Happy Italy Rotterdam Kuip

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Happy Italy Rotterdam Kuip

Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ik had ruim een uur voordat de film in het ernaast gelegen Pathé zou starten, dus dacht: "lekker lunchen bij Happy Italy" maar moest zo lang wachten voordat er überhaupt iemand vroeg wat ik wilde drinken, dat ik zelf iemand ben gaan zoeken om snel nog koffie te bestellen voordat de film begint. Zeer slome bediening. Ze slenteren alsof ze aan het window shoppen zijn. Helaas dus het eten niet kunnen uitproberen. Ook apart: op alle tafels bij Happy Italy liggen eval formulieren....die je bij de bediening moet afgeven. Lekkere procedure...
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Voor die prijs zon mooie borden en kwaliteit. Mocht je even lekker wat willen eten en niet te veel willen betalen zou ik zeker hier komen. Levendige plaats. Soms duurt het wat langer, maar het wordt allemaal goed gemaakt door de mooie borden die je krijgt. Grote ruime porties die prima van smaak zijn. Ik ben enthousiast .
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Spotgoedkoop eten dus qua kwaliteit weet je wat je krijgt. Uitgebreide kaart en voor de locatie nog best gezellig ingericht.
Hu Y.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We werden naar tafel gebracht. Na 30-40 min wachten werden we nog steeds niet geholpen om drinken of eten te bestellen. En het was niet druk, het was 1,5 uur voor sluit. Enige wat ze deden was heen en weer lopen en wat kletsen. Terwijl er genoeg personeel was.

Leeg tafel is toch vragen wat we willen bestellen..

Spreek uit horeca ervaring
Jose G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijke pasta voor lunch, vriendelijke bediening, tot zover prima.
De zwarte vliegen en fruitvliegjes die rond de (viezige) tafel vlogen waren niet echt fris, daar moet beter op gelet worden.
Carlijn A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Ik kom hier vaak met mijn vriend als we snel en niet te duur willen eten. Het blijft natuurlijk wel gewoon een vreetschuur maar de kwaliteit is prima. Vooral de pizza's zijn favoriet.
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Met lunch geweest. Lekker rustig en het eten was goed. Pizza hadden we over en meenemen was geen probleem, ze hadden zelfs in een pizzadoos verpakt. Top! De pasta was lekker, maar niet al dente.
Ikkimmy .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Enkel een keer op een rustig moment overdag geweest ( met een kinderfeestje) dus het was voor ons nogal een schok toen we om zaterdag vijf uur al een rij buiten zagen staan.....kregen gelukkig snel een tafel. Alles ging bijzonder snel gezien de drukte, eten op tafel binnen tien minuten nadat we besteld hadden. Ik had de pasta del
Padrone met garnalen en paddenstoelen. Deze was lekker, maar vooral veel. Dat gold ook voor de pasta met gehaktballetjes voor de kinderen. Deze ging bijna geheel met ons mee naar huis in de doggy bag ;-) De pizza's maar net op gekregen.
Vanwege de drukte niet echt een zaak waar je nog even na tafeld. Leuke zaak om met kinderen te gaan eten, erg goedkoop maar wel verse ingrediënten. Waren niet teleurgesteld, wel een beetje overdonderd door de drukte en chaos in de ballenbak. Komen zeker nog eens met de kinderen
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Hoewel ik tot nu toe altijd goede ervaringen heb gehad bij happy italy, was het deze keer minder: de pizza was onevenwichtig belegd met op sommige plekken nauwelijks beleg en op andere plekken enorm veel rode pepertjes met vrij weinig geitenkaas erbij. De pizza van mijn dochter was erg vet, wat ze er met een servetje heeft afgehaald. Hopelijk ben ik volgende keer weer net zo tevreden over de kwaliteit als ik was.
Fariel S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker, vers, goede service! Je kunt gebruik maken van een doggy-bag (want je krijgt altijd veel). Ideaal als snel hapje voor aanvang van een film???? Het enige nadeel is de lange rij.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
De eerste keer geweest, maar daar blijft het sowieso niet bij. Het restaurant zelf is een vreetschuur met hele leuke en passende aankleding. Het eten is enorm lekker, wij hadden een pizza en pasta genomen en allebei van beide gerechten de helft gegeten. Wat is dat lekker, smaakt zoals het hoort te smaken: vers! Voor deze prijs is helemaal bijzonder. Personeel is zeer vriendelijk, al zijn ze duidelijk erg druk en hebben ze weinig tijd voor je, de tijd die ze hebben staat er een lach op hun gezicht en merk je niet dat ze het druk hebben.
Rosanne B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij zaten al een tijd te wachten op het eten. Een serveerster kwam aan met het drinken, heeft 4 glazen cola omgegooit op onze kleren. Ze zei geen sorry, het enige wat ze heeft gedaan, is een doekje pakken, zodat WIJ het op konden ruimen. Ze heeft niks gedaan, zodat onze kleren schoon gemaakt konden worden. Iets met de rekening doen van het eten, was wel het minste wat ik had verwacht.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Mijn favoriet. Enorme porties italiaanse traditionele pasta en pizza. Erg genoten van de spaghetti siciliana met buffelmozarella. De pizza tonijn was ook heel lekker. Als toetje de chococake en panna cotta. Nog nooit zo lekker gegeten. Blijft voor herahling vatbaar. Een aanrader!
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wat blijft dit toch mijn favoriet. Lekkere pasta traditioneel italiaans. De porties zijnveel te groot, maar spot goedkoop. Pasta siciliana met buffelmozarella yammm. Toetje was ook zeker niet slecht namelijk panacotta. de chocolade taart van mn vriend was trouwens ook heel lekker. Blijf hier maar terugkomen.
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Wij hebben al meerdere keren hier gegeten, in combinatie met een filmpje bij Pathé.

Het eten is echt heel erg lekker. De pasta's en pizza's zijn voortreffelijk én erg goedkoop. De porties zijn zo groot dat wij altijd nog een lunch hebben de volgende dag. De zoete pizza met mascarpone en aardbeien is heerlijk en moet je eigenlijk met 8 personen delen. Omdat wij meestal met zijn 2-en gaan nemen we de rest mee, net als de rest van de pizza of pasta. De andere nagerechten vallen bij ons maar matig in de smaak.

Helaas is de bediening wat minder. Ieder doet zijn eigen ding, er is 1 iemand om de drankjes op te nemen, een ander om de drankjes te bezorgen, een derde om het eten op te nemen en een vierde om dat te bezorgen. Afrekenen is nog lastiger, dat mag bijna niemand doen. Zwaaien dus, en nog eens zwaaien en net als ik denk, ik doe of ik wegloop komt er iemand.
Dat zou echt veel beter kunnen. Maak 1 iemand verantwoordelijk voor een aantal tafeltjes en laat mensen rond lopen om vuile spullen op te halen, maar nu krijg je constant te horen, dat mag ik niet doen, ik stuur iemand, die dan niet komt.

Toch zullen wij nog vaker gaan, gewoon omdat ik nergens de pasta's zo lekker vindt als daar en omdat de prijzen echt leuk zijn. Makkelijk is ook dat het bijna naast Pathé ligt.
Een filmpje betekent bij ons dus automatisch ook eten bij Happy Italy.
Ilona En Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Fast food in een restaurant jasje.

We kregen lauwe witte wijn en plat water waarbij we bruisend water hadden besteld. De wijn werd omgeruild voor een koelere.

We zaten achteraan in het grote restaurant en dit was een blinde spot voor de bediening.

Het brood wat geserveerd werd was prima, de olijfolie had geen smaak.

Ze zijn snel als je besteld hebt: de pizza's waren er binnen 6 minuten na het opnemen van de bestelling.

De pizza's zijn groot, slap en dat kun je verwachte voor de gemiddelde prijs van rond de € 7. De borden zijn te klein voor de pizza's. Ze zijn dik, te dik belegd. Het lijkt er op alsof de kok alles er maar op gegooid heeft. Van dikke stukken paprika met zaadjes tot heel, heel veel kaas.

Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Voorafgaand aan de Pathé Ladies Night hier gegeten. We weten hoe druk het hier kan worden, dus we waren vroeg. Geen verkeerde keuze, want er stond buiten al gauw een rij mensen te wachten om naar binnen te gaan. Het eten bij Happy Italy is, binnen dit segment, goed. De bediening is vriendelijk en foutjes worden snel opgelost. Zo ging er bij ons tot 2x toe iets mis met de drankjes, maar dit werd goed opgepakt. Voor een snelle hap voor/na een film is dit een prima optie!
Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heel erg lekker eten. Heel erg goedkoop en leuk personeel. Alleen werden wij bediend door een meisje dat het volgens ons niet zo naar haar zin had. Dat was jammer. Want de ret was hartstikke vriendelijk.
Shanti26 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik vond het eten echt verschrikkelijk. Ik ben een pasta liefhebber. De Al Salmone met tagliatelle heeft een slijmerige vieze saus. Het is niet te eten. Ook de pizza Tonno was een ramp. Een dikke laag bedekt met tomatensaus zonder smaak. Vervolgens is er even een blikje tonijn opengemaakt en op de pizza uitgesmeerd. De bediening is verder hartstikke vriendelijk, zij kunnen er weinig aan doen. Een tip: kwaliteit van het eten moet beter. Wij komen helaas niet meer terug en ik kan het niet aanraden.
Loesveen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Voor de film even een pizza eten. De rij bij de ingang ging heel snel, dus we zaten al snel aan tafel. Ondanks dat het restaurant mega groot is merk je daar niet zo veel van. De bediening is snel en vriendelijk. De pizza's zijn erg groot en als je een kleine wilt is er alleen 1 soort kinderpizza, een margarita. Toch maar "gewone" pizza's besteld. De bodem is erg dun, maar de korst is lekker. De tonijnpizza was rijkelijk gevuld maar aan de zoute kant. Bij de zalmpizza was de zalm erover heen gevlogen, maar toch lekker. Bediening komt regelmatig langs zodat je weer snel van een drankje wordt voorzien. Bij de cappuccino waren ze de koffie vergeten, zodat het een kopje opgeschuimde melk was. Ook dit werd razendsnel met excuses door de bediening opgelost. Al met al lekker gegeten voor € 30,00. Een meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.