Happy Italy Rotterdam

7,2

Jouw recensie over het restaurant Happy Italy Rotterdam

SNG .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Recent hebben wij in Rotterdam gegeten bij Happy Italy. Eerst bij de kuip, daarna bij de vestiging Bergweg.
Hier hebben wij geen prettige ervaring gehad. Wij bestelden een voorgerecht en een hoofdgerecht.
Het voorgerecht werd niet afgeruimd. Na circa 30 minuten te hebben gewacht hebben we aan de bediening gevraagd hoe het zat. Onze hoofdgerecht bestelling bleek geannuleerd danwel vergeten.

Volgens de bediening / leidinggevende, hadden we zelf aan moeten geven dat we klaar waren voor ons hoofdgerecht. Een merkwaardige gang van zaken. In werkelijkheid werd er geen blik op onze tafel geworpen en was het personeel blijkbaar erg druk met andere zaken / klanten. Vervolgens duurde het nog eens 15 minuten, ons geduld was op. Pas toen we aangaven te willen vertrekken - we vielen om van de honger - kwam uiteindelijk ons hoofdgerecht, circa 50 minuten na de bestelling. Pas na veel aandringen en discussie kwam er een beetje beweging in de "klantvriendelijkheid".

We kregen uiteindelijk een korting en excuses, maar uitsluitend vanwege onze assertieve houding. De nonchalance en inflexibiliteit straalde aan alle kanten er af.

Toegegeven, de prijzen zijn bij Happy Italy aantrekkelijk en alle waar is naar zijn geld, maar dat wat geboden wordt is onvoldoende.

Voor mij was het de eerste keer dat ik overwoog een restaurant te verlaten VOORDAT de hoofdgerecht werd opgediend, een ervaring die ik liever niet herhaal.

Ons gezelschap is unaniem; voor ons geen Happy Italy meer.
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Bediening goed en eten redelijk.
Pasta te zacht waardoor heel veel is afgebroken. Kon met de lepel eten.
Saus was te veel en er zat een haar in. Dit hebben ze wel heel netjes opgelost.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Even voor de drukte hier op een zondagmiddag een heerlijke pasta Siciliana en pizza tonno genuttigd, heerlijk eten, veel en vers. Vlotte bediening. Wij halen hier regelmatig pasta af en de porties zijn ruim voldoende om met 2 personen te eten. Prijs kwaliteit en hoeveelheid is echt dikke voldoende
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prima eten voor een goede prijs.
Veelal jong publiek, zowel gasten als bediening. Bediening soms wat onervaren maar dat is prima voor zo'n prijs.
De zaak zit vrijwel altijd vol dus het kan zijn dat je even moet wachten. Het lekkere eten en de grote porties maken dit het zeker waard.
Jose G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijke pasta voor lunch, vriendelijke bediening, tot zover prima.
De zwarte vliegen en fruitvliegjes die rond de (viezige) tafel vlogen waren niet echt fris, daar moet beter op gelet worden.
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Voor het eerst bij happy Italy gegeten; lekker eten, prima service (wat jong en onervaren maar wat wil je voor die prijs) en alles kwam snel op tafel. Er wordt zelfs kraanwater bij een glas wijn geserveerd. Wij zaten in de kelder, wat deed overkomen als een uitgebreide ballenbak. Daar overheerste de geur van chloor en het gejoel van kinderen toch wat betreft de sfeer.Desondanks een prettige avond gehad!
qp .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Happy Italy is in mijn ogen de enige concurrent tegenover Vapiano. Enige verschil is dat je niet in de keilang in de rij hoeft te staan voor je eten. Verder is het eten heel lekker en krijg je een flinke portie. Uiteraard wat je niet op krijgt, wordt voor je ingepakt. Enige wat me wel opviel is het ballenbak voor de kinderen. Er vallen ballen uit de ballenbak die zo naar de wc rollen. Deze worden vervolgens weer gepakt en in de ballenbak gegooid. Niet echt hygiënisch. Ik zou me kind nooit daar laten spelen..
Fariel S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prijs-kwaliteit verhouding is super en de service ook.. Niet erg geschikt om lekker lang te tafelen. Het enige minpuntje is de lange rij bij de deur.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hier kom je voor de prijs/kwantiteit verhouding. Pizza en pasta prima op orde. Beiden smakelijk. Bediening zeer snel en correct.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hier kom je voor de prijs/kwantiteit verhouding. Pizza en pasta prima op orde. Beide smakelijk. Bediening zeer snel en correct.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij komen regelmatig eten bij Happy Italy en hebben het altijd zeer naar onze zin. Soms staat er een lange rij maar die gaat sneller dan je denkt. Bij ons nog nooit voorgekomen dat er lege tafels staan tenzij er door grote groepen is gereseveerd heb ik me laten vertellen. Eten smaakt prima, en zo niet dan maken ze met liefde een nieuwe. Personeel is soms wat gehaast maar wat wil je met zo'n drukke toko...Het eten komt altijd snel maar je wordt nooit weggekeken...wij tafelen altijd lekker na terwijl de kindjes spelen. Een absolute aanrader voor iedereen met of zonder kinderen om even lekker in de stad een hapje te eten in een gezellig restaurant.
R C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima (maar niet fantastische) pasta/pizza voor een goede prijs. Doordat de keuken en bediening volledig gericht is op (hele) snelle service sta je dan ook zo weer buiten.

In de weekenden soms een giga-wachtrij voor de deur. Kom je binnen blijkt de tent half leeg. Wat daar het idee achter is...
Ik H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Kutwachttijden buiten in de kou en regen, terwijl er binnen geen hond aanwezig is. Gemiddeld 30 minuten buiten staan om er daarna achter te komen dat het halve restaurant leeg is. Gewoon om interessant te doen. Eten is redelijk, prijs is zeker niet goedkoper als elders. Ze naaien je met de drankprijzen.
Maj B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op zaterdagavond een bezoekje gebracht. Pizza koud, geen warme dranken en ook geen dessert beschikbaar. Bediening vraagt hoe het smaakt en reageert niet op de feedback!! Erg jammer, absoluut geen aanrader.
sonja L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor mijn verjaardag. 20 gasten om 18:00 uur. Terwijl wij in de rij stonden te wachten en een deel al binnen was is onze tafel weggegeven omdat ik om 10 voor zes de telefoon niet op nam. NEE, TOEN STOND IK IN DE RIJ!! Uitleg door medewerker was; wij hebben gebeld om te bevestigen of jullie zouden komen, dit doen wij altijd en u nam niet op. Achteraf was ik helemaal niet gebeld. De bediening was totaal niet klantvriendelijk.
callant .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten is erg goedkoop en dat is ook te proeven.
Het lijkt op een pizza maar super slecht. De salami was smakeloos en erg veel saus en gesmolten kaas. Ook de bodem was klef.
Ook zijn de pizza EU-normen groot. Iedereen die daar at nam de rest mee naar huis.
Ramona B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Ik bestelde 2 take away pizza's. 1 rustica en 1 tonno. Toen ik thuis kwam wist ik niet wat ik zag. De pizza rustica daar zat een beetje tomatensaus en gehakt op. En de pizza tonno tomatensaus 1 verdwaald visje en 2 olijven. We hadden gevraagd de pizza te snijden en dat was ook niet gebeurd. Echt schandalig. Terwijl als ik het bestel en bij happy italy zelf opeet ziet het er heel anders uit. Goed belegd en smakelijk. Ik belde direct happy italy op en kreeg een bandje dat ik aan de lijn moest blijven. Na 3 kwartier nog niemand. Ik heb ook foto's van deze pizza's gemaakt. Vreselijke oplichters!!!
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ideaal voor mensen met een smalle beurs. Grote porties voor relatief weinig geld. Het interieur van het restaurant is heel sober, een echte no-nonsense Italiaan. De pizza's zijn goed belegd en heel smakelijk. De bediening is snel en efficiënt, verwacht geen persoonlijke benadering. Leuk terras met uitzicht op de Binnenrotte.
ingrid5065 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Gezellig buiten op het terras.
Bediening erg vriendelijk en alert.
We bestelde 1 panini zalm & 1 panini kip.
Allebei erg lekker en goed gevuld.
De prijs is aantrekkelijk.
Zeker een aanrader !!!
Komen hier zeker nog eens terug om te proeven .
Rotjeknor2016 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Bij aankomst waren er drie stelletjes welk ieder vroeg wanneer er op het plein tafels bij kwamen. Na veertig minuten was het zover.... De meeste waren ondertussen doorgelopen. Verder... Kluitje rucola sla als mistra salade met zeer zoute olijven uit een potje. Pizza was kauwgom en de kaas rubber. Zowel brood met smeersels, salade en pizza kwamen ongeveer tegelijkertijd. Er was zelfs geen tijd om uit beleefheid fooi te geven. Misschien iets voor studenten zonder smaak of decorum? "Too fast (non) Italian".