Happy Italy Amsterdam

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Happy Italy Amsterdam

Nick K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wat een verschrikkelijke bediening, niemand vraagt of je wat drinken wilt, iedere medewerker is chagrijnig. De lege glazen worden niet opgehaald, bestek hebben wij zelf moeten pakken uit de bestekbakken. Iemand bij ons had ergens een klacht over, werd nog wel aangehoord, toen liep de medewerkster weg, maar is nooit teruggekomen met een excuses, oplossing, etc.. VOOR ONS NOOIT MEER!!!
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
we waren er vanavond op zondagavond. Van het begin af reageerde serveester onvriendelijk, chagrijnig en gefrustreerd. Geen idee waarom. Ze liet ons expres 30 minuten wachten om de reservering op te nemen. Bleef borden schoonmaken terwijl ze wist dat we aan het wachten waren op haar. Ging toen andere klanten die ver na ons kwamen helpen. En na haar te wenken kwam ze eindelijk uitermate onvriendelijk onze bestelling opnemen een uur was het eten er nog niet. We zijn gegaan na we dit gemeld hadden
Sophie46 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Aardig, heel erg druk (goed teken?), vriendelijke bediening, heel betaalbaar. Maar: absoluut geen hoogvlieger qua smaak. Enorm grote pizza's, maar niet echt bijzonder. Grote porties past: maar heel gewoontjes. Kortom: goede plek om voor relatief weinig geld een hongerige maag te vullen. En dat is het......
Ajeje B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Happy Italy? Misschien in italie. Heerlek sfeer, maar de eten is niet lekker. De antipasto misto en de buffel mozzarella waren prima, maar de pasta was echt slecht gekokt en met bizaar mix. Grappig boord, het lijkt als een wc. Als vind de eten niet lekker je kan nog steeds een super mooie tapper thuis brengen.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Dicht bij de RAI, Industriële inrichting, groot. Ontvangst routinematig. Gekozen voor pasta, erg grote portie, beetje doorgekookt, machtig, weinig ingrediënten behalve de enorme pluk rucola. Doppio na zonder glas water. Matig.
Mare A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wij zijn hier geweest voor de lunch. het restaurant is netjes en leuk ingericht. Voor de allerkleinsten is er een ballenbak.
De pizza's zijn super groot, goed op temperatuur wel wat zout/vettig.
Verder was de bediening vlot en attent.
Goede plek voor een lunch.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wat een slecht restaurant is dit. Inrichting is ok, maar je waant je in een fabriek. Zeer onpersoonlijke bediening, ze onthouden het niet. Salades werden niet bezorgd, de allergie zat uiteindelijk in alle antipasti en er werd geen alternatief geboden. Heel vrolijk staat er op de website: allergie? Meld het ons! Daarbij waren alle pasta’s (we hadden allemaal een verschillende) waren veel te gaar gekookt. Pasta was bijna wit en heel gaar. Dat maakt het machtig. En eh... room door de carabobara??? Heel jammer want we vierden de verjaardag van mijn schoonmoeder. Het is dan wel goedkoop, maar echt heel slecht.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mooie zomeravond 17:30 We wilden buiten in de zon zitten, maar de paar tafels in de zon waren bezet en de andere stoelen van de 60(!) tafels zaten vast met kettingslot. De bedrijfsleider (?) zei op onvriendelijke wijze dat hij de stoelen niet los ging maken met het smoesje dat er volgens buienradar regen op komst was. Buienradar gecheckt: kraakhelder in heel Nederland. We hebben het bij een drankje gelaten en zijn naar een andere pizzeria gegaan.
mirj .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten is een rustige sfeer met vrienden. Het was niet zo druk.De bediening is goed en decor ook.Voor herhaling vatbaar.
Lenciase .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Ik heb hier gegeten met 5 vrienden. Alle pasta's en pizza's waren veel te zout. Niemand heeft zijn bord leeggegeten. Driekwart van pizza's is niet op gegeten omdat ze zo zout waren. Verder zat er geen groente in de pasta's en pizza's. De tiramisu was op. De koffie (onze laatste hoop) had geen karakter. Ondanks de lage prijs en de korte wachttijd had ik meer verwacht. Een zeer teleurstellende ervaring. Ik ga nooit meer hier eten.
EngelOverDeTong ..
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ik wist niet precies wat ik me er bij voor moest stellen, maar het is een soort kruising tussen fastfood en normaal restaurant. De locatie is super (vlakbij station RAI en vlakbij de mooie wandelweg en Amsteldijk. De bediening is snel en joviaal.

We kiezen allebei een pizza en die staat in een recordtempo op tafel. Hij oogt alsof ie zo van uit de verpakking van Dr. Oetker is geschoven, maar hij smaakt een stuk beter. Vermoedelijk is alles heel goed voorbereid en werkt de keuken heel geolied. De smaak is prima, maar niet heel indrukwekkend. Als je het niet opkrijgt kun je de rest (ook van je pasta) meenemen.

Aanrader? Niet als je van heel goed eten houdt, maar zeker wél als je op doortocht bent en snel een lekkere Italiaans hapje wilt eten.