Happy Italy Tilburg

Voordelig
Erg rumoerig
Adriaan R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima gegeten, het eten is lekker vers en het wordt optijd geleverd (binnen de 15 min. ondanks de enorme drukte). De pasta con palpette kan ik vooral aanraden. Ik hoorde van andere reviewers dat de pizza's van een wisselende kwaliteit zijn, dit kan ik niet beoordelen aangezien ik pasta prefereer boven pizza en deze dus nooit ga uitproberen. Ik ga hier zeker vaker naartoe.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Smakelijke pizza met parmaham en een royale hoeveelheid voortreffelijke truffelolie. Jammer dat de laag kaas ongeveer twee keer zo dik was als mijn pizzadeeg en daardoor nogal overheersend en behoorlijk zwaar op de maag. Zeer snelle service, erg fijn als je snel een hap wilt eten!
Floraa .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Dat dit restaurant zo'n hoge score heeft, begrijp ik helaas niet. Hier meerdere keren gegeten, omdat het handig is voor snel tussendoor met een grote groep. Maar tot nu toe elke keer weer teleurgesteld.

Kwaliteit van het eten is bedroevend slecht: pizza's zijn niet gaar, pasta is juist te gaar en de smaken zijn erg fantasieloos. De roomsaus bij de pasta's is erg vet. Toppings op de pizza zijn erg karig, net als groente of andere toevoegingen in pasta.
Vaak heeft de een zijn gerecht al op, als de ander zijn gerecht pas krijgt. Ook in kleine groepen gebeurt dit. Vaak is het erg druk, waardoor je soms meer dan 20 minuten moet wachten op bijvoorbeeld de rekening.

Ik begrijp niet dat hier zo vaak een rij staat, er zijn zoveel Italiaanse restaurants waar kwaliteit wel hoog in het vaandel staat! Jammer, want in Rotterdam vind ik de gerechten een stuk beter.
MARTHA W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Erg slecht gegeten . Had spaghetti pesto
De pasta dreef in de saus. Het was echt vies.
Daarna stukje pizza van tafelgenoot gegeten.
Slecht. Wel perfect bediend.
Was de 1e verjaardag van mijn kleinzoon.
We waren met 12 personen. Nooit geen happy italie meer voor ons.
Cis P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Prima gegeten voor een belachelijk lage prijs. De pasta was heerlijk voor 7, 95 enorm groot bord. Mochten het eten wat over was meenemen. Werd automatisch aangeboden. Leuk attent personeel.
M.A.J S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wij hebben hier regelmatig gegeten. Echter vandaag was de kwaliteit van de pizza's niet (Happy) Italy waardig. Te kort gebakken (over gering gesproken), te veel olie, oven niet schoongemaakt (niet of te weinig gelegen). Te haastig, terwijl het voor Happy Italy begrippen niet druk was.
Jammer......Hopelijk slapen ze niet in, na een aantal succesvolle jaren.
Jamie V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Goed restaurant voor de stevige en snelle hap, midden in het centrum van Tilburg. De prijs-kwaliteitverhouding is top! Meestal ga ik voor een pasta. Zo is de pasta met tonijn en garnalen maar 8 euro! Ik ben een behoorlijke eter en heb elke keer genoeg op na een hoofdgerecht en soms nog een lekkere tiramisu :) deze maken ze ook de dag ervoor waardoor alle mascarpone goed in de vulling is getrokken wat gewoon een must is voor een goede tiramisu. voor een zomers gerecht hebben ze ook heerlijke salades. Ook deze zijn erg royaal en dan heb ik het niet alleen over de blaadjes sla. Deze kosten meestal zo'n 7 'à 8 euro. Laatst heb ik hier met 4 personen een hoofdgerecht, nagerecht en 2 drankjes op voor 60 euro en iedereen zat goed vol en had lekker gegeten.

Het eten zelf is niks bijzonders, maar wel gewoon goed en met veel zorg bereid. Ook de service is super snel en erg vriendelijk. Meestal staat er een rij van ongeveer 30 personen voor de deur, maar deze is ook na 10 minuutjes al weg. Al zit het helemaal vol, ben je nog na een hoofdgerecht binnen een half uurtje weer onderweg.

Ik ga hier regelmatig eten (haal ook geregeld af) en dat zal ik ook zeker nog blijven doen! Ben blij dat er een filiaal in Tilburg zit :)
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Een gezellige eetschuur....prima pizza voor niet teveel geld. Beter wat later gaan eten daar anders staat de rij op straat je weg te kijken.
Door de snelle bediening zeker leuk voor een etentje met kids die dol zijn op pizzas!
Daniëlle S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Een van de slechtere pizza's ooit gegeten. Meer een pizzafabriek
dan restaurant. Eerste en laatste keer. Wel leuke speelhoek voor de kleine...
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Naar mijn weten de kleinste Happy Italy-vestiging van de keten, dus buiten wachten tot er een tafeltje vrij komt (maar dat is inmiddels bekend). Toch genoeg sfeervolle hoekjes, maar rumoerig. Prima pasta's en pizza's voor een zeer redelijke prijs. Redelijke huiswijnen, goede espresso. Ondanks de drukte is de bediening alert en vriendelijk. Enige minpuntje zijn de smoezelige toiletten, kan beter (als in: vaker controleren en schoonmaken).
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Prijs kwaliteit verhouding is erg goed, service ook altijd prima niks op aan te merken. Het eten is meestal snel klaar en dat vind ik erg fijn.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Wij zijn op tweede paasdag bij Happy Italy gaan eten. Dit was meteen de laatste keer. We kregen eerst zwarte pizza's en toen we dezen terug stuurden niet gare pizza's. Toen we deze ook niet wilden eten moesten we verplicht onze drankjes afrekenen. Kortom, een heel slechte service, nare ervaring! Hier gaan we nooit meer eten!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijke pizza voor een schappelijke prijs. We waren met zijn vieren voor 4 x pizza, en het waren echt grote pizza's, en drankjes nog geen 40 euries kwijt. Een mooie en gezellige ambiance en leuk dat je de keuken in kan kijken.
Zita08 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Zaterdag middag zijn we met zijn 4'en gaan eten bij happy italy. Ik heb zelf een lactose intolerantie en gaf dit tijdens het bestellen meteen aan. Mijn oog was gevallen op de pasta Alle Verdure. Het meisje van de bediening gaf meteen aan dat in de tomatensaus kaas zat verwerkt en het was niet mogelijk om dit zonder de kaas te serveren. Hierdoor was de enige optie op olie basis de pasta te krijgen.. Hierdoor smaakte de pasta naar niks en de tagliatelle was ook nog eens droog.. Persoonlijk vind ik als je de kaas meteen in de tomatensaus verwerkt je een bepaalde groep mensen misloopt: veganisten, lactose intolerantie, koemelkallergie. Dit is wel erg jammer.
Raffaele N.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Vooraf antipasto en mozzarella met paprika, hoofd: pizza met gorgonzola, pikante worst en extra paddenstoelen. Verse goede producten, zeer ruime portie, goede bereiding. De prijs/kwaliteitsverhouding is verbazingwekkend goed. Aardige mensen in de bediening en een prachtige inrichting. Wij komen terug!
Sally A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Kippevel kreeg ik van de pizza bodem. .zooo lekker gegeten en veel en alles klopt voor een betaalbare prijs we komen zeker terug
Pleuni F.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het was er erg gezellig met m'n klas. We hebben voor niet te duur lekker gegeten. Allemaal ons buikje vol. Perfect voor studenten! Lieve bediening ook.
Pleuntje80 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij komen met ons gezin zeker 1 per maand bij Happy Italy eten. Prijs kwaliteit is erg goed, je krijgt waar voor je geld. Met de kinderen is het ideaal om daar te eten, ze kunnen lekker spelen in de ballenbak en je hoeft niet lang te wachten op je eten. Voor ons een plezier omdat ook aan de kinderen gedacht is!
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Het decor is uitstekend. Ruim ingericht zonder overweldigend te zijn inclusief open keuken, wat toch enorm toevoegt aan ambiance.

Service is snel, vlot en tijdens de drukte enigszins gehaast, maar dat is te vergeven als je kijkt naar de enorme capaciteit. Het personeel werkt enorm hard en dat is te zien. De rij die buiten staat is meestal een noodzakelijk kwaad, maar gemiddeld ben je al na een kwartier binnen.

Enig kantpunt is het eten. Prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend, maar naar mijn smaak is het eten simpelweg iets te saai van smaak. Pizza's zijn niet mijn ding, dus ik behoud mezelf van enig oordeel daarover.

Al met al een typisch "studentenrestaurant" of voor de familie die zin heeft om uit eten te gaan zonder daarvoor twee uur te tafelen.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Een super plek om gezellig een hapje te eten met een groot of klein gezelschap. Prijs kwaliteit staat ver boven verhouding, je proeft dat er gebruik gemaakt word van verse producten. Het personeel blijft ondanks de drukte vriendelijk en probeert in alle situaties goede service te bieden en altijd een passende oplossing voor je te vinden! Zeker voor herhaling vatbaar!