Happy Italy Eindhoven

7,2
Erg voordelig
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Happy Italy is ideaal als je even snel en goedkoop ergens een lekkere pasta of pizza wil eten, maar toch graag bediend wil worden in een restaurant. De pasta's zijn lekker en vullen ontzettend goed. Ik at de pasta carbonara en deze was erg smakelijk. Voor die goedkope prijs kun je zo'n maaltijd niet snel ergens anders krijgen.

De service was prima, ook al moesten we even in de rij wachten om binnen te komen en voelt het aan als lopende band werk. Wel fijn dat we konden kiezen of we aan een hoge of lage tafel wilden zitten. Het is ook jammer dat het door de drukte snel rumoerig is.

De leuke inrichting van het restaurant en de lekkere pasta voor studentenprijzen maken veel goed.
K_v_E .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Tijdje terug op een vrijdag hier met mijn vriend wezen eten. Er werd erg ingewikkeld gedaan over waar je mocht gaan zitten terwijl de helft van het restaurant leeg was en reservering niet mogelijk is. Wel was de bediening verder vriendelijk en de pizza met paddestoelen echt heeerlijk
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
In een woord; "WALGELIJK!"
Natuurlijk is het ontzettend goedkoop en dat is de dan meteen enige reden om daar te eten.
We zijn er met 8 personen naar toe gegaan, omdat een jarige puber dit graag wilde.
Aan 2x een pizza Margherita kun je weinig verpesten maar zodra er een met salami besteld is het blijkbaar normaal dat die met zwarte aangebrande randen zonder schroom op tafel gezet wordt.
Vooraf gebeld wat er glutenvrij mogelijk zou zijn voor 2 personen in het gezelschap. Telefonisch zijn ze erg behulpzaam is er van alles mogelijk maar eenmaal aan tafel kom je niet verder dan een salade. En "nee" het was geen "droge" salade.
Het woord "caesar dressing" wordt dan bij een "Caesar Salade" vertaald in; sla+kip en een halve emmer mayonaise. Bij de andere salade "Salame e Capra" met pittige worst, geitenkaas, honing en pijnboompitten zou je ook weinig kunnen verpesten denk je dan. Behalve wanneer er een halve pot honing overheen gemept wordt en als zodanig kwam die dus op tafel.
De overige 3 gerechten van de 8, waren iets ingewikkelder met vooral erg veel warme pasta en zo, dus daarvan mag je aannemen dat het enthousiasme van de eters iets moeilijker is om uit te leggen.
Dus... WIL JE VEEL, SMAKELOOS EN GOEDKOOP? Dan is dit the place to be voor je.
Wil je genieten van je diner waarbij je enige smaak verwacht en een héél klein beetje service? Bestel dan bij een afhaal chinees of ga naar de friettent om de hoek.
Tjitske W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Woensdag 6 sept. 2016 wilde ik samen met mijn schoondochter en kleinkinderen gaan eten bij Happy Italy. Mijn medegasten waren nog niet gearriveerd, maar ik dacht 'ik neem vast plaats', want ik wilde een plekje in de schaduw. Plek genoeg. Ik wachtte keurig toch ik werd benaderd door de dienstdoende diender, maar de plek die ik aanwees kon ik niet krijgen, want tenslotte iedereen wilde wel in de schaduw zitten?! Ik werd meegenomen naar een plek in een hoek tegen de wand, waar maar half schaduw was. Ik baalde hier stevig van, maar ging er nog vanuit dat de plek die ik wilde, besproken was. Even later zie ik mijn schoondochter en kleinkinderen bij het ontvangstbord staan. De diender weet dat natuurlijk niet. Toevallig wijst zij dezelfde plek aan die ik ook al wilde en tot mijn stomme verbazing mocht zij daar met de kinderen gaan zitten. Nou is mijn schoondochter een aantrekkelijke jonge blonde dame en ik een (niet onaantrekkelijke) oudere dame, maar ik vond dit toch wel een zeer onbeschofte benadering. Later zag ik dat een andere dame van mijn leeftijd dezelfde behandeling kreeg. Niet te geloven! Ik heb mij vanwege de kinderen ingehouden, maar wat mij betreft 'beide duimen omlaag voor Happy Italy Eindhoven'!!!!!!
Brabogondier .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ze hebben een ruime keus aan pizza's en pasta's dus dat is fijn. We gingen zitten en werden redelijk snel geholpen door iemand. We kregen ons drinken en onze pizza's ook lekker snel. Het duurde ook niet lang voordat de left overs werden ingepakt. Het duurde alleen wel lang voordat we konden afrekenen. Uiteindelijk is dat ook gebeurd en kom ik hier graag nog een keer.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Ik begon mijn bezoek met de doodzonde om niet te wachten om opgehaald te worden. (Bord niet gezien en meer dan de helft van het terras was gewoon leeg). De straf daarvoor is denk ik dat je een tijdje genegeerd wordt. Want de blonde serveerster had het druk met haar collega's en haar telefoon en keek gewoonweg niet mijn kant op, ook niet toen ze recht voor mij tafel stond en ik 'juffrouw' naar haar riep.
Op het moment dat ik zag dat er twee gasten op een schaduwrijk plekje vertrokken werd er van een afstand geschreeuwd "Mevrouw ! Die heb ik al weggegeven!". En de heren die dat plekje kregen werden prompt ook eerder geholpen dan ik.
Toen ik éigenlijk wilde opstaan om elders mijn honger te stillen kwam een andere lieve jongedame vragen of ik al een keuze had kunnen maken. Daar had ik inmiddels ruimschoots te tijd voor gekregen, maar het was wel schrikken toen ik ook graag iets te drinken wilde. (Heeft dat dan nog niemand gevraagd ?) Ik bestelde pasta Da Padrone en die was erg lekker, precies pittig genoeg om te proeven, maar niet zo pittig dat je niets anders meer proeft. De pasta'saus' was goed gevuld met ingrediënten. (ze doen niet kinderachtig over het aantal garnalen...)
De torta limone kwam ook prompt en was ook erg lekker, helaas moest ik wel 3x vragen naar de espresso die ik er graag bij wilde drinken. Ik heb het restaurant aan de binnenkant niet gezien, maar het terras is een beetje saai en open, mij iets te groot, ik zou daar graag wat meer verdeling (schotjes/planten of zo) in zien. Eten was goed qua prijs kwaliteit, service wisselend (van ik kom hier nooit meer tot wat jammer dat ik niet meer kleingeld heb om die lieve mevrouw fooi te geven in één etentje) decor kan ik weinig over zeggen. Al met al goed genoeg om nog een keer een poging te wagen.
Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Buitengewoon goede prijs-kwaliteit verhouding. Salades, pasta's en pizza's zijn goed gevuld en porties meer dan voldoende groot. Verwacht geen culinaire verrassingen en soms moet je even wachten voordat je kan zitten. Maar als je in de buurt bent met kleine kinderen is het de moeite waard
JanineMelkers .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Een aantal weken geleden hier gegeten na een dagje shoppen. We waren net op tijd en hadden nog een plekje op het grote terras. Bij slecht weer zit je ook erg gezellig binnen. Leuk gedaan. De pasta's en pizza's zijn hier ontzettend lekker en mega groot. Kan je met z'n tweeën van eten of lekker meenemen voor de volgende dag :) Prijs kwaliteit is echt goed. Als je niet van lang tafelen bent of even snel een hapje wilt eten zit je hier goed!
Nicoline H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Prima en lekker eten voor een meer dan prima prijs! Snelle bediening, alleen wat vriendelijker zou niet verkeerd zijn. Aan het eind een beetje onaangename verrassing: we konden alleen maar pinnen. Contant geld wordt wel aangenomen, maar alleen gepast. Dat staat wel op een bord boven de deur, maar als je op het terras zit weet je dat niet. Het staat niet op de menukaart en het werd bij aankomst ook niet gezegd. Niet zo heel handig als je alleen maar contant geld bij je hebt. Alle begrip voor de veiligheid, maar graag even vooraf melden.
Bs1896 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Vandaag met een grotere groep 30 plus bij happy Italy in Eindhoven gegeten.
Van te voren wel even gebeld. Groep was geen probleem werd wel al gemeld dat we alleen per pin konden betalen.

Ben al vaker in dit restaurant geweest en zoals gewend was het eten weer super.
1 persoon van onze groep vond zijn pizza niet lekker en werd meteen gevraagd of hij iets anders te eten wilde. Lekker een salade uitgekozen.

Misschien wat extra aandacht aan de wc geven maar verder een top zaak.

Lekker voor een betaalbare prijs!
Daar gaan ze ons vaker zien.

B.S.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Prima locatie voor een lunch op het terras.
Anti pasta, broodje zalm of tonijn zijn heerlijk.
Kwaliteit goed en prettig geprijsd.
Rebsch .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Leuk restaurant waar je voor een leuke prijs kunt eten. Porties zijn zo groot dat je het niet op kunt en het restant kun je in de doggybag mee naar huis nemen. Top service noem ik dat.
Mij gaan ze hier vaker terugzien
schrijfmap .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wat een leuke aardige bediening en lekker eten voor een goede prijs

Prijs/kwaliteit/hoeveelheid is prima in verhouding!

Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het is altijd druk in het restaurant, dat zal niet voor niets zijn. Het eten was erg snel klaar en was wel redelijk. Service en decor prima, ik vind het een hele leuke locatie ook om onder andere te terassen.
Trudie2015 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Net een pizza gegeten, was echt niet lekker! De bodem was taai en er zat weinig op en geen smaak aan. Ook aan de wijn zat weinig smaak! Al met al, hier kom ik niet terug!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Enorm grote ruimte om in te eten waardoor het er erg lawaaierig is. Ruime keuze uit pizza's en als je toch een ingrediënt niet er op wilt hebben wordt hier niet moeilijk gedaan. Als je hier na 19:30 binnenloopt hoef je niet te wachten op de rij buiten, wel is het jammer dat ondanks dat het niet super druk was we zo'n 10 min. moesten wachten tot er iemand bij ons kwam om ons drinken op te nemen. Prima voor een goedkoop etentje. Leuk dat er internationaal personeel van verschillende komaf werkt!
Peterger .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
even snel een lekkere pitza gegeten alleen moet je ook als je niet zo goed kunt lopen een flinke trap op om na het toilet te gaan, en je moet wel even wachten buiten als je wilt eten want er staat vaak een flinke rij met wachtende gasten. maar dan kun je voor weinig geld goed eten
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Prima voor een snelle hap na bijvoorbeeld een dagje winkelen. Een tip vanuit mijn kant is wel, ga er niet heen als er een grote rij voor de deur staat want soms ben je na 30 minuten wachten nog steeds niet binnen. Dit is jammer maar fijn voor de eigenaar. Het eten komt snel en is lekker van smaak alleen krijgt soms de ene persoon aan de tafel eerder het eten dan de ander en als je dan op elkaar wacht is het van de een alweer koud. Wij gaan hier steeds vaker afhalen om de grote wachtrij voor de deur te vermijden, je kunt van te voren alleen niet bellen om af te halen wat jammer is want ook dat zou tijd besparen.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
na een dagje winkelen nog even snel wat eten voor we naar Den Haag terug gingen rijden, en voor even snel wat eten, is het voldoende, zeker niet heen gaan om gezellig te tafelen maar vergelijken met een hamburgerketen waar je ook alleen heen gaat om je maag te vullen. bediening is wat slordig en niet echt gezellig, tenminste niet toen wij er afgelopen maandag waren.
De pizza's waren voldoende, iets te kleffe bodem maar zeker wel erg groot.
Ik zal er niet naar terug gaan omdat het eten zo bijzonder is, maar wel om even snel een pizza of pasta te eten.
Leuk concept voor een snelle Italiaanse hap. daar is de prijs ook naar, prima kwaliteit/prijs verhouding.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Op een zondagmiddag "even een hapje eten" tijdens het winkelen. En omdat we nog niet bij Happy Italy geweest waren deze gewoon eens geprobeerd.
Een "hapje eten" is het niet: flink ons best gedaan, maar de pizza's waren toch echt te groot. Hop, mee naar huis! Goed initiatief: er wordt namelijk al teveel voedsel weggegooid.
Smaak van de pizza's waren prima, alleen de bodem is onvoldoende krokant. En omdat deze bodem (prettig) dun is, is dat toch wel noodzakelijk.
Bediening is efficiënt en vriendelijk, dat we enkel konden pinnen staat bij de deur al duidelijk aangegeven, dus dat is geen zeur-punt.
Kortom: voor dit geld heb je een gewoon prima pizza (jammer van de bodem) in een toch wel gezellig kippenhok.
Ik verwacht dat we hier nog wel vaker terugkomen.