Happy Italy Rotterdam

Ik H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Maj B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op zaterdagavond een bezoekje gebracht. Pizza koud, geen warme dranken en ook geen dessert beschikbaar. Bediening vraagt hoe het smaakt en reageert niet op de feedback!! Erg jammer, absoluut geen aanrader.
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor mijn verjaardag. 20 gasten om 18:00 uur. Terwijl wij in de rij stonden te wachten en een deel al binnen was is onze tafel weggegeven omdat ik om 10 voor zes de telefoon niet op nam. NEE, TOEN STOND IK IN DE RIJ!! Uitleg door medewerker was; wij hebben gebeld om te bevestigen of jullie zouden komen, dit doen wij altijd en u nam niet op. Achteraf was ik helemaal niet gebeld. De bediening was totaal niet klantvriendelijk.
Callant .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten is erg goedkoop en dat is ook te proeven.
Het lijkt op een pizza maar super slecht. De salami was smakeloos en erg veel saus en gesmolten kaas. Ook de bodem was klef.
Ook zijn de pizza EU-normen groot. Iedereen die daar at nam de rest mee naar huis.
Ramona B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Ik bestelde 2 take away pizza's. 1 rustica en 1 tonno. Toen ik thuis kwam wist ik niet wat ik zag. De pizza rustica daar zat een beetje tomatensaus en gehakt op. En de pizza tonno tomatensaus 1 verdwaald visje en 2 olijven. We hadden gevraagd de pizza te snijden en dat was ook niet gebeurd. Echt schandalig. Terwijl als ik het bestel en bij happy italy zelf opeet ziet het er heel anders uit. Goed belegd en smakelijk. Ik belde direct happy italy op en kreeg een bandje dat ik aan de lijn moest blijven. Na 3 kwartier nog niemand. Ik heb ook foto's van deze pizza's gemaakt. Vreselijke oplichters!!!
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ideaal voor mensen met een smalle beurs. Grote porties voor relatief weinig geld. Het interieur van het restaurant is heel sober, een echte no-nonsense Italiaan. De pizza's zijn goed belegd en heel smakelijk. De bediening is snel en efficiënt, verwacht geen persoonlijke benadering. Leuk terras met uitzicht op de Binnenrotte.
Ingrid5065 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Gezellig buiten op het terras.
Bediening erg vriendelijk en alert.
We bestelde 1 panini zalm & 1 panini kip.
Allebei erg lekker en goed gevuld.
De prijs is aantrekkelijk.
Zeker een aanrader !!!
Komen hier zeker nog eens terug om te proeven .
Rotjeknor2016 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Bij aankomst waren er drie stelletjes welk ieder vroeg wanneer er op het plein tafels bij kwamen. Na veertig minuten was het zover.... De meeste waren ondertussen doorgelopen. Verder... Kluitje rucola sla als mistra salade met zeer zoute olijven uit een potje. Pizza was kauwgom en de kaas rubber. Zowel brood met smeersels, salade en pizza kwamen ongeveer tegelijkertijd. Er was zelfs geen tijd om uit beleefheid fooi te geven. Misschien iets voor studenten zonder smaak of decorum? "Too fast (non) Italian".
Eattomeet .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Met drie personen op een maandag avond hier gegeten. Vrij snel kregen we een tafel toegewezen. Top! Echter was de bediening uiterst onvriendelijk en gehaast. Bijna op het onbeschofte af. Er werd gevraagd of we brood vooraf wilde. Wij zagen dit niet op de kaart en bij navraag bleek dat dit niet op de kaart staat maar dat je hier EUR 3.50 voor moet betalen. Extra parmezaanse kaas kost EUR 1,-. Je krijgt er veel eten voor weinig geld, de smaak laat echter te wensen over in het bijzonder bij de pasta. Voor een beetje meer geld ga ik liever elders een hapje eten in een ontspannen sfeer en met vriendelijkere bediening, waar extra smaakmakers niet nodig zijn.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voor de eerste keer met twee personen gegeten bij Happy Italy in Rotterdam-Centrum.
Hoewel het zeer druk was op zaterdagmiddag (marktdag) werden we bijzonder snel door vriendelijk personeel geholpen en de pizza Fiama stond ook snel op tafel. Pizza voldeed aan de verwachtingen en voor zo'n lage prijs vinden wij dit toch wel uitzonderlijk.
Volgende keer nog wat anders van de menukaart gaan uitproberen dat zag er ook smakelijk uit.
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Over kwaliteit en hoeveelheid eten geen klagen, gezien de prijs die je ervoor betaalt. Maar ondanks dat het goedkoop is, is een beetje meer service op zijn plaats. Anders moet je gewoon afhaalloket worden en niet pretenderen restaurant te zijn. Omdat een persoon uit ons gezelschap van vijf er nog niet was, mochten we nog niet aan tafel: 'dat is de regel, iedereen moet er zijn'. Daarna met kinderwagen en al naar een souterrain gebracht waar de akoestiek zo vreselijk was dat we de ober echt niet konden verstaan, maar die was niet genegen wat duidelijker te praten. Je voelt je zo opgejaagd dat je zo snel mogelijk weer buiten wilt staan. Na de overigens prima pizza's hebben we het toetje maar elders genuttigd. Een plus is natuurlijk wel de doggybag, zoals bij alle Happy Italyvestigingen.
Shirly H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Voor zo'n prijs mag je niet snel klagen... De hoeveelheden eten die geserveerd worden bij Happy Italy zijn genoeg voor twee personen.. Kwaliteit van het eten kan nog weleens wisselen. Bediening is over het algemeen vriendelijk en efficiënt. De eerste keer dat ik er ging eten, stond mijn pizza letterlijk binnen 3 minuten op tafel! Goed restaurant om met een klein budget even snel een hapje te eten, hier blijf je geen 2 uur tafelen.
Gerdien95 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ik heb hier samen met 2 vriendinnen gegeten. Ik had penne met mozzarella, tomaten en basilicum. Het eten was heerlijk. Maar we werden tijdens onze gesprekken vaak onnodig gestoord door het personeel. Ze kwamen vaak vragen of alles naar wens was. Ook werden we bij het restaurant uitgekeken. We kregen de rekeningen gelijk nadat we klaar waren en moesten ook gelijk betalen. Ik ben iemand die graag rustig wil eten en ook rustig op mijn eigen tijd het restaurant wil verlaten. Het decor is niet heel bijzonder. Ik kom hier wel vaker eten, puur om de goedkope prijs en het redelijk lekkere eten.
Auggieca .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Super leuk en lekker om hier te eten. Ik kom er regelmatig en heb er al vaak gegeten zo lang de zaak er zit. We weten ook hoe laat je er moet zijn om genoeg keuze te hebben voor een plekje. Op latere tijdstippen staat er meestal een rij die over het algemeen wel snel oplost. Het eten is goed en de prijs is ook lekker voor het budget. Een enkele keer lijkt het alsof ze wat uitgeschoten zijn met het zout in de saus voor de pasta. Overigens neem ik meestal geen pizza, die maak ik liever zelf!
Jorinde H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
De pizza die ik heb bestelt was heerlijk, hij vulde heel erg en ik kon de rest mee naar huis nemen! Wat ik super tof vind. De sfeer was heel fijn en de service was top. Binnen ziet het er ook heel leuk uit. (exacte datum weet ik niet meer).
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Voor het eerst bij happy italy gegeten. We moesten ongeveer 20 min wachten voor we een tafel kregen maar je kan al die tijd in de open keuken alvast genieten van de koks die als een geoliede machine hun taken doen en van alle heerlijke geuren.
Eenmaal aan tafel werden de drankejs vlug opgenomen en gebracht waarbij me opviel dat er ook kraanwater geschonken wordt.
De kaart is een feest. Door de ruime keuze maar vooral door de prijzen! Het is lang geleden dat ik zulke redelijke prijzen zag.
Pizza besteld met een salade en deze stonden binnen zeer redelijke tijd op tafel.
Wat een heerlijke pizza was het! Ik denk dat dit een van de lekkerste is die ik ooit heb gegeten.
Ook de grote salade was heerlijk. We konden de pizza's niet op omdat ze zo rijk belegd zijn..geen probleem, alles wordt ingpakt zelfs de salade!
Daarna nog desert en koffie en met zijn drieen incl drank slechts 50 euro afgerekend!
Aanrader, ik ga ZEKER nog een keer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Inmiddels al 7x gegeten. Nog nooit teleurgesteld. men moet ook weten waarvoor je kiest. het is en blijft een soort fastfoodrestaurant. Je kunt hier prima eten voor natuurlijk absurd lage prijzen.
We weten precies om welk tijdstip je het beste kan komen om niet in de rij te staan en geloof me die rij staat er zo goed als iedere dag.
Je moet dus niet gaan klagen dat je hier geen mega super authentieke italiaanse 5 sterrenmenu's krijgt. De pasta's kosten tussen de 5-9 euro en dat is het ook waard. We hebben inmiddels bijna alle pasta's al geprobeerd en natuurlijk is de 1 lekkerder dan de ander maar nog steeds zijn ze prima van smaak. We halen hier echter nooit een pizza. Daarvoor kennen we eerlijk gezegd betere zaken in de buurt voor dezelfde prijs. de bediening is altijd vriendelijk en vooral snel. Je eten krijg je ook snel. Dat je op bepaalde tijdstippen hier minder rustig kan zitten en het personeel iets gehaast lijkt om een tafel weer vrij te krijgen is bijna logisch...het is nl een fastfoodketen..en er staat een rij buiten..weer je heerlijk ontspannen zitten dan moet je of naar een andere tent gaan of op een ander tijdstip.
Je krijgt ook enorm veel. Alleen de grote eters krijgen het op maar niet getreurd je mag het nl mee naar huis nemen!!
Natuurlijk zijn er veel betere italiaanse restaurants met een uitgebreidere kaart. Maar daar betaal je dan ook voor...en dat is de keuze die je maakt. Kijk/wil/ kan je alleen in deze prijsklasse dan is dit een meer dan aangenaam restaurant waar je prima pasta's kan eten en je absoluut volgegeten weer naar buiten gaat.
Iris R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Ik eet vaak bij happy italy. Ideaal voor een snelle hap en lekker een Veel! Eten. Toetjes zijn ook goed. Bediening is heel snel en leuk.
Brigitte J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hebben heerlijk geluncht bij Happy Italy het enige probleem was dat we het niet op konden! Zeer goede service er werd meteen een tafel bijgeschoven.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We zaten aan de overkant op het terras. En zagen er een rij staan van ca. 45min. Werden erg nieuwsgierig en toen de rij weg was, bleek binnen ook nog wachtende mensen te staan. Gaat erg vlot allemaal. Eten stond in no time op tafel. Grote borden met veel pasta. Was erg goed. Met 4 personen gegeten stokbrood vooraf en 2 frisjes op de man. Moesten 50euro afrekenen. Goed prijs kwaliteit verhouding.