Happy Italy Alkmaar

Voordelig
Erg rumoerig
Bas '.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Helaas kostte het zeer veel moeite voor de bediening om onze tafel te vinden. Ook de aandacht trekken van de bediening om iets te drinken te kunnen bestellen kostte zeer veel moeite. Na 2 keer vragen en 20 minuten extra wachttijd lukte het uiteindelijk om ook de rekening te verkrijgen. Wat een diep trieste service. Zonde want het eten was lekker.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wolf in schaapskleren; Ziet eruit als een trendy italiaan, maar is niks meer dan een vreetschuur!
Je word neergezet aan een tafel, waarna de bediening weg loopt, je moet namelijk bestellen bij jouw wijkloper en alleen bij haar, dan duurt het ongeveer 10 minuten voordat het drinken op tafel staat, in de tussentijd een broodje bestellen, maar nooit krijgen. Eenmaal besteld en binnen 3 minuten, ja je leest het goed! 3 minuten staat er een soort van pizza op tafel. Hoe kan een koude cola langer duren dan een ''verse'' pizza? Pizza snijden is moeilijk, gezien het feit dat het nog ongebakken deeg aan je mes blijft hangen waardoor het meer scheuren word. te weinig kaas, en vlees, te veel olijfolie en truffel. Geschreeuw uit de keuken, schreeuwende kinderen uit de speelhoek. niet een italiaan voor een gezellig avondje, daar zijn beteren italianen voor in de buurt.

Ik kom er nooit meer!
Sannie68 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Van te voren moesten we in de rij staan. Dat was trouwens maar 10 minuten. Daarna konden we kiezen of we buiten of binnen wilde gaan zitten. We besloten om buiten te eten. Drankjes waren besteld, maar ze kwamen maar niet. Er wat van gezegd en toen zei de ober oh sorry ik zal er achteraan gaan. Ondertussen bestelde we het eten. We zagen een serveerster maar die ging naar een andere tafel dus met onze drankjes. Na een vriendelijk gebaar naar de serveerster te hebben gemaakt kwam ze naar ons toe. Daarna kregen we ook ons eten. Dat trouwens super snel klaar was (geweldig).
De pizza's en pasta was heerlijk. We hebben heerlijk gegeten. Na afloop excuseerde de ober zich. Het was erg druk zei hij en er zijn wat dingen fout gegaan. We Komen zeker
terug. Ook leuk dat de vue er naast zit. Kan je gelijk na het eten door naar de film.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteravond 25 augustus 2016 rond 18:00uur, ging ik samen met mijn vriendin wat eten.
Ik bestel een pizza en mijn vriendin een pasta, daarna nam de serveerster de bestelling van de drankjes op. De pizza en de pasta kwamen nog eerder dan de drankjes! binnen één minuut. De serveerster zei zelf: '' oh dat is ook snel'' ik keek naar die pizza en hij was helemaal uitgedroogd! en hij zag er niet uit zoals die pizza eruit hoort te zien! Snelle service gaat ten kosten van de kwaliteit!

Uiteindelijk heb ik een pasta gegeten en vervolgens zat er een haar in mijn pasta en veelste veel olijfolie. Drie hapjes van genomen en ik was er al klaar mee.

Bediening: ik ging mijn klacht indiennen en de serveerster ging met mij in discussie, belachelijk!
éérst discussie met mij gaan en daarna de manager roepen, dat kan toch niet?!

Ben echt teleurgesteld.

Jutter1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Hier gisteravond voor het eerst wezen eten en dat was gelijk ook de laatste keer. Wij bestelden 2x een portie pasta(penne) met kip, in 2 verschillende varianten en 1 pizza margarita.
De kwaliteit van het eten is ronduit slecht. Penne was ingedroogd, saus was meer water dan smaak, en de kleine stukjes kip die je met een loep moest zoeken zowat, waren als sponzen. Na een paar happen gegeten te hebben ,ben ik maar gestopt. Niet doorheen te komen! De pizza was vet en zout. Ik zou dit thuis nooit aan mijn gezinsleden voorzetten, zo slecht!
Je moest lang wachten op je drinken.
Verder was de bediening, op het terras, onderling aan het ruziën met elkaar en we konden allen uitgebreid horen waar de ruzie over ging en ‘meegenieten’. Sjonge, jonge.
Binnen ziet het er wel leuk uit, maar wat een gekrijs van kleine kinderen. Je hoort het door de hele tent.
Bij een bezoek aan de WC kom je bijna in de ballenbak terecht. Ik brak bijna mijn nek over schoenen van koters die ze gewoon voor de WC deur gegooid hadden.
Hier valt echt nog heel veel te verbeteren.
Ik ben het niet eens met eerdere recensies waarin een hoger cijfer wordt gegeven.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ik heb vaker voor 5 euro pizza of pasta gegeten in bijvoorbeeld Amsterdam. Maar dit was echt vies. Eerst was ons voorgerecht vergeten. Toen kwam de pasta. Heel smaakloos en ontzettend waterig. Kan ook niet geloven dat je kwaliteit kan leveren als je zo snel de bestelling op tafel zet (binnen 5 minuten).
Alkmaarder .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Goed voor een snelle goedkope hap. Helaas ook bij ons tweede bezoek wederom een verbrande pizza geserveerd gekregen.
Ook al kost het weinig, elke euro is voor een verbrande hap te veel. Personeel is jong en enthousiast, maar slecht te vangen als je nog iets wilt bestellen, of je pizza wil terug sturen. Uiteindelijke is dan wel weer geen probleem om een nieuwe pizza te krijgen.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Jeetje, wat een fabriek is het eerste dat in mij opkwam. Gigantisch druk, zelfs op een doordeweekse avond al om 17.30 uur, we hebben de tafels meerdere keren gevuld zien worden. Verwelkomd en naar een tafel begeleid. Lage prijzen, hoge omloopsnelheid. Gulle porties. Leuk om te zien hoe deze geoliede machine werkt. Gezellig avondje tafelen nee, maar ideaal voor snelle doch smakelijke hap voor de bioscoop film uit. Wijn was ook in orde, per persoon mag je maar 1 glas kraanwater bestellen.... Gek. 1 glas per genuttigd glas wijn lijkt me een nettere optie. Antipasti lekker, olijven te koud. Pizza goed belegd, we kregen ze niet op. Ook niet aan een dessert toegekomen. De nota was een aangename verrassing, normaal zijn we het dubbele of meer kwijt!
Cilia T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Moesten op de trap in de rij wachten terwijl er genoeg tafels vrij waren zowel binnen als buiten. Na hier wat van gezegt te hebben liep het goed door. Het eten was heerlijk en veel. Bediening was leuk en goed! Komen zeker nog een keer terug!
Masjoepel .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Goed adres voor een snelle hap. De bestelde pizza's stonden zeer snel op tafel. Ik had een 4 kazen pizza. Deze was royaal belegd. De randen waren wat zacht. Beetje american style pizza die overigens zeer groot was. Prijs-kwaliteitverhouding was zeer goed. Vriendelijke en snelle bediening.
RH R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Al eerder in een andere vestiging gegeten, en nu was de Alkmaarse variant voor ons aan de beurt.
Bij binnenkomst werden wij door vrijwel elk personeelslid vriendelijk begroet, attent en zeker klantvriendelijk en welkom gevoel.
Het eten stond snel op tafel, flinke portie pasta. Prima van kwaliteit. Bij navraag blijkt er ook een kinderpizza of kinderpasta te zijn, staat niet op de kaart. Ons kind heeft zich vervolgens prima vermaakt in de kinderspeelplaats.
Zeker een terugkomer voor ons.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuke tent, wel vervelende akoestiek alles klinkt zo hel. Prima plek voor pizza, pasta en panini's. Bediening doet zijn best, maar komt wel chaotisch over. Toch nog even nadenken over de taakverdeling, aan het enthousiasme zal het niet liggen. Voelt als een Italiaanse MacD. Lekkere losse sfeer voor een breed publiek. Ruime porties en wat over is mag mee naar huis. Zeker een aanrader voor een zeer betaalbare maaltijd.
Homne .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Op dinsdag bij happy italy gegeten, bij binnenkomst een zeer enthousiaste dame die ons met een vrolijke lach naar onze tafel brengt, dat start goed, voelde ons welkom. Interieur leuk, wel heel groot en daardoor erg harde geluiden, alles klonk fel, het was erg druk waardoor ik moeite had iedereen te verstaan, open keuken waar ook veel lawaai vandaan kwam, ze staan met een hele hoop personeel. We hadden 4 pizza's, 1 met san danielle ham en rucola, deze was erg droog, veel te veel rucola en deeg echt niet te snijden, pizza del chef was qua smaak prima, wel vet,maar ook hier deeg dat we niet goed konden snijden zo taai.de kinderpizza was prima qua formaat alleen lerk het erop dat dezelfde hoeveelheid deeg in zat als een normale pizza zo dik was deze. maar ja voor deze prijs moet je eigenlijk niet klagen, maar als ze de porties iets minder groot makenen de kwaliteit wat beter zou mij meer bevallen, leuke tent voor jongeren die goedkoop willen eten en kwaliteitniet zo belangrijk is.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wat een leuke tent! Groot restaurant met terras. Zaak verdeeld in diverse compartimenten dmv hoogteverschillen. Zo zit je tafel aan tafel met anderen zonder echt naast elkaar te zitten.
Afgelopen 2 maanden 5x gegeten inmiddels.
Serveersters hebben soms niet in de gaten dat er nieuwe mensen zitten. Al paar keer gehad dat mensen die veel later kwamen eerder werden geholpen, maar ach, kniesoor die daar op let.
Als je eenmaal besteld hebt zorg dan dat je niet meer hoeft te plassen, want soms is het eten eerder dan het drinken. Echt een Fast Italian. Mega grote pizza's en enorme borden pasta. Maar je krijgt automatisch de vraag of je het mee naar huis wilt. En dat is een aanrader, want de desserts zijn heerlijk!
Ze doen ook totaal niet moeilijk over samen delen van gerechten etc.
Alleen pinnen, reserveren niet mogelijk. Aanrader!!
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Supersnelle en attente service, een soort fastfood restaurant maar dan de pizzeria variant. Ik vond de pizza en salade lekker en echt goedkoop. De pizza was megagroot, wel behoorlijk vet. Er stond helaas niet op de kaart dat je ook kinderpizza's kon bestellen en dat werd ook niet verteld. De restanten mee naar huis nemen was gelukkig vlot geregeld.

De akoestiek vond ik afschuwelijk, het is groot en hoog, het was superdruk en je kon elkaar hel slecht verstaan. De inrichting is leuk, maar ik had wel het gevoel dat ik in een Ikea restaurant zat. Aanrader voor een kinderfeestje.
Poezengek .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Veel ruimte, hip en trendy inrichting. Je krijgt veel voor je geld en het smaakt prima.
Het wordt mooi opgediend. De bediening is leuk, vrolijk en je kan alles vragen. Wat Je niet op krijgt kan je meenemen in een bakje of pizzadoos. Dat is een prima service van dit restaurant.
Het was ons eerste bezoek en het beviel goed.
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Afgelopen week wezen eten met z"n twee. Ontvangs was super vriendelijk en we kregen een gezellig tafeltje bij het raam. Viel gelijk op dat het er gezellig was binnen voor zo een groot restaurant. Na onze bestelling door te hebben geveven werd alles snel geserveerd. Heerlijk gegeten en gedronken! Bediening was super en alles was top!! Zeker nog eens!
Camilia B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Verrassend goed! Iedereen en alles is goed op elkaar ingespeeld. Je komt binnen en je wordt direct naar je tafeltje begeleid. Veel keuze uit pizza's en pasta's. Je wordt snel geholpen en alles wordt snel gereserveerd. Zeer grote porties en goede prijs kwaliteit verhouding. Het is hier erg gewoon om een doggy bag mee te nemen. Erg grote ruimte, mooi ingericht. Niet heel romantisch.