Happy Italy Hendrik Ido Ambacht

Meer informatie over restaurant Happy Italy Hendrik Ido Ambacht

7,1
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een leuk restaurant om naartoe te gaan vooral met kids want die kunnen zich in deze vestiging super vermaken met buiten een super grote speeltuin en ook binnen is een leuk speelgedeelte! Eten is niet hoogstaand maar prima, zeker voor de prijs die je ervoor betaald. De toiletten zouden wel beter schoongemaakt kunnen worden, zowiezo zijn er maar 2 dames toiletten en ik denk dat dat erg krap is, zeker als ook het gehele buitenterras vol zit! En er mist ook een invalidentoilet, iets wat ik erg apart vind in zo'n nieuw gebouw!
JoopVerweij .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Decor we zaten te krap. Oplossing kunnen we ergens anders zitten,
dat hebben wij niet gevraagd. Dan was het opgelost. Zoo niet, dan moet men opstappen. Pizzadeeg was te taai, die met aardbeien, was wel voor gesneden, maar niet helemaal door. Dus verkeert aan geleverd. Jammer ook wij hadden onze mond open moeten doen en op een leuke manier moeten vertellen. Maar we komen terug, leuk personeel was er aanwezig. Tot ziens!!!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Na al een aantal keer met een goed gevoel in Rotterdam-centrum te hebben gegeten, zijn we nu naar H-I-Ambacht gegaan.
De ontvangst was lauw te noemen. Na het bestellen werd het bestek op een hoopje midden op tafel gelegd. De spinazie (oid) zat nog aan onze "schone" vork gebakken.
Van de 3 bestelde pasta-gerechten droop er één van de olie en smaakte de ander naar karton. De derde was goed van smaak. Bij de vraag van het personeel of het gesmaakt had, werd niet gereageerd op onze negatieve reactie. Op mijn vraag of we het restant mee konden krijgen, reageerde hij met een " wilt u het dan toch meenemen ?". Toen dacht ik alleen maar aan het feit dat ik er voor betaald had per slot van rekening !
De volgende keer gaan we gewoon weer naar Rotterdam-centrum. Daar is de keuken èn het bedienend personeel een stuk beter.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Happy Italy doet het altijd goed! Grote zaak. Goedkoop. Lekker. Super speeltuin voor de kinderen en groot terras. Te weinig parkeerplaatsen! Maar daar komt binnenkort verandering in. Zeker voor herhaling vatbaar
Nelson T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Voor een pasta of salade lekker naar happy italy!
De pasta's en salades zijn prima van kwaliteit en op smaak, wat wel erg jammer was is dat wij een haar in onze pasta vonden, normaliter klagen wij niet en zijn we zeker geen zeurende gasten.
Dit hadden we wel aan een bedieningsmedewerker aangegeven en reageerde erg luchtig hierover van; ooh dat is zo'n stukje champignon waar de haren van los komen?!
voor de 2e keer duidelijk gemaakt dat het echt een haar is en ze bij haar standpunt bleef.
nou, wij weten echt wel wat een gekreukelde haar is of een stukje champignon, dit vonden we erg onprofessioneel.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Prima plek om een snelle hap te doen. Bediening erg snel! Het eten staat ook na bestellen binnen 10 minuten voor je neus. Smaakvol eten, goede bodem van de pizza. Wel jammer dat ik de kaart van happy italy nog nooit veranderd heb gezien. Op Blaak in Rotterdam ben ik een paar jaar terug geweest, precies dezelfde kaart! Maar dat zal wel bij het 'Fast Food Italian' concept horen.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Zeer druk restaurant. Meestal (buiten) wachten. Dit maal gereserveerd omdat we met een groep waren. Goede en vriendelijke bediening. Na bestellen wordt eten snel bezorgd, voor de gehele tafel, alles goed warm, vers en smaakvol. Prima keuze in desserts. Nu ook ijs. Aan te bevelen. Let op alleen pinnen.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gewoon prima voor een snelle hap. De pizza's zijn lekker en vooral groot.
Ze zijn trouwens wel erg scheutig met de rucola, dat vond ik persoonlijk echt too much.
De pasta's waren ook prima.
Het restaurant is qua akoestiek niet geschikt voor romantiek of goede gesprekken.
Wel ideaal met kinderen, snelle bediening.
Wij gingen laat op de avond en hoefden niet in de rij te staan. Maar als je rond tussen 17 en 20 u komt s weekend moet je echt een tijd wachten.
Ik zou voor dit restaurant niet in de rij gaan staan, maar voor snel en goedkoop wat eten na 20 uur is het prima.
Wij hadden boven een tafeltje met uitzicht op de open keuken, dat was wel erg leuk.
En de limoncello is goddelijk!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vandaag bij Happy Italy gegeten. We waren vroeg, voor 17.00 uur, dus hoefden nauwelijks te wachten op een tafel. De bediening was heel vriendelijk. We wilden een voorgerecht voor beiden bestellen, maar zij adviseerde ons er samen mee te doen omdat de hoofdgerechten groot zijn.
Voor mijn man was er een lekker biertje (Trippel) en ik nam eerst groene thee (met twee kleine bitterkoekjes er bij ) en daarna Nestea, lekker zonder prik met een schijfje citroen.
Het voorgerecht, Italiaanse vleeswaren, was lekker, ook de pizza's die we besteld hadden waren heerlijk (en groot). Het meisje kwam regelmatig vragen of we nog wat wilden bestellen en vroeg of het smaakte.

Al met al een prima ervaring. Een echte fast food Italiaan, voor 36,95: 1 voorgerecht, 2 pizza's, drie pilsjes, een thee en een Nestea, da's leuk uit eten gaan.

Kom wel vroeg want om 18.00 uur stonden ze in rijen buiten te wachten.
Laura .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het McDonalds van het Italiaanse eten noem ik het..
Je gaat zitten, bestelt je eten en binnen vijf minuten staat het op je tafel!
Of het eten allemaal vers is en net bereid vraag ik mezelf bij dit restaurant niet eens af, want ik weet het antwoord maar wat dan nog? Het is gewoon lekker eten, voor een nog lekkerdere prijs!
Let wel op, het is onwijs druk rond 6 uur, rijen tot aan buiten staan er dan. Ben je van plan hier te gaan eten ga dan of voor 6 uur, of erna!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
na een half jaar hier weer gegeten, en het was gewoon goed. niet bijzonder, maar het was smaakvol, en een perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

deze ronde hadden we een pizza ham/kaas/tomaat , waarvan ik vind dat er ietsje meer ham op gemogen had, en een broodje zalm waarvan we vonden dat er iets minder mozzarella op mocht, dat was nogal prominent aanwezig, maar de zalm was prima.

als ik naar mijn recensie van een jaar terug kijk, denk ik dat het ietsje achteruit gaat,.

Eablok .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Voor het eerst gegeten bij Happy Italy met z'n tweeën. Leuk restaurant, veel ruimte tussen de tafels. Bediening erg vriendelijk en bestaat uit erg veel jong doch enthousiast personeel. De bediening is verder supersnel. Mag zelfs iets minder snel, wat betreft het serveren van de schotels.

De inrit was even lastig te vinden. Als je van de A16 afkomt moet je gelijk bij de 1e stoplichten links. Wanneer je richting Hendrik ido Ambacht gaat zie je restaurant maar kun je er niet meer komen.

Veel keus in menu's en veelal keus uit 3 soorten pasta's. We hadden 1 menu zalm (Al Salmone) en 1 menu met garnalen (del Padrone). De zalm was met tagliatelle en de garnalen met spaghetti.

Als nagerecht allebei Panna Cotta. Leuk geserveerd in een wekpotje. Erg lekker.

Verder een koffie en een Italiaanse koffie. Deze laatste bevatte te weinig hoeveelheid Ameretto. De koffie is betrekkelijk sterk.

Positieve ervaring en tegen schappelijke prijzen.
Nica V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Met collega's gegeten bij Happy italie. Echt super grote heerlijke pizza met San Daniel ham en truffeltapenade gegeten. Heerlijk zeg. Kreeg maar de helft op. Bij Happy Italie is doggybag normaal dus heb de andere helft meegekregen. Services gaat snel en snel nadat de bestelling is opgenomen wordt deze al uitgeserveerd. Leuke tent voor een makkelijke hap.
Rondezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Prima gegeten, service is okè en personeel jonge studentjes.
prijs kwaliteit is goed, niemand verwacht hier een sterrenmaaltijd.
zou net voor of na etenstijd gaan als tip, soms wacht je echt 40 minuten in de rij om een normaal pastatje te eten.

Het jammere dat is als je een allergie voor room heb (in dit geval de saus) en je een vervangende saus neemt, ons 2,50 in rekening werd gebracht.

Voor de extra kip die ik bij de pasta had genomen werd ook een toeslag van 2,50 gerekend (wat normaal is alleen de kip was ver te zoeken.)

voor een snelle hap zou ik terugkomen, niet voor een culinair hoogstandje.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Voor het eerst gegeten bij Happy Italy met een groep van 13 personen. Heel prettig dat je met een groep kan reserveren, alleen jammer dat dit pas na 19.30 uur kan. Grote rij buiten wachtende voor tafeltje, maar wij konden direct doorlopen. Eten was prima. Zeer snelle prettige bediening in een leuke zaak. Alleen jammer dat je een stijle trap op moet met iemand van 85 jaar! Geen lift aanwezig! Wij komen hier zeker terug na een wandeling met de hond in het mooie wandelgebied.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Pizza gehaald bij Happy Italy, maar het kan toch niet tippen aan de pizza van een echt pizzarestaurant. Het blijft voor mij een keten restaurant.
Jaco D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Afgelopen weekend voor het eerst kennis gemaakt met Happy Italy. Is prima bevallen. Gezellig met z'n vieren gegeten. Het eten was lekker en voldoende. Zelfs nog iets mee naar huis mee genomen. Lekker en gezellig druk. Slechts 2 minuten wachten op een vrij tafeltje. De bediening is vermoed ik al beter ingewerkt want het liep als een trein. Meerdere keren is gevraagd of alles naar wens was. Prima eetgelegenheid en smaakt zeker naar meer. Ga zo door. Een goed concept met een goede prijs/prestatie verhouding.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Na een tijdje in een wachtrij te hebben gestaan, konden we naar binnen. We hebben voor een pizza gekozen. Het viel op, dat het wel erg snel op tafel kwam. Wat ons betreft was de pizza niet goed. De bodem was taai, de topping was eenzijdig. Het was heel snel koud, alsof het niet goed opgewarmd was. Als je om je heen kijkt, zie je dat eigenlijk niemand een pizza van dergelijke grootte op kan. Verspilling dus! Het toetje (pannacotta en lemoncake) was matig. Zeker lekkerder gegeten. Opnieuw (te) grote porties. Kortom: Wij waren helemaal niet zo happy met Italy! Alleen voor een zeer snelle hap, als je tenminste snel naar binnen kunt!
Stacey Jane J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Lekker eten maar wat een SLECHTE service. We kregeb een tafel moesten alleen nog 4 personen komen. Ze vroegen hoelang t zou duuren nou dat zou niet langer zijn dan 5 minuten dat was geen probleem. Zitten we 3 minuten worden we van ons tafel weggestuurd er kwam een compleete groep binnen dus wij moesten maar buiten wachten ! Hell no ! NOOIT MEER! 8 klanten minder ! Die behoorlijk vaak kwamen
Fabio X.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Dat is geen restaurant maar meer een fabriek waar veel en goedkoop kan eten, een soort wok restaurant op z’n Italiaanse stijl. De antipasto misto dat ik genomen heb was een miezerig samenstelling van twee sneetjes mortadella worst, twee salami, een beetje rucola en gehakt van gedroogde tomaatjes, maar ja wat kan je verwachten voor € 3.75! De pizza: vel te groot! Te veel kaas, en het deeg niet luchter genoeg, zeer zwaar verteerbaar, je ben zo snel verzadig, niet voor niets staat op een foldertje aan tafel dat je kunt de rest meenemen als je wil. Het bediende personeel is gelijk aan het eten je kan niet te veel verwachten. De pasta gerechten (als Italiaan) heb ik niet eens durven te nemen na dat gezien had hoe werd klaargemaakt. Dat is zeker geen pizzeria waar ik zou terug gaan. Een vreet tent waar goedkoop kan eten ja is zeker wel, maar de ambiance, de sfeer om uit gaan eten en de kwaliteit ervan, nee! sorry