Happy Italy Rotterdam

6,9
7,1
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hier kom je voor de prijs/kwantiteit verhouding. Pizza en pasta prima op orde. Beiden smakelijk. Bediening zeer snel en correct.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hier kom je voor de prijs/kwantiteit verhouding. Pizza en pasta prima op orde. Beide smakelijk. Bediening zeer snel en correct.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij komen regelmatig eten bij Happy Italy en hebben het altijd zeer naar onze zin. Soms staat er een lange rij maar die gaat sneller dan je denkt. Bij ons nog nooit voorgekomen dat er lege tafels staan tenzij er door grote groepen is gereseveerd heb ik me laten vertellen. Eten smaakt prima, en zo niet dan maken ze met liefde een nieuwe. Personeel is soms wat gehaast maar wat wil je met zo'n drukke toko...Het eten komt altijd snel maar je wordt nooit weggekeken...wij tafelen altijd lekker na terwijl de kindjes spelen. Een absolute aanrader voor iedereen met of zonder kinderen om even lekker in de stad een hapje te eten in een gezellig restaurant.
R C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima (maar niet fantastische) pasta/pizza voor een goede prijs. Doordat de keuken en bediening volledig gericht is op (hele) snelle service sta je dan ook zo weer buiten.

In de weekenden soms een giga-wachtrij voor de deur. Kom je binnen blijkt de tent half leeg. Wat daar het idee achter is...
Ik H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Kutwachttijden buiten in de kou en regen, terwijl er binnen geen hond aanwezig is. Gemiddeld 30 minuten buiten staan om er daarna achter te komen dat het halve restaurant leeg is. Gewoon om interessant te doen. Eten is redelijk, prijs is zeker niet goedkoper als elders. Ze naaien je met de drankprijzen.
Maj B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op zaterdagavond een bezoekje gebracht. Pizza koud, geen warme dranken en ook geen dessert beschikbaar. Bediening vraagt hoe het smaakt en reageert niet op de feedback!! Erg jammer, absoluut geen aanrader.
sonja L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor mijn verjaardag. 20 gasten om 18:00 uur. Terwijl wij in de rij stonden te wachten en een deel al binnen was is onze tafel weggegeven omdat ik om 10 voor zes de telefoon niet op nam. NEE, TOEN STOND IK IN DE RIJ!! Uitleg door medewerker was; wij hebben gebeld om te bevestigen of jullie zouden komen, dit doen wij altijd en u nam niet op. Achteraf was ik helemaal niet gebeld. De bediening was totaal niet klantvriendelijk.
callant .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten is erg goedkoop en dat is ook te proeven.
Het lijkt op een pizza maar super slecht. De salami was smakeloos en erg veel saus en gesmolten kaas. Ook de bodem was klef.
Ook zijn de pizza EU-normen groot. Iedereen die daar at nam de rest mee naar huis.
Ramona B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Ik bestelde 2 take away pizza's. 1 rustica en 1 tonno. Toen ik thuis kwam wist ik niet wat ik zag. De pizza rustica daar zat een beetje tomatensaus en gehakt op. En de pizza tonno tomatensaus 1 verdwaald visje en 2 olijven. We hadden gevraagd de pizza te snijden en dat was ook niet gebeurd. Echt schandalig. Terwijl als ik het bestel en bij happy italy zelf opeet ziet het er heel anders uit. Goed belegd en smakelijk. Ik belde direct happy italy op en kreeg een bandje dat ik aan de lijn moest blijven. Na 3 kwartier nog niemand. Ik heb ook foto's van deze pizza's gemaakt. Vreselijke oplichters!!!
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ideaal voor mensen met een smalle beurs. Grote porties voor relatief weinig geld. Het interieur van het restaurant is heel sober, een echte no-nonsense Italiaan. De pizza's zijn goed belegd en heel smakelijk. De bediening is snel en efficiënt, verwacht geen persoonlijke benadering. Leuk terras met uitzicht op de Binnenrotte.
ingrid5065 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Gezellig buiten op het terras.
Bediening erg vriendelijk en alert.
We bestelde 1 panini zalm & 1 panini kip.
Allebei erg lekker en goed gevuld.
De prijs is aantrekkelijk.
Zeker een aanrader !!!
Komen hier zeker nog eens terug om te proeven .
Rotjeknor2016 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Bij aankomst waren er drie stelletjes welk ieder vroeg wanneer er op het plein tafels bij kwamen. Na veertig minuten was het zover.... De meeste waren ondertussen doorgelopen. Verder... Kluitje rucola sla als mistra salade met zeer zoute olijven uit een potje. Pizza was kauwgom en de kaas rubber. Zowel brood met smeersels, salade en pizza kwamen ongeveer tegelijkertijd. Er was zelfs geen tijd om uit beleefheid fooi te geven. Misschien iets voor studenten zonder smaak of decorum? "Too fast (non) Italian".
eattomeet .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Met drie personen op een maandag avond hier gegeten. Vrij snel kregen we een tafel toegewezen. Top! Echter was de bediening uiterst onvriendelijk en gehaast. Bijna op het onbeschofte af. Er werd gevraagd of we brood vooraf wilde. Wij zagen dit niet op de kaart en bij navraag bleek dat dit niet op de kaart staat maar dat je hier EUR 3.50 voor moet betalen. Extra parmezaanse kaas kost EUR 1,-. Je krijgt er veel eten voor weinig geld, de smaak laat echter te wensen over in het bijzonder bij de pasta. Voor een beetje meer geld ga ik liever elders een hapje eten in een ontspannen sfeer en met vriendelijkere bediening, waar extra smaakmakers niet nodig zijn.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voor de eerste keer met twee personen gegeten bij Happy Italy in Rotterdam-Centrum.
Hoewel het zeer druk was op zaterdagmiddag (marktdag) werden we bijzonder snel door vriendelijk personeel geholpen en de pizza Fiama stond ook snel op tafel. Pizza voldeed aan de verwachtingen en voor zo'n lage prijs vinden wij dit toch wel uitzonderlijk.
Volgende keer nog wat anders van de menukaart gaan uitproberen dat zag er ook smakelijk uit.
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Over kwaliteit en hoeveelheid eten geen klagen, gezien de prijs die je ervoor betaalt. Maar ondanks dat het goedkoop is, is een beetje meer service op zijn plaats. Anders moet je gewoon afhaalloket worden en niet pretenderen restaurant te zijn. Omdat een persoon uit ons gezelschap van vijf er nog niet was, mochten we nog niet aan tafel: 'dat is de regel, iedereen moet er zijn'. Daarna met kinderwagen en al naar een souterrain gebracht waar de akoestiek zo vreselijk was dat we de ober echt niet konden verstaan, maar die was niet genegen wat duidelijker te praten. Je voelt je zo opgejaagd dat je zo snel mogelijk weer buiten wilt staan. Na de overigens prima pizza's hebben we het toetje maar elders genuttigd. Een plus is natuurlijk wel de doggybag, zoals bij alle Happy Italyvestigingen.
Shirly H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Voor zo'n prijs mag je niet snel klagen... De hoeveelheden eten die geserveerd worden bij Happy Italy zijn genoeg voor twee personen.. Kwaliteit van het eten kan nog weleens wisselen. Bediening is over het algemeen vriendelijk en efficiënt. De eerste keer dat ik er ging eten, stond mijn pizza letterlijk binnen 3 minuten op tafel! Goed restaurant om met een klein budget even snel een hapje te eten, hier blijf je geen 2 uur tafelen.
gerdien95 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ik heb hier samen met 2 vriendinnen gegeten. Ik had penne met mozzarella, tomaten en basilicum. Het eten was heerlijk. Maar we werden tijdens onze gesprekken vaak onnodig gestoord door het personeel. Ze kwamen vaak vragen of alles naar wens was. Ook werden we bij het restaurant uitgekeken. We kregen de rekeningen gelijk nadat we klaar waren en moesten ook gelijk betalen. Ik ben iemand die graag rustig wil eten en ook rustig op mijn eigen tijd het restaurant wil verlaten. Het decor is niet heel bijzonder. Ik kom hier wel vaker eten, puur om de goedkope prijs en het redelijk lekkere eten.
auggieca .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Super leuk en lekker om hier te eten. Ik kom er regelmatig en heb er al vaak gegeten zo lang de zaak er zit. We weten ook hoe laat je er moet zijn om genoeg keuze te hebben voor een plekje. Op latere tijdstippen staat er meestal een rij die over het algemeen wel snel oplost. Het eten is goed en de prijs is ook lekker voor het budget. Een enkele keer lijkt het alsof ze wat uitgeschoten zijn met het zout in de saus voor de pasta. Overigens neem ik meestal geen pizza, die maak ik liever zelf!
Jorinde H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
De pizza die ik heb bestelt was heerlijk, hij vulde heel erg en ik kon de rest mee naar huis nemen! Wat ik super tof vind. De sfeer was heel fijn en de service was top. Binnen ziet het er ook heel leuk uit. (exacte datum weet ik niet meer).
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Voor het eerst bij happy italy gegeten. We moesten ongeveer 20 min wachten voor we een tafel kregen maar je kan al die tijd in de open keuken alvast genieten van de koks die als een geoliede machine hun taken doen en van alle heerlijke geuren.
Eenmaal aan tafel werden de drankejs vlug opgenomen en gebracht waarbij me opviel dat er ook kraanwater geschonken wordt.
De kaart is een feest. Door de ruime keuze maar vooral door de prijzen! Het is lang geleden dat ik zulke redelijke prijzen zag.
Pizza besteld met een salade en deze stonden binnen zeer redelijke tijd op tafel.
Wat een heerlijke pizza was het! Ik denk dat dit een van de lekkerste is die ik ooit heb gegeten.
Ook de grote salade was heerlijk. We konden de pizza's niet op omdat ze zo rijk belegd zijn..geen probleem, alles wordt ingpakt zelfs de salade!
Daarna nog desert en koffie en met zijn drieen incl drank slechts 50 euro afgerekend!
Aanrader, ik ga ZEKER nog een keer.