Happy Italy Kerkrade

6,7
7,2
Marina C.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
2de keer dat ik er was. Ik had gekozen voor spaghetti met tonijn, kappertjes en garnalen. Het zag er verschrikkelijk smerig uit en helaas smaakte het ook zo.
Lilu1988 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
was er samen met vrienden, pastas waren zozo maar de pizza veel beter en zou hier ook voor terug gaan. kwaliteit prijs is goed. Is wel erg massaal en wat ik irritant vond geen drankenkaart, je moet maar gokken wat ze hebben. lijkt me ook niet leuk voor personeel altijd alles moeten opnoemen. want ze blijven we continue vragen of je nog wat wil drinken. maar voor een lekker goedkoop avondje uit moet je hier zijn!
Sliepo .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Niet echt een fan met alles wat met Kerkrade en omstreken te maken heeft, echter op aanraden van onze dochter toch maar eens overstag te gaan.
We zijn gaan eten op een maandag rond 17:00 uur. De drukte viel gelukkig toen nog mee. Wat het personeel betreft kan ik kort zijn: gewoon goed, vriendelijk en behulpzaam.
Ik persoonlijk stond te kijken van de prijzen die op de kaart vermeld stonden.
In eerste instantie dacht ik: Dat kan niet veel zijn.
Maar niets was minder waar, het was heerlijk en we kregen het alle 4 niet op.
Alles werd netjes ingepakt, helemaal geen probleem.
Ik zelf had de tagliatelle met spaanse pepertjes,champignons, en garnalen.
Geweldig lekker, goed gevuld en zoals ik al zei, zeer ruime porties.
Hier komen we nog weleens terug.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Rikkie71 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Goede ontvangst, heel mooi ingericht. Pizza van ons beide was een grote teleurstelling. Salami was geen salami of was over de datum. Het had in ieder geval een zurige smaak. We hadden allebei de pizza niet opgegeten en bij het afruimen gemeld. Helaas is er niets met de klacht gedaan.
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Wij waren hier met 9 man en vonden het heel geslaagd. Het is een groot restaurant, maar de drukte was erg gezellig.
De bediening is uitermate vriendelijk! Het was erg druk, dus voordat je zit duurt wel even, misschien 10 minuten wachten. Als je eenmaal zit, duurt het niet lang. Er loopt genoeg bediening rond.
Mijn pizza was aan de zoute kant, maar dat kan je verwachten met salami en gorgonzola. Pastas waren lekker, als toetje bestelden we voor de lol 1 pizza met Nutella. Deze was zoals verwacht mierezoet maar gedeeld door 9 was het wel op te krijgen! Lekker!
En heel erg betaalbaar voor vers gemaakte hout oven pizzas!
Wij komen hier zeker terug als we naar de bios gaan bij de buren :)
Francois H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Omdat ik las dat het erg druk is iets vroeger gegaan,rond 16.00uur.
Een heerlijke pasta gegeten ,goed gevuld met vis, lekkere tomatensaus,en rucolasla,alles perfect gegaard en in een goede verhouding,alleen veel,geen probleem werd netjes ingepakt.
Ik had als toetje tiramisu, niet echt spannend qua smaak,wel origineel gepresenteerd.
Al bij al, een aanrader,ik ga zeker terug!!!
Hannah J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Nu 2x hier gegeten. Gigantisch restaurant, maar daar heb je niet heel veel last van als je eenmaal zit. In het weekend sta je wel standaard min. een kwartier in de rij buiten. Concept is veel eten voor weinig geld. Pizza's zijn prima maar erg zout en wisselend qua beleg; sommige rijkelijk, sommige karig (pizza Norma). Pasta's vind ik persoonlijk niet echt een succes: de meeste mensen zullen dit thuis zelf beter kunnen... De toetjes zijn lekker! Fijn is ook dat je eten in kunt laten pakken.
Wolkie1972 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heel kort door de bocht. Veel voor wijnig concept.
Ziet er leuk uit kwa inrichting.
Maar dan fabrieksmatige pasta pizza dus ook fabrieksmatige smaak.
is goedkoop maar dat is aan alles merkbaar
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Hier inmiddels al weer een aantal keren geweest, en de reden daarvoor is dat we met onze 2 kleuters hier perfect terecht kunnen. Het eten is qua prijs - kwaliteit verhouding helemaal prima. De huiswijn is lekker en normaal geprijsd, en vooral om niet te complex te gaan uiteten met kinderen is dit ideaal. Papa en mama gaan voor een romantisch diner met z'n tweetjes wel naar een knusser restaurantje.
Christel N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Heel lekker en groot bord salade met zalm en tonijn als voorgerecht gegeten , deels moeten laten inpakken . Als hoofdgerecht een prachtig bord pasta met super rijkelijke tomatensaus , echt heerlijk en een aanrader voor iedereen . Vorige week dinsdag 24/11/2015 speciaal van Paal Beringen uit Belgiè voor de eerste keer bezocht EN vandaag opnieuw 140 Km afgelegd !!!!!!!!! dus heel zeker de moeite waard . Bediening van een paar medewerkers was subliem !!!! Zeer beleefd en dienstig . Dikke pluim voor die vriendelijke jonge mensen . Dank voor alles . Groeten van Guy .
Darlinie .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Happy italy is een keten met verschillende vestigingen over het land. Deze vestiging in kerkrade is een van de grotere filialen. Wel mooi gelegen by de leisure dome waar ook gamestate, jt bios, soccer arena etc gevestigd zijn.

Zelf ben ik er vaker geweest. Heb 1-2 keer de pasta daar gehad en een keer de pizza. De pizza's zijn gigantisch! En je krijgt ook zeker genoeg pasta als je die keuze maakt! Maar je mag als je het niet opkrijgt het lekker doggiebaggen!

Zelf pak ik geen pasta of pizza meer maar wel de salades! De salades daar zijn geweldig goed gevuld.

Zelf had ik afgelopen zaterdag de zalm/tonijn salade. Maar ik heb aan de medewerkster verzocht om ipv tonijn extra zalm te doen. Dit was allemaal geen probleem. De ceasar salad daar is ook een aanrader.

Sommige mensen klagen dat het vreetschuur is dit en dat. Het kan er hectisch zijn en het is een groot restaurant. Maar als de gerechten tussen de 5-7 euro kosten met wat je daar
Op tafel krijgt is de prijs kwaliteit verhouding gewoon goed!
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Gisteravond op verzoek van onze dochter hier weer eens gaan eten. Maar eerlijk gezegd was dit voor ons de laatste keer. Als voorgerecht hebben we met ons drieën een Caesar salade genomen. Het is een gigantische badkuip, dus als voorgerecht voor 3 prima. Ontzettend veel stukjes kaas en croutons. Ikzelf had de pizza prosciutto genomen. Laat ik beginnen te zeggen dat het vet er al alle kanten afdroop. En nee, het was geen olijfolie, want daar zit smaak aan. Voor de rest plakjes ham, van een bedenkelijk niveau, die overheersten. Het formaat was van: hoe groter, hoe beter. Maar niet voor mij. Liever wat minder formaat en meer smaak en verse ingrediënten. Aangezien ik niet voldaan was dan toch maar een dessert genomen. Tarta Lemone. De bodem ervan was prima. Voor de rest diepvrieskwaliteit. Een enorme toef slagroom, om het cholesterolgehalte nog wat op te krikken en een bessen-mengseltje, waarvan het zuurgehalte in contrast met het suikergehalte wel redelijk in balans was.

Werkelijk storend was het rondrazende kroos. Houten vloeren en aan alle kanten rondrennende, schreeuwende en losgeslagen kleuters. Ouders en personeel! Perk dat eens in. Het is een 'restaurant' en géén speeltuin. Je gaat er heen om te eten en niet om je kinderen los te laten. Daar zijn betere plaatsen voor.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Je kan dit restaurant als een Italiaans fastfood restaurant bestempelen.
Qua prijs/kwaliteit verhouding kan men niets zeggen, dit is prima in orde.
Medewerkers zijn vriendelijk.
Het is allemaal wel wat massaal...
Goed om even snel met de kids te eten, zij vinden het leuk.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
het dilemma was de prosciuto,,in italie is dit altijd rauwe ham,,prosciuto cotto is gekookte ham,,tot 2 keer toe de foute piza gekregen,,maar mijn uitleg klopte,,en het personeel bleef supervriendelijk,,,een fout op de kaart, waar niemand iets aan kon doen, de derde piza was heerlijk,,en we hoefde niet lang te wachten,,excuses, een toetje van de zaak, enfin,,wij hadden geen plaats meer in onze buik, maar de bediening was oprecht,,waar vind je dit nog, zeker een aanrader,,een grote zaak, waar blijkt,,de klant nog zeker koning is, een dikke pluim van ons.
Maastricht N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Omdat de recensies zo wisselend zijn gingen wij hier uit pure interesse eten. Het Amdericaans-Italiaans concept is hier precies zoals je hem hoort te verwachten, het is ruim opgezet, de service is bovengemiddeld snel en de maaltijden groot. Met een flink niveau hoger dan een fast food restaurant eet je hier voor ongekend lage prijzen. Ik ben dan ook van mening dat dit restaurant voor de prijs die het vraagt het bijzonder goed doet. De ligging tot slot is uitstekend, veel parkeerplaats en direct naast de bowling.
Evi-Ellis .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Prima gerechten voor een hele schappelijke prijs! Mooi ingericht restaurant. Vriendelijk personeel. Wij gaan zeker nog eens terug.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Vandaag met vijf personen gegeten bij deze Italiaanse McDonalds. We bestelden pasta, pizza en salades. Alles was prima van smaak en de hoeveelheid was ruim voldoende. De prijs, hoeveelheid en smaak maakt deze keten toegankelijk en druk bezocht. Voor een goedkoop etentje is dit prima.

Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Een vreetschuur met veel lawaai. Snelle bediening en snel weer buiten. Op zich voor de jeugd misschien een mooi concept, maar ik hou er niet zo van. Het eten is lala, niet goed, niet slecht. Alles waar voor je geld. De drank is dan weer aan de prijzige kant. Voor een keertje om het te proberen, maar mij zien ze hier niet meer terug. Alle respect voor de mensen die buiten in de regen staan te wachten om hier te gaan eten. Maar nogmaals, voor de jeugd en wanneer je een feestje met kids hebt is het wel en optie.
HansOpDeHeer .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
We zouden vanavond na de film voor de 1e keer gaan eten bij Happy Italy, zijn ze al om 22.00 uur gesloten! Verklaring: het was zó rustig dat de keuken eerder dicht ging. Rustig op een drukke vrijdagavond? Gaat het dan nu al minder met Happy Italy?
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Happy Italy is groot, waar je voor een bedrag < €10, gegeten kunt hebben. Pizza tonIjn kost tussen €4-5 die zo groot is dat je hem niet op krijgt.
Service is gericht op snelheid - hetgeen goed is.
Prijs-prestatie is prima!