Happy Italy Enschede

7,1
Duur
Rubicon .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Bij alle negatieve beoordelingen kan ik me aansluiten; hier hebben de smaakpuppillen echt niets te doen, ze gaan zich zelfs ergeren...Totaal smakeloos, dit geldt ook voor de wijn. Probeerde na het bereiken van een stukje salami op mijn pizza, het smaakgevoel terug te krijgen. Tevergeefs, het leek eerder op een stukje oosteuropese onverschilligheidsworst...De algehele nederlandse smaaknivellering viert hoogtij in dit restaurant. Als het maar niets hoeft te kosten, dan schroeven we onze smaakbeleving gewoon naar boven bij. En als je dan afrekent voel je je pas echt genaaid; voor wat extra oreganokruiden betaalde ik €1 extra, evenals een halve € voor knoflook. En de extra's hadden geen enkel effect! Shame on you! Ook weer die jonge, goed afgerichte "obers", die met opgezette glimlach je constant "goedenavond" wensten. Cheap amarican style, dit doet bijna zeer...in een ambiance met een "hogemuuraankleding" van zowel houten kubussen als het creatiefloos repeteren van hun clichéinhoud, inclusief clichéachtige italiaanse reklamespreuken. Restaurantconcept-smakeloosheid ten top. Evenwel wil dit de gemiddelde bezoeker..."oh wat leúk en gezellig".
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Dit restaurant heeft een bijzonder concept. Bestellingen gaan direct door naar de bar of keuken waardoor je snel geholpen wordt. De porties zijn enorm groot. Het lijkt erop dat meer dan 70% van de gasten een te grote portie krijgt en deze meeneemt naar huis. De prijzen zijn niet duur, de bediening erg snel en het eten heerlijk. Wel meer voor een snelle hap dan om een avond romantisch uit eten te gaan. Zeker een aanrader voor mensen die snel en goedkoop willen eten.
Martinegast .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vandaag voor het eerst gegeten bij happy iItaly heerlijk gegeten, pizza's met verse ingrediënten, super lekker! Snel geholpen, binnen een uur stonden we tevreden weer buiten.. Aanrader als je geen tijd hebt om te koken maar toch lekker wilt eten.
Bonnetje .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We waren met vier volwassenen en drie kinderen. De ambiance is sfeervol en het personeel vriendelijk en toegankelijk. Het eten echter was een teleurstelling. De pasta funghi met penne was smakeloos en de champignons waren zo groot dat ik ze zelf in stukjes gesneden heb. Geen aanrader. De pizza's zien er op het oog lekker uit, maar zijn ook smakeloos. De toppings niet goed verdeeld. Als er aan de smaak en kwaliteit van het eten gedacht wordt dan zou ik terugkomen, maar nu is het eens en nooit meer.
Geke N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Na een zeer positieve ervaring in de vestiging in Tilburg, hadden wij afgesproken met vrienden. Helaas viel dit zeer tegen! Wij kwamen aanlopen via de achterkant, waar een groot terras is gesitueerd met vele vieze tafels en stoelen. Wij liepen langs de zijkant en zagen door een groot raam heel veel rommel, zoals kapotte tafels. Geen reclame en zeer slordig van de bedrijfsleiding! Wij namen plaats op het terras aan de voorzijde. Aan de lichaamstaal van de bedienende dame was het heel ongebruikelijk om eerst even te borrelen en bij te praten en niet meteen op de kaart te kijken en een keuze te maken. Maar het was helemaal niet druk, dus dit moest geen probleem zijn en wij lieten ons niet opjagen. Het eten viel zwaar tegen. Goedkoop smakende cervelaatworst op de antipasti en heel veel rucola, zodat het nog wat moest lijken. De pizza's waren alle vier bedroevend slecht. Niet gaar. Slordig belegd bijv. de salami werd met vier plakken op elkaar geleverd en de paddenstoelen werden in een paar grote hompen van 4 cm. (!) dik op de pizza gegooid. In Tilburg at ik een pizza met diverse paddenstoelen keurig over de pizza verdeeld, hier was maar één soort waarneembaar, namelijk een grote grotchampignon doormidden gesneden. De salcicia was ook vette salami i.p.v. worstvlees, zoals in Italië. De pizzabakker moet er totaal geen zin in hebben gehad. Advies voor de bedrijfsleiding: ga kijken en proeven in Tilburg en voor de lezers: geen aanrader! Jammer!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
De bediening was wat klunzig op deze dag, maar dat maakt dat je wat te lachen hebt als het zoveelste flesje frisdrank op de grond klettert. Het eten is lekker en heel veel. De toetjes zijn om te smullen, zeker de nutella pizza en de mascarpone aardbei pizza.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Drie tienen lijkt overdreven, maar je moet het in perspectief zien. Voor de prijs die je moet betalen, kun je nergens zulk lekker eten krijgen. Voor (ruim) minder dan €10 zit je lekker vol incl een drankje.
Concept moet je maar een beetje zien als een Italiaanse McDonalds. Heel efficiënt. De recenties van mensen die het personeel niet goed vinden, begrijp ik niet: ik ga regelmatig uit eten maar zo'n geoliede machine ben ik nog niet vaak tegengekomen. En tot nu toe altijd vriendelijk en met een glimlach.
Ik ben er nu een keer of vijf geweest. De Cesare Salade is mijn favoriet. Maar ook de pizza's zijn erg lekker.

Ga er niet naartoe als je gezellig een avondje uit eten wilt. Maar als je ff snel, goedkoop en lekker een salade, pizza of pasta wilt eten, dan ken ik geen betere dan Happy Italy.
Anne_90 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het eten staat binnen enkele minuten op tafel, maar lekker is anders. Aan het eten zit weinig smaak. De bediening is erg onprofessioneel. Er wordt heel vaak gevraagd of je nog wat wilt drinken en of je al uitgegeten bent. Ze willen je blijkbaar heel snel kwijt zijn. Er zijn in Enschede veel meer leuke restaurants waar je wel goede service en goed eten kunt krijgen. Het decor is wel leuk.
Janneke W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Vandaag voor het eerst naar dit restaurant geweest met 4 personen. Waarbij binnenkomst je meteen schrikt van de enorme drukte, en lawaai. Na een paar min wordt je wel meteen geholpen, maar je moet hart schreeuwen om de bediening te kunnen verstaan. Na idd een paar min heb je je eten op tafel staan. En dan komt het: De spaghetti bolognese is niet gaar en, de saus en het gehakt smaken nergens naar. In het gehakt zitten harde stukken???. De pizzas daar doen mij denken aan fastfood. Ze zijn erg slap en vet. Ook hier zit totaal geen smaak aan! Naar mijn mening leuk aangekleed, en snel en goedkoop, maar voor ons geen 2e keer hier!. Tip voor de eigenaar: breng het eten naar het niveau zoals het restaurant eruit ziet, als je binnenkomt! Dus naar mijn mening lijkt het een eetfabriek aan de lopende band!. Mensen als je dit lekker vindt ben je nog nooit bij een echt italiaans restaurant geweest. O ja ze beloven dat je 100% tevredenheidsgarantie hebt, maar dus niet! Na dat blijkt dat ik de spaghetti bolognese niet lekker vond mocht ik iets anders kiezen. Maar te hebben gekozen om niets meer te willen eten, heb ik gevraagd naar een kopje koffie, maar later tot mijn verbazing moest ik die gewoon afrekenen! Het gaat niet om het geld maar om de service!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Met 7 personen gaan eten. Je kan niet reseveren maar toch slechts kort staan wachten. de grote pizza's kwamen snel. De service was goed. Wel een beetje rumoerig, maar wat wil je in zo'n groot restaurant.
Rdezwart .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Mooi fast Food concept. Met kinderen geweldig, snelle bediening, snel eten en voor de kids een mooi speelhoekje. Pizza was goed van smaak en lekker groot. Pasta met gamba's lekker en goed gevuld.
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
De inrichting vond ik verrassend leuk.
Ik wilde graag een verse jus, helaas serveert men alleen flesjes.
De pasta die ik bestelde smaakte matig. Veel voor weinig geld.
Beter wat minder serveren van betere kwaliteit.
Positief is dat je het overgebleven eten mee naar huis kunt nemen.
De cappuccino was slap.
Het personeel was aardig.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Simpele keten-italiaan, niet slecht gezien de prijs, maar niet heel erg bijzonder. Personeel is vaak wel erg ongeinterresseerd. Restaurant is verder redelijk standaard ingericht.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Ronduit slechte service. Vorige week wezen lunchen. Het was nog warm en er is een klein terrasje in de straat. We besloten daar te zitten maar er kwam geen bediening. Na vijf minuten kwam een medewerker naar buiten, ging de hoek om. Even later verscheen ze weer en liep zo langs ons naar binnen. Na 15 minuten besloten om naar binnen te gaan. De koks keken ons aan (open keuken) maar zeide niets, de bediening keek ons aan, liep langs ons en begroeten ons ook niet. Zelf maar hallo gezegd tegen een bediende die bij de uitgifte van de keuken stond te wachten. Op eigen initiatief zelf een tafel binnen uitgekozen. Hier kwam pas iemand aan tafel nadat we vroegen of we mochten bestellen. Drinken en eten tegelijk besteld. Ik had groenethee besteld maar kreeg heet water, theedoos kwam later. Het eten kwam ook direct met het drinken. Panini zalm was een ciabatta zalm geworden. Mijn spagetti carbonara was lekker, we hadden alleen geen bestek gekregen. Ook dat liet even op zich wachten. De lege borden en glazen stonden al lang op tafel. We moesten iemand aanhouden om te vragen of we aub mochten afrekenen. Toch jammer want t eten is niet heel slecht, maar se service slaat echt alles. Bij vertrek zeiden alle mensen van de bediening niet, ook de keuken keek ons aan en zeiden niets.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Nu voor de 3e keer geweest en wederom super bevallen. Zeer goedkoop, veel, snel, vriendelijk en goed. Het is wel als je een pizza bestelt en je tafelgenoot een pasta, kan het zijn dat je het niet tegelijk krijgt. Maar dan wacht de andere persoon maximaal 5 min op het gerecht. De inrichting vind ik geweldig. AANRADER.

P.S je kunt niet met cash betalen
Ellen_m .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Prima plek om een hapje te eten wanneer je geen zin hebt om te koken maar ook niet heel veel geld kwijt wil zijn aan eten. Het is een soort eetfabriek; groots opgezet en hele snelle service. Ondanks dat het heel groot is, kun je er nog best oké zitten. De pizza's zelf zijn ook lekker en vooral niet duur! Ga hier niet heen voor een romantische avond uit want daarvoor valt het toch een beetje teveel in de categorie "vreetschuur"..
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Voor ons een nieuw concept. Grote zaak met ook ruimte voor grote groepen. Ze adverteren al met snelheid, en dat blijkt ook zo te zijn. De gevraagde drankjes staan snel op tafel. Voor nemen we antipasti misto en brood met olijfolie om te delen. Goed op temperatuur en lekker van smaak en meer dan voldoende als voorafje. De pizza en pasta die we erna bestellen zijn nl. best omvangrijk! Goed op temperatuur, lekker van smaak, alleen bij de vier kazen pizza proefde ik eigenlijk alleen maar de mozzarella, de overige kazen waren zeer in de minderheid. De pasta die mijn tafelgenoot had was heerlijk, ravioli met truffelsaus en champignons. Prima ervaring, al kies ik volgende keer een ander pizza.

Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Bediending is vlot, 3 minuten nadat ik binnen ben ( met 2 personen ) hebben we ons drankje en na 6 minuten een prima hoofdgerecht ( pasta ). Hebben hier al eerder gegeten, ook toen alles vlot en netjes geregeld. Het is niet een plek waar je romantisch een eerste date gaat hebben of uitvoerig gaat zitten tafelen. Na het afrekenen is er nog voldoende in de portemonnee om nog een terrasje te kunnen pakken.
Moniek P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Hier al meerdere keren geweest voor lunch en diner. Voor de lunch heerlijke zalm carpaccio (porticciolo op de kaart) besteld, voor deze prijs kan ik in de supermarkt nog niet eens zoveel zalm kopen! En een dag later als hoofdgerecht de salsiccia con il vino.. Een echte aanrader. Voor een klein prijsje een goed gevuld bord met eten. En de doggy bag vind ik een erg goed initiatief! Het personeel is wel nogal warrig en chaotisch, wellicht komt dit doordat het restaurant nog niet zo lang open is. Wel een beetje vervelend als je driemaal iets verkeerds een tafel krijgt.
KarolaV .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Wij hebben hier na een dag winkelen heerlijk gegeten. Hoewel het erg druk was hebben we toch nog een plekje op het terras kunnen bemachtigen. De sfeer binnen is hip en gezellig, ondanks de grootte van het restaurant. De bediening is vriendelijk en snel.
De pizza's zijn groot met een knapperige bodem en verse ingrediënten. De pasta's en salades zijn eveneens zeer vers en smakelijk, ook hiervan zijn de porties groot.
Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend!