Ook was er vies bestek met vlekkenerop en de mensen klaagden veel servicxe oke de pizza goed te eten helaas postmix drinken was wel erg zout/
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
ik ben laatst bij de happy italy komen eten en ik ben zeer ontevreden.
het duurde extreem lang voordat ik mijn hoofdgerecht ontving, toen ik helemaal mijn eten had was het gewoon koud.... ik weet niet wat ze in de keuken doen maar voor mij 1 keer 1 nooit weer.. ik raad niemand aan om hier tegaan eten.
Adrian D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Slechte prijs/ kwaliteit verhouding. Slappe hap die nergens lijkt op echt Italiaans eten. Rommelig en rumoerig. Soort McDonald's maar dan met pasta.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vanavond heb ik hier gegeten. De serveerster was vriendelijk maar dan was ook alles mee gedaan. We moesten een 45 min wachten op onze pizza. De bodem van de pizza was nog deels glazig en deels sompig. Geen aanrader!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Van de week bij deze vestiging gegeten, ik kom zelf niet uit Arnhem maar ben wel bekend met het concept.

Personeel was happy en vriendelijk daar niet veel op aan te merken.

De rest was ronduit bagger, de sfeer was verschrikkelijk maar goed dit is ook niet gek voor die prijs.

Het eten was heel erg slecht. Ik had een lauwe pasta die nergens naar smaakte en de pizza van mijn vriendin leek erg verbrand en stonk.

We hebben een paar happen gegeten en zijn toen boos vertrokken om even snel iets bij een fastfood keten te eten waar we uiteindelijk nog veel beter hebben gegeten.
En dan hou ik absoluut niet van de traditionele fastfood ketens dus dat zegt erg veel.

Het meest bizarre aan de situatie was dat de leidinggevende van deze locatie erg schandalig te werk gingen.

Er werd op een rare manier en zonder respect tegen de rest van het personeel gesproken.

En ook waren ze erg onbeschoft tegen ons toen wij hier iets van zeiden, dit werd nog erger toen we verhaal gingen halen over de kwaliteit van het eten.

Voor de prijs die happy italie vraagt waren onze verwachtingen niet hoog, maar dit sloeg alles.

Kortom hier komen wij nooit meer!
Floris K.
Heel vies 'restaurant'.

wormen in mijn spaghetti, had ze bijna opgegeten!

In de eerste instantie waren we gewoon nieuwsgierig en wilden even kijken of het een leuk plekje was om te lunchen, maar we werden al gelijk naar een plaats geloodst. Mijn vriendin bestelde en pizza, en ik een pasta. Pizza was dik in orde, gigantische pizza en vrij zoutig en vet, buiten dat wel lekker. Ik kreeg een pasta, maar ik had niet gelijk door dat het een totaal andere pasta was dan ik besteld had. Ik dacht eigenlijk: de ansjovis is misschien op een hebben ze er daarom waarschijnlijk garnalen in gedaan. Maar ik was moe van een dag fietsen en had honger, dus ging eten. Pas halverwege het bord keek ik op de menukaart en viel het kwartje. Gelijk de bediening aangesproken, die zich gelijk verontschuldigde en mij de pasta beloofde die ik had besteld. Het duurde erg lang (pas nadat de pizza van mijn tafelgenote op was). Het vreemde was, de jongen van de bediening liet mijn verkeerde bord pasta gewoon op tafel staan. Ondertussen nog cola besteld, die er ook heel erg lang over deed om onze tafel te bereiken. Heel erg veel honger had ik niet meer, en heb maar een paar happen van mijn goede pasta gegeten. Deze was ontzettend zoutig. Het restant pasta werd netjes ingepakt om mee te nemen. Bij het afrekenen werd de verkeerde (veel duurdere) pasta aangeslagen, en het duurde ook weer erg lang voor we dit konden melden.

Al met al lijkt het goede service, maar ze zijn onpersoonlijk, erg slordig en lieten ons steeds lang wachten. Het eten was erg zoutig en de enorme porties zijn onaantrekkelijk. Drankjes en desserts zijn dan weer duur vergeleken met de pizza's en pasta's. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Na mijn persoonlijke ervaring zou ik hier zeker niet gaan eten. Topping van de pizza is rauw en koud. Ook de prijs kwaliteit verhouding is slecht. Ohja en het personeel krijgt geen fooi. DAT IS NAMELIJK VOOR HET MANAGEMENT.
Koos J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wat een vreetschuur is het. Groot, ongezellig en een hoop herrie van onder andere krijsende kinderen. Het eten zelf was ook al niet om naar huis te schrijven. Ten eerste kregen we niet wat we besteld hadden en ten tweede waren de pizza's erg zout en vet.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Erg druk, personeel was onvriendelijk

Er zat een grote haar in mijn pizza waardoor mijn etenslust weg was, heb gevraagd om een nieuwe pizza maar die kreeg ik niet omdat ze dachten dat ik er zelf een haar in had gedaan.
Connie T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gisteren voor het eerst hier gegeten. Stonden in de rij voordat we binnenkwamen. Veel jongeren en gezinnen. Erg rumoerig, moest denken aan Mac Donalds. Geen tent om gezellig te eten, OK voor een snelle hap. De pizza en pasta is goedkoop, salade en wijn daarentegen in verhouding.prijzig. Het gaat allemaal in een sneltreinvaart. Binnen 5 minuten hadden we onze pizza op tafel, karig belegd en een van de pizza' s zag er nog erg wit uit. Ik wil best iets meer betalen voor een goeie pizza.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Slecht slecht slecht
Zout eten, of ik morgen al aan de nier dialyse wil
lang wachten tot je mag bestellen
laatste keer en nooit meer