Happy Italy Hendrik Ido Ambacht

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Happy Italy Hendrik Ido Ambacht

Bert D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Restaurant ontzettend moeilijk te vinden. TomTom of Garmin geeft niet de juiste route aan. Restaurant oogt gezellig. Bediening ook niets mis mee alleen de pizza's zouden absoluut de naam pizza niet mogen dragen. Een gigantisch formaat met een 1/2 liter (zoete) tomatensaus er op. Werkelijk, alles, maar dan ook alles aan deze pizza is uit verhouding. Smerig. Hier kom ik echt nooit meer.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer goede kwaliteit-
prijsverhouding. Correcte en snelle bediening. Wel vaak wachtrijen rond 5/6 uur. Perfect voor snelle en lekkere hap. Bijzonder tevreden.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima restaurant om met kinderen naartoe te gaan, zeker deze vestiging want deze heeft een mooi groot terras mat daarbij een grote speeltuin! Daarom zijn er ook altijd veel gezinnen met kinderen! Eten is prima, zeker voor de prijs!
ptkemperman .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gisteren heerlijk gegeten. We kwamen rond etenstijd dus dan is het erg druk. Binnen een half uur zaten we echter met negen personen aan een tafel. We hebben ongeveer 30 minuten gewacht op het eten, maar het was echt heerlijk. We rekening was een lachertje. Echt een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.
Jordi W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Net poging gedaan weer op het terras een hapje te eten. Na 10 minuten wachten werd ons verzocht om ergens anders te gaan zitten. Hierbij vroeg ik of ik wel gelijk iets kon bestellen. Ondanks dat de desbetreffende dame zelf niks te doen had zou er gelijk iemand bij ons komen. 10 minuten verder waren de twee wijklopers bij elke tafel, dubbel, geweest en hadden wij onze bestelling nog steeds niet doorgegeven, Nu weet ik dat het hier regelmatig druk kan zijn maar op dit moment zaten er max 15 tafels, schandalig slecht, laatste keer geweest.
Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We waren hier op een maandagmiddag tegen 5en. Terras was bijna leeg. Terwijl mijn zoon nog zijn pizza aan het eten was, werden onze borden al weg gehaald. Toen de kinderen even later aan het spelen waren en ik nog even mijn glas leeg dronk, kwam opnieuw de serveerster of ze nog wat voor ons kon doen. Ik voelde mij heel erg opgejaagd terwijl het terras nagenoeg leeg was. Erg jammer...
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Pizza veel te groot, veel te veel tomatenpuree, grote stukken paprika erop, kortom niet voor herhaling vatbaar.
Het enige lekkere was de panna cotta met de koffie!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
helaas niet mogelijk om te reserveren, helaas sta je dan een half uur buiten in de kou te wachten, kortom........je moet er wat voor over hebben om hier te kunnen eten

maar dan...het eten is zalig, erg smaakvol en harstikke goedkoop, dus het half uur heb je weer terug verdient

er is wel veel lawaai en (te) kleine tafels als het druk is
megannn .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Wat ik echt niet vind kunnen, is dat de bediening vraagt om een fooi. 'Wilt u nog iets extra's pinnen'? Zoiets vráág je niet! Een fooi wordt vrijwillig gegeven uit waardering en het initiatief ligt bij de klant, niet bij een serveerster. Jammer!
Verder wel oké gegeten, 3x pizza, 1x pasta. Je moet wel dooreten want als je even je bestel neerlegt, halen ze je bord weg. In de pasta moest je de tonijn zoeken. De pizza's waren prima, gewoon zoals een pizza moet zijn.
Door het vragen om fooien en het lange wachten buiten in de kou helaas niet voor herhaling vatbaar.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Afgelopen zaterdag geweest. Een van ons had een haar in haar pasta. Kan gebeuren. Aan het eind thee en koffie. Laat de bediening de hete thee oomvallen over de tafel. Mijn vrouw kreeg het over haar heen. Erg nat en pijn. Mannetje van de bediening ging laat spullen halen en doet eerst de tafe en biedt dan mijn vrouw papier aan. Geen excuses, niks. Bij afrekenen gemeld , maar kreeg een slechte manier van excuses. Teamleidster kwam niet eens aan tafel om navraag te doen. Al met al jammer en heel slecht. Geen service!!!!! Als je het verhaal van heet water, natte kleding en pijn uitlegt en dat die jongen niet eens naar zijn gasten kijkt.... en dan terloops zegt dat het raar is dat zijn teamleidster niet eens haar kop heeft laten zien..... degen die afrekent alleen ingaat op het woord hoofd... want al haar collega's hebben een hoof geen kop... (ze kent de uitdrukking je kop laten zien niet....) ze bood wel excuses aan...maar haar teamleidster kwam ook nu nog niet eens aan tafel..
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een leuk restaurant om naartoe te gaan vooral met kids want die kunnen zich in deze vestiging super vermaken met buiten een super grote speeltuin en ook binnen is een leuk speelgedeelte! Eten is niet hoogstaand maar prima, zeker voor de prijs die je ervoor betaald. De toiletten zouden wel beter schoongemaakt kunnen worden, zowiezo zijn er maar 2 dames toiletten en ik denk dat dat erg krap is, zeker als ook het gehele buitenterras vol zit! En er mist ook een invalidentoilet, iets wat ik erg apart vind in zo'n nieuw gebouw!
JoopVerweij .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Decor we zaten te krap. Oplossing kunnen we ergens anders zitten,
dat hebben wij niet gevraagd. Dan was het opgelost. Zoo niet, dan moet men opstappen. Pizzadeeg was te taai, die met aardbeien, was wel voor gesneden, maar niet helemaal door. Dus verkeert aan geleverd. Jammer ook wij hadden onze mond open moeten doen en op een leuke manier moeten vertellen. Maar we komen terug, leuk personeel was er aanwezig. Tot ziens!!!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Na al een aantal keer met een goed gevoel in Rotterdam-centrum te hebben gegeten, zijn we nu naar H-I-Ambacht gegaan.
De ontvangst was lauw te noemen. Na het bestellen werd het bestek op een hoopje midden op tafel gelegd. De spinazie (oid) zat nog aan onze "schone" vork gebakken.
Van de 3 bestelde pasta-gerechten droop er één van de olie en smaakte de ander naar karton. De derde was goed van smaak. Bij de vraag van het personeel of het gesmaakt had, werd niet gereageerd op onze negatieve reactie. Op mijn vraag of we het restant mee konden krijgen, reageerde hij met een " wilt u het dan toch meenemen ?". Toen dacht ik alleen maar aan het feit dat ik er voor betaald had per slot van rekening !
De volgende keer gaan we gewoon weer naar Rotterdam-centrum. Daar is de keuken èn het bedienend personeel een stuk beter.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Happy Italy doet het altijd goed! Grote zaak. Goedkoop. Lekker. Super speeltuin voor de kinderen en groot terras. Te weinig parkeerplaatsen! Maar daar komt binnenkort verandering in. Zeker voor herhaling vatbaar
Nelson T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Voor een pasta of salade lekker naar happy italy!
De pasta's en salades zijn prima van kwaliteit en op smaak, wat wel erg jammer was is dat wij een haar in onze pasta vonden, normaliter klagen wij niet en zijn we zeker geen zeurende gasten.
Dit hadden we wel aan een bedieningsmedewerker aangegeven en reageerde erg luchtig hierover van; ooh dat is zo'n stukje champignon waar de haren van los komen?!
voor de 2e keer duidelijk gemaakt dat het echt een haar is en ze bij haar standpunt bleef.
nou, wij weten echt wel wat een gekreukelde haar is of een stukje champignon, dit vonden we erg onprofessioneel.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Prima plek om een snelle hap te doen. Bediening erg snel! Het eten staat ook na bestellen binnen 10 minuten voor je neus. Smaakvol eten, goede bodem van de pizza. Wel jammer dat ik de kaart van happy italy nog nooit veranderd heb gezien. Op Blaak in Rotterdam ben ik een paar jaar terug geweest, precies dezelfde kaart! Maar dat zal wel bij het 'Fast Food Italian' concept horen.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Zeer druk restaurant. Meestal (buiten) wachten. Dit maal gereserveerd omdat we met een groep waren. Goede en vriendelijke bediening. Na bestellen wordt eten snel bezorgd, voor de gehele tafel, alles goed warm, vers en smaakvol. Prima keuze in desserts. Nu ook ijs. Aan te bevelen. Let op alleen pinnen.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gewoon prima voor een snelle hap. De pizza's zijn lekker en vooral groot.
Ze zijn trouwens wel erg scheutig met de rucola, dat vond ik persoonlijk echt too much.
De pasta's waren ook prima.
Het restaurant is qua akoestiek niet geschikt voor romantiek of goede gesprekken.
Wel ideaal met kinderen, snelle bediening.
Wij gingen laat op de avond en hoefden niet in de rij te staan. Maar als je rond tussen 17 en 20 u komt s weekend moet je echt een tijd wachten.
Ik zou voor dit restaurant niet in de rij gaan staan, maar voor snel en goedkoop wat eten na 20 uur is het prima.
Wij hadden boven een tafeltje met uitzicht op de open keuken, dat was wel erg leuk.
En de limoncello is goddelijk!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vandaag bij Happy Italy gegeten. We waren vroeg, voor 17.00 uur, dus hoefden nauwelijks te wachten op een tafel. De bediening was heel vriendelijk. We wilden een voorgerecht voor beiden bestellen, maar zij adviseerde ons er samen mee te doen omdat de hoofdgerechten groot zijn.
Voor mijn man was er een lekker biertje (Trippel) en ik nam eerst groene thee (met twee kleine bitterkoekjes er bij ) en daarna Nestea, lekker zonder prik met een schijfje citroen.
Het voorgerecht, Italiaanse vleeswaren, was lekker, ook de pizza's die we besteld hadden waren heerlijk (en groot). Het meisje kwam regelmatig vragen of we nog wat wilden bestellen en vroeg of het smaakte.

Al met al een prima ervaring. Een echte fast food Italiaan, voor 36,95: 1 voorgerecht, 2 pizza's, drie pilsjes, een thee en een Nestea, da's leuk uit eten gaan.

Kom wel vroeg want om 18.00 uur stonden ze in rijen buiten te wachten.
Laura .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het McDonalds van het Italiaanse eten noem ik het..
Je gaat zitten, bestelt je eten en binnen vijf minuten staat het op je tafel!
Of het eten allemaal vers is en net bereid vraag ik mezelf bij dit restaurant niet eens af, want ik weet het antwoord maar wat dan nog? Het is gewoon lekker eten, voor een nog lekkerdere prijs!
Let wel op, het is onwijs druk rond 6 uur, rijen tot aan buiten staan er dan. Ben je van plan hier te gaan eten ga dan of voor 6 uur, of erna!