Happy Italy

6,6

Jouw recensie over het restaurant Happy Italy

Lynn M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Happy Italy Arnhem is telefonisch moeilijk te bereiken en op de mail reageren ze ook niet.
Na een paar dgn geprobeerd telefonisch te reserveren voor een kinderfeestje...toch eindelijk gelukt...

Nou daar zitten we dan:
Kinderfeestje met 6 kids...
Crappy bediening....wordt niets aagegeven hoe of wat...dus wij maar wachten op de pizza's. Blijkt uiteindelijk dat je het zelf maar moet aangeven...had wel even uitgelegd mogen worden...tussendoor wordt ook niet gevraagd of het goed gaat/alles naar wens is en of er nog wat nodig is.
We hebben zelf ook maar om de nutella pizza's
(toetje) gevraagd.
Die nemen we dan maar mee naar huis..
Gelukkig hebben de kids het leuk gehad...behalve dat ze heel lang moesten wachten...
Ikzelf vond de pizza niet lekker...
Een volgend kinderfeestje gaan we hier iig niet meer doen.
MHekkers .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De zaak ziet er goed uit. Bediening viel beetje tegen. Erg onpersoonlijk... Maar het is ook geen restaurant om een avondje te gaan dineren. Met 40 minuten stonden we weer buiten volgens mij. De prijs is niet heel hoog, maar dat kan ook niet met deze service en kwaliteit.
miquel S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Onbegrijpelijk dat happy italy Arnhem heeft bereikt. Ik had een pasta besteld, maar het proefde echt chemisch, niet te doen, voor mij 1x en nooit meer. De sfeer voelt echt aan als een heuse vreetschuur. Beter dat je meer betaald en goed eten krijgt, dan deze troep.
C. A.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
We hebben buiten even in de rij moeten wachten maar met 10 minuten zaten we aan tafel. Daarna was het lastig contact te krijgen met de bediening om te bestellen. Daarentegen stond het eten binnen no time op tafel. De pizza was prima hoewel wel wat mager belegd, de ravioli's helaas veel te zout, hier hebben we nog niet de helft van opgegeten. De ceasar salade was heerlijk en heel goed gevuld. De tweede ronde drank liet weer lang op zich wachten. De bediening moet iets vaker de toiletten controleren want deze waren niet meer zo netjes, daarnaast was het bloedheet boven, waar ook de speelkamer voor de kinderen is. Prijzen zijn heel netjes, de porties zijn groot. Krijg je niet alles op, dan pakt de bediening het graag voor je in om mee te nemen. Voor een snelle hap OK, geen romantisch of intiem diner hier plannen.
Max L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
ghghghghgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Elian V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Leuk ingericht restaurant.
Lekker gegeten alhoewel het eten wel erg zout was maar mijn idee. Je wordt snel er vriendelijk geholpen door het naar mijn mening overtollige personeel. Het personeel kijkt je wel een beetje aan alsof ze willen dat je zo snel mogelijk betaald en weer weg gaat. Al met al toch leuk en lekker
PrincessWiwi .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ik ben een student dat erg vaak uit eten gaat. Daarom ben ik weleens skeer, als het geval is dan ga ik weleens langs bij Happy Italy.
Je krijgt grote porsies voor wat je hebt betaald! De zoete pizza's vind ik erg geslaagd. Maar de hartige wat minder en de pasta's zijn redelijk.
Maar voor de prijs die rond 5-10 euro per gerecht ligt, is het niet teleurstellend. Binnenin het restaurant voelt het wel als een pizzaoven in de zomer. Service duurt soms een beetje lang door de drukte, en misschien ook door hoe het personeel wordt behandeld door het mangement? https://www.youtube.com/watch?v=840-dQOMPQU
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Het eten was bedroevig. Grote pizza, met meer tomatensaus en kaas dan wat anders waardoor het net soep was. Als je een stukje oppakte druipte het zo er vanaf. Overigens was de pizza wel binnen 4.5 minuut klaar. Alhoewel die beter nog wat langer in de oven had gekund.
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Pizza zacht. Net soep met een broodje. Maarja Prijzen ook erg laag. Ook veel herrie net een McDonalds die pizza verkoopt.
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het restaurant is gericht op een goedkope snelle hap. Het eten smaakte prima, je krijgt ontzettend veel en het personeel was erg vriendelijk. Minpunten: tafel was vies. We moesten zelf het personeel aanspreken en vragen of ze onze tafel schoon wilden maken. Ik kreeg cola uit een vies glas, bestek was ook niet goed schoon.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vandaag met Mn 2 kleine meiden wezen eten. Erg relax zitten, eten was oké, espresso goed en alles bij elkaar niet duur. Wij waren er rond 1500 direct na de film. Komen zeker nog eens een keer terug..
Lidia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De personeels waren inderdaad onvriendelijk, qua eten betreft was het wel oke. Maar het is geen aanrader.

En bij het afrekenen was de personeel zeer onvriendelijk, ze zei niet eens dankjewel of een fijne avond.

Slechte restaurant ever,..
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker en veel voor weinig. Moesten een kwartier buiten wachten. Voor €35 met z'n drieën een pizza gegeten met een drankje en achteraf een cappuccino. Prima
Sharona B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ik vind als ik de recensies zie (een 6.4/10) dat Happy Italy zwaar underrated wordt! Mijn vriend en ik komen er met regelmaat en wij vinden het echt geweldig. Het eten is smakelijk, je krijgt echt veel en dat voor een goede prijs.
J R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was in hoeveelheid voldoende maar lauw, ongeïnspireerd en eentonig van smaak. Onvriendelijk personeel waarbij de service te wensen overliet. Bij aangeven dat het niet voldeed zeer grof behandeld. Geen aanrader. Mij zien ze er in ieder geval nooit meer terug.
Mathilde S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Slechte kwaliteit voor een keten die zo snel opkomt. Service was om te huilen, maar dat komt door het slechte management.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Chagrijnig personeel, rumoerig. Eten was lafjes. En wat betreft personeel, tsja, als de baas de fooien achterhoudt, is dat niet bepaald bevorderlijk voor het personeel. Waarom zou je je dan nog uitsloven?
A V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Geen aanrader wat ons betreft. Onattente bediening, verder vonden we ook dat het rumoerig was en het eten kwalitatief te weinig. Wel een prima prijs maar zou er zelf niet meer heen gaan.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg matige kwaliteit, pizza veel te zout en te vet. Tevens erg rumoerig en veel jong publiek.

Geen aanrader en voor ons de laatste keer.
John Y.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Personeel dat geen fooi krijgt is een schande. De reactie van het management is een aanfluiting! Saus staat al lange tijd klaar waardoor niet lekker vers smaakt.